Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 25 aprilie 1964  a organizatiei de colaborare in industria de rulmenti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 25 aprilie 1964 a organizatiei de colaborare in industria de rulmenti

EMITENT: ORGANIZATIA DE COLABORARE
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL nr. 68 din 6 iunie 1972
Prevederi generale

1. Sarcinile organizaţiei de colaborare în industria de rulmenti se stabilesc prin Convenţia privind înfiinţarea O.C.I.R., semnatã la 25 aprilie 1964.
2. O.C.I.R. îşi îndeplineşte sarcinile cu ajutorul organizaţiilor sale, care sunt Direcţia O.C.I.R. şi Secretariatul O.C.I.R.
3. În vederea asigurãrii îndeplinirii sarcinilor sale, O.C.I.R. are dreptul:
- sa solicite în limita competentei sale, materialele necesare de la organele pãrţilor contractante prin reprezentanţii lor permanenţi în O.C.I.R. şi cu acordul acestora;
- sa convoace, pe mãsura necesitãţii şi în conformitate cu planul de lucru al O.C.I.R., consfatuiri ale experţilor ţãrilor contractante în scopul elaborãrii diferitelor probleme.
4. O.C.I.R. beneficiazã de drepturi de persoana juridicã şi este imputernicita sa-şi asume drepturi patrimoniale şi obligaţii necesare pentru realizarea sarcinilor în cadrul competentei sale.

Competenta Direcţiei O.C.I.R

1. Direcţia conduce activitatea O.C.I.R.
2. Direcţia aproba planurile anuale şi de perspectiva ale activitãţii sale şi verifica permanent mersul îndeplinirii lucrãrilor.
3. Direcţia adopta hotãrâri îndreptate spre asigurarea îndeplinirii sarcinilor menţionate la punctele 1-10 ale articolului III din convenţie.
4. Direcţia elaboreazã recomandãri îndreptate spre asigurarea indeplinirilor sarcinilor menţionate la punctele 11-17 ale articolului III din convenţie.
5. Direcţia aproba bugetul O.C.I.R. şi darea de seama a Secretariatului O.C.I.R.privind executarea bugetului, precum şi rapoartele Comisiei financiare a Secretariatului O.C.I.R.
6. Direcţia numeşte şi elaboreazã din munca pe şeful Secretariatului O.C.I.R., loctiitorii acestuia, specialiştii şi contabilul şef.
7. Direcţia aproba componenta nominalã a secretariatului şi repartizarea funcţiilor între specialiştii pãrţilor contractante.
8. Direcţia stabileşte directivele pentru activitatea Secretariatului O.C.I.R.
9. Direcţia aproba structura şi statele de funcţiuni ale Secretariatului O.C.I.R.
10. Direcţia introduce schimbãri în Regulamentul O.C.I.R., în conformitate cu prevederile convenţiei.

Componenta Direcţiei O.C.I.R. şi regulile de procedura

1. Direcţia O.C.I.R. este constituitã din reprezentanţii permanenţi ai pãrţilor contractante, cîte unu din partea fiecãrei tari. Dacã reprezentantul permanent al vreunei pãrţi contractante nu va putea participa la lucrãrile Direcţiei O.C.I.R., aceasta parte desemneazã pe locţiitorul reprezentantului sau permanent.
2. Şedinţele direcţiei sunt prezidate de reprezentanţii ţãrilor, prin rotaţie în ordinea denumirii ţãrilor dupã alfabetul rus, timp de un an. Funcţia de preşedinte în primul an o îndeplineşte reprezentantul tarii unde îşi are sediul O.C.I.R. Preşedintele Direcţiei O.C.I.R. conduce şedinţele direcţiei, organizeazã prin intermediul secretariatului O.C.I.R. în perioada între şedinţe, urmãreşte pregãtirea problemelor pentru şedinţele direcţiei, precum şi îndeplinirea hotãrârilor adoptate de direcţie. La şedinţele direcţiei O.C.I.R. preşedintele ia totodatã cuvintul în calitate de reprezentant al partii sale contractante.
3. Direcţia îşi tine şedinţele conform planului de lucru sau pe mãsura necesitãţii, dar nu mai rar de o data la 6 luni, la locul stabilit de direcţie. Şedinţa direcţiei O.C.I.R. poate fi convocatã, de asemenea, la cererea unuia sau mai multor reprezentanţi permanenţi, precum şi la cererea şefului Secretariatului O.C.I.R.
4. Data şi ordinea de zi preliminarã a urmãtoarelor şedinţe a Direcţiei O.C.I.R. se stabilesc de cãtre direcţie la şedinţa sa anterioarã.
5. Toate hotãrârile Direcţiei O.C.I.R. se aproba la şedinţele direcţiei. În cazuri excepţionale, ele pot fi aprobate prin consultare, în ordine de lucru.
6. Direcţia O.C.I.R. are puteri depline dacã la şedinţele ei participa reprezentanţii permanenţi ai tuturor pãrţilor contractante sau persoanele care îl înlocuiesc.
7. Protocoalele şedinţelor Direcţiei O.C.I.R. se întocmesc într-un singur exemplar. Protocoalele sunt semnate de reprezentanţii permanenţi ai pãrţilor contractante sau de persoanele care îi înlocuiesc, în ordinea denumirii ţãrilor dupã alfabetul rus. Textul original al protocolului se pãstreazã la Secretariatul O.C.I.R. Copiile autentificate ale protocolului se trimit reprezentanţilor permanenţi.

Hotãrârile şi recomandãrile Direcţiei O.C.I.R.

1. Hotãrârile şi recomandãrile se adopta de direcţie numai cu acordul tuturor pãrţilor contractante.
2. Hotãrârile se adopta de cãtre direcţie pentru puncte 1-10 ale articolului III din convenţie, iar recomandãrile, pentru punctele 11-17 ale aceluiaşi articol.
3. Hotãrârile intra în vigoare dacã în termen de 30 de zile de la data semnãrii protocolului şedinţei direcţiei nu vor fi prezentate obiecţiuni din partea organelor competente ale partii contractante prin reprezentanţii lor în O.C.I.R. Despre obiectiunile primite şeful secretariatului informeazã neîntârziat pe toţi reprezentanţii în direcţie.
4. Recomandãrile se realizeazã de pãrţile contractante în conformitate cu hotãrârile organelor competente ale ţãrilor lor. Pãrţile contractante, prin intermediul reprezentanţilor în direcţie, comunica şefului secretariatului în termen de 60 de zile de la data semnãrii protocolului respectiv, rezultatele examinãrii recomandãrilor de cãtre organele competente ale ţãrilor lor. Şeful secretariatului informeazã neîntârziat despre aceasta pe toţi reprezentanţii în direcţie.

Secretariatul

1. Secretariatul se compune din şeful secretariatului, loctiitorii acestuia, contabilul şef, numãrul necesar de specialişti şi din personal tehnic şi de deservire, care sunt cetãţeni ai pãrţilor contractante.
2. Şeful secretariatului, conduce activitatea acestuia, raporteazã şi este subordonat Direcţiei O.C.I.R.
3. Şeful secretariatului, loctiitorii sãi şi specialiştii sunt numiţi şi eliberaţi din munca de direcţie.
Personalul tehnic se numeşte şi se elibereazã din munca de şeful secretariatului.
4. Şeful secretariatului reprezintã direcţia, din însãrcinarea acestuia, în fata organelor şi organizaţiilor pãrţilor contractante şi ale altor tari.
5. În perioada dintre şedinţele direcţiei, şeful secretariatului este împuternicit sa ia mãsuri operative, corespunzãtoare hotãrârilor direcţiei, planului de lucru al acestuia şi indicaţiilor preşedintelui direcţiei.

Activitatea secretariatului

Secretariatul direcţiei:
1. contribuie la îndeplinirea hotãrârilor adoptate de Direcţia O.C.I.R.;
2. organizeazã pregãtirea şedinţelor Direcţiei O.C.I.R.;
3. organizeazã pregãtirea conferinţelor şi consfatuirilor care se ţin în cadrul O.C.I.R.;
4. prezintã Direcţiei O.C.I.R. propuneri referitoare la activitatea O.C.I.R.;
5. asigura, din însãrcinarea Direcţiei O.C.I.R., pregãtirea materialelor pentru şedinţele ei;
6. organizeazã şi tine evidenta îndeplinirii hotãrârilor;
7. pregãteşte şi trimite tuturor reprezentanţilor permanenţi, împreunã cu materialele necesare, proiectul ordinii de zi a şedinţelor direcţiei, de regula cu 20 de zile înainte de începerea şedinţei. În proiectul ordinii de zi se includ probleme care rezulta din planul de lucru, din hotãrârile anterioare ale Direcţiei O.C.I.R., cît şi probleme incluse de reprezentanţii permanenţi ai pãrţilor contractante sau de şeful secretariatului;
8. pentru îndeplinirea sarcinilor încredinţate secretariatului, specialiştii acestuia iau cunostinta la fata locului, în caz de nevoie, de situaţia industriei de rulmenti a pãrţilor contractante.

Probleme financiare

1. Regulile legate de activitatea financiarã a O.C.I.R. se stabilesc printr-un document separat elaborat de direcţie.
2. Verificarea activitãţii financiare a Secretariatului O.C.I.R. se efectueazã de Comisia de revizie.

Comisia de revizie

1. Comisia de revizie se compune din trei specialişti numiţi în acest scop de pãrţile contractante, cîte unul din partea fiecãrei pãrţi contractante, în ordinea denumirii ţãrilor dupã alfabetul rus. Membrii Comisiei de revizie se numesc pe o perioada de 3 ani.
2. Comisia de revizie raporteazã şi este subordonata Direcţiei O.C.I.R.
3. Regulile legate de activitatea Comisiei de revizie se stabilesc printr-un document separat elaborat de Direcţie.

-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016