Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 3 martie 2005  de functionare a Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 3 martie 2005 de functionare a Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 220 din 16 martie 2005
ART. 1
Comisia de Autorizare a împrumuturilor Locale, denumita în continuare comisie, constituita conform prezentei hotarâri, îsi desfasoara activitatea în cadrul Ministerului Finantelor Publice.
ART. 2
Comisia este condusa de un secretar de stat din Ministerul Finantelor Publice, cu atributii de coordonare a datoriei publice, si are în componenta sa 9 membri, dintre care 4 reprezentanti ai Ministerului Finantelor Publice, inclusiv presedintele comisiei, 2 reprezentanti ai Ministerului Administratiei si Internelor si 3 reprezentanti ai structurilor asociative ale administratiei publice locale. Reprezentantii institutiilor publice, membri în comisie, sunt desemnati prin ordin al conducatorului institutiei respective. Persoanele care fac parte din comisie îsi pastreaza calitatea de angajat în cadrul institutiilor de la care provin, precum si toate drepturile care deriva din aceasta calitate.
ART. 3
Comisia se întruneste lunar sau ori de câte ori este nevoie, la sediul Ministerului Finantelor Publice. Hotarârile comisiei se adopta cu votul a cel putin doua treimi din numarul membrilor acesteia.
ART. 4
La sedintele comisiei pot participa ca invitati reprezentantii autoritatilor administratiei publice locale, care solicita autorizarea, si ai altor institutii interesate.
ART. 5
Lucrarile secretariatului comisiei vor fi asigurate de directiile de specialitate din Ministerul Finantelor Publice, cu atributii de negociere si angajare a datoriei publice interne si externe.
ART. 6
Cererile pentru autorizare, însotite de adresele de înaintare catre directiile de specialitate prevazute la art. 5, se depun de autoritatile administratiei publice locale la registratura Ministerului Finantelor Publice. Secretariatul comisiei verifica primirea corespunzatoare, dupa caz, a documentelor prevazute în anexa nr. 1 la hotarâre. La constatarea lipsei unuia sau mai multor documente i se va cere solicitantului sa completeze documentatia depusa în sustinerea cererii pentru autorizare.
ART. 7
Secretariatul va asigura convocarea comisiei în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la primirea documentatiei complete aferente cererii autoritatii administratiei publice locale pentru autorizarea contractarii sau garantarii unui împrumut. Convocarea comisiei se face, de regula, cu 3 zile lucratoare înainte de data stabilita pentru sedinta. O data cu convocarea se transmit membrilor comisiei proiectul ordinii de zi si setul de materiale ce urmeaza sa fie supuse discutiilor.
ART. 8
Pentru autorizarea contractarii sau garantarii unui împrumut, comisia va analiza, pe baza documentatiei primite de la solicitant:
a) încadrarea valorii împrumutului în plafonul anual de îndatorare publica a României;
b) oportunitatea lansarii de titluri de valoare corelat cu programul de emisiuni al Ministerului Finantelor Publice, în scopul evitarii concurentei în atragerea de împrumuturi de pe pietele de capital;
c) respectarea stricta a prevederilor <>art. 59 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 45/2003 , aprobata cu modificari si completari prin <>Legea nr. 108/2004 , cu modificarile ulterioare, potrivit carora autoritatilor administratiei publice locale li se interzice accesul la împrumuturi sau sa garanteze orice fel de împrumut, daca totalul datoriilor anuale reprezentând ratele scadente la împrumuturile contractate si/sau garantate, dobânzile si comisioanele aferente acestora, inclusiv ale împrumutului care urmeaza sa fie contractat si/sau garantat în anul respectiv, depaseste limita de 20% din totalul veniturilor prevazute la art. 5 alin. (1) lit. a) din ordonanta de urgenta a Guvernului mentionata mai sus, cu exceptia cazurilor aprobate prin legi speciale.
ART. 9
Comisia analizeaza documentatia completa, prevazuta în anexa nr. 1 la hotarâre, si avizeaza contractarea sau garantarea împrumutului. Deliberarile comisiei se consemneaza în procesul-verbal al sedintei respective. Procesul-verbal este întocmit de secretariatul comisiei si semnat de membrii prezenti la sedinta respectiva.
ART. 10
Hotarârea comisiei, în original, se transmite solicitantului în termen de 3 zile lucratoare de la luarea deciziei. În cazul unui aviz nefavorabil, hotarârea va fi însotita de motivarea respingerii autorizarii de contractare sau de garantare a împrumutului. Secretariatul comisiei pastreaza copia hotarârii comisiei, semnata de presedinte si contrasemnata de membrii prezenti la sedinta de adoptare a hotarârii respective.


--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016