Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 23 martie 2011  de organizare si functionare a Consiliului de coordonare interministerial pentru coordonarea infrastructurii comune de comunicatii electronice a statului roman si a centrelor de servicii informatice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 23 martie 2011 de organizare si functionare a Consiliului de coordonare interministerial pentru coordonarea infrastructurii comune de comunicatii electronice a statului roman si a centrelor de servicii informatice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 276 din 20 aprilie 2011

    ART. 1
    Consiliul de coordonare interministerial pentru coordonarea infrastructurii comune de comunicaţii electronice a statului român şi a centrelor de servicii informatice, denumit în continuare Consiliu, se organizeazã şi funcţioneazã ca organism consultativ, fãrã personalitate juridicã.
    ART. 2
    Consiliul are urmãtoarea componenţã:
    a) ministrul comunicaţiilor şi societãţii informaţionale - preşedinte;
    b) directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale - vicepreşedinte;
    c) secretarul general al Ministerului Administraţiei şi Internelor - vicepreşedinte;
    d) secretar de stat în Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri - membru;
    e) secretar de stat în Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii - membru;
    f) secretar de stat în Ministerul Finanţelor Publice - membru;
    g) secretar de stat în Ministerul Justiţiei - membru;
    h) consilier al primului-ministru - membru;
    i) adjunct al directorului Serviciului Român de Informaţii - membru.
    ART. 3
    Consiliul îndeplineşte urmãtoarele atribuţii:
    a) propune, prin intermediul autoritãţilor competente, spre aprobare actele normative privind înfiinţarea, destinaţia, componenţa, rolul şi beneficiarii infrastructurii comune de comunicaţii electronice a statului român, denumitã în continuare infrastructura comunã;
    b) coordoneazã politicile şi strategiile privind funcţionarea, operarea şi dezvoltarea infrastructurii comune;
    c) prezintã autoritãţilor competente, în vederea aprobãrii, politica, strategia şi programele privind evoluţia şi dezvoltarea infrastructurii comune şi a centrelor de servicii informatice;
    d) analizeazã necesitãţile de servicii ale beneficiarilor infrastructurii comune şi stabileşte prin plan de mãsuri termenele, activitãţile şi competenţele fiecãrei entitãţi implicate;
    e) coordoneazã activitãţile centrelor de servicii informatice privind dezvoltarea serviciilor specifice guvernãrii electronice;
    f) coordoneazã la nivel naţional, în mod unitar, acţiunile tuturor entitãţilor implicate în funcţionarea infrastructurii comune şi a centrelor de servicii informatice, conform cerinţelor naţionale şi europene în domeniu;
    g) avizeazã rapoartele periodice cu privire la starea tehnicã, dinamica serviciilor şi alte documente cu caracter tehnic, financiar sau organizatoric cu privire la infrastructura comunã;
    h) aprobã politicile de interconectare şi securitate specifice pentru conectarea la infrastructura comunã a sistemelor informatice gestionate de autoritãţi şi instituţii publice, companii naţionale şi regii autonome;
    i) colaboreazã cu ministerele şi instituţiile publice cu responsabilitãţi în domeniul securitãţii naţionale în scopul identificãrii resurselor din infrastructura comunã care pot fi utilizate pentru constituirea reţelelor de comunicaţii de date ale acestora;
    j) formuleazã puncte de vedere asupra proiectelor de acte normative pentru şi în legãturã cu infrastructura comunã şi centrele de servicii informatice;
    k) elaboreazã cadrul general de reglementare privind condiţiile şi modalitãţile de utilizare a infrastructurii comune de cãtre beneficiari;
    l) coordoneazã activitatea Secretariatului tehnic.
    ART. 4
    Preşedintele Consiliului îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
    a) convoacã şi conduce şedinţele Consiliului;
    b) aprobã lista documentelor ce urmeazã sã fie transmise tuturor participanţilor la şedinţã, lista invitaţilor, precum şi proiectul ordinii de zi a şedinţei;
    c) aprobã, dupã caz, publicarea, pe pagina de web dedicatã Consiliului/Ministerului Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale, a documentelor adoptate în cadrul Consiliului;
    d) semneazã corespondenţa, deciziile Consiliului şi procesele-verbale ale şedinţelor.
    ART. 5
    (1) Consiliul îşi desfãşoarã activitatea în cadrul şedinţelor convocate ori de câte ori este necesar, la solicitarea preşedintelui, a vicepreşedintelui sau a oricãruia dintre membrii titulari.
    (2) La lucrãrile Consiliului va participa şi un reprezentant al Departamentului pentru Afaceri Europene în cazul în care sunt analizate proiecte care se referã la implementarea directivelor Uniunii Europene.
    (3) La invitaţia preşedintelui, pot participa şi alte persoane la întrunirile Consiliului.
    ART. 6
    (1) Convocarea membrilor şi transmiterea invitaţiilor acestora la şedinţele Consiliului se fac în scris prin Secretariatul tehnic, cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înainte de data desfãşurãrii şedinţei.
    (2) Invitaţiile la şedinţele Consiliului cuprind în mod obligatoriu ziua, ora, locul desfãşurãrii şi proiectul ordinii de zi, precum şi adresa site-ului care conţine informaţii şi documente privind şedinţa respectivã.
    (3) Ordinea de zi a şedinţei Consiliului şi materialele care urmeazã sã fie supuse dezbaterii se transmit prin e-mail participanţilor cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înainte de data desfãşurãrii şedinţei.
    (4) La începutul fiecãrei şedinţe se adoptã ordinea de zi a şedinţei respective.
    (5) La şedinţele Consiliului pot participa numai membrii titulari, precum şi persoanele invitate de preşedintele Consiliului.
    ART. 7
    La cererea membrilor Consiliului, ordinea de zi poate fi completatã şi cu alte teme decât cele comunicate iniţial, cu condiţia transmiterii documentelor respective, în scris, Secretariatului tehnic al Consiliului cu o zi lucrãtoare înaintea datei şedinţei. Decizia asupra completãrii ordinii de zi revine preşedintelui Consiliului.
    ART. 8
    (1) Şedinţele Consiliului se pot desfãşura în prezenţa a jumãtate plus unu din numãrul membrilor.
    (2) În cazul nerespectãrii prevederilor alin. (1), şedinţa se amânã, urmând sã fie convocatã o nouã şedinţã în termen de 5 zile. Şedinţa convocatã în urma unei amânãri se desfãşoarã fãrã a fi necesarã respectarea prevederilor alin. (1).
    (3) Deciziile se iau cu votul a jumãtate plus unu din numãrul celor prezenţi.
    (4) În cazul în care preşedintele Consiliului propune adoptarea unor decizii urgente prin corespondenţã, membrii Consiliului îşi vor exprima votul în scris sau prin mijloace electronice în termen de maximum 3 zile de la solicitare. În situaţia în care opţiunea de vot nu se transmite în termenul stipulat, în scris, decizia supusã votului se considerã valabil adoptatã prin acceptare tacitã.
    ART. 9
    În funcţie de problematica supusã dezbaterii Consiliului, la şedinţe pot participa, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai furnizorilor de reţele şi servicii de comunicaţii electronice, ai societãţii civile, ai autoritãţilor şi instituţiilor publice cu responsabilitãţi în domeniu.
    ART. 10
    (1) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, Consiliul adoptã decizii.
    (2) Deciziile adoptate se semneazã de cãtre preşedintele Consiliului.
    (3) Deciziile prevãzute la alin. (2) se comunicã, de drept, membrilor Consiliului.
    (4) Procesele-verbale şi deciziile Consiliului se publicã pe site-ul dedicat Consiliului/Ministerului Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale.

                                      ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016