Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 3 iulie 2002  de organizare si functionare a Comisiei centrale pentru explozii mari la suprafata si in subteran, accidente chimice si avarii deosebit de grave la conducte magistrale si urbane    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 3 iulie 2002 de organizare si functionare a Comisiei centrale pentru explozii mari la suprafata si in subteran, accidente chimice si avarii deosebit de grave la conducte magistrale si urbane

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 516 din 17 iulie 2002
CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Prin prezentul regulament se stabilesc modul de organizare şi funcţionare, componenta, atribuţiile specifice şi sistemul de relaţii ale Comisiei centrale pentru explozii mari la suprafata şi în subteran, accidente chimice şi avarii deosebit de grave la conducte magistrale şi urbane, constituitã pe lângã Ministerul Industriei şi Resurselor.
ART. 2
(1) Comisia centrala pentru explozii mari la suprafata şi în subteran, accidente chimice şi avarii deosebit de grave la conducte magistrale şi urbane, denumita în continuare Comisia centrala, organizeazã şi conduce la nivel naţional toate activitãţile legate de urmãtoarele tipuri de dezastre:
- explozii mari la suprafata şi în subteran;
- accidente chimice;
- avarii deosebit de grave la conducte magistrale şi urbane.
(2) Mãsurile dispuse de Comisia centrala sunt obligatorii pentru toate persoanele fizice sau juridice în zona de responsabilitate în care îşi exercita competentele.
ART. 3
(1) Comisia centrala se subordoneazã Comisiei Guvernamentale de Apãrare impotriva Dezastrelor.
(2) Comisia centrala coopereazã cu serviciile publice comunitare profesioniste pentru situaţii de urgenta, aflate în subordinea Consiliului General al Municipiului Bucureşti şi a consiliilor locale ale sectoarelor acestuia, precum şi cu serviciile publice voluntare din subordinea consiliilor locale judeţene, municipale, orãşeneşti şi comunale.

CAP. 2
Organizarea Comisiei centrale

ART. 4
(1) Comisia centrala este condusã de ministrul industriei şi resurselor, în calitate de preşedinte, şi este formatã din specialişti cu putere de decizie din cadrul Ministerului Industriei şi Resurselor, respectiv secretarul general, secretarul de stat pentru producţia de apãrare, directori generali şi directori, precum şi din reprezentanţi ai altor autoritãţi ale administraţiei publice centrale de specialitate care au atribuţii în planurile de apãrare impotriva dezastrelor.
(2) În cazul în care preşedintele Comisiei centrale este în imposibilitate de a-şi exercita atribuţiile, acesta va fi înlocuit de unul dintre cei doi vicepreşedinţi, respectiv secretarul general sau secretarul de stat pentru producţia de apãrare, dupã caz, desemnat prin ordin al ministrului industriei şi resurselor.
(3) Componenta Comisiei centrale este prezentatã în anexa nr. 1, iar colaboratorii ce pot fi cooptati în structura acesteia, în funcţie de situaţie, sunt prezentaţi în anexa nr. 2.
ART. 5
(1) Organismul de lucru al Comisiei centrale este Secretariatul tehnic permanent, care este asigurat de cãtre Direcţia specialã din cadrul Ministerului Industriei şi Resurselor.
(2) Componenta Secretariatului tehnic permanent este prezentatã în anexa nr. 3.
(3) Secretariatul tehnic permanent organizeazã 3 secţiuni de lucru specializate pe tipuri de dezastre:
- explozii mari la suprafata şi în subteran;
- accidente chimice;
- avarii deosebit de grave la conducte magistrale şi urbane.

CAP. 3
Atribuţii

A. Atribuţiile Comisiei centrale

ART. 6
Comisia centrala are urmãtoarele atribuţii principale:
1. În perioada predezastrului:
a) elaboreazã regulamente de apãrare impotriva dezastrelor produse în domeniul specific şi participa la elaborarea strategiei naţionale de apãrare impotriva dezastrelor;
b) indruma, controleazã şi avizeazã modul de întocmire a planurilor de apãrare în teritoriu;
c) identifica şi monitorizeazã sursele potenţiale de producere a dezastrelor din sfera sa de activitate şi zonele de risc potenţial expuse urmãrilor acestora;
d) organizeazã culegerea de informaţii (constituindu-şi baza de date proprii) şi fluxul informaţional-decizional la nivel naţional sau zonal, conform schemei prezentate în anexa nr. 4;
e) elaboreazã planuri operative de apãrare specifice pe categorii de dezastre specifice şi pe zone potenţiale de expunere la riscul producerii, le supune spre avizare Comisiei Guvernamentale de Apãrare impotriva Dezastrelor şi avizeazã planurile serviciilor publice comunitare profesioniste sau voluntare pentru situaţii de urgenta;
f) propune mecanisme şi instrumente de control social al riscurilor care pot genera dezastre, precum şi metode de identificare şi evaluare a riscurilor;
g) stabileşte prin regulamente parametrii pe baza cãrora se pot defini fenomenele caracteristice ale dezastrelor din sfera sa de competenta;
h) informeazã prin mass-media populaţia despre eventualele surse de risc ce pot genera dezastre specifice şi mãsurile de prevenire întreprinse;
i) coordoneazã pregãtirea personalului agenţilor economici aflaţi sub autoritatea sa (potenţiali factori de risc), cu atribuţii şi responsabilitãţi în domeniul fiecãrei categorii de dezastru specific, privind prevenirea, protecţia şi intervenţia în cazul producerii evenimentului respectiv;
j) analizeazã modul de îndeplinire a acţiunilor de prevenire prevãzute în planurile operative de apãrare specifice în cazul dezastrelor din sfera de activitate proprie, precum şi a mãsurilor privind pregãtirea agenţilor economici (potenţiali factori de risc) cu raspunderi şi atribuţii pe tipuri de dezastre, prin rapoarte semestriale ce se aduc la cunostinta populaţiei prin mass-media;
k) stabileşte mãsurile necesare în vederea creşterii operabilitatii şi eficientei forţelor participante la intervenţii, prin dotarea corespunzãtoare a acestora;
l) asigura pregãtirea personalului propriu pentru apãrare impotriva dezastrelor specifice.
2. În perioada producerii unui dezastru:
a) analizeazã informaţiile primare despre producerea dezastrului - locul, caracteristicile, efectele şi altele asemenea - şi evoluţia probabila a acestuia;
b) pune în aplicare mãsurile prevãzute în planul de protecţie şi intervenţie, adaptandu-le la situaţia concretã şi efectuand corecturile necesare în funcţie de situaţia creata şi de gradul de urgenta;
c) informeazã Comisia Guvernamentalã de Apãrare impotriva Dezastrelor despre situaţia creata, despre mãsurile întreprinse şi despre eventualele nevoi de sprijin;
d) coordoneazã la nivel naţional acţiunile de limitare, lichidare şi inlaturare a efectelor distructive ale dezastrului, colaborand cu structurile din subordinea Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenta;
e) hotãrãşte, la nevoie, constituirea unei echipe operative formate din membri proprii şi din alţi specialişti, pe care o trimite în zona de manifestare a dezastrului pentru culegere de informaţii suplimentare care sa fundamenteze luarea unor decizii pertinente, precum şi pentru conducerea nemijlocitã a acţiunilor la fata locului;
f) coopereazã cu serviciile publice comunitare profesioniste sau voluntare pentru situaţii de urgenta din subordinea organelor administraţiei publice locale, privind implementarea mãsurilor de apãrare impotriva dezastrelor specifice, în condiţiile legii.
3. În perioada postdezastrului:
a) desemneazã colectivul sau agenţii economici cu responsabilitãţi pentru conducerea acţiunilor de inlaturare a urmãrilor, de refacere sau reabilitare a zonei/zonelor afectatã/afectate de dezastru;
b) organizeazã echipe de specialişti pentru inventarierea, expertizarea şi evaluarea efectelor, precum şi a pagubelor produse, în vederea comunicãrii acestora Comisiei Guvernamentale de Apãrare impotriva Dezastrelor, şi ia sau propune mãsuri pentru restabilirea funcţiilor vitale afectate de dezastru;
c) analizeazã cauzele producerii dezastrului şi dispune mãsuri de prevenire în viitor a evenimentului respectiv;
d) asigura informarea populaţiei prin mass-media despre evoluţia şi efectele dezastrului, despre acţiunile întreprinse pentru limitarea acestora şi despre mãsurile ce se impun în continuare;
e) propune Comisiei Guvernamentale de Apãrare impotriva Dezastrelor acordarea de ajutoare materiale sau financiare populaţiei afectate şi urmãreşte repartizarea şi utilizarea ajutoarelor acordate de stat sau de organizaţiile naţionale ori internaţionale;
f) avizeazã documentaţiile privind acordarea fondurilor necesare refacerii lucrãrilor de infrastructura;
g) stabileşte regimul mijloacelor de transport pentru aprovizionare cu hrana, apa potabilã, medicamente, asigurarea cu energie electrica şi termica în perioada producerii dezastrului şi în perioada postdezastrului;
h) reactualizeazã planurile operative de apãrare specifice pe tipuri de dezastre;
i) asigura condiţii de lucru pentru Secretariatul tehnic permanent propriu;
j) analizeazã, valideazã sau modifica hotãrârile aprobate de cãtre preşedinte între şedinţe şi le aduce la cunostinta factorilor interesaţi, prin Secretariatul tehnic permanent;
k) îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de Comisia Guvernamentalã de Apãrare impotriva Dezastrelor.
B. Atribuţiile Secretariatului tehnic permanent
ART. 7
Secretariatul tehnic permanent al Comisiei centrale are urmãtoarele atribuţii principale:
a) solicita şi centralizeazã informaţiile privind prevenirea, protecţia şi intervenţia la dezastrele din domeniul de competenta al Comisiei centrale, de la Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenta sau serviciile publice comunitare aflate în subordinea organelor administraţiei publice locale, precum şi de la unitãţile care funcţioneazã sub autoritatea Ministerului Industriei şi Resurselor;
b) verifica informaţiile referitoare la iminenta sau la producerea unui dezastru şi întocmeşte rapoarte de informare pentru membrii Comisiei centrale, precum şi pentru Comisia Guvernamentalã de Apãrare impotriva Dezastrelor;
c) constituie şi actualizeazã permanent banca de date privind sursele potenţiale de risc, resursele materiale, financiare şi umane ce pot fi utilizate la dezastrele specifice;
d) întocmeşte planul operativ de apãrare pe domeniul specific şi regulamentul de apãrare impotriva dezastrelor, elaboreazã ghidul de întocmire a planurilor de protecţie şi intervenţie pentru dezastrele specifice pentru a fi distribuit în teritoriu serviciilor publice comunitare profesioniste sau voluntare prin Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenta;
e) centralizeazã şi analizeazã datele rezultate din rapoartele de intervenţie la dezastre şi propune mãsuri pentru îmbunãtãţirea activitãţii de apãrare impotriva dezastrelor specifice;
f) întocmeşte propuneri pentru includerea în bugetul anual al Ministerului Industriei şi Resurselor a fondurilor necesare pentru apãrarea impotriva dezastrelor, inclusiv cheltuieli generale pentru desfãşurarea curenta a activitãţii Comisiei centrale, şi le transmite direcţiei de specialitate a ministerului;
g) întocmeşte planul anual de activitãţi şi documentele de lucru ale Comisiei centrale;
h) convoacã membrii Comisiei centrale la ordinul preşedintelui sau al unuia dintre vicepreşedinţi;
i) transmite în scris hotãrârile Comisiei centrale cãtre factorii implicaţi în executarea operaţiunilor de prevenire, protecţie şi intervenţie;
j) urmãreşte punerea în aplicare a hotãrârilor Comisiei centrale şi desfãşurarea activitãţilor curente ale acesteia între şedinţe;
k) rãspunde de dotarea proprie şi a Comisiei centrale cu aparatura şi materiale necesare desfãşurãrii activitãţii, precum şi de funcţionarea permanenta a aparaturii şi a mijloacelor de înştiinţare şi alarmare în timp de dezastre;
l) valorifica concluziile rezultate în urma producerii în strãinãtate a unor dezastre similare şi, pe baza informaţiilor obţinute, documenteaza reprezentanţii autoritãţilor publice şi membrii Comisiei centrale;
m) îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de Comisia centrala.

CAP. 4
Funcţionarea Comisiei centrale şi a Secretariatului tehnic permanent

A. Funcţionarea Comisiei centrale

ART. 8
Comisia centrala îşi desfãşoarã activitatea în sediul Ministerului Industriei şi Resurselor pe baza planului anual întocmit de Secretariatul tehnic permanent, aprobat în şedinţa din luna decembrie a anului precedent.
ART. 9
(1) Comisia centrala se întruneşte semestrial în şedinţa ordinarã şi, ori de câte ori este necesar, în şedinţa extraordinarã, convocatã de preşedinte sau de cãtre unul dintre cei doi vicepreşedinţi ori la solicitarea expresã a cel puţin unei treimi din totalul membrilor sãi.
(2) Şedinţa se constituie legal prin prezenta a cel puţin doua treimi din totalul membrilor sãi.
(3) Numãrul total al membrilor Comisiei centrale pentru cazurile prevãzute la alin. (1) şi (2) nu include membrii cooptati de la alte ministere.
ART. 10
(1) Convocarea membrilor Comisiei centrale se face în scris, în cazuri de normalitate, cu cel puţin 5 zile înaintea şedinţelor ordinare, sau prin mijloace centrale de telecomunicaţii şi prin mass-media în situaţii fortuite, de extrema urgenta, de cãtre Secretariatul tehnic permanent.
(2) Pe baza datelor şi informaţiilor privind iminenta sau producerea unui dezastru Secretariatul tehnic permanent va convoca de îndatã Comisia centrala în şedinţa extraordinarã, folosind aparatura şi mijloacele de legatura din dotarea proprie sau a ministerului.
(3) Convocarea (scrisã, prin fax, prin nota telefonica) va cuprinde urmãtoarele elemente: data, ora şi locul desfãşurãrii şedinţei, proiectul ordinii de zi şi documentele ce urmeazã sa fie analizate de Comisia centrala.
(4) Ordinea de zi se adopta la începutul şedinţei.
(5) La propunerea preşedintelui sau a oricãrui membru al Comisiei centrale pe ordinea de zi se pot include şi alte probleme în afarã proiectului ordinii de zi anuntat în convocare. Dupã caz, la şedinţele Comisiei centrale pot fi convocaţi şi alţi specialişti cu atribuţii şi responsabilitãţi din domeniul specific tipului de dezastru.
ART. 11
(1) Dezbaterile şi mãsurile stabilite în cadrul şedinţelor Comisiei centrale se consemneazã într-un proces-verbal prin grija Secretariatului tehnic permanent.
(2) Pe baza procesului-verbal Comisia centrala adopta o hotãrâre cu votul majoritãţii simple a membrilor sãi.
(3) Hotãrârea se semneazã de cãtre preşedintele Comisiei centrale sau de cãtre inlocuitorul desemnat şi se aduce la cunostinta factorilor interesaţi de cãtre Secretariatul tehnic permanent, în termen de 7 zile de la adoptare.
(4) Hotãrârile adoptate în şedinţele extraordinare ale Comisiei centrale se comunica de urgenta factorilor interesaţi.
ART. 12
Documentele privind activitatea Comisiei centrale se arhiveaza de cãtre Secretariatul tehnic permanent, cu respectarea legislaţiei de specialitate în vigoare.
ART. 13
(1) Comisia centrala întocmeşte rapoarte dupã fiecare şedinţa ordinarã, precum şi la termenele stabilite prin regulamentele de apãrare impotriva dezastrelor.
(2) În funcţie de situaţie, aceste rapoarte pot fi trimise comisiilor centrale sau locale interesate, integral sau în extras, precum şi Comisiei Guvernamentale de Apãrare impotriva Dezastrelor.

B. Funcţionarea Secretariatului tehnic permanent

ART. 14
(1) Secretariatul tehnic permanent se întruneşte în şedinţele de lucru, de regula trimestrial şi ori de câte ori este necesar. În şedinţele sale Secretariatul tehnic permanent va analiza cu precãdere:
a) situaţia operativã la nivelul Ministerului Industriei şi Resurselor şi al agenţilor economici potenţiali factori de risc;
b) stadiul de îndeplinire a hotãrârilor adoptate în ultima şedinţa a Comisiei centrale, precum şi a sarcinilor rezultate din ultima şedinţa a Comisiei Guvernamentale de Apãrare impotriva Dezastrelor;
c) pregãtirea propunerilor pentru ordinea de zi a urmãtoarei şedinţe a Comisiei centrale;
d) alte aspecte privind apãrarea impotriva dezastrelor.
(2) Problemele dezbãtute şi mãsurile stabilite pe timpul desfãşurãrii şedinţelor Secretariatului tehnic permanent se consemneazã în procese-verbale.
ART. 15
Secretariatul tehnic permanent înainteazã preşedintelui Comisiei centrale, trimestrial şi ori de câte ori situaţia o impune, informãri privind situaţia operativã din teritoriu, activitãţile desfãşurate şi cele planificate.

CAP. 5
Constituirea şi utilizarea fondurilor şi rezervelor pentru organizarea şi desfãşurarea activitãţii de apãrare la nivelul Ministerului Industriei şi Resurselor

ART. 16
(1) Comisia centrala stabileşte necesarul de fonduri pentru apãrarea impotriva dezastrelor specifice, precum şi pentru nevoile de dotare şi desfãşurare a activitãţii curente proprii.
(2) Pe baza datelor estimate de Comisia centrala Secretariatul tehnic permanent întocmeşte propuneri pentru bugetul anual al Ministerului Industriei şi Resurselor şi le transmite direcţiei de specialitate pentru a fi incluse în proiectul de buget.
(3) Fondurile se asigura anual de la bugetul ministerului în condiţiile legii.
ART. 17
(1) Comisia centrala propune Comisiei Guvernamentale de Apãrare impotriva Dezastrelor cantitãţile şi tipurile de materiale şi mijloace pentru constituirea rezervelor necesare interventiilor la dezastrele specifice, fondurile necesare constituirii lor, precum şi mãsurile de utilizare, pãstrare şi refacere prin aprovizionari curente.
(2) La propunerea Secretariatului tehnic permanent preşedintele Comisiei centrale poate numi comisii tehnice de recepţie, depozitare şi distribuire a materialelor necesare interventiilor pentru limitarea sau înlãturarea efectelor dezastrelor specifice şi ajutorarii sinistratilor.
ART. 18
(1) Principalele dotãri necesare desfãşurãrii activitãţii Comisiei centrale şi a Secretariatului tehnic permanent vor fi asigurate din bugetul anual al Ministerului Industriei şi Resurselor, conform normelor de inzestrare.
(2) Comisia centrala şi Secretariatul tehnic permanent al acesteia utilizeazã pentru nevoi de transport curente un autoturism de teren, cu un consum aferent limitei de 1.500 km anual, din parcul auto al Ministerului Industriei şi Resurselor sau prin transfer de la unitãţile din subordinea acestuia.
(3) Pentru nevoi de transport suplimentare, pe timpul activitãţilor legate de prevenirea, limitarea sau înlãturarea efectelor dezastrelor specifice, se pot folosi şi alte mijloace de transport din inzestrarea Ministerului Industriei şi Resurselor, stabilite prin ordin al ministrului.

CAP. 6
Dispoziţii finale şi tranzitorii

ART. 19
(1) Componenta Comisiei centrale şi a Secretariatului tehnic permanent al acesteia se poate modifica sau completa cu noi membri ori de câte ori au loc schimbãri în organizarea structuralã a ministerelor, prin ordin al ministrului industriei şi resurselor.
(2) Componenta nominalã a Comisiei centrale se poate modifica pe baza propunerilor Secretariatului tehnic permanent, cu aprobarea preşedintelui acesteia.
ART. 20
În termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului regulament ministerele nominalizate în anexa nr. 1 vor desemna specialiştii care sa facã parte din Comisia centrala.
ART. 21
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul regulament.



ANEXA 1


la regulament
-------------

COMPONENTA
Comisiei centrale pentru explozii mari la suprafata şi în
subteran, accidente chimice şi avarii deosebit de grave
la conductele magistrale şi urbane

1. Preşedinte: - ministrul industriei şi resurselor
2. Vicepreşedinţi: - secretarul de stat pentru producţia de apãrare;
- secretarul general al ministerului
3. Membri: - directori generali/directori: - Direcţia generalã sinteze,
strategii, politica
industriala, programe
dezvoltare
- Direcţia generalã mine
geologie
- Direcţia generalã energie
- Direcţia generalã petrol şi
gaze
- Direcţia generalã produse
industriale
- Direcţia generalã produse
primare
- Direcţia generalã producţia de
apãrare
- Direcţia generalã produse
primare (metalurgie şi chimie)
- Direcţia specialã
- Direcţia acreditari, calitate,
protecţia mediului
- inspector de stat şef - Inspecţia de Stat pentru
Controlul Cazanelor,
Recipienţilor sub Presiune şi
Instalaţiilor de Ridicat
(ISCIR)
- reprezentantul Ministerului - Direcţia specialã
Industriei şi Resurselor în
Secretariatul tehnic
permanent al Comisiei
Guvernamentale de Apãrare
impotriva Dezastrelor
- şeful Secretariatului tehnic - Direcţia specialã
permanent
- reprezentanţi ai: - Ministerului de Interne
- Ministerului Finanţelor
Publice
- Ministerului Apelor şi
Protecţiei Mediului
- Ministerului Lucrãrilor
Publice, Transporturilor
şi Locuinţei
- Ministerului Sãnãtãţii şi
Familiei
- Ministerului Administraţiei
Publice
- Ministerului Muncii şi
Solidaritãţii Sociale


ANEXA 2
-------
la regulament
-------------


LISTA
cuprinzând colaboratorii Secretariatului tehnic permanent
(grup de experţi) care pot fi cooptati în Comisia centrala

I. Unitãţi aflate în subordinea şi coordonarea Ministerului Industriei şi Resurselor:
1. Institutul de Management şi Informatica;
2. Agenţia Romana pentru Conservarea Energiei;
3. Comisia Nationala pentru Reciclarea Materialelor;
4. Biroul Roman de Metrologie Legalã Bucureşti;
5. Centrul de Pregãtire pentru Personalul din Industrie Busteni;
6. Agenţia Nationala pentru Dezvoltarea şi Implementarea Programelor de Reconstrucţie a Zonelor Miniere;
7. Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale;
8. Autoritatea Nationala de Reglementare în Domeniul Energiei.
9. Autoritatea Nationala de Reglementare în Domeniul Gazelor Naturale;
10. Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mãrci.
II. Unitãţi sub autoritatea Ministerului Industriei şi Resurselor:
- Societatea Nationala a Petrolului "Petrom" - S.A. Bucureşti;
- Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale "Transgaz" - S.A. Medias;
- Societatea Comercialã de Explorare şi Producţie a Gazelor Naturale "Exprogaz" - S.A. Medias;
- Societatea Comercialã de Distribuţie a Gazelor Naturale "Distrigaz Nord" - S.A. Targu Mures;
- Societatea Comercialã de Distribuţie a Gazelor Naturale "Distrigaz Sud" - S.A. Bucureşti;
- Societatea Nationala de Depozitare Subterana a Gazelor Naturale "Depogaz" - S.A. Ploiesti;
- Compania Nationala de Transport a Energiei Electrice "Transelectrica" - S.A. Bucureşti;
- Societatea Comercialã de Producere a Energiei Electrice şi Termice "Termoelectrica" - S.A. Bucureşti;
- Compania Nationala a Lignitului "Oltenia" - S.A. Targu Jiu;
- Compania Nationala a Huilei - S.A. Petrosani;
- Compania Nationala a Cuprului, Aurului şi Fierului "Minvest" - S.A. Deva;
- Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucureşti;
- Compania Nationala a Metalelor Preţioase şi Neferoase "Remin" - S.A. Baia Mare;
- Societatea Nationala a Carbunelui - S.A. Ploiesti;
- Societatea Nationala "Nuclearelectrica" - S.A.;
- Regia Autonomã pentru Activitãţi Nucleare Drobeta- Turnu Severin;
- Compania Nationala "Romarm" - S.A. Bucureşti;
- Societatea Comercialã "Oil Terminal" - S.A. Constanta;
- Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industriala - ECOIND Bucureşti;
- Institutul de Cercetãri Chimice - ICECHIM Bucureşti;
- Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier - IPCUP Ploiesti.
III. Unitãţi şi organisme din afarã Ministerului Industriei şi Resurselor:
- Ministerul Apãrãrii Naţionale;
- Ministerul de Interne;
- Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenta;
- instituţiile aflate în subordinea, sub autoritatea şi în coordonarea Ministerului Apelor şi Protecţiei Mediului;
- Inspecţia Muncii/Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale;
- institutele şi direcţiile de sãnãtate publica/Ministerul Sãnãtãţii şi Familiei;
- regii autonome.

NOTA:
Secretariatul tehnic permanent al Comisiei centrale colaboreazã, dupã caz, cu specialişti din institutele de învãţãmânt superior şi de cercetare-dezvoltare şi cu alte instituţii implicate.



ANEXA 3


la regulament
-------------


COMPONENTA
Secretariatului tehnic permanent al Comisiei centrale

Şef: - consilier (inspector cu - Direcţia specialã
protecţia civilã)
Membri: - reprezentantul Ministerului - Direcţia specialã
Industriei şi Resurselor în
Secretariatul tehnic permanent
al Comisiei Guvernamentale
de Apãrare impotriva Dezastrelor
- şefi de serviciu, consilieri - Direcţia generalã, sinteze,
şi experţi din: strategii, politica
industriala, programe
dezvoltare
- Direcţia generalã mine
geologie
- Direcţia generalã energie
- Direcţia generalã petrol
şi gaze
- Direcţia generalã produse
industriale
- Direcţia generalã produse
primare
- Direcţia generalã producţia
de apãrare
- Direcţia acreditari,
calitate, protecţia mediului
- inspectori şefi - şefi de serviciu - Inspecţia de Stat pentru
Controlul Cazanelor,
Recipienţilor sub Presiune
şi Instalaţiilor de Ridicat
(ISCIR).





ANEXA 4


la regulament
-------------

SCHEMA FLUXULUI INFORMAŢIONAL - DECIZIONAL LA NIVELUL COMISIEI CENTRALE



┌──────────────────────────┐ ┌─────────────────────────┐ ┌──────────────┐
│ COMISII CENTRALE │ │COMISIA GUVERNAMENTALĂ DE│<.>│ Organisme │
│SPECIALIZATE PE TIPURI │<───┤ APĂRARE IMPOTRIVA │ │internaţionale│
│ DE DEZASTRE │ │ DEZASTRELOR │ └──────────────┘
│ │ ├─────────────────────────┤
│Ministerul Apelor şi │<..>│ Secretariat Tehnic │
│Protecţiei Mediului │ │ Permanent │
│- Comisia centrala pentru │ ├─────────────────────────┤ ┌───────┐
│ apãrare impotriva │ │ Centrul Operational de │......>│ MASS- │<───.
│ inundatiilor, fenomene- │ │ Înştiinţare Alarmare şi │ │ MEDIA │ :
│ lor meteorologice │ │ Intervenţie │ └───────┘ :
│ periculoase şi │ └─────────────────────────┘ ^ ^ ^ :
│ accidentelor la │ │ ^ : : : :
│ construcţiile │ │ : : : : :
│ hidrotehnice; │ │ : : : : :
│Ministerul lucrãrilor │....................................... : : :
│Publice, Transporturilor │ │ : : : :
│şi Locuinţei │ v v ... : :
│- Comisia centrala pentru │ ┌────────────────────────────────┐ : ┌─────────┐:
│ prevenirea şi apãrarea │ │COMISIA CENTRALA PENTRU EXPLOZII│.. │ AGENŢI │:
│ impotriva efectelor ├───┤ MARI, LA SUPRAFATA ŞI ÎN ├┬─>│ECONOMICI│:
│ seismice şi alunecarilor│ │ SUBTERAN, ACCIDENTE CHIMICE ŞI ││ └─────────┘:
│ de teren; │ │ ŞI AVARII ││ │ :
│Ministerul Administraţiei │ │ DEOSEBIT DE GRAVE LA CONDUCTE ││ │ :
│Publice │ │ MAGISTRALE ŞI URBANE ││┌──────────┐ :
│- Comisia centrala pentru │ ├────────────────────────────────┤││ ALTE │ :
│ accident nuclear şi │<->│ Secretariat Tehnic Permanent │││INSTITUŢII│ :
│ caderi de obiecte │ ├────────────────────────────────┤││ CU │ :
│ cosmice; │ │ Grup de experţi │││ATRIBUŢII │ :
│- Comisia centrala pentru │ └──┬─────────────────────────────┘││ ÎN │ :
│ incendii de masa; │ │ ^ ││ DOMENIU │ :
│Ministerul Comunicaţiilor │ │ : │└──────────┘ :
│şi Tehnologiei │ v v └───────^ :
│Informatiei │ ┌───────────────────────────────┐ :
│- Comisia centrala pentru │ │ Inspectoratul General pentru │ :
│ accidente deosebit de ├────>│ Situaţii de Urgenta │..............
│ grave pe cai de │ ├───────────────────────────────┤
│ comunicaţii; │ │ Servicii publice comunitare │ ┌───────────┐
│- Comisia centrala pentru │ │ (profesionale sau voluntare) │ │─────> │
│ telecomunicaţii │ ├───────────────────────────────┤ │Flux │
│Ministerul Sãnãtãţii şi │ │ Posturi Operationale de │ │decizional │
│Familiei │ │ Înştiinţare, Alarmare şi │ │........ │
│- Comisia centrala pentru │<...>│ Intervenţie │ │Flux │
│ asistenta medicalã de │ └───────────────────────────────┘ │informati- │
│ urgenta în caz de │ │onal │
│ dezastre şi epidemii; │ │────── │
│Ministerul Agriculturii, │ │Relaţii de │
│Alimentaţiei şi Pãdurilor │ │colaborare │
│- Comisia centrala pentru │ └───────────┘
│ epizootii şi │
│ supraveghere a │
│ contaminarii radioactive│
│ chimice sau biologice a │
│ produselor vegetale şi │
│ animale; │
├──────────────────────────┤
│Secretariate Tehnice │
│Permanente │
└──────────────────────────┘



---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016