Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 23 ianuarie 2008  de organizare si functionare a Comisiei pentru atestare si avizare in domeniul impresariatului artistic    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 23 ianuarie 2008 de organizare si functionare a Comisiei pentru atestare si avizare in domeniul impresariatului artistic

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 89 din 5 februarie 2008

ART. 1
(1) Comisia pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic, denumitã în continuare Comisia, este organism de specialitate, fãrã personalitate juridicã.
(2) Comisia se organizeazã şi funcţioneazã în cadrul Centrului de pregãtire profesionalã în culturã, denumit în continuare Centrul.
ART. 2
Comisia are urmãtoarele atribuţii principale:
a) verificã, pe bazã de test scris şi interviu, cunoştinţele solicitanţilor, persoane fizice, în domeniul organizãrii şi funcţionãrii instituţiilor şi companiilor de spectacole şi concerte, precum şi al activitãţii de impresariat, al dreptului de autor şi drepturilor conexe, dreptului civil şi dreptului comercial;
b) verificã pe bazã de interviu solicitanţii, persoane juridice, care au depus documentaţia pentru avizare;
c) pe baza verificãrilor efectuate adoptã hotãrâri privind acordarea atestatului/avizului, respectiv respingerea solicitãrii(lor);
d) avizeazã concluziile scrise întocmite de Centru în urma analizãrii rapoartelor depuse de titularii atestatelor/avizelor privind activitatea de impresariat desfãşuratã;
e) adoptã hotãrâri privind suspendarea sau retragerea atestatelor/avizelor;
f) aprobã subiectele elaborate şi propuse de Centru pentru testarea, respectiv examinarea persoanelor fizice;
g) soluţioneazã memoriile sau cererile referitoare la domeniul impresariatului artistic.
ART. 3
(1) Comisia este alcãtuitã din 7 membri, numiţi prin ordin al ministrului culturii şi cultelor pe o perioadã de 3 ani.
(2) Din Comisie fac parte:
a) un reprezentant al Ministerului Culturii şi Cultelor;
b) un reprezentant al Ministerului Justiţiei;
c) un reprezentant al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
d) un reprezentant al Ministerului Afacerilor Externe;
e) 3 specialişti din domeniul artelor spectacolului.
(3) Reprezentanţii ministerelor prevãzute la alin. (2) sunt desemnaţi de conducãtorii acestora.
(4) Specialiştii din domeniul artelor spectacolului prevãzuţi la alin. (2) sunt desemnaţi de ministrul culturii şi cultelor.
(5) Conducerea Comisiei este asiguratã de cãtre un preşedinte, numit dintre reprezentantul şi specialiştii desemnaţi de ministrul culturii şi cultelor prin ordinul prevãzut la alin. (1).
(6) Pentru activitatea depusã în cadrul Comisiei, membrii acesteia primesc o indemnizaţie plãtitã din bugetul Centrului.
(7) Cuantumul indemnizaţiei membrilor Comisiei se stabileşte de directorul Centrului, în funcţie de numãrul de dosare analizate într-o sesiune.
ART. 4
(1) Nu poate face parte din Comisie persoana care se aflã în una sau mai multe din urmãtoarele situaţii:
a) este soţ, rudã sau afin pânã la gradul al II-lea inclusiv cu unul dintre solicitanţii persoane fizice;
b) face parte din consiliul de administraţie sau din orice alt organ de conducere ori de administrare al unuia dintre solicitanţii persoane juridice;
c) deţine pãrţi sociale sau acţiuni din capitalul social subscris al unuia dintre solicitanţi;
d) are un interes patrimonial sau nepatrimonial care ar putea influenţa îndeplinirea cu obiectivitate a atribuţiilor ce îi revin în calitate de membru, în legãturã cu unul dintre solicitanţi.
(2) Dacã unul dintre membrii Comisiei constatã cã se aflã în una sau mai multe dintre situaţiile prevãzute la alin. (1), acesta are obligaţia de a se abţine pe durata soluţionãrii cererii în cauzã.
ART. 5
(1) Preşedintele Comisiei are urmãtoarele atribuţii:
a) convoacã şi conduce şedinţele Comisiei;
b) constatã întrunirea cvorumului de şedinţã;
c) semneazã documentele rezultate din activitatea Comisiei;
d) reprezintã Comisia în toate comunicãrile publice legate de activitatea acesteia;
e) întocmeşte un raport anual de activitate al Comisiei şi îl înainteazã ministrului culturii şi cultelor.
(2) În absenţa preşedintelui, atribuţiile sale pot fi exercitate de cãtre unul dintre membri, desemnat de acesta.
ART. 6
(1) Secretariatul Comisiei este asigurat de cãtre angajaţi ai Centrului, desemnaţi prin decizie a directorului.
(2) Secretariatul Comisiei are urmãtoarele atribuţii:
a) comunicã tematica şi bibliografia de examen prin afişarea la sediul şi pe pagina de internet a Centrului;
b) primeşte şi verificã dosarele depuse de persoanele fizice sau juridice solicitante, întocmeşte fişa de informaţii generale pentru fiecare solicitant, iar în cazul în care dosarul este incomplet, solicitã completarea acestuia;
c) propune convocarea şedinţelor, întocmeşte şi trimite convocatorul şi fişele de informaţii generale cãtre membrii Comisiei;
d) informeazã solicitanţii despre data, locul şi ora şedinţelor;
e) asigurã buna desfãşurare a şedinţelor Comisiei;
f) întocmeşte procesele-verbale ale şedinţelor;
g) elaboreazã documentele Comisiei şi asigurã arhivarea acestora;
h) comunicã solicitanţilor şi aduce la cunoştinţa publicã: hotãrârile de acordare a atestatului/avizului sau, dupã caz, de respingere a cererii şi hotãrârile de suspendare/retragere a atestatului/avizului;
i) primeşte şi înainteazã directorului Centrului rapoartele depuse de titularii atestatului/avizului;
j) primeşte, analizeazã şi transmite Comisiei propunerile de soluţionare a memoriilor şi petiţiilor, precum şi orice alte documente referitoare la domeniul impresariatului artistic;
k) informeazã preşedintele Comisiei despre situaţia veniturilor şi cheltuielilor generate de activitatea comisiei;
l) oferã consultanţã şi informaţii solicitanţilor.
ART. 7
(1) Calitatea de membru al Comisiei înceteazã în urmãtoarele situaţii:
a) deces;
b) demisie;
c) revocare;
d) nerespectarea obligaţiei prevãzute la art. 4 alin. (2);
e) absenţa nejustificatã la 3 şedinţe consecutive;
f) alte cazuri prevãzute de lege.
(2) În situaţiile prevãzute la alin.(1), preşedintele Comisiei propune ministrului culturii şi cultelor, în cel mult 15 zile, numirea unui nou membru.
ART. 8
(1) Comisia se reuneşte în sesiuni trimestriale.
(2) Prima şedinţã a fiecãrei sesiuni are loc cel mai târziu la data de 15 a primei luni din trimestru.
(3) Data, ordinea de zi şi locul de desfãşurare ale primei şedinţe din sesiune sunt cuprinse în convocatorul trimis membrilor Comisiei cu cel puţin 5 zile calendaristice înainte de desfãşurarea acesteia.
(4) În situaţia în care pânã la data prevãzutã la alin. (2) au fost depuse mai puţin de 10 cereri de atestare/avizare, respectiva sesiune se amânã.
(5) În trimestrul urmãtor sesiunea va fi organizatã indiferent de numãrul de cereri de atestare/avizare depuse.
(6) Comisia poate fi convocatã şi în afara sesiunilor trimestriale, în scopul analizãrii situaţiilor de suspendare, retragere a atestatelor/avizelor, precum şi în alte cazuri.
ART. 9
(1) Şedinţele sunt legal constituite în prezenţa a cel puţin 5 membri din numãrul total al membrilor Comisiei.
(2) În exercitarea atribuţiilor sale, Comisia adoptã hotãrâri.
(3) Hotãrârile Comisiei sunt adoptate cu majoritatea simplã a voturilor membrilor prezenţi; în caz de paritate, votul preşedintelui sau al persoanei desemnate, în cazul absenţei acestuia, este decisiv.
(4) Hotãrârile Comisiei sunt semnate de toţi membrii prezenţi şi sunt comunicate directorului Centrului, prin grija secretariatului.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016