Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 27 aprilie 2005  de organizare si functionare a Consiliului pentru Dezvoltare Regionala Bucuresti - Ilfov*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 27 aprilie 2005 de organizare si functionare a Consiliului pentru Dezvoltare Regionala Bucuresti - Ilfov*)

EMITENT: CONSILIUL PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 419 din 18 mai 2005
___________
*) Regulamentul a fost aprobat prin Hotãrârea Consiliului pentru Dezvoltare Regionalã Bucureşti - Ilfov nr. 61 din 27 aprilie 2005 .


CAP. I

ART. 1
(1) Consiliul pentru Dezvoltare Regionalã Bucureşti - Ilfov, denumit în continuare Consiliul Regional, este organismul regional deliberativ, fãrã personalitate juridicã, care este constituit şi funcţioneazã pe principii parteneriale la nivelul regiunii de dezvoltare Bucureşti - Ilfov, în scopul coordonãrii politicilor de dezvoltare regionalã.
(2) Consiliul Regional îşi desfãşoarã activitatea în concordanţã cu obiectivele politicii regionale stabilite prin <>Legea nr. 315/2004 privind dezvoltarea regionalã în România.
ART. 2
Consiliul Regional este alcãtuit din preşedintele Consiliului Judeţean Ilfov, primarul general al municipiului Bucureşti, din câte un reprezentant al fiecãrui consiliu local de sector şi din reprezentanţi ai consiliilor locale din judeţul Ilfov, la paritate cu reprezentanţii sectoarelor municipiului Bucureşti.
ART. 3
(1) Funcţiile de preşedinte şi vicepreşedinte al Consiliului Regional sunt îndeplinite prin rotaţie, pentru câte un mandat de un an, de cãtre preşedintele Consiliului Judeţean Ilfov şi primarul general al municipiului Bucureşti.
(2) În cazul în care preşedintele nu îşi poate îndeplini atribuţiile, acestea vor fi preluate de drept şi integral de cãtre vicepreşedinte.
(3) În cazul absenţei motivate a preşedintelui şi a vicepreşedintelui, lucrãrile şedinţelor Consiliului Regional vor fi conduse de un membru al acestuia, ales prin votul deschis al majoritãţii membrilor prezenţi la şedinţã.
ART. 4
Secretariatul Consiliului Regional este asigurat de Agenţia pentru Dezvoltare Regionalã Bucureşti - Ilfov, denumitã în continuare Agenţia pentru Dezvoltare Regionalã, prin personal specializat.
ART. 5
(1) La fiecare şedinţã a Consiliului Regional participã de drept directorul general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã.
(2) La şedinţele Consiliului Regional participã şi personalul care asigurã secretariatul Consiliului Regional şi alţi specialişti din cadrul Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã, desemnaţi de directorul general în funcţie de problematica supusã dezbaterii.
(3) La şedinţele Consiliului Regional pot participa, fãrã drept de vot, prefectul municipiului Bucureşti şi prefectul judeţului Ilfov.
(4) În funcţie de problematica supusã dezbaterii, la lucrãrile Consiliului Regional pot participa, în calitate de invitaţi fãrã drept de vot, şi alţi reprezentanţi ai consiliilor locale, municipale, orãşeneşti şi comunale, ai instituţiilor şi organizaţiilor cu atribuţii în domeniul dezvoltãrii regionale, reprezentanţi desemnaţi de organizaţiile patronale şi sindicale reprezentative la nivel naţional, precum şi reprezentanţi ai societãţii civile; aceştia pot face propuneri pe care Consiliul Regional le poate dezbate şi supune la vot.
(5) În cazul şedinţelor Consiliului Regional în cadrul cãrora se supun spre avizare sau aprobare proiecte de dezvoltare regionalã, conform prevederilor <>art. 7 alin. (2) lit. c) şi d) din Legea nr. 315/2004 , membrii acestuia, inclusiv invitaţii, semneazã o declaraţie de confidenţialitate şi imparţialitate sau o declaraţie de confidenţialitate, dupã caz, modelele acestor declaraţii fiind prevãzute în anexele nr. 1 şi 2 la prezentul regulament.
(6) Declaraţiile de confidenţialitate şi imparţialitate vor fi semnate de toţi membrii Consiliului Regional prezenţi la acea şedinţã, iar declaraţia de confidenţialitate va fi semnatã de toţi ceilalţi participanţi şi invitaţi.
(7) În cazul în care unul dintre membrii Consiliului Regional este reprezentantul unei autoritãţi publice care a depus proiect spre aprobare în vederea finanţãrii sau se aflã într-un posibil caz de conflict de interese, acesta va anunţa Consiliul Regional despre aceste situaţii, se va abţine de la dezbateri şi de la vot şi va semna numai declaraţia de confidenţialitate. Dacã mai mulţi membri ai Consiliului Regional se aflã în aceastã situaţie şi aprobarea listei de proiecte poate fi periclitatã prin neîndeplinirea cerinţelor de cvorum menţionate la art. 6 alin. (1), votul va fi exprimat pentru fiecare proiect de pe listã, urmând sã se abţinã de la votarea proiectului numai persoana care nu poate respecta condiţia de imparţialitate.
(8) Nerespectarea prevederilor legale în vigoare privind conflictul de interese, precum şi a declaraţiilor de confidenţialitate atrage rãspunderea membrilor Consiliului Regional şi se sancţioneazã conform dispoziţiilor legale în vigoare; membrii Consiliului Regional, inclusiv preşedintele şi vicepreşedintele acestuia, nu pot deţine aceastã calitate şi nu pot fi realeşi pe o perioadã de cel puţin 5 ani de la data rãmânerii definitive a hotãrârii judecãtoreşti prin care se constatã vinovãţia acestora.

CAP. II
Funcţionarea Consiliului Regional

ART. 6
(1) Şedinţele Consiliului Regional se pot desfãşura numai în prezenţa a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor care îl constituie şi cu condiţia reprezentãrii atât a judeţului Ilfov, cât şi a municipiului Bucureşti.
(2) Dacã la o şedinţã a Consiliului Regional nu sunt întrunite condiţiile de participare prevãzute la alin. (1), atunci ea se amânã, urmând sã fie convocatã o nouã şedinţã în termen de 15 zile. Şedinţa convocatã în urma unei amânãri se desfãşoarã chiar dacã nu întruneşte condiţiile prevãzute la alin. (1), iar hotãrârile adoptate de Consiliul Regional în cadrul acestei şedinţe sunt obligatorii.
(3) Membrii Consiliului Regional care nu pot participa din motive obiective la şedinţele acestuia pot desemna, prin mandat scris, un înlocuitor.
(4) Mandatul scris privind numirea unui înlocuitor la şedinţa Consiliului Regional cuprinde şi motivarea neparticipãrii la acea şedinţã, se depune şi se înregistreazã înaintea acesteia la secretariatul Consiliului Regional din cadrul Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã.
(5) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, Consiliul Regional adoptã hotãrâri prin consens. Dacã acesta nu se realizeazã, hotãrârile vor fi luate prin vot cu majoritatea simplã a membrilor prezenţi. În caz de paritate, votul preşedintelui este decisiv.
(6) Hotãrârile adoptate se comunicã de cãtre secretariatul Consiliului Regional, în termen de 15 zile lucrãtoare de la data adoptãrii, instituţiei naţionale cu atribuţii în domeniul dezvoltãrii regionale, membrilor Consiliului Regional, precum şi altor instituţii şi persoane interesate, în funcţie de recomandãrile Consiliului Regional.
ART. 7
(1) Şedinţele ordinare ale Consiliului Regional se desfãşoarã trimestrial, la convocarea preşedintelui sau, în absenţa acestuia, a vicepreşedintelui.
(2) În cazuri deosebite, şedinţele extraordinare ale Consiliului Regional se pot organiza la solicitarea unei treimi din numãrul total al membrilor Consiliului Regional, a directorului general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã, precum şi la cererea Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã.
(3) Consiliul Regional poate adopta hotãrâri prin procedurã scrisã. Aceastã procedurã se foloseşte în cazuri excepţionale, când anumite hotãrâri sunt solicitate în termen foarte scurt de cãtre organismele naţionale care au responsabilitãţi în integrarea politicilor de dezvoltare regionalã.
(4) Iniţiativa demarãrii procedurii de adoptare a unei hotãrâri prin procedurã scrisã revine, dupã caz, preşedintelui sau vicepreşedintelui Consiliului Regional ori directorului general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã.
(5) Expunerea de motive şi/sau documentele justificative necesare pentru adoptarea unei hotãrâri în procedurã scrisã sunt transmise prin fax sau e-mail tuturor membrilor Consiliului Regional prin intermediul secretariatului Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã. O datã cu aceste documente se transmite şi propunerea de hotãrâre care trebuie adoptatã.
(6) Acordul membrilor Consiliului Regional privind adoptarea hotãrârilor prin procedurã scrisã se transmite de cãtre aceştia, în format electronic şi prin fax, pe adresa preşedintelui şi a vicepreşedintelui Consiliului Regional, precum şi pe adresa secretariatului constituit în cadrul Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã.
(7) Hotãrârile se considerã aprobate în procedurã scrisã dacã acordul este dat de majoritatea simplã a membrilor Consiliului Regional, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data primirii propunerii de hotãrâre. În caz de paritate, acordul preşedintelui este decisiv.
(8) În textul fiecãrei hotãrâri adoptate prin procedurã scrisã se specificã modalitatea de adoptare a acesteia.
(9) Hotãrârile adoptate în procedurã scrisã se comunicã de cãtre secretariatul Consiliului Regional, în decurs de 5 zile lucrãtoare de la data adoptãrii acestora, instituţiilor naţionale care au solicitat emiterea lor. Aceste hotãrâri se pot transmite, la recomandarea Consiliului Regional, şi altor instituţii şi/sau persoane interesate.
ART. 8
(1) Convocarea şi transmiterea invitaţiilor la şedinţele Consiliului Regional se fac în scris de cãtre secretariatul Consiliului, cu cel puţin 10 zile lucrãtoare înainte de data desfãşurãrii şedinţei. În mod obligatoriu acestea conţin ziua, ora, locul desfãşurãrii şi ordinea de zi, precum şi adresa site-ului de pe care pot fi obţinute informaţii privind şedinţa respectivã.
(2) Ordinea de zi a şedinţei Consiliului Regional şi, dupã caz, materialele care urmeazã a fi supuse dezbaterii se publicã pe site-ul Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã cu cel puţin 5 zile înainte de data şedinţei.
(3) Decizia cu privire la materialele care vor fi publicate pe site-ul Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã aparţine preşedintelui Consiliului Regional, ea putând fi delegatã directorului general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã.
ART. 9
(1) La începutul fiecãrei şedinţe, preşedintele Consiliului Regional supune la vot aprobarea procesuluiverbal al şedinţei anterioare, precum şi ordinea de zi a şedinţei curente, acestea urmând sã se aprobe cu votul majoritãţii membrilor prezenţi.
(2) Ordinea de zi poate fi completatã şi cu alte probleme decât cele comunicate iniţial, cu aprobarea a douã treimi din numãrul membrilor prezenţi.
(3) La sfârşitul fiecãrei şedinţe se stabileşte data viitoarei şedinţe ordinare.

CAP. III
Atribuţiile Consiliului Regional

ART. 10
(1) În concordanţã cu obiectivele politicii regionale, Consiliul Regional are urmãtoarele atribuţii principale:
a) analizeazã şi aprobã strategia şi programele de dezvoltare regionalã;
b) sprijinã elaborarea în parteneriat a Planului naţional de dezvoltare;
c) aprobã proiectele de dezvoltare regionalã, selecţionate la nivel regional, în concordanţã cu criteriile, prioritãţile şi metodologia elaborate de instituţia naţionalã cu atribuţii în domeniul dezvoltãrii regionale, împreunã cu organismele regionale specializate;
d) transmite Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã, spre aprobarea finanţãrii, portofoliul propus de proiecte pentru care se aplicã o procedurã de selecţie la nivel naţional;
e) aprobã criteriile, prioritãţile, alocarea şi destinaţiile resurselor Fondului pentru dezvoltare regionalã;
f) prezintã Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã propuneri privind alocarea de resurse la Fondul pentru dezvoltare regionalã;
g) urmãreşte utilizarea fondurilor alocate din Fondul naţional pentru dezvoltare regionalã;
h) propune Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã cuantumul contribuţiilor anuale, în limita sumelor aprobate prin bugetele judeţelor, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã caz, alocate pentru Fondul pentru dezvoltare regionalã, pentru finanţarea obiectivelor politicilor regionale, precum şi destinaţia şi eşalonãrile de platã ale acestora;
i) atrage alte contribuţii financiare, locale şi regionale, în vederea realizãrii obiectivelor regionale; sursele atrase se constituie ca venituri la Fondul pentru dezvoltare regionalã;
j) aprobã rapoartele de activitate semestriale întocmite de Agenţia pentru Dezvoltare Regionalã;
k) coordoneazã şi sprijinã dezvoltarea parteneriatelor regionale;
l) elaboreazã şi aprobã regulamentul propriu de funcţionare, în conformitate cu regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor pentru dezvoltare regionalã;
m) avizeazã contractele, convenţiile, acordurile, protocoalele, precum şi alte documente similare încheiate de cãtre Agenţia pentru Dezvoltare Regionalã cu terţii în domeniul specific de activitate, inclusiv cu instituţiile similare din cadrul Uniunii Europene, şi informeazã corespunzãtor Consiliul Naţional pentru Dezvoltare Regionalã;
n) aprobã Statutul Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã, precum şi organigrama acesteia;
o) coordoneazã activitãţile de mediatizare la nivel regional a politicilor şi obiectivelor de dezvoltare regionalã, a programelor regionale finanţate de Uniunea Europeanã, precum şi pe cele privind utilizarea, la nivelul regiunii, a fondurilor, asigurând transparenţa şi informarea corectã, rapidã şi în timp util a cetãţenilor, în special a întreprinzãtorilor.
(2) Consiliul Regional îşi aprobã rapoarte semestriale, precum şi un raport anual de activitate, acestea fiind întocmite de secretariatul Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã. Aceste rapoarte se transmit spre informare Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã, în maximum 30 de zile de la sfârşitul perioadei menţionate.
(3) Consiliul Regional numeşte şi elibereazã din funcţie directorul general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã.
(4) Numirea directorului general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã se face prin concurs, potrivit prevederilor <>art. 8 alin. (6) din Legea nr. 315/2004 , precum şi altor prevederi legale în vigoare.
(5) Eliberarea din funcţie a directorului general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã se face de cãtre Consiliul Regional în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificãrile ulterioare, şi ale celorlalte acte normative care reglementeazã domeniul relaţiilor de muncã.
(6) Hotãrârea privind eliberarea din funcţie a directorului general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã se transmite în scris, în termen de maximum 5 zile de la data emiterii acesteia, spre informare, instituţiei naţionale cu atribuţii în domeniul dezvoltãrii regionale. În şedinţa imediat urmãtoare secretariatul Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã informeazã membrii acestuia despre aceasta.
(7) Hotãrârea Consiliului Regional privind eliberarea din funcţie a directorului general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã este însoţitã de procesul-verbal detaliat al şedinţei, precum şi de documentaţia care sã ateste cauzele care au determinat eliberarea din funcţie a acestuia.
(8) În cazul încetãrii raporturilor de serviciu ale directorului general al Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã, perioada de interimat va fi asiguratã de o persoanã din cadrul acesteia, desemnatã de Consiliul Regional şi care are o experienţã continuã de cel puţin 3 ani în domeniul implementãrii proiectelor de dezvoltare regionalã.
ART. 11
(1) Preşedintele Consiliului Regional are urmãtoarele atribuţii principale:
a) convoacã, coordoneazã pregãtirea şi conduce şedinţele Consiliului Regional;
b) aprobã proiectul ordinii de zi, lista cuprinzând invitaţii, precum şi materialele ce urmeazã sã fie transmise cu ocazia convocãrii şedinţelor Consiliului Regional;
c) semneazã hotãrârile şi procesele-verbale ale şedinţelor Consiliului Regional, rapoartele semestriale, precum şi raportul anual de activitate ale acestuia;
d) aprobã modificãrile la procesele-verbale ale şedinţelor, ţinând seama de propunerile şi observaţiile vicepreşedintelui, ale membrilor Consiliului Regional, precum şi ale secretariatului acestuia;
e) reprezintã Consiliul Regional, împreunã cu vicepreşedintele, în cadrul Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã;
f) reprezintã regiunea şi Consiliul Regional în relaţiile cu alte regiuni din ţarã şi din strãinãtate.
(2) Preşedintele Consiliului Regional îndeplineşte şi alte atribuţii care rezultã din prevederile <>Legii nr. 315/2004 .
ART. 12
Vicepreşedintele Consiliului Regional are urmãtoarele atribuţii:
a) preia, pe bazã de mandat scris, semnat de preşedintele Consiliului Regional, atribuţiile acestuia dacã preşedintele, din motive justificate, nu le poate îndeplini;
b) participã la organizarea şedinţelor Consiliului Regional;
c) face observaţii şi propuneri cu privire la conţinutul şi modul de întocmire a procesului-verbal al şedinţei Consiliului Regional;
d) îndeplineşte alte atribuţii stabilite de Consiliul Regional;
e) reprezintã Consiliul Regional, împreunã cu preşedintele, în cadrul Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã.
ART. 13
Activitãţile principale ale secretariatului Consiliului Regional sunt:
a) pregãtirea documentelor necesare convocãrii şedinţelor Consiliului Regional;
b) publicarea pe site-ul Agenţiei pentru Dezvoltare Regionalã a ordinii de zi a şedinţelor, a proceselor-verbale ale acestora, precum şi a materialelor pentru care Consiliul Regional hotãrãşte publicarea;
c) convocarea şi transmiterea invitaţiilor la şedinţele Consiliului Regional, conform prevederilor art. 7 alin. (1) şi (2) şi ale art. 8 alin. (1) şi (2);
d) întocmirea procesului-verbal al şedinţelor Consiliului Regional şi transmiterea formei finale semnate de preşedintele acestuia, precum şi a hotãrârilor Consiliului Regional instituţiei naţionale cu atribuţii în domeniul dezvoltãrii regionale, membrilor acestuia, precum şi instituţiilor/persoanelor interesate, la recomandarea preşedintelui Consiliului Regional, în termen de 15 zile de la data la care a avut loc şedinţa;
e) înregistrarea acordului transmis prin procedurã scrisã conform art. 7 alin. (6) şi transmiterea hotãrârilor adoptate în termen de 5 zile lucrãtoare de la data aprobãrii acestora instituţiilor şi persoanelor prevãzute la art. 6 alin. (6);
f) redactarea rapoartelor semestriale, precum şi a raportului anual de activitate ale Consiliului Regional şi transmiterea acestora, dupã aprobarea lor de cãtre Consiliul Regional, în maximum 30 de zile de la sfârşitul perioadei menţionate, spre informare, Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã;
g) primirea şi înregistrarea mandatelor scrise privind numirea unor înlocuitori la şedinţele Consiliului Regional;
h) asigurarea, între şedinţe, a asistenţei de specialitate preşedintelui şi vicepreşedintelui Consiliului Regional;
i) înregistrarea şi pãstrarea în condiţii specifice adecvate a declaraţiilor de confidenţialitate şi imparţialitate date de membrii Consiliului Regional şi de cãtre ceilalţi participanţi şi invitaţi la şedinţe, conform art. 5 alin. (6);
j) primirea şi distribuirea corespondenţei destinate Consiliului Regional;
k) constituirea şi pãstrarea unui registru de evidenţã complet privind şedinţele şi activitãţile Consiliului Regional;
l) asigurarea activitãţilor de registraturã şi arhivare a documentelor privind activitãţile Consiliului Regional;
m) alte activitãţi care sunt stabilite de Consiliul Regional.
ART. 14
Membrii Consiliului Regional îşi exercitã atribuţiile cu titlu gratuit.
ART. 15
(1) Adoptarea prezentului regulament se face cu votul a douã treimi din numãrul membrilor acestuia şi numai în prezenţa a cel puţin unui reprezentant din fiecare judeţ.
(2) Modificarea prezentului regulament se poate face cu votul a douã treimi din numãrul membrilor acestuia şi numai în prezenţa a cel puţin unui reprezentant din fiecare entitate administrativ-teritorialã care compune regiunea, respectiv municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov.

ANEXA 1


────────
la regulament
──────────────

DECLARAŢIE DE CONFIDENŢIALITATE ŞI IMPARŢIALITATE
întocmitã cu ocazia aprobãrii listei de proiecte de
dezvoltare regionalã finanţate prin*) .....................
_______
*) Se va menţiona numele mãsurii/programului/subprogramului în baza cãruia se asigurã finanţarea proiectelor de dezvoltare regionalã.

Subsemnatul ..../(numele, prenumele, actul de identitate)..... declar pe propria rãspundere cã nu mã aflu în conflict de interese conform prevederilor <>Legii nr. 161/2003 privind unele mãsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnitãţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei şi ale <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
În cazul existenţei vreunui conflict de interese vor informa Consiliul Regional despre aceastã situaţie, urmând ca acest organism sã procedeze în conformitate cu prevederile propriului regulament de organizare şi funcţionare sau sã ia mãsurile pe care le considerã potrivite.
Prin prezenta declar, de asemenea, pe propria rãspundere cã voi trata orice informaţii la care am acces în legãturã cu evaluarea şi aprobarea proiectelor de dezvoltare regionalã drept confidenţiale şi nu le voi transmite unei terţe pãrţi fãrã aprobarea scrisã a Consiliului Regional.
Înţeleg cã aceastã obligaţie nu se aplicã în cazul în care transmiterea informaţiilor se face ca o consecinţã a unei obligaţii legale.

Numele
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Semnãtura
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Data
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

ANEXA 2
────────
la regulament
──────────────

DECLARAŢIE DE CONFIDENŢIALITATE
întocmitã cu ocazia aprobãrii listei de proiecte de dezvoltare
regionalã finanţate prin*) ..................
________
*) Se va menţiona numele mãsurii/programului/subprogramului în baza cãruia se asigurã finanţarea proiectelor de dezvoltare regionalã.

Subsemnatul ......./(numele, prenumele, actul de identitate) ....... declar pe propria rãspundere cã voi trata orice informaţii la care am acces în legãturã cu evaluarea şi aprobarea proiectelor de dezvoltare regionalã drept confidenţiale şi nu le voi transmite unei terţe pãrţi fãrã aprobarea scrisã a Consiliului Regional.
Înţeleg cã aceastã obligaţie nu se aplicã în cazul în care transmiterea informaţiilor se face ca o consecinţã a unei obligaţii legale.

Numele
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Semnãtura
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Data
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016