Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 22 iunie 2007  de functionare a Comisiilor de disciplina    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 22 iunie 2007 de functionare a Comisiilor de disciplina

EMITENT: ORDINUL GEODEZILOR DIN ROMANIA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 601 din 31 august 2007
CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezentul regulament precizeazã şi reglementeazã modul de constituire, componenţa, atribuţiile şi procedura de lucru ale comisiilor de disciplinã ca structuri la nivel naţional şi teritorial ale Ordinului Geodezilor din România, denumit în continuare Ordin.
ART. 2
Comisiile de disciplinã la nivel naţional şi la nivel teritorial se organizeazã şi funcţioneazã în baza <>Legii nr. 16/2007 , a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Ordinului Geodezilor din România şi de exercitare a profesiei de geodez, a Codului deontologic al profesiei de geodez, în condiţiile prezentului regulament.
ART. 3
Comisiile de disciplinã sunt organe alese ale Ordinului şi au activitate jurisdicţionalã.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea comisiilor de disciplinã

SECŢIUNEA 1
Constituirea şi componenţa comisiilor de disciplinã

ART. 4
(1) Comisiile de disciplinã atât la nivel naţional, cât şi la nivel teritorial se aleg de Conferinţa naţionalã, respectiv de conferinţa teritorialã, prin vot secret, fiind alcãtuite din 5 geodezi autorizaţi cu drept de semnãturã cu minimum 10 ani de stagiu profesional, având un mandat de 4 ani, care poate fi reînnoit o singurã datã.
(2) Membrii comisiilor de disciplinã se aleg din rândul geodezilor cu drept de semnãturã care au probitate moralã recunoscutã şi nu au suferit nicio sancţiune disciplinarã sau condamnare.
(3) Membrii comisiilor de disciplinã nu se aflã în situaţii de incompatibilitate sub aspectul gradelor de rudenie cu preşedintele ierarhic sau cu ceilalţi membri ai organelor de conducere şi nu deţin alte funcţii în structurile Ordinului.
ART. 5
Comisiile de disciplinã îşi aleg un preşedinte din rândul membrilor sãi, un criteriu principal putând fi numãrul cel mai mare de voturi obţinute.
ART. 6
Membrilor comisiilor de disciplinã li se suspendã mandatul în urmãtoarele condiţii:
a) la cerere;
b) când membrul din comisie înregistreazã 3 absenţe consecutive nemotivate la şedinţele de lucru ale Comisiei de disciplinã;
c) la încetarea calitãţii de membru al Ordinului;
d) a sãvârşit o faptã sancţionabilã conform <>Legii nr. 16/2007 şi existã o sesizare în acest sens care va fi cercetatã de Comisia de disciplinã, pe durata cercetãrii, dacã nu este sancţionat disciplinar;
e) s-a dispus începerea urmãririi penale împotriva membrului comisiei pentru alte cauze decât cele prevãzute în reglementãrile Ordinului Geodezilor din România.
ART. 7
Cererea de suspendare se face în scris de cãtre orice persoanã care poate dovedi existenţa situaţiilor prevãzute la art. 6 lit. b), c), d) şi e) şi se înainteazã preşedintelui comisiei de disciplinã a filialei teritoriale unde îşi are domiciliul membrul comisiei de disciplinã.
ART. 8
Suspendarea se aplicã în aceleaşi condiţii preşedinţilor comisiilor de disciplinã, iar cererea se adreseazã preşedintelui Ordinului sau preşedintelui filialei teritoriale, dupã caz.
ART. 9
Completarea locurilor vacante se face prin alegeri în prima şedinţã a filialei teritoriale sau a Conferinţei naţionale a Ordinului.

SECŢIUNEA a 2-a
Atribuţiile şi activitatea comisiilor de disciplinã

ART. 10
Între Comisia de disciplinã la nivel naţional şi comisiile teritoriale de disciplinã existã relaţii ierarhice de autoritate, de coordonare şi de consiliere.
ART. 11
Activitatea comisiilor de disciplinã ale Ordinului are la bazã urmãtoarele principii:
a) prezumţia de nevinovãţie, conform cãruia se prezumã cã geodezul membru al Ordinului este nevinovat, atât timp cât vinovãţia sa nu a fost doveditã;
b) garantarea dreptului la apãrare, conform cãruia se recunoaşte dreptul geodezului de a fi audiat, de a prezenta dovezi în apãrarea sa, de a fi asistat de un apãrator sau de a fi reprezentat în situaţiile de posibilã aplicare a retragerii dreptului de semnãturã sau a sancţiunilor penale în urma unor infracţiuni, în conformitate cu legile ţãrii;
c) celeritatea procedurii, care presupune obligaţia comisiei de disciplinã de a proceda la soluţionarea cauzei cu cel mult 30 de zile dupã audierea geodezului implicat;
d) contradictorialitatea, care presupune asigurarea posibilitãţii persoanelor aflate pe poziţii divergente de a se exprima cu privire la orice act sau fapt care are legaturã cu abaterea disciplinarã pentru care a fost sesizatã Comisia de disciplinã;
e) proporţionalitatea, conform cãruia trebuie respectat un raport corect între gravitatea abaterii disciplinare, circumstanţele sãvârşirii acesteia şi sancţiunea disciplinarã propusã a fi aplicatã conform Regulamentului de organizare şi funcţionare a Ordinului Geodezilor din România şi de exercitare a profesiei de geodez;
f) legalitatea sancţiunii, conform cãruia Comisia de disciplinã nu poate propune şi aplicã decât sancţiunile disciplinare prevãzute de lege;
g) unicitatea sancţiunii, conform cãruia pentru o abatere disciplinarã nu se poate aplica decât o singurã sancţiune disciplinarã.
ART. 12
Comisiile de disciplinã au urmãtoarele atribuţii principale:
a) cerceteazã abaterile disciplinare ale membrilor Ordinului pentru care au fost sesizate;
b) propun şi aplicã sancţiunile disciplinare prevãzute în Regulamentul de organizare şi funcţionare al Ordinului Geodezilor din România şi de exercitare a profesiei de geodez;
c) propun menţinerea, modificarea sau anularea sancţiunii disciplinare aplicate, în cazul în care aceastã mãsurã a fost contestatã şi, în urma cercetãrii, contestaţia s-a dovedit întemeiatã;
d) analizeazã sesizãrile privind abaterile disciplinare constatate prin actele de control ale Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, potrivit <>art. 39 din Legea nr. 16/2007 , pentru luarea mãsurilor corespunzãtoare sau pentru a aplica sancţiuni disciplinare, dupã caz;
e) în cazul în care instanţele judecãtoreşti pronunţã hotãrâri definitive de condamnare a unui geodez cu drept de semnãturã pentru fapte penale legate de exercitarea profesiei sau aplicã sancţiunea complementarã a interdicţiei de exercitare a acestei profesii, comunicã filialei Ordinului şi transmit o copie a hotãrârii judecãtoreşti, pentru a opera radierea din Registrul naţional al geodezilor;
f) întocmeşte rapoarte cu privire la cauzele pentru care a fost sesizatã, pe care le înainteazã ierarhic conducerii Ordinului;
g) sesizeazã instituţiile în cauzã despre sancţiunile aplicate geodezilor cu drept de semnãturã numai în interes de serviciu.
ART. 13
(1) Preşedintele Comisiei de disciplinã are urmãtoarele atribuţii principale:
a) stabileşte locul, data şi ora când au loc şedinţele Comisiei de disciplinã;
b) conduce şedinţele Comisiei de disciplinã;
c) coordoneazã activitatea Comisiei de disciplinã şi a secretarului acesteia;
d) reprezintã Comisia de disciplinã în faţa preşedintelui Ordinului sau în faţa preşedintelui filialelei teritoriale, precum şi în faţa oricãrei persoane fizice sau juridice;
e) semneazã actele emise de Comisia de disciplinã.
(2) Preşedinţii comisiilor teritoriale de disciplinã întocmesc rapoarte semestrial, pe care le prezintã Comisiei de disciplinã la nivel naţional, iar preşedintele Comisiei de disciplinã la nivel naţional, anual, pe care le prezintã în plenul Consiliului naţional al Ordinului, cu privire la:
a) numãrul faptelor sesizate ca abateri disciplinare;
b) categoriile de geodezi cu drept de semnãturã, pe grade, care au comis abateri disciplinare;
c) natura faptelor care constituie abateri disciplinare;
d) sancţiunile disciplinare propuse şi aplicate;
e) numãrul de sesizãri clasate;
f) numãrul de sesizãri fãcute organelor de cercetare penalã, pentru faptele geodezilor ce se constituie în infracţiuni.
ART. 14
Preşedintele Ordinului numeşte din rândul funcţionarilor secretariatului Ordinului un secretar al Comisiei de disciplinã la nivel naţional. La nivelul filialelor teritoriale, preşedintele Comisiei teritoriale de disciplinã numeşte din rândul membrilor Comisiei de disciplinã un secretar al comisiei.
ART. 15
Secretarul comisiei de disciplinã are urmãtoarele atribuţii principale:
a) înregistreazã sesizarea referitoare la fapta geodezului cu drept de semnãturã;
b) convoacã, la cererea preşedintelui Comisiei de disciplinã, membrii comisiei de disciplinã în şedinţã ordinarã sau extraordinarã, geodezul a cãrui faptã formeazã obiectul sesizãrii, persoana care a fãcut sesizarea şi persoanele care urmeazã sã fie audiate;
c) redacteazã şi semneazã, alãturi de membrii Comisiei de disciplinã şi de preşedintele acesteia, procesul-verbal al şedinţei Comisiei de disciplinã;
d) redactezã şi semneazã, alãturi de preşedintele Comisiei de disciplinã, actele emise de aceasta şi le înainteazã organelor de conducere ale Ordinului sau altor instituţii publice, dupã caz;
e) ţine evidenţa sesizãrilor şi a rapoartelor şi efectueazã alte lucrãri necesare în vederea desfãşurãrii activitãţii Comisiei de disciplinã.

SECŢIUNEA a 3-a
Modul de sesizare şi procedura de lucru a comisiilor de disciplinã

ART. 16
Comisia de disciplinã îşi desfãşoarã activitatea în sediul Ordinului sau al filialei teritoriale în sesiune ordinarã o datã pe lunã şi extraordinarã, cu anunţarea membrilor cu minimum 7 zile înainte.
ART. 17
Comisia de disciplinã la nivel naţional convoacã anual preşedinţii comisiilor teritoriale de disciplinã pentru instructaje, analize şi întocmirea raportului anual care se înainteazã Consiliului naţional al Ordinului, înainte cu o lunã de data convocãrii acestuia.
ART. 18
Sesizarea îndreptatã împotriva unui membru al Ordinului se adreseazã Comisiei de disciplinã din cadrul filialei teritoriale sau dupã caz, conducãtorului instituţiei publice sau private în care acesta îşi desfãşoarã activitatea.
ART. 19
În cazul în care sesizarea a fost adresatã conducãtorului autoritãţii publice sau private unde geodezul îşi desfãşoarã activitatea, acesta are obligaţia sã o transmitã de îndatã Comisiei de disciplinã competente.
ART. 20
Comisia de disciplinã, la orice nivel, poate fi sesizatã de:
a) reprezentantul Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã din Colegiul director al Ordinului;
b) structurile de conducere ale Ordinului, la orice nivel, conducerea instituţiilor publice sau private, naţionale sau internaţionale;
c) conducãtorul compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea geodezul a cãrui faptã este sesizatã;
d) orice persoanã fizicã sau juridicã vãtãmatã prin fapta geodezului cu drept de semnãturã sau cu drept de semnãturã în interes de serviciu.
ART. 21
Sesizarea trebuie sã cuprindã:
a) numele, prenumele, domiciliul şi, dupã caz, locul de desfãşurare a activitãţii şi funcţia deţinutã de persoana care a formulat sesizarea;
b) numele, prenumele şi, dacã este posibil, locul unde îşi desfãşoarã activitatea geodezul a cãrui faptã este sesizatã;
c) descrierea faptei care constituie obiectul sesizãrii;
d) arãtarea dovezilor pe care se sprijinã sesizarea;
e) data şi semnãtura.
ART. 22
(1) Sesizarea se formuleazã numai în scris şi este însoţitã, atunci când este posibil, de înscrisurile care o susţin, indiferent de modul de transmitere.
(2) Sesizãrile anonime nu se iau în consideraţie.
ART. 23
(1) Sesizarea se poate face în termenul prevãzut de <>Legea nr. 16/2007 cu privire la prescrierea aplicãrii sancţiunilor;
(2) În condiţiile neînceperii procedurii de judecare a abaterilor, aplicarea sancţiunilor se prescrie în termen de 2 ani de la sãvârşirea lor.
ART. 24
Indiferent cãrei autoritãţi sau instituţii publice îi este adresatã sesizarea, aceasta o va transmite la Ordin sau la filiala teritorialã, care au obligaţia sã o înregistreze şi sã informeze preşedintele Comisiei de disciplinã competente în maximum 5 zile de la data înregistrãrii, prin orice mijloace are la dispoziţie.
ART. 25
(1) Preşedintele Comisiei de disciplinã va fixa termenul de prezentare şi va dispune citarea geodezului a cãrui faptã a fost sesizatã şi a persoanelor indicate în sesizare, dupã caz, precum şi a celui care a formulat sesizarea. Citarea se face cu cel puţin 14 zile calendaristice înainte de termenul de prezentare.
(2) Procedura de citare în faţa Comisiei de disciplinã se face prin scrisoare recomandatã sau prin înştiinţare scrisã de luare la cunoştinţã prin semnaturã. Procedura de citare este obligatorie pentru fiecare termen fixat de preşedintele Comisiei de disciplinã.
(3) În cuprinsul scrisorii sau al înştiinţãrii scrise, prevãzutã la alin. (2), se indicã locul, data şi ora şedinţei Comisiei de disciplinã.
(4) Pentru primul termen de prezentare în faţa Comisiei de disciplinã, în cuprinsul scrisorii sau al înştiinţãrii scrise se indicã, pe lângã elementele prevãzute la alin. (3), şi obiectul sesizãrii.
ART. 26
Geodezul a cãrui faptã se cerceteazã se înfãţişeazã personal în faţa Comisiei de disciplinã. Geodezul îşi poate exercita dreptul la apãrare prin avocat sau prin reprezentare numai în condiţiile prevãzute la art. 11 lit. b) din prezentul regulament.
ART. 27
(1) La primul termen de prezentare Comisia de disciplinã verificã îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 20, 21, 22, 23, 24 şi 25.
(2) În situaţia în care Comisia de disciplinã constatã îndeplinirea condiţiilor prevãzute la alin. (1), poate începe cercetarea abaterii disciplinare. În situaţia în care pentru soluţionarea cauzei sunt necesare înscrisuri sau orice alte dovezi, Comisia de disciplinã solicitã persoanelor prevãzute la art. 25 alin. (1) sã le depunã pânã la urmãtorul termen.
ART. 28
(1) Cercetarea abaterii disciplinare se face cu celeritate.
(2) Activitatea de cercetare a abaterii disciplinare impune:
a) audierea persoanei sau a persoanelor care au formulat sesizarea;
b) audierea geodezului a cãrui faptã constituie obiectul sesizãrii;
c) audierea oricãror alte persoane ale cãror declaraţii pot înlesni soluţionarea cazului;
d) obţinerea de informaţii considerate necesare pentru rezolvarea cazului, prin mijloacele prevãzute de lege;
e) administrarea probelor, precum şi verificarea documentelor şi a declaraţiilor prezentate;
ART. 29
(1) Şedinţele Comisiei de disciplinã se desfãşoarã cu prezenţa a cel puţin 3 membri, iar hotãrarile se iau prin votul majoritãţii celor prezenţi. În caz de paritate este hotãrâtor votul preşedintelui Comisiei de disciplinã.
(2) Lipsa nejustificatã a persoanelor citate nu împiedicã desfãşurarea şedinţelor Comisiei de disciplinã dacã citarea s-a fãcut cu respectarea cerinţelor prevãzute la art. 25.
ART. 30
Şedinţele Comisiei de disciplinã sunt publice, cu urmãtoarele exceptii:
a) atunci când geodezul împotriva cãruia a fost formulatã sesizarea a solicitat în scris ca acestea sã nu fie publice;
b) atunci când preşedintele Comisiei de disciplinã a solicitat Comisiei de disciplinã acest lucru, pentru motive temeinic justificate.
ART. 31
(1) Lucrãrile fiecãrei şedinţe a Comisiei de disciplinã, la orice nivel, se consemneazã într-un proces-verbal semnat de preşedinte, de membrii prezenţi, de secretarul acesteia şi de persoanele audiate.
(2) Refuzul geodezului de a se prezenta la audiere sau de a semna o declaraţie referitoare la abaterile disciplinare imputate se consemneazã într-un proces-verbal.
ART. 32
Audierea persoanelor prevãzute la art. 28 alin. (2) lit. a)-c) trebuie consemnatã în scris într-un proces-verbal, sub sancţiunea nulitãţii. Procesul-verbal se semneazã de preşedinte, de membrii Comisiei de disciplinã, de secretarul acesteia, precum şi de persoana audiatã.
ART. 33
(1) În urma administrãrii probelor, Comisia de disciplinã va întocmi o hotãrâre cu privire la sancţiunea disciplinarã aplicabilã.
(2) Comisia de disciplinã poate sã hotãrascã:
a) aplicarea sancţiunii disciplinare corespunzãtoare cu gravitatea faptei sesizate şi cercetate, dacã s-a dovedit sãvârşirea abaterii disciplinare de cãtre geodez;
b) clasarea sesizãrii, atunci când nu se confirmã sãvârşirea unei abateri disciplinare.
(3) La individualizarea sancţiunii disciplinare aplicate geodezului Comisia de disciplinã va ţine seama de urmãtoarele:
a) cauzele care au determinat sãvârşirea abaterii disciplinare;
b) împrejurãrile în care aceasta a fost sãvârşitã;
c) gradul de vinovãţie;
d) gravitatea şi consecinţele abaterii disciplinare;
e) existenţa unor antecedente disciplinare ale geodezului care necesitã aplicarea agravantã a mãsurii disciplinare.
(4) În hotãrârea Comisiei de disciplinã se vor consemna urmãtoarele:
a) numãrul şi data de înregistrare a sesizãrii din registrul de evidenţã;
b) numele, prenumele şi gradul geodezului a cãrui faptã a fost cercetatã, precum şi locul sau forma juridicã în care îşi desfãşoarã activitatea;
c) numele, prenumele şi domiciliul persoanei care a sesizat fapta;
d) numele, prenumele şi domiciliul persoanelor audiate;
e) prezentarea pe scurt a faptei sesizate şi a circumstanţelor în care a fost sãvârşitã;
f) probele administrate;
g) concluziile Comisiei de disciplinã privind fapta cercetatã, în raport cu probele administrate;
h) descrierea faptei care constituie abatere disciplinarã;
i) motivele pentru care au fost înlãturate apãrãrile formulate de geodez în timpul cercetãrii disciplinare, dupã caz;
j) temeiul legal în baza cãruia sancţiunea disciplinarã se aplicã;
k) hotãrârea privind sancţiunea disciplinarã aplicabilã sau, dupã caz, de clasare a cauzei;
l) posibilitatea de contestare a sancţiunii disciplinare hotãrâte şi termenul pentru depunerea contestaţiei sau posibilitatea şi termenul pentru a formula plângere la judecãtoria în raza teritorialã a cãreia se aflã domiciliul geodezului sancţionat, dupã caz;
m) numele, prenumele şi semnãturile preşedintelui şi ale membrilor Comisiei de disciplinã care au judecat sesizarea şi a secretarului comisiei.
(5) În cazul în care un membru al Comisiei de disciplinã are o opinie divergentã privind modul de soluţionare prin votul majoritaţii membrilor prezenţi la dezbaterea sesizãrii cercetate, se va consemna separat punctul de vedere al celui în cauzã.
(6) Hotãrârea Comisiei de disciplinã, semnatã de preşedintele Comisiei de disciplinã şi de secretarul acesteia, va fi înaintatã spre semnare preşedintelui filialei teritoriale sau preşedintelui Ordinului, dupã caz, în termen de 5 zile de la data ultimei şedinţe.
(7) Hotãrârea Comisiei de disciplinã va fi transmisã în scris, prin poştã, cu confirmare de primire, sau personal, sub luare de semnaturã de primire, geodezului în cauzã, precum şi instituţiilor interesate, dupa caz, în termen de 3 zile de la semnarea acesteia.
ART. 34
(1) Geodezul cãruia i s-a aplicat o sancţiune disciplinarã de Comisia teritorialã de disciplinã poate contesta hotãrârea de sancţionare, în scris, în termen de 15 zile de la data primirii acesteia, la Comisia de disciplinã la nivel naţional.
(2) Comisia de disciplinã la nivel naţional înregistreazã contestaţia şi verificã dacã s-au întrunit elementele constitutive ale aplicãrii sancţiunii şi respectarea prevederilor prezentului regulament.
(3) Comisia de disciplinã la nivel naţional cerceteazã dosarul întocmit de comisia teritorialã de disciplinã şi, dupã caz, cere completarea acestuia sau aducerea de noi înscrisuri pentru administrarea probelor în cazul prezentat, în prima şedinţã convocatã de preşedintele Comisiei de disciplinã.
(4) În funcţie de rezultatul verificãrilor, Comisia de disciplinã la nivel naţional poate sã hotãrascã menţinerea, modificarea sau anularea sancţiunii disciplinare aplicate. Comisia de disciplinã la nivel naţional nu poate sã propunã o sancţiune disciplinarã mai gravã decât cea aplicatã iniţial.
(5) Geodezul cãruia i s-a aplicat o sancţune de cãtre Comisia de disciplinã la nivel naţional poate contesta în scris, în termen de 15 zile de la data comunicãrii acesteia, solicitând motivat sau aducând noi probe în favoarea sa.
(6) În termen de 15 zile de la înregistrarea contestatiei, Comisia de disciplinã la nivel naţional reia în prima şedinţã cercetarea dosarului cu probele noi aduse şi întocmeşte hotãrârea de soluţionare a contestaţiei. Prin noua sa hotãrâre motivatã Comisia de disciplinã poate menţine, revizui, modifica sau anula sancţiunea iniţialã aplicatã. Sancţiunea aplicatã geodezului rãmâne definitivã şi se comunicã în termen de 7 zile de la data ultimei şedinţe.
(7) Dupã epuizarea cãilor de contestaţie sau plângere în justiţie şi rãmânerea definitivã a sancţiunii aplicate, hotãrârea de aplicare a sancţiunii disciplinare se înscrie în Registrul naţional al geodezilor, în dreptul geodezului a cãrui faptã a atras sancţiunea disciplinarã.
ART. 35
Sancţiunea disciplinarã aplicatã unui geodez se prescrie în termen de 2 ani.

CAP. III
Dispoziţii finale

ART. 36
Documentele de cercetare, rapoartele, proceseleverbale, declaraţiile şi alte documente rezultate în urma activitãţii comisiilor de disciplinã se clasificã drept documente de uz intern şi nu se restituie persoanelor care le-au furnizat sau instituţiilor publice care le-au produs.
ART. 37
În situaţia în care şedinţele comisiilor de disciplinã nu au avut caracter public sau dacã conţin date cu caracter personal, documentele rezultate din activitatea de cercetare desfãşuratã de comisiile de disciplinã, cu excepţia hotãrârii de aplicare a sancţiunii, au caracter confidenţial şi se pãstreazã în grija secretarilor comisiilor de disciplinã.
ART. 38
Documentele rezultate din activitatea comisiilor de disciplinã se îndosariazã şi se arhiveazã, pãstrându-se în conformitate cu legislaţia în vigoare aplicatã instituţiilor publice.
ART. 39
(1) Prezentul regulament de funcţionare a comisiilor de disciplinã face parte integrantã din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Ordinului Geodezilor din România şi de exercitare a profesiei de geodez.
(2) Prezentul regulament de funcţionare a comisiilor de disciplinã a fost aprobat de Conferinţa naţionalã a Ordinului din data de 22 iunie 2007 şi poate fi modificat de Conferinţa naţionalã.

------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016