Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 5 martie 2024  privind evaluarea profesională a personalului de specialitate juridică asimilat, potrivit legii, judecătorilor şi procurorilor, din cadrul Ministerului Justiţiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 5 martie 2024 privind evaluarea profesională a personalului de specialitate juridică asimilat, potrivit legii, judecătorilor şi procurorilor, din cadrul Ministerului Justiţiei

EMITENT: Ministerul Justiţiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 227 din 18 martie 2024
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 570/C din 5 martie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 227 din 18 martie 2024.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Evaluarea profesională a personalului de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, din cadrul Ministerului Justiţiei, denumit în continuare personal de specialitate juridică, are ca obiectiv stabilirea nivelului de competenţă profesională al acestuia şi vizează îmbunătăţirea performanţelor profesionale, creşterea eficienţei activităţii instituţiei, precum şi a încrederii publice în aceasta.
    (2) Evaluarea profesională individuală a personalului de specialitate juridică presupune analiza şi notarea criteriilor şi indicatorilor de evaluare a performanţelor profesionale ale acestuia care privesc, în principal, calitatea activităţii, eficienţa, integritatea şi obligaţia de formare profesională continuă, iar, în cazul personalului de specialitate juridică numit în funcţii de conducere, şi modul de îndeplinire a atribuţiilor manageriale.

    ART. 2
    (1) În raport cu vechimea în funcţia de personal de specialitate juridică, evaluarea se realizează după cum urmează:
    a) o dată la 2 ani, pentru personalul de specialitate juridică cu o vechime între un an şi 5 ani;
    b) o dată la 3 ani, pentru personalul de specialitate juridică cu o vechime între 5 şi 10 ani;
    c) o dată la 4 ani, pentru personalul de specialitate juridică cu o vechime între 10 şi 15 ani;
    d) o dată la 5 ani, pentru personalul de specialitate juridică cu o vechime mai mare de 15 ani.

    (2) Evaluarea profesională se poate efectua şi ori de câte ori aceasta se solicită motivat de către personalul de specialitate juridică.

    CAP. II
    Comisiile de evaluare
    ART. 3
    (1) Evaluarea profesională individuală a personalului de specialitate juridică se realizează de comisii de evaluare constituite prin ordin al ministrului justiţiei. Fiecare comisie de evaluare este formată din 3 membri, unul dintre aceştia având calitatea de preşedinte. Preşedintele comisiei este membru de drept.
    (2) Secretariatul comisiilor de evaluare este asigurat de către compartimentul de resurse umane.

    ART. 4
    (1) Evaluarea profesională a personalului de specialitate juridică cu funcţii de conducere se realizează de o comisie formată din secretarul de stat coordonator al compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea persoana evaluată sau un alt secretar de stat desemnat de ministrul justiţiei, în situaţia în care persoana evaluată îşi desfăşoară activitatea în cadrul unui compartiment coordonat direct de către ministrul justiţiei, în calitate de preşedinte al comisiei, şi două persoane - personal de specialitate juridică, desemnate de ministrul justiţiei.
    (2) Evaluarea profesională a personalului de specialitate juridică cu funcţii de execuţie se realizează de o comisie formată din directorul direcţiei/conducătorul compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea persoana evaluată, în calitate de preşedinte al comisiei, şi două persoane - personal de specialitate juridică, desemnate de ministrul justiţiei.
    (3) Evaluarea profesională a membrilor comisiilor de evaluare - personal de specialitate juridică se realizează de comisii formate din trei persoane - personal de specialitate juridică, desemnate de ministrul justiţiei, una dintre acestea fiind desemnată în calitate de preşedinte al comisiei.
    (4) Pentru fiecare dintre comisiile prevăzute la alin. (1)-(3) se desemnează în mod similar şi câte un membru supleant.

    ART. 5
    În situaţia în care secretarul de stat coordonator al compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea persoana evaluată sau directorul direcţiei/conducătorul compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea persoana evaluată nu poate, din motive obiective temporare, să exercite atribuţiile specifice în cadrul comisiei de evaluare ori este incompatibil, acesta este înlocuit de un alt secretar de stat desemnat de ministrul justiţiei, respectiv de directorul adjunct/o altă persoană - personal de specialitate juridică, cu funcţie de conducere de acelaşi nivel sau de nivel superior, desemnată de ministrul justiţiei.

    ART. 6
    (1) Personalul de specialitate juridică, precum şi membrii supleanţi sunt desemnaţi în comisiile de evaluare având în vedere următoarele criterii: pregătirea şi experienţa profesională, reputaţia de care se bucură, abilităţile de comunicare, precum şi rezultatul obţinut la ultima evaluare şi trebuie să aibă aceeaşi specializare cu persoana evaluată. Nu pot fi numite în comisiile de evaluare persoanele care nu au fost evaluate în funcţia de personal de specialitate juridică ori cele care au fost sancţionate disciplinar în ultimii 3 ani, cu excepţia cazurilor în care a intervenit radierea sancţiunii disciplinare.
    (2) Nu pot face parte din aceeaşi comisie de evaluare persoanele care sunt soţi, rude sau afini până la al patrulea grad inclusiv.
    (3) Membrii comisiilor de evaluare şi membrii supleanţi, cu excepţia membrilor de drept, sunt desemnaţi pentru o perioadă de 5 ani, cu posibilitatea reînvestirii o singură dată, prin aceeaşi procedură.
    (4) Comisiile funcţionează cu participarea tuturor membrilor şi hotărăsc cu majoritatea voturilor acestora cu privire la acordarea punctajelor pentru fiecare indicator şi acordarea calificativului.
    (5) În cazul în care, din motive obiective, unul dintre membri se află în imposibilitatea de a exercita funcţia de evaluator sau i-a încetat mandatul unuia dintre membri, evaluarea se va face după înlocuirea acestuia cu membrul supleant. Actele îndeplinite până la momentul înlocuirii rămân valabile.

    ART. 7
    (1) Există incompatibilitate între membrii comisiei de evaluare şi persoana evaluată în următoarele situaţii:
    a) când unul dintre membrii comisiei de evaluare este soţ, rudă sau afin până la al patrulea grad inclusiv cu persoana evaluată;
    b) când există sau a existat în perioada de 5 ani dinaintea evaluării un litigiu între unul dintre membrii comisiei de evaluare şi persoana evaluată.

    (2) Dacă un membru al comisiei de evaluare se află într-o situaţie care, deşi nu se încadrează în cazurile de incompatibilitate prevăzute la alin. (1), este de natură să îi afecteze obiectivitatea în evaluare, acesta are obligaţia de a anunţa de îndată conducerea Ministerului Justiţiei.
    (3) Competenţa de a decide înlocuirea membrului comisiei de evaluare cu membrul supleant revine ministrului justiţiei.
    (4) Membrii comisiilor de evaluare, inclusiv membrii supleanţi, pot fi revocaţi pentru neîndeplinirea atribuţiilor ce le revin sau îndeplinirea necorespunzătoare a acestora, în mod similar desemnării acestora, la sesizarea oricărui membru al comisiei de evaluare sau a oricărei persoane - personal de specialitate juridică.

    CAP. III
    Procedura de evaluare
    ART. 8
    (1) Procesul de evaluare a personalului de specialitate juridică implică analizarea documentelor care conţin rezultatele activităţii profesionale a personalului de specialitate juridică evaluat şi acordarea calificativului.
    (2) Procesul de evaluare a personalului de specialitate juridică poate cuprinde şi un interviu de evaluare, precum şi stabilirea de comun acord a unui plan individual de dezvoltare profesională.

    ART. 9
    (1) Prima evaluare a personalului de specialitate juridică se face la 2 ani de la numirea în funcţie, iar următoarele evaluări se fac potrivit art. 2 alin. (1), de regulă până în luna iunie a anului următor.
    (2) Evaluarea poate fi realizată şi în altă perioadă calendaristică, la cererea personalului de specialitate juridică, în măsura în care aceasta este necesară pentru promovarea în gradul profesional imediat superior ori numirea în funcţii de conducere sau pentru alte situaţii prevăzute de lege.
    (3) Evaluarea personalului de specialitate juridică detaşat la alte instituţii se face după încetarea detaşării, la împlinirea a 2 ani, în cazul primei evaluări, iar în cazul celorlalte evaluări, la împlinirea vechimii prevăzute la art. 2 alin. (1), prin cumularea perioadei anterioare detaşării cu perioada ulterioară acesteia.
    (4) La calculul intervalului la care se realizează evaluarea se ţine seama doar de perioada în care cel evaluat a desfăşurat efectiv activitate ca personal de specialitate juridică, de perioadele în care acesta s-a aflat în concediu de odihnă, precum şi de perioadele în care acesta s-a aflat în alte concedii care, cumulate, nu depăşesc 3 luni.

    ART. 10
    (1) În procedura de evaluare, comisia de evaluare poate consulta şi, după caz, poate solicita orice evidenţă sau document al Ministerului Justiţiei, inclusiv actele de control.
    (2) Compartimentul de resurse umane transmite comisiilor de evaluare documentele aflate la dosarele profesionale ale personalului de specialitate juridică cu relevanţă în aprecierea indicatorilor de integritate.
    (3) Pentru evaluarea calităţii lucrărilor, personalul de specialitate juridică evaluat selectează, pentru fiecare an de activitate, un număr de cel puţin 5 lucrări cu obiect diferit, cu un grad de complexitate cel puţin mediu, pe care le consideră relevante pentru activitatea desfăşurată. Comisia de evaluare selectează, în mod aleatoriu, pentru fiecare an de activitate, cel puţin alte 5 lucrări relevante pentru activitatea profesională desfăşurată de personalul de specialitate juridică.
    (4) Lucrările prevăzute la alin. (3) se depun la dosarul de evaluare în format electronic. Alte acte întocmite de personalul de specialitate juridică, considerate de acesta şi de membrii comisiei de evaluare relevante sub aspectul calităţii activităţii, se ataşează la raportul de evaluare, în copie sau în format electronic, ori sunt indicate prin menţionarea numărului lucrării.
    (5) Pentru evaluarea indicatorilor privind activitatea desfăşurată de personalul de specialitate juridică care ocupă funcţii de conducere, personalul de specialitate juridică evaluat va depune la dosarul de evaluare un număr minim de 5 lucrări relevante pentru activitatea sa managerială, precum programe anuale de activitate, proiecte de strategii în domeniul coordonat, planuri de acţiuni pentru implementarea unor măsuri dispuse în urma unor acţiuni de audit/control sau cuprinse în documente strategice sau alte asemenea lucrări, comisia de evaluare putând avea în vedere, dacă apreciază necesar, şi un număr de cel puţin 5 alte acte relevante din perspectiva modului de îndeplinire a atribuţiilor manageriale.

    ART. 11
    Notarea criteriilor şi indicatorilor de evaluare, precum şi acordarea calificativului se realizează conform art. 100 din Legea nr. 303/2022 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, cu modificările şi completările ulterioare, care se aplică în mod corespunzător.

    ART. 12
    (1) Rezultatele evaluării se înscriu într-un raport de evaluare, al cărui model este prevăzut în anexa la prezentul regulament.
    (2) Raportul de evaluare cuprinde descrierea activităţilor desfăşurate de comisia de evaluare, fişa de evaluare şi recomandările făcute personalului de specialitate juridică evaluat.
    (3) Raportul de evaluare se întocmeşte în 3 exemplare, dintre care unul se comunică persoanei evaluate, unul se păstrează la dosarul de evaluare, iar unul se ataşează la dosarul profesional. Raportul de evaluare are caracter confidenţial.
    (4) Prin raportul de evaluare a activităţii profesionale a personalului de specialitate juridică se acordă unul dintre următoarele calificative: „Foarte bine“, „Bine“, „Satisfăcător“ sau „Nesatisfăcător“, potrivit art. 11. În situaţia în care personalul de specialitate juridică este evaluat atât pentru funcţia de execuţie, cât şi pentru funcţia de conducere, prin raportul de evaluare se acordă un singur calificativ.
    (5) Înainte de întocmirea raportului de evaluare, comisia de evaluare întocmeşte un proiect de raport, care se comunică persoanei evaluate, aceasta având dreptul de a formula observaţii şi obiecţii, care se depun, în scris, în termen de cel mult 15 zile de la comunicare, la comisia de evaluare.
    (6) Comisia de evaluare se pronunţă cu privire la observaţiile şi obiecţiile formulate în termen de cel mult 15 zile. În situaţia în care observaţiile şi obiecţiile se admit, se vor face modificările corespunzătoare în cuprinsul raportului de evaluare. În raport se vor consemna obiecţiile şi observaţiile celui evaluat şi soluţia argumentată a comisiei cu privire la acestea.

    ART. 13
    (1) În perioada supusă evaluării, între personalul de specialitate juridică evaluat şi membrii comisiei de evaluare pot avea loc periodic discuţii cu privire la orice aspecte privind procesul de evaluare.
    (2) Interviul de evaluare se desfăşoară la finalul perioadei de evaluare, la cererea personalului de specialitate juridică evaluat sau în cazul în care comisia de evaluare apreciază că este necesar.
    (3) Interviul de evaluare reprezintă discuţia purtată între personalul de specialitate juridică evaluat şi membrii comisiei de evaluare, atât cu privire la aspectele care nu au putut fi clarificate ca urmare a culegerii datelor şi informaţiilor necesare evaluării, cât şi cu privire la aspectele în legătură cu care personalul de specialitate juridică a formulat observaţii şi obiecţii. În cadrul interviului de evaluare pot fi discutate şi aspecte referitoare la modul în care personalul de specialitate juridică îşi apreciază propria activitate.
    (4) Refuzul persoanei evaluate de a se prezenta la interviu, în situaţia în care comisia de evaluare apreciază necesar, nu împiedică parcurgerea următoarelor etape ale procedurii de evaluare şi finalizarea acesteia.

    ART. 14
    (1) Comisia de evaluare, prin secretariatul acesteia, întocmeşte un dosar de evaluare pentru fiecare persoană evaluată, dosar care va cuprinde datele statistice cu privire la volumul de activitate şi la indicatorii de eficienţă, depuse anual, raportul de evaluare, observaţiile şi obiecţiile celui evaluat, precum şi orice alte acte, date sau informaţii pe baza cărora se realizează evaluarea. Dacă este cazul, la dosarul de evaluare se depune şi planul individual de dezvoltare profesională.
    (2) Personalul de specialitate juridică are acces oricând la propriul dosar de evaluare.

    ART. 15
    (1) Personalul de specialitate juridică nemulţumit de calificativul acordat poate face contestaţie în termen de cel mult 30 de zile de la comunicarea raportului final. Contestaţia se depune la preşedintele comisiei de evaluare şi se adresează ministrului justiţiei. Contestaţia se înaintează în termen de cel mult 3 zile ministrului justiţiei, împreună cu dosarul de evaluare.
    (2) Contestaţia se soluţionează de ministrul justiţiei, în conformitate cu prevederile art. 102 alin. (3) - (7) din Legea nr. 303/2022, cu modificările şi completările ulterioare, care se aplică în mod corespunzător.

    ART. 16
    (1) În cazul în care personalul de specialitate juridică primeşte calificativul „Satisfăcător“ sau „Nesatisfăcător“, după rămânerea definitivă a calificativului, comisia de evaluare şi persoana evaluată stabilesc, de comun acord, un plan individual de dezvoltare profesională.
    (2) În situaţia în care comisia de evaluare şi personalul de specialitate juridică evaluat nu ajung la un acord, planul individual de dezvoltare profesională se stabileşte de comisia de evaluare.

    ART. 17
    (1) Personalul de specialitate juridică care primeşte calificativul „Nesatisfăcător“ este obligat să urmeze, pentru o perioadă cuprinsă între 3 şi 6 luni, cursuri organizate de Institutul Naţional al Magistraturii.
    (2) Personalul de specialitate juridică care primeşte calificativul „Satisfăcător“ în urma a două evaluări consecutive este obligat să urmeze, pentru o perioadă cuprinsă între 3 şi 6 luni, cursuri organizate de Institutul Naţional al Magistraturii.
    (3) Personalul de specialitate juridică care primeşte în urma a două evaluări consecutive calificativul „Nesatisfăcător“ sau care nu a promovat examenul prevăzut la art. 18 alin. (1) este eliberat din funcţie, prin ordin al ministrului justiţiei, pentru incapacitate profesională.

    ART. 18
    (1) Cursurile prevăzute la art. 17 alin. (1) şi (2) se încheie cu susţinerea unui examen, organizat de Ministerul Justiţiei, cu sprijinul Institutului Naţional al Magistraturii. Disciplinele cursurilor, tematica şi bibliografia de examen se aprobă de ministrul justiţiei, în funcţie de recomandarea comisiei de evaluare.
    (2) Examenul prevăzut la alin. (1) se susţine la disciplinele cursurilor urmate de personalul de specialitate juridică respectiv şi constă într-o probă scrisă, cu caracter teoretic şi practic, la fiecare dintre aceste discipline.
    (3) Comisiile de examen sunt comisia de corectare şi comisia de soluţionare a contestaţiilor. Comisiile de examen sunt numite prin ordin al ministrului justiţiei. Comisia de corectare are atribuţii de elaborare a baremelor, a subiectelor şi de corectare şi notare a lucrărilor, iar comisia de soluţionare a contestaţiilor are atribuţia soluţionării contestaţiilor la barem şi la proba scrisă.
    (4) Comisiile de examen sunt alcătuite din 3 membri, respectiv 2 membri din rândul personalului de specialitate juridică, care au cel puţin acelaşi grad profesional cu persoana examinată, şi un membru din rândul personalului de instruire din cadrul Institutului Naţional al Magistraturii.
    (5) Baremul de evaluare şi notare la proba scrisă se publică pe pagina de internet a Ministerului Justiţiei şi pe cea a Institutului Naţional al Magistraturii. În termen de 24 de ore de la publicarea baremului de evaluare şi notare la proba scrisă, candidaţii pot face contestaţii la barem, care se depun, inclusiv prin fax sau e-mail, la Institutul Naţional al Magistraturii. Contestaţiile la barem se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în cel mult 48 de ore de la expirarea termenului de contestare. Baremul stabilit în urma soluţionării contestaţiilor se publică pe pagina de internet a Ministerului Justiţiei şi pe cea a Institutului Naţional al Magistraturii.
    (6) Notarea la proba scrisă se face cu note de la 0 la 10, iar pentru a promova examenul candidatul trebuie să obţină cel puţin nota 7,00 la fiecare dintre disciplinele de examen.
    (7) Rezultatul probei scrise se publică pe pagina de internet a Ministerului Justiţiei şi pe cea a Institutului Naţional al Magistraturii. Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut poate face contestaţie în termen de 24 de ore de la publicarea rezultatului. Contestaţia se soluţionează în maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere.
    (8) Rezultatul final al examenului se publică pe pagina de internet a Ministerului Justiţiei şi pe cea a Institutului Naţional al Magistraturii şi se prezintă ministrului justiţiei în vederea validării. Ministrul justiţiei poate invalida examenul, în tot sau în parte, în cazurile în care constată că nu au fost respectate condiţiile cu privire la organizarea examenului sau că există dovada săvârşirii unei fraude.
    (9) Absenţa nejustificată la examen echivalează cu nepromovarea acestuia.
    (10) În situaţia candidaţilor care din motive temeinice nu pot participa la examen, acesta se va susţine în termen de maximum o lună de la încetarea cauzei care a determinat neprezentarea. În această situaţie, personalul de specialitate juridică are obligaţia de a înştiinţa conducerea Ministerului Justiţiei atât cu privire la motivul neprezentării la examen, cât şi cu privire la data încetării acestuia, prezentând dovada motivelor invocate.

    ART. 19
    (1) Evoluţia carierei personalului de specialitate juridică se consemnează în fişa din dosarul profesional.
    (2) Datele conţinute în dosarul profesional sunt confidenţiale, în condiţiile prevăzute de lege.
    (3) Personalul de specialitate juridică are acces la propriul dosar profesional şi poate obţine copii ale actelor existente în dosar.

    ART. 20
    Anexa face parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA 1

    la regulament
    RAPORT DE EVALUARE
    a activităţii profesionale a personalului de specialitate juridică
    (model)
    Numele şi prenumele personalului de specialitate juridică ..........................................
    Funcţia ..............................................................................
    Compartimentul ................................................................
    Perioada evaluată .............................................................
    Activităţile desfăşurate de comisia de evaluare: .........................................................
    Fişa de evaluare:

┌────┬────────────┬────────────────────┬─────────┬────────┐
│Nr. │ │Indicatorii pentru │Punctaj │Punctaj │
│crt.│Criteriul │notarea criteriului │indicator│criteriu│
│ │ │ │(puncte) │(puncte)│
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Eficienţa │Respectarea │ │ │
│1. │activităţii │termenelor de │...... │ │
│ │profesionale│soluţionare a │ │ │
│ │ │lucrărilor │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Operativitatea şi │ │ │
│ │ │celeritatea în │ │ │
│ │ │soluţionarea │ │ │
│ │ │lucrărilor │ │ │
│ │ │repartizate spre │...... │ │
│ │ │soluţionare, în │ │ │
│ │ │raport cu numărul şi│ │ │
│ │ │complexitatea │ │ │
│ │ │acestora │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Capacitatea de │ │ │
│ │ │rezolvare a │ │ │
│ │ │lucrărilor cu grad │...... │ │
│ │ │de complexitate │ │ │
│ │ │ridicat │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Disponibilitatea de │ │ │
│ │ │rezolvare a │ │ │
│ │ │lucrărilor în raport│...... │ │
│ │ │cu atribuţiile │ │ │
│ │ │postului │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Calitatea redactării│ │ │
│ │ │lucrărilor: │ │ │
│ │ │structură coerentă, │ │ │
│ │ │argumentaţie clară, │ │ │
│ │ │logică juridică, │ │ │
│ │Calitatea │exprimare corectă şi│ │ │
│2. │activităţii │precisă, capacitate │...... │ │
│ │ │de interpretare şi │ │ │
│ │ │aplicare a legii, │ │ │
│ │ │capacitate de │ │ │
│ │ │sinteză, stil clar │ │ │
│ │ │şi concis, gândire │ │ │
│ │ │independentă/critică│ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Dovada cunoştinţelor│ │ │
│ │ │juridice, în funcţie│ │ │
│ │ │de specializarea şi │...... │ │
│ │ │domeniul în care îşi│ │ │
│ │ │desfăşoară │ │ │
│ │ │activitatea │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Comunicare verbală │ │ │
│ │ │corectă, clară şi │...... │ │
│ │ │logică │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Capacitatea de a │ │ │
│ │ │accepta erorile sau │ │ │
│ │ │deficienţele │...... │ │
│ │ │propriei activităţi │ │ │
│ │ │şi de a răspunde │ │ │
│ │ │pentru aceasta │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Modul de îndeplinire│ │ │
│ │ │a altor activităţi: │ │ │
│ │ │participarea în │ │ │
│ │ │diferite comisii, la│...... │ │
│ │ │organizarea unor │ │ │
│ │ │examene sau │ │ │
│ │ │concursuri, │ │ │
│ │ │conferinţe etc. │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │...... │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Respectarea │ │ │
│3. │Integritatea│deontologiei │...... │ │
│ │ │profesionale │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Respectarea legii, a│ │ │
│ │ │normelor şi │ │ │
│ │ │procedurilor de │ │ │
│ │ │lucru în activitatea│ │ │
│ │ │desfăşurată, precum │ │ │
│ │ │şi a prevederilor │...... │ │
│ │ │legale privind │ │ │
│ │ │incompatibilităţile,│ │ │
│ │ │interdicţiile şi │ │ │
│ │ │conflictul de │ │ │
│ │ │interese │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Sancţiuni │ │ │
│ │ │disciplinare │ │ │
│ │ │aplicate, cu │ │ │
│ │ │excepţia cazurilor │...... │ │
│ │ │în care a intervenit│ │ │
│ │ │radierea sancţiunii │ │ │
│ │ │disciplinare │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Comportament demn, │ │ │
│ │ │autocontrol, │ │ │
│ │ │atitudine │...... │ │
│ │ │respectuoasă faţă de│ │ │
│ │ │persoanele cu care │ │ │
│ │ │interacţionează │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │...... │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Obligaţia de│Cunoaşterea şi │ │ │
│ │formare │aprofundarea │ │ │
│ │profesională│legislaţiei, a │ │ │
│4. │continuă şi │doctrinei şi a │...... │ │
│ │absolvirea │jurisprudenţei în │ │ │
│ │unor cursuri│domeniul de │ │ │
│ │de │activitate │ │ │
│ │specializare│ │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Interesul şi │ │ │
│ │ │disponibilitatea │...... │ │
│ │ │pentru pregătirea │ │ │
│ │ │individuală │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Participarea la │ │ │
│ │ │programe de formare │ │ │
│ │ │profesională │ │ │
│ │ │continuă, inclusiv │ │ │
│ │ │la cursuri pentru │ │ │
│ │ │învăţarea sau │ │ │
│ │ │aprofundarea unor │ │ │
│ │ │limbi străine, │ │ │
│ │ │pentru iniţierea sau│ │ │
│ │ │aprofundarea │...... │ │
│ │ │cunoştinţelor de │ │ │
│ │ │operare pe │ │ │
│ │ │calculator ori la │ │ │
│ │ │alte forme de │ │ │
│ │ │perfecţionare │ │ │
│ │ │profesională │ │ │
│ │ │(seminare, │ │ │
│ │ │dezbateri, │ │ │
│ │ │consultări etc.) │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │......^1│
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Capacitatea de │ │ │
│ │ │organizare a │ │ │
│ │Modul de │activităţilor │ │ │
│ │îndeplinire │specifice │ │ │
│ │a │compartimentului, │ │ │
│ │atribuţiilor│prin repartizarea │ │ │
│5. │manageriale │echilibrată şi │...... │ │
│ │(pentru │echitabilă a │ │ │
│ │funcţiile de│sarcinilor de │ │ │
│ │conducere) │serviciu, ţinând │ │ │
│ │ │seama şi de │ │ │
│ │ │specializarea │ │ │
│ │ │persoanei │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Autoritatea şi │ │ │
│ │ │capacitatea de │ │ │
│ │ │decizie în │ │ │
│ │ │organizarea │...... │ │
│ │ │activităţilor │ │ │
│ │ │specifice │ │ │
│ │ │compartimentului │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Capacitatea de │ │ │
│ │ │monitorizare şi de │ │ │
│ │ │evaluare a │...... │ │
│ │ │activităţii la │ │ │
│ │ │nivelul │ │ │
│ │ │compartimentului │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Capacitatea de │ │ │
│ │ │coordonare şi │ │ │
│ │ │gestionare a │ │ │
│ │ │resurselor umane │ │ │
│ │ │existente la nivelul│ │ │
│ │ │compartimentului: │ │ │
│ │ │abilităţi de │ │ │
│ │ │comunicare, │ │ │
│ │ │motivarea │ │ │
│ │ │subordonaţilor, │...... │ │
│ │ │identificarea nevoii│ │ │
│ │ │de perfecţionare │ │ │
│ │ │profesională a │ │ │
│ │ │acestora, │ │ │
│ │ │obiectivitate şi │ │ │
│ │ │imparţialitate în │ │ │
│ │ │aprecierea │ │ │
│ │ │activităţii │ │ │
│ │ │subordonaţilor │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Atitudinea în │ │ │
│ │ │relaţiile cu │ │ │
│ │ │subordonaţii, │...... │ │
│ │ │colegii, │ │ │
│ │ │petiţionarii, alte │ │ │
│ │ │instituţii │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │Abilităţi de │ │ │
│ │ │mediere, negociere │...... │ │
│ │ │şi soluţionare a │ │ │
│ │ │conflictelor │ │ │
├────┼────────────┼────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │....... │
└────┴────────────┴────────────────────┴─────────┴────────┘

    ^1 În situaţia acordării punctajului maxim pentru fiecare indicator, punctajul criteriului se întregeşte la 10.
    Punctaj final: .................................................................
    Calificativ acordat: ........................................................
    Recomandări: ...............................................................
    Observaţiile şi obiecţiile persoanei evaluate: ........................................................................................................................
    Soluţia argumentată a comisiei de evaluare cu privire la observaţiile şi obiecţiile formulate: ...............................................
    Alte date relevante privind evaluarea: ..................................................................................................................................
    Comisia de evaluare:
    Numele şi prenumele ................................................... - preşedinte Semnătura ...................... Data ...............
    Numele şi prenumele ................................................... - membru Semnătura ...................... Data ...............
    Numele şi prenumele ................................................... - membru Semnătura ...................... Data ...............
    Semnătura persoanei evaluate ....................................
    Data ........................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016