Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 31 ianuarie 2022  de organizare şi funcţionare a Comisiei de audiere    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 31 ianuarie 2022 de organizare şi funcţionare a Comisiei de audiere

EMITENT: Agenţia Naţională Antidoping
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 119 din 7 februarie 2022
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 16 din 31 ianuarie 2022, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 119 din 7 februarie 2022.
──────────
    CAP. I
    Cadrul legislativ
    ART. 1
    Comisia de audiere se constituie şi funcţionează în conformitate cu art. 61 alin. (1) şi alin. (2) lit. b) şi art. 64-68 din Legea nr. 310/2021 privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport şi cu prevederile prezentului regulament.

    ART. 2
    Prezentul regulament stabileşte regulile de procedură cu privire la audierea sportivilor, a personalului asistent al sportivilor şi a altor persoane, faţă de care Agenţia Naţională Anti-Doping, denumită în cele ce urmează ANAD, a formulat o acuzaţie de încălcare a reglementărilor anti-doping.

    CAP. II
    Organizare
    ART. 3
    (1) Comisia de audiere este compusă dintr-un număr de până la 12 membri, cu o bună reputaţie, desemnaţi pentru un mandat de 3 ani, cu posibilitatea reînnoirii mandatului pentru o nouă perioadă, din rândul specialiştilor cu experienţă de minimum 5 ani în unul dintre următoarele domenii: juridic, medical, ştiinţele naturii şi sport şi care să aibă obligatoriu experienţă şi/sau cunoştinţe în domeniul anti-doping.
    (2) Comisia de audiere este condusă de un preşedinte, ajutat de un vicepreşedinte, aleşi prin vot secret la prima reuniune a comisiei pe o perioadă de 3 ani, care pot fi realeşi.
    (3) Preşedintele şi vicepreşedintele Comisiei de audiere trebuie să aibă studii juridice.

    ART. 4
    (1) Selectarea membrilor Comisiei de audiere se realizează în conformitate cu art. 66 alin. (1) şi (3) din Legea nr. 310/2021.
    (2) Membrii comisiei de selecţie şi ai comisiei pentru contestaţii sunt numiţi prin ordin al preşedintelui ANAD.

    ART. 5
    Membrii Comisiei de audiere selectaţi potrivit art. 4 sunt numiţi prin ordin al preşedintelui ANAD.

    ART. 6
    Membrii Comisiei de audiere trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
    a) criteriile de selecţie prevăzute la art. 66 alin. (2) din Legea nr. 310/2021;
    b) să nu fi adoptat direct şi intenţionat, în ultimii 6 ani, o conduită care ar fi constituit o încălcare a reglementărilor antidoping, dacă acestora le-ar fi fost incidente reglementări conforme cu codul.


    ART. 7
    (1) Mandatul membrilor Comisiei de audiere încetează înainte de termen în conformitate cu prevederile art. 66 alin. (5) din Legea nr. 310/2021.
    (2) În cazurile prevăzute la alin. (1) se numeşte un nou membru, conform prevederilor art. 66 alin. (6) din Legea nr. 310/2021.

    ART. 8
    (1) Membrii Comisiei de audiere îşi desfăşoară activitatea astfel:
    a) în complete formate din câte 1 membru, în toate cazurile având ca obiect suspendarea provizorie în urma finalizării procedurii administrative de cercetare prealabilă din procesul de gestionare a rezultatelor;
    b) complete formate din 1 sau 3 membri, pentru celelalte cauze date în competenţa Comisiei de audiere, în funcţie de natura acuzaţiei şi de probatoriul dedus judecăţii;
    c) în plen, pentru atribuţiile prevăzute în prezentul regulament.

    (2) Preşedintele Comisiei de audiere sau, după caz, vicepreşedintele acesteia stabileşte judecarea speţei în complete formate din 1 sau 3 membri în funcţie de natura acuzaţiei şi de probatoriul dedus judecăţii. În toate situaţiile, unul dintre membrii desemnaţi trebuie să aibă studii juridice.
    (3) Preşedintele sau, după caz, vicepreşedintele Comisiei de audiere poate face parte din completele de soluţionare a cauzelor şi prezidează aceste complete.
    (4) Preşedintele Comisiei de audiere poate fi numit sau se poate desemna pe sine, dacă este cazul, ca membru unic sau ca membru al unui complet de audiere.
    (5) După desemnarea membrilor în complete, preşedintele Comisiei de audiere sau, după caz, vicepreşedintele acesteia va dispune comunicarea către părţi a numelor celor desemnaţi însoţită de declaraţiile acestora cu privire la conflictul de interese.

    ART. 9
    Activitatea de secretariat pentru Comisia de audiere este asigurată în conformitate cu prevederile art. 4 pct. 26 şi art. 67 alin. (1)-(3) din Legea nr. 310/2021.

    CAP. III
    Funcţionare
    ART. 10
    (1) Procedura de audiere este iniţiată în conformitate cu prevederile art. 61 alin. (1) şi art. 62 din Legea nr. 310/2021.
    (2) Cerinţele minime de sesizare a Comisiei de audiere sunt următoarele:
    a) cererea-tip - „Cerere de sesizare a Comisiei de audiere“, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul regulament;
    b) dovada achitării taxei de audiere;
    c) dosarul întocmit de ANAD.

    (3) În situaţia în care taxa de audiere nu este achitată până la primul termen, cererea de audiere se clasează.

    ART. 11
    (1) Şedinţele Comisiei de audiere nu sunt publice.
    (2) Sportivul sau alte persoane au dreptul de a solicita o audiere publică.
    (3) Autoritatea pentru gestionarea rezultatelor poate solicita, de asemenea, o audiere publică, cu condiţia ca sportivul sau cealaltă persoană să îşi fi exprimat consimţământul în scris în acest sens.
    (4) Cererea poate fi respinsă de către completul de audiere în temeiul moralei, ordinii publice, securităţii naţionale, în cazul în care interesele minorilor sau protecţia vieţii private a părţilor o impun, în cazul în care publicitatea ar aduce atingere intereselor justiţiei sau în situaţia în care procedura este legată exclusiv de chestiuni de drept.

    ART. 12
    Şedinţele completului de audiere sunt conduse de preşedintele completului.

    ART. 13
    (1) Deciziile se adoptă cu votul majorităţii membrilor completului.
    (2) În situaţia în care completul nu se poate constitui se amână pentru cel mult 10 zile calendaristice.
    (3) Membrii care au votat împotrivă îşi pot consemna opinia separată în încheierea de şedinţă.
    (4) Opiniile separate vor fi motivate în acelaşi termen prevăzut pentru motivarea deciziei.

    ART. 14
    (1) Părţile trebuie să fie informate asupra dreptului de a cere recuzarea unui membru al completului de audiere dacă există temei pentru un posibil conflict de interese. Solicitarea se face în termen de 5 zile de la data la care au luat cunoştinţă de existenţa motivului de recuzare.
    (2) Anterior iniţierii procedurii de audiere, pentru fiecare speţă, membrii completului de audiere au obligaţia să declare preşedintelui Comisiei de audiere existenţa sau potenţialitatea unui conflict de interese, în raport cu speţa dedusă spre soluţionare. Existenţa sau inexistenţa unei situaţii de conflict de interese va fi consemnată într-o încheiere de şedinţă.
    (3) Părţile pot cere motivat Comisiei de audiere recuzarea unuia sau mai multor membri ai completului de audiere, în condiţiile legii, în legătură cu cazul dedus spre soluţionare completului de audiere.
    (4) Cererea de recuzare se poate formula numai pentru motive care afectează independenţa şi imparţialitatea în ceea ce priveşte cazul dedus spre soluţionare completului de audiere.
    (5) Membrul sau membrii completului de audiere faţă de care s-a formulat o cerere de recuzare, precum şi orice alt membru care consideră că se află într-o situaţie care este de natură a afecta independenţa şi imparţialitatea sa în cauza dedusă audierii pot formula cerere de abţinere.
    (6) Cererea de recuzare sau, după caz, cererea de abţinere se soluţionează de către un complet desemnat de către preşedintele sau, după caz, vicepreşedintele Comisiei de audiere în termen de 3 zile de la data la care cererea de recuzare sau de abţinere a fost comunicată Comisiei de audiere. Admiterea sau respingerea cererii se face cu majoritatea simplă a voturilor membrilor completului şi se dispune prin încheiere.
    (7) În caz de admitere a cererii, membrul/membrii completului de audiere faţă de care s-a formulat cererea de recuzare sau care a/au formulat cererea de abţinere va fi înlocuit/vor fi înlocuiţi.

    ART. 15
    (1) Dispoziţiile art. 14 se aplică în mod corespunzător şi secretarilor completelor de audiere.
    (2) Cererea de recuzare sau declaraţia de abţinere a secretarilor completelor de audiere se soluţionează de către completul de audiere desemnat de către preşedintele sau, după caz, vicepreşedintele Comisiei de audiere în termen de 3 zile de la data la care cererea de recuzare sau de abţinere a fost comunicată Comisiei de audiere. Admiterea sau respingerea cererii se face cu majoritatea simplă a voturilor membrilor completului şi se consemnează în încheierea de şedinţă.
    (3) În situaţia în care motivele invocate în cererea de recuzare sau în declaraţia de abţinere sunt întemeiate, Comisia de audiere sesizează agenţia în vederea desemnării unor alte persoane care să asigure secretariatul Comisiei de audiere.

    ART. 16
    Secretariatul completului de audiere ţine o evidenţă strictă a documentaţiei aferente fiecărui caz analizat, a încheierilor de şedinţă întocmite în cadrul şedinţelor acestuia, a deciziilor luate, precum şi a celorlalte documente depuse la completul de audiere sau emise de acesta.

    ART. 17
    Pentru îndeplinirea atribuţiilor legale, completul de audiere adoptă decizii, semnate de preşedintele, membrii completului şi secretarul completului de audiere, cu respectarea dispoziţiilor prezentului regulament şi ale Legii nr. 310/2021.

    ART. 18
    (1) Comisia de audiere exercită următoarele atribuţii în plen:
    a) examinarea şi votul cu privire la propunerile formulate pentru consolidarea eficienţei operaţionale;
    b) examinarea şi votul cu privire la propunerile formulate pentru modificarea şi completarea prezentului regulament;
    c) examinarea şi validarea temeiurilor înaintate de preşedintele Comisiei de audiere pentru propunerile de revocare a membrilor Comisiei de audiere;
    d) stabilirea şi validarea temeiurilor pentru propunerile de revocare a preşedintelui sau vicepreşedintelui Comisiei de audiere.

    (2) Ca rezultat al exercitării atribuţiilor prevăzute la alin. (1), plenul Comisiei de audiere emite hotărâri cu cvorumul prevăzut la art. 65 alin. (2) din Legea nr. 310/2021.
    (3) Hotărârile prevăzute la alin. (2) sunt adoptate cu majoritatea simplă a membrilor prezenţi ai Comisiei.

    CAP. IV
    Atribuţii
    ART. 19
    (1) Preşedintele Comisiei de audiere are următoarele atribuţii:
    a) desemnează membrii completelor de audiere, precum şi membrul Comisiei de audiere care va organiza audierea provizorie;
    b) desemnează completul care soluţionează în regim de urgenţă suspendarea provizorie;
    c) desemnează completul care urmează a soluţiona cererile de recuzare sau de abţinere;
    d) repartizează spre soluţionare completelor de audiere cauzele înregistrate la Comisia de audiere;
    e) coordonează activitatea Comisiei de audiere şi a secretariatului acesteia;
    f) desemnează secretarii pentru fiecare complet de audiere;
    g) poate solicita preşedintelui completului de audiere un termen de prelungire a soluţionării cauzei mai scurt decât cel formulat prin informarea prevăzută la lit. h);
    h) informează cu celeritate Autoritatea pentru gestionarea rezultatelor cu privire la prelungirea soluţionării cauzei şi termenul final de soluţionare;
    i) propune preşedintelui ANAD măsuri cu privire la membrii Comisiei de audiere care încalcă prevederile legii şi ale prezentului regulament;
    j) reprezintă Comisia de audiere în raport cu ANAD, cu alte autorităţi sau instituţii publice, precum şi în faţa oricărei alte persoane fizice sau juridice.

    (2) În lipsa preşedintelui Comisiei de audiere, atribuţiile acestuia se exercită de către vicepreşedintele Comisiei de audiere.

    ART. 20
    Preşedintele completului de audiere are următoarele atribuţii:
    a) stabileşte prin rezoluţie primul termen de convocare a părţilor, locul şi ora la care vor avea loc şedinţele completului de audiere, cu minimum 5 zile calendaristice înainte de data şedinţei, prin grija secretariatului;
    b) verifică legalitatea constituirii completului de audiere;
    c) conduce şedinţele completului de audiere;
    d) coordonează activitatea completului de audiere şi a secretarului acestuia;
    e) reprezintă completul de audiere în faţa autorităţilor sau instituţiilor publice, precum şi în faţa oricărei alte persoane fizice sau juridice;
    f) decide cu privire la desfăşurarea şedinţelor completului de audiere cu prezenţă fizică, în regim de teleconferinţă sau videoconferinţă sau în scris;
    g) decide cu privire la cererile de audiere publică formulate în conformitate cu art. 11;
    h) informează preşedintele Comisiei de audiere şi părţile cu privire la prelungirea duratei de judecare a speţei şi totodată cu privire la noul termen propus anterior expirării termenelor expres prevăzut în lege şi în prezentul regulament;
    i) motivează deciziile în termenele stabilite de lege şi prezentul regulament;
    j) orice alte atribuţii care sunt stabilite prin prezentul regulament sau dispuse de către preşedintele Comisiei de audiere.


    ART. 21
    Şedinţele completelor de audiere pot fi înregistrate prin mijloace audio şi/sau video, înregistrările fiind arhivate prin grija secretarului completului şi păstrate la sediul ANAD.

    ART. 22
    Principalele atribuţii ale secretariatului completului de audiere sunt:
    a) întocmirea dosarului cauzei şi înregistrarea actelor din dosar;
    b) convocarea membrilor completului de audiere, la solicitarea preşedintelui completului;
    c) punerea la dispoziţia membrilor a documentelor ce fac obiectul şedinţelor - pe suport hârtie sau electronic, după caz;
    d) convocarea părţilor pentru primul termen stabilit şi ori de câte ori aceasta se impune;
    e) redactarea încheierilor de şedinţă;
    f) comunicarea deciziilor către persoanele cu drept de apel în conformitate cu prevederile art. 111 alin. (1) şi art. 114 alin. (1) din Legea nr. 310/2021;
    g) păstrarea şi arhivarea documentelor în conformitate cu prevederile art. 16 şi 17 şi a înregistrărilor şedinţelor de audiere;
    h) îndeplinirea oricăror altor sarcini stabilite în cadrul şedinţelor şi dispuse de preşedintele de complet.


    CAP. V
    Confidenţialitatea informaţiilor
    ART. 23
    (1) Membrii Comisiei de audiere şi secretarii Comisiei de audiere au obligaţia de a păstra confidenţialitatea cu privire la orice activitate legată de cazurile soluţionate, precum şi cu privire la orice alte informaţii aflate în cursul procedurii de audiere.
    (2) Membrii Comisiei de audiere şi secretarii Comisiei de audiere semnează declaraţii de confidenţialitate şi conflict de interese la numirea lor şi declară orice conflict de interese înaintea procedurilor specifice, conform art. 14 alin. (2).

    CAP. VI
    Procedura de audiere
    ART. 24
    (1) Procedura de audiere se desfăşoară cu respectarea principiilor şi drepturilor prevăzute la art. 76 alin. (1) din Legea nr. 310/2021 şi în Standardul internaţional pentru gestionarea rezultatelor elaborat de Agenţia Mondială AntiDoping.
    (2) Procedura de audiere se poate realiza şi în formă scrisă fără participarea părţilor, care pot solicita soluţionarea cauzei şi în lipsă.

    ART. 25
    Preşedintele completului de audiere declară deschisă şedinţa de audiere şi procedează la legitimarea sportivului ori a persoanei suspectate de încălcarea reglementărilor anti-doping, precum şi a reprezentantului acestuia/acesteia, a altor participanţi la şedinţele de audiere, după caz.

    ART. 26
    (1) Preşedintele completului de audiere aduce la cunoştinţa sportivului ori a persoanei suspectate de încălcarea reglementărilor anti-doping şi/sau a reprezentantului acestuia/acesteia, după caz, fapta care face obiectul audierii.
    (2) Completul de audiere este competent să soluţioneze orice cereri accesorii sau incidentale formulate de părţi în cadrul dosarului.
    (3) Sportivul ori persoana suspectată de încălcarea reglementărilor anti-doping şi/sau reprezentantul acestora sunt întrebaţi cu privire la probele pe care înţeleg să le propună în apărarea lor şi sunt invitaţi să declare tot ce ştiu referitor la cauză. ANAD va prezenta speţa referitoare la posibila încălcare a reglementărilor anti-doping pe baza probelor depuse şi administrate.
    (4) Membrii completului de audiere pot pune întrebări şi, după caz, pot interoga martorii propuşi.

    ART. 27
    Procedura de audiere în formă scrisă se realizează numai pe baza înscrisurilor depuse de părţi la dosarul cauzei.

    ART. 28
    (1) După analizarea documentelor şi a probelor existente la dosarul cauzei, în baza încheierii de şedinţă, completul de audiere, printr-o decizie scrisă şi motivată, se pronunţă cu respectarea dispoziţiilor art. 76 alin. (3)-(6) din Legea nr. 310/2021.
    (2) Completul de audiere se pronunţă în termenele precizate la art. 76 din Legea nr. 310/2021.
    (3) În situaţia în care, cu prilejul deliberării, completul de audiere constată necesitatea clarificării unor aspecte sau a administrării de probe suplimentare, acesta poate repune cazul pe rol pentru motive temeinic justificate consemnate în încheierea de şedinţă.

    ART. 29
    Decizia completului de audiere trebuie să conţină următoarele elemente, sub sancţiunea nulităţii:
    a) competenţa şi normele aplicabile;
    b) detalierea situaţiei de fapt;
    c) încălcarea/încălcările reglementărilor anti-doping comisă/comise;
    d) consecinţele aplicabile;
    e) căile de atac şi termenul-limită pentru a formula apel disponibile sportivului sau altei persoane.


    ART. 30
    (1) Semnarea de către preşedintele şi membrii completului de audiere sau secretarul completului de audiere, după caz, a oricăror acte de procedură poate fi realizată şi în sistem electronic, prin aplicarea semnăturii scanate sau a semnăturii electronice.
    (2) Pe parcursul soluţionării dosarului, comunicările scrise către părţi, reprezentanţii acestora sau alte persoane participante la şedinţa de audiere sau comunicările adresate de acestea completului de audiere pot fi realizate prin comunicare electronică, prin e-mail la adresa secretariat.audiere@anad.gov.ro.
    (3) Dezbaterile completelor de audiere desfăşurate cu convocarea părţilor se consemnează în încheieri de şedinţă. Acestea se vor comunica părţilor în termen de 3 zile lucrătoare.
    (4) Părţile pot contesta acurateţea consemnării din încheierile de şedinţă, în scris, în termen de trei zile lucrătoare de la primirea acesteia.
    (5) În caz de contestare a acurateţei consemnării, înscrisul prevăzut la alin. (4) este confruntat cu înregistrarea audio sau, după caz, audiovideo a declaraţiei din arhiva Comisiei de audiere. Confruntarea se face în prezenţa preşedintelui şi secretarului completului de audiere, ocazie cu care se încheie un proces-verbal semnat de preşedintele completului de audiere, document ce se comunică părţilor în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data înregistrării contestaţiei.

    ART. 31
    (1) Decizia completului de audiere se comunică sportivului, personalului asistent al sportivului sau altei persoane care face subiectul deciziei şi tuturor persoanelor fizice şi juridice care au dreptul de a formula apel potrivit art. 111 şi 114 din Legea nr. 310/2021, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (6) din Legea nr. 310/2021.
    (2) Comunicarea deciziei se face cu confirmare de primire sau prin mijloace electronice de comunicare.
    (3) Decizia poate fi înmânată şi personal sportivului, personalului asistent al sportivului sau altei persoanei care face subiectul deciziei ori reprezentantului acestuia/acesteia, sub semnătura certificată de secretarul completului de audiere, cu precizarea datei înmânării.
    (4) Dovezile de comunicare se depun la dosarul cauzei.

    ART. 32
    (1) În caz de neprezentare nejustificată a uneia dintre părţi la şedinţa de audiere, completul poate decide în lipsă, conform prevederilor prezentului regulament.
    (2) La cererea motivată, depusă cu cel puţin 5 zile calendaristice înainte de data întrunirii completului de audiere, sau în situaţii de forţă majoră, şedinţa de audiere poate fi amânată o singură dată pentru maximum 14 zile calendaristice.

    ART. 33
    (1) În aplicarea prevederilor art. 80 alin. (10) din Legea nr. 310/2021, audierea în regim de urgenţă se soluţionează de către unul dintre membrii Comisiei de audiere desemnat de către preşedintele Comisiei de audiere.
    (2) Membrul completului de audiere care s-a pronunţat în condiţiile art. 80 alin. (10) din Legea nr. 310/2021 are obligaţia de a se abţine de la soluţionarea cauzei în care acesta s-a pronunţat cu privire la decizia de suspendare provizorie.

    ART. 34
    Deciziile Comisiei de audiere pot fi contestate în conformitate cu dispoziţiile art. 111 şi 114 din Legea nr. 310/2021.

    CAP. VII
    Organizarea şedinţelor
    ART. 35
    (1) Şedinţele completelor de audiere pot fi organizate cu prezenţă fizică, prin teleconferinţă sau videoconferinţă sau în scris.
    (2) Videoconferinţa este conferinţa la care toţi participanţii la procedură se pot vedea şi auzi în timp real.
    (3) Pentru validitatea videoconferinţei sau teleconferinţei, sistemul electronic utilizat pentru aceasta trebuie să asigure înregistrarea audio/video a şedinţei.
    (4) Accesul la platforma online prin care se asigură organizarea şedinţelor în sistem videoconferinţă sau teleconferinţă este asigurat de ANAD.
    (5) Şedinţele completelor de audiere vor fi înregistrate audio sau audiovideo, la solicitarea preşedintelui de complet, cu informarea părţilor şi cu respectarea prevederilor GDPR.

    ART. 36
    (1) În cazul prevăzut pentru videoconferinţă la art. 35 alin. (1) identificarea părţilor, a reprezentanţilor acestora şi a persoanelor audiate de către completul de audiere se realizează prin compararea imaginii acestora cu fotografia din documentul de identitate, care trebuie transmis, în prealabil, prin e-mail, scanat în format color, secretariatului Comisiei de audiere.
    (2) În caz de dubiu asupra identităţii persoanelor care participă la şedinţele organizate în sistem videoconferinţă sau teleconferinţă, preşedintele completului de audiere poate dispune administrarea de probe suplimentare în vederea determinării identităţii acestora şi acordarea unui termen în acest scop sau, după caz, revenirea asupra hotărârii de organizare a şedinţei.

    ART. 37
    În cazul prevăzut la art. 35 alin. (1), şedinţa secretă de pronunţare asupra cauzei poate fi realizată în acelaşi sistem.

    CAP. VIII
    Dispoziţii finale
    ART. 38
    Prevederile prezentului regulament se completează cu orice alte dispoziţii legale care privesc organizarea unei audieri echitabile, transparente şi care să asigure părţilor garantarea drepturilor fundamentale prevăzute de tratatele internaţionale la care România este parte, precum şi de Constituţia României, republicată.

    ANEXA 1

    la regulament
    Către
    COMISIA DE AUDIERE
    Domnule preşedinte/Doamnă preşedinte,
    Subsemnatul/Subsemnata, ..............................................., cu domiciliul în localitatea ............................................., str. ................................. nr. ......., bl. ......., sc. ......., et. ....., ap. ....., cod poştal ................ judeţul/sectorul ................................., şi reşedinţa în localitatea .........................................., str. .......................................... nr. ......., bl. ......., sc. ......, et. ....., ap. ......, cod poştal ................., judeţul/sectorul ......................., număr de telefon ........................, adresă de e-mail .............................., identificat(ă) cu ...... seria ..... nr. ..............., eliberat(ă) de ................. la data de ..................., valabil(ă) până la data de ..................., CNP .............................., legitimat(ă) la ............................., reprezentat legal/convenţional prin ............................
    ca urmare a Notificării Agenţiei Naţionale Anti-Doping nr. ......../........, primită la data de ..................., formulez prezenta
    CERERE DE SESIZARE A COMISIEI DE AUDIERE^1
    prin care solicit sesizarea Comisiei de audiere de pe lângă Agenţia Naţională Anti-Doping în vederea organizării audierii mele cu privire la posibila încălcare a reglementărilor anti-doping descrisă în notificare.
    Poziţia mea cu privire la posibila încălcare a reglementărilor anti-doping descrisă în notificare, precum şi motivarea în fapt şi în drept le voi menţiona în faţa completului de audiere sau într-un memoriu^2 separat pe care îl voi formula şi transmite completului de audiere potrivit dispoziţiilor Regulamentului Comisiei de audiere.
    Data
    Semnătura
    ^1 Agenţia Naţională Anti-Doping şi Comisia de audiere prelucrează datele şi informaţiile cu caracter personal numai în scopul gestionării cauzei, cu respectarea prevederilor Standardului internaţional pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, Codului mondial anti-doping şi ale art. 5 şi art. 6 alin. (1) lit. c), e) şi f), alin. (2) şi (3) din Regulamentul general pentru protecţia datelor cu caracter personal.
    ^2 Memoriul nu este obligatoriu atunci când motivarea în fapt şi în drept se realizează în faţa completului de audiere.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016