Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 26 octombrie 2011  de organizare si functionare a Comitetului interdepartamental privind proiectul Nabucco    Twitter Facebook
Cautare document

REGULAMENT din 26 octombrie 2011 de organizare si functionare a Comitetului interdepartamental privind proiectul Nabucco

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 799 din 11 noiembrie 2011

    ART. 1
    (1) Coordonatorul Comitetului interdepartamental privind proiectul Nabucco, denumit în continuare Comitetul interdepartamental, conduce reuniunile acestuia şi convoacã, prin Secretariatul permanent, reprezentanţii nominalizaţi, conform art. 5 din hotãrâre, precum şi reprezentanţii prevãzuţi la art. 1 alin. (6) din hotãrâre.
    (2) În lipsa coordonatorului, convocarea prevãzutã la alin. (1) şi coordonarea reuniunilor Comitetului interdepartamental se realizeazã de reprezentantul Ministerului Afacerilor Externe.
    ART. 2
    Reuniunile Comitetului interdepartamental se desfãşoarã la sediul Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri în prezenţa a minimum douã treimi din numãrul membrilor Comitetului interdepartamental.
    ART. 3
    Deciziile Comitetului interdepartamental se adoptã prin votul majoritãţii membrilor prezenţi.
    ART. 4
    (1) În cazul în care un reprezentant al Comitetului interdepartamental se aflã în imposibilitatea de a participa la reuniunile acestuia, acesta deleagã în scris responsabilitatea cãtre o altã persoanã din cadrul aceleiaşi instituţii publice/autoritãţi.
    (2) Înlocuitorul delegat conform alin. (1) care participã la reuniune are drept de vot.
    ART. 5
    Reprezentanţii Comitetului interdepartamental sunt convocaţi în scris, cu minimum 3 zile înaintea fiecãrei reuniuni, anunţându-li-se data şi ora convocãrii, precum şi ordinea de zi ale reuniunii.
    ART. 6
    Propunerile de modificare sau completare, dupã caz, a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comitetului interdepartamental se adoptã prin votul a minimum douã treimi din numãrul membrilor acestuia.
    ART. 7
    Secretariatul permanent al Comitetului interdepartamental are urmãtoarele atribuţii:
    a) comunicã, în scris, reprezentanţilor Comitetului interdepartamental data, ora şi ordinea de zi ale reuniunilor Comitetului interdepartamental;
    b) asigurã, în perioada dintre douã reuniuni, legãtura dintre membrii Comitetului interdepartamental prin schimb de informaţii şi documente necesare pentru derularea activitãţii;
    c) întocmeşte procese-verbale în care sunt consemnate dezbaterile şi deciziile Comitetului interdepartamental şi le înregistreazã într-un registru;
    d) transmite reprezentanţilor Comitetului interdepartamental o copie a proceselor-verbale;
    e) transmite Guvernului informarea asupra activitãţii Comitetului interdepartamental şi a mãsurilor adoptate.

                                      ----
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice