Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 29 noiembrie 2003  de organizare si functionare a Biroului pentru restituiri prin titluri de valoare nominala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 29 noiembrie 2003 de organizare si functionare a Biroului pentru restituiri prin titluri de valoare nominala

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 872 din 9 decembrie 2003

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezentul regulament stabileşte procedura de lucru a Biroului pentru restituiri prin titluri de valoare nominalã, denumit în continuare Biroul central, circuitul documentelor şi modul de organizare a evidenţei.
ART. 2
(1) Membrii Biroului central, numiţi prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.329/2003 , îşi vor desfãşura activitatea într-un spaţiu special amenajat, care va fi dotat cu: telefon, calculator, imprimantã, o casã de valori pentru pãstrarea titlurilor de valoare nominalã, rechizite, în funcţie de necesitãţi.
(2) Biroul central va dispune şi de o ştampilã pentru a asigura expedierea corespondenţei, care va avea imprimat: "Biroul pentru restituiri prin titluri de valoare nominalã".

CAP. II
Atribuţiile preşedintelui şi ale membrilor Biroului central

ART. 3
(1) Preşedintele Biroului central are urmãtoarele atribuţii:
- coordoneazã activitatea Biroului central în relaţiile cu titularii, cu terţii, cu conducerea Ministerului Finanţelor Publice, precum şi cu direcţiile din structura Ministerului Finanţelor Publice;
- semneazã Nota de negociere a preţului cu Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" - S.A. pentru titlurile de valoare nominalã care urmeazã a se tipãri;
- semneazã, cu avizul celorlalte direcţii implicate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, contractul cu Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" - S.A. pentru titlurile de valoare nominalã care urmeazã a se tipãri;
- semneazã actele adiţionale la contractul semnat cu Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" - S.A.;
- semneazã corespondenţa care se emite de cãtre Biroul central, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
(2) În situaţii justificate, atribuţiile preşedintelui Biroului central vor fi preluate de doamna Elena Ianda, membru al acestui birou.
ART. 4
Membrii Biroului central au urmãtoarele atribuţii:
- preiau cererile înregistrate la Direcţia generalã juridicã şi inventariazã documentaţiile anexate la acestea;
- verificã documentele din punct de vedere al legalitãţii şi întocmesc corespondenţa cu titularii pentru completarea acestora sau pentru clarificarea diverselor situaţii;
- estimeazã numãrul de titluri de valoare, în funcţie de opţiunile titularilor, pe serii şi valori nominale;
- avizeazã proiectul de contract ce se va încheia cu Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" - S.A. pentru tipãrirea titlurilor de valoare nominalã;
- recepţioneazã cantitativ şi calitativ titlurile de valoare nominalã tipãrite de Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" - S.A., pe bazã de proces-verbal;
- estimeazã, dupã caz, numãrul suplimentar de titluri de valoare nominalã;
- întocmesc formalitãţile de platã (bun de platã) pentru Direcţia de buget şi contabilitate internã, pe baza facturilor emise de Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" S.A. şi a procesului-verbal de recepţie cantitativã şi calitativã;
- întocmesc Registrul unic de evidenţã a titlurilor de valoare nominalã, inclusiv în format electronic, care va conţine informaţiile prevãzute la <>art. 3 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.329/2003 ;
- completeazã pe suport magnetic titlurile de valoare nominalã;
- asigurã evidenţa şi arhivarea titlurilor de valoare nominalã anulate;
- asigurã expedierea titlurilor de valoare nominalã pe bazã de borderou la direcţiile trezoreriei şi contabilitãţii publice judeţene şi la trezoreriile sectoarelor municipiului Bucureşti, dupã caz;
- asigurã evidenţa titlurilor de valoare nominalã utilizate;
- întocmesc, dupã caz, unele situaţii şi rapoarte pentru conducerea Ministerului Finanţelor Publice.

CAP. III
Mãsuri organizatorice

ART. 5
(1) Biroul central îşi desfãşoarã activitatea, de regulã, trei ore de trei ori pe sãptãmânã, programul de lucru putând fi adaptat în funcţie de volumul estimat de muncã.
(2) Pentru rezolvarea operativã a cererilor primite de la titulari, Biroul central poate organiza întâlniri cu instituţiile publice implicate, precum şi cu direcţiile implicate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.
ART. 6
Corespondenţa emisã de Biroul central se semneazã astfel: originalul de preşedinte, iar copiile de fiecare membru.
ART. 7
(1) Titlurile de valoare nominalã preluate de la Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" - S.A. de cãtre Biroul central se predau Direcţiei generale a serviciilor administrative, patrimoniu şi arhivare pentru depozitare şi gestionare, conform legislaţiei în vigoare.
(2) Titlurile de valoare nominalã astfel depozitate vor fi predate Biroului central, la solicitarea acestuia, pentru a fi utilizate în conformitate cu dispoziţiile <>Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, cu modificãrile ulterioare.



───────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016