Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 22 iulie 2009  de organizare şi funcţionare a Registrului artelor spectacolului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 22 iulie 2009 de organizare şi funcţionare a Registrului artelor spectacolului

EMITENT: Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 578 din 19 august 2009
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    Registrul artelor spectacolului, denumit în continuare Registrul, constituie documentul unitar de evidenţă în care sunt înscrise instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi persoanele fizice titulare ale atestatului de impresar artistic şi persoanele juridice de drept privat care au obţinut avizul de impresariat artistic.

    ART. 2
    (1) Registrul este administrat de Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional prin Centrul de Pregătire Profesională în Cultură, denumit în continuare Centrul.
    (2) Registrul este ţinut pe suport hârtie şi în format electronic.

    ART. 3
    Informaţiile cuprinse în Registru sunt publice, în condiţiile prevăzute de prezentul regulament.

    ART. 4
    Operaţiunile în Registru, precum şi oferirea de informaţii din acesta se fac prin decizie a directorului Centrului, după caz, la solicitarea persoanelor fizice sau juridice îndreptăţite, în urma referatului întocmit de persoanele care asigură secretariatul.

    CAP. II
    Organizarea Registrului
    ART. 5
    (1) Efectuarea operaţiunilor în Registru se face de către persoanele desemnate prin decizie a directorului Centrului.
    (2) Persoanele prevăzute la alin. (1) îndeplinesc următoarele atribuţii:
    a) primesc şi înregistrează solicitările de înscriere sau reînscriere în Registru;
    b) întocmesc referatul prevăzut la art. 4 şi îl înaintează directorului Centrului;
    c) efectuează operaţiunile de înscriere, reînscriere şi înregistrare a menţiunilor în Registru;
    d) asigură efectuarea corespondenţei referitoare la Registru;
    e) asigură şi verifică actualizarea şi corectitudinea informaţiilor cuprinse în versiunea electronică a extrasului din Registru, publicate pe pagina de internet gestionată de Centru;
    f) alte atribuţii prevăzute în Regulamentul de organizare şi funcţionare a Centrului sau prin decizie a directorului Centrului, în condiţiile legii.


    ART. 6
    (1) Registrul este organizat pe următoarele secţiuni:
    a) "Instituţii de spectacole sau concerte";
    b) "Companii de spectacole sau concerte";
    c) "Impresari artistici" - care are 3 părţi: Partea A "Impresari artistici - persoane fizice"; Partea B "Impresari artistici - persoane juridice"; Partea C "Instituţii de spectacole sau concerte care desfăşoară activităţi de impresariat al propriilor producţii".

    (2) Pentru fiecare secţiune se organizează registre de evidenţă, care se completează în ordine cronologică, pe baza cererilor şi a documentaţiei prezentate.

    ART. 7
    Secţiunea "Instituţii de spectacole sau concerte" cuprinde următoarele înregistrări şi menţiuni:
    a) înregistrări:
    (i) numărul de înregistrare;
    (ii) denumirea autorităţii administraţiei publice în subordinea căreia îşi desfăşoară activitatea;
    (iii) denumirea instituţiei;
    (iv) codul de înregistrare fiscală;
    (v) adresa sediului la care îşi desfăşoară activitatea şi titlul cu care îl deţine;
    (vi) numele şi prenumele directorului general/directorului, precum şi ale directorilor generali adjuncţi/directorilor adjuncţi;
    (vii) obiectivele şi principalele activităţi, specificate în actul constitutiv şi/sau în regulamentul de organizare şi funcţionare;
    (viii) facilităţi (numărul de săli, ateliere, spaţii de depozitare, alte spaţii utilizate);
    (ix) număr de angajaţi - personal de specialitate artistic, tehnic şi administrativ;

    b) menţiuni referitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).


    ART. 8
    Secţiunea "Companii de spectacole sau concerte" cuprinde următoarele înregistrări şi menţiuni:
    a) înregistrări:
    (i) numărul de înregistrare;
    (ii) denumirea companiei;
    (iii) codul unic de înregistrare şi numărul de înregistrare în registrul comerţului sau în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, după caz;
    (iv) adresa sediului la care îşi desfăşoară activitatea şi titlul cu care îl deţine;
    (v) adresa filialelor sau a sucursalelor, după caz;
    (vi) numele şi prenumele persoanelor care reprezintă compania, precum şi limitele puterilor conferite;
    (vii) obiectivele şi principalele activităţi, specificate în actul constitutiv;
    (viii) facilităţi (numărul de săli, ateliere, spaţii de depozitare, alte spaţii utilizate);

    b) menţiuni referitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).


    ART. 9
    Secţiunea "Impresari artistici" cuprinde următoarele înregistrări şi menţiuni:
    1. Partea A "Impresari artistici - persoane fizice":
    a) înregistrări:
    (i) numărul de înregistrare;
    (ii) numele şi prenumele;
    (iii) domiciliul;
    (iv) cetăţenia;
    (v) data, locul naşterii şi codul numeric personal;
    (vi) numărul, seria şi data obţinerii atestatului de impresar artistic şi ale legitimaţiei;
    (vii) data şi numărul autorizaţiei deţinute în conformitate cu prevederile legale privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate sau data şi numărul contractului de muncă/asociere încheiat cu o persoană juridică avizată să desfăşoare activităţi de impresariat artistic;

    b) menţiuni:
    (i) persoana juridică în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea, după caz;
    (ii) suspendarea atestatului şi motivul pentru care a fost suspendat;
    (iii) numărul suspendărilor;
    (iv) retragerea atestatului şi motivul pentru care a fost retras;
    (v) orice modificări şi/sau menţiuni privitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).


    2. Partea B "Impresari artistici - persoane juridice":
    a) înregistrări:
    (i) numărul de înregistrare;
    (ii) denumirea persoanei juridice;
    (iii) sediul la care îşi desfăşoară activitatea şi titlul cu care îl deţine;
    (iv) codul unic de înregistrare/codul de identificare fiscală;
    (v) numărul de înregistrare în registrul comerţului sau în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, după caz;
    (vi) domeniul/domeniile de activitate;
    (vii) numărul, seria şi data obţinerii avizului pentru desfăşurarea activităţii de impresariat artistic şi ale legitimaţiei;
    (viii) numele şi prenumele persoanelor împuternicite să reprezinte persoana juridică, precum şi limitele puterilor conferite;
    (ix) numele şi prenumele impresarului sau impresarilor artistici persoane fizice atestaţi angajaţi/asociaţi ai persoanei juridice;

    b) menţiuni:
    (i) suspendarea avizului şi motivul pentru care a fost suspendat;
    (ii) numărul de suspendări;
    (iii) retragerea avizului şi motivul pentru care a fost retras;
    (iv) orice modificări şi/sau menţiuni privitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).


    3. Partea C "Instituţii de spectacole sau concerte care desfăşoară activităţi de impresariat al propriilor producţii":
    a) înregistrări:
    (i) numărul de înregistrare;
    (ii) denumirea instituţiei;
    (iii) sediul la care îşi desfăşoară activitatea;
    (iv) codul de înregistrare fiscală;
    (v) documentul prin care s-a aprobat desfăşurarea de activităţi de impresariere a propriilor producţii artistice - numărul şi data acestuia;
    (vi) numele şi prenumele impresarului sau impresarilor artistici persoane fizice atestaţi angajaţi/asociaţi ai instituţiei;

    b) menţiuni: orice modificări şi/sau menţiuni privitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).


    ART. 10
    Informaţiile prevăzute la art. 7-9 pot fi aduse la cunoştinţa publică sub formă de extras din Registru, publicat pe pagina de internet a Centrului.

    CAP. III
    Înscrierea în Registru
    ART. 11
    (1) Cererile pentru înscrierea în Registru a instituţiilor de spectacole sau concerte se depun la sediul Centrului şi se înregistrează de persoanele care asigură secretariatul, conform dispoziţiilor art. 5.
    (2) Formularele-tip ale cererilor pentru înscrierea în Registru sunt prevăzute în anexele nr. 1-3.
    (3) Documentele care însoţesc cererile de înscriere sunt depuse de solicitanţi în copie certificată.
    (4) Dacă consideră necesar, persoanele care asigură secretariatul pot solicita solicitanţilor prezentarea documentelor în original, în vederea confruntării.

    SECŢIUNEA 1
    Instituţii şi companii de spectacole sau concerte
    ART. 12
    Cererea pentru înscrierea în Registru a instituţiilor de spectacole sau concerte, întocmită conform formularului-tip prevăzut în anexa nr. 1, se depune de reprezentantul mandatat al instituţiei şi trebuie să fie însoţită de următoarele documente:
    a) actul de înfiinţare, după caz;
    b) regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei, aprobat în condiţiile legii, din care să reiasă tipul acesteia - de repertoriu/de proiecte/altele;
    c) actul juridic/actele juridice referitor/referitoare la titlul cu care deţine şi/sau utilizează sediul în care funcţionează instituţia;
    d) descrierea (tehnică) a sediului şi a altor facilităţi deţinute/aflate în administrare;
    e) contractul de management al directorului general/directorului instituţiei;
    f) certificatul de înregistrare fiscală al instituţiei;
    g) actul de identitate al reprezentantului persoanei juridice care solicită înscrierea;
    h) documentul de plată a tarifului legal pentru înscrierea în Registru şi pentru eliberarea certificatului de înscriere.


    ART. 13
    Cererea pentru înscrierea în Registru a companiilor de spectacole sau concerte, întocmită conform formularului-tip prevăzut în anexa nr. 2, se depune de reprezentantul mandatat al companiei şi trebuie să fie însoţită de următoarele documente:
    a) actul constitutiv şi/sau statutul, după caz, şi orice acte modificatoare legale ale acestora;
    b) certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi ultimul certificat constatator eliberat de acesta, la data depunerii cererii, dacă au apărut modificări faţă de actul constitutiv iniţial sau, după caz, dovada înscrierii în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor;
    c) certificatul de înregistrare fiscală;
    d) contractul de mandat al directorului/directorului general al companiei, după caz;
    e) actul juridic/actele juridice referitor/referitoare la titlul cu care deţine şi/sau utilizează sediul în care funcţionează compania;
    f) descrierea (tehnică) a sediului şi a altor facilităţi deţinute/aflate în administrare;
    g) regulamentul de organizare şi funcţionare al companiei;
    h) actul de identitate a reprezentantului persoanei juridice care solicită înscrierea;
    i) documentul de plată a tarifului legal pentru înscrierea în Registru şi pentru eliberarea certificatului de înscriere.


    SECŢIUNEA a 2-a
    Impresari artistici
    ART. 14
    Înscrierea persoanelor fizice şi a persoanelor juridice care obţin atestatul de impresar artistic, respectiv avizul pentru desfăşurarea activităţilor de impresariat artistic se face din oficiu, în termen de 30 de zile de la data atestării/avizării pe baza documentelor depuse în vederea obţinerii atestatului/ avizului.

    ART. 15
    Cererile formulate de impresarii artistici prevăzuţi la art. 27 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 353/2007, pentru înscrierea în Registru, întocmite conform formularului-tip prevăzut în anexa nr. 3, se depun la sediul Centrului şi trebuie să fie însoţite de următoarele documente:
    1. În cazul persoanelor fizice:
    a) atestatul de impresar artistic;
    b) autorizaţia deţinută în conformitate cu prevederile legale privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate sau contractul de muncă/asociere încheiat cu o persoană juridică avizată să desfăşoare activităţi de impresariat artistic, după caz;
    c) curriculum vitae;
    d) certificatul de cazier judiciar;
    e) certificatul de cazier fiscal;
    f) raportul activităţilor de impresariat desfăşurate de la data obţinerii atestatului;
    g) declaraţia pe propria răspundere, sub sancţiunea prevederilor legale referitoare la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raportul activităţilor;
    h) deciziile de suspendare a atestatului de impresar, după caz;
    i) împuternicirea acordată persoanei care depune documentele, în cazul în care solicitantul este reprezentat de o altă persoană;
    j) documentul de plată a tarifului legal pentru înscrierea în Registru şi pentru eliberarea certificatului de înscriere.

    2. În cazul persoanelor juridice:
    a) actul constitutiv şi/sau statutul, după caz, şi orice acte modificatoare legale ale acestora;
    b) avizul de impresariat artistic;
    c) certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi ultimul certificat constatator eliberat de acesta, la data depunerii cererii, dacă au apărut modificări faţă de actul constitutiv iniţial, sau, după caz, dovada înscrierii în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor;
    d) certificatul de atestare fiscală;
    e) certificatul de cazier fiscal;
    f) contractele de muncă/asociere ale impresarilor angajaţi sau asociaţi, după caz;
    g) atestatele persoanelor prevăzute la lit. f);
    h) raportul activităţilor de impresariat desfăşurate de la data obţinerii avizului;
    i) declaraţia pe propria răspundere, sub sancţiunea prevederilor legale referitoare la falsul în declaraţii, a reprezentantului persoanei juridice privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raportul activităţilor;
    j) deciziile de suspendare a atestatului de impresar şi/sau a avizului de impresariat artistic, după caz;
    k) documentul de plată a tarifului legal pentru înscrierea în Registru şi pentru eliberarea certificatului de înscriere.


    ART. 16
    (1) Înscrierea în Registru a instituţiilor de spectacole sau concerte care desfăşoară activităţi de impresariere a propriilor producţii artistice şi care au prevăzut distinct această activitate în propriile regulamente de organizare şi funcţionare se face pe baza cererii depuse de reprezentantul mandatat al acestora, întocmită conform formularului-tip prevăzut în anexa nr. 3.
    (2) Cererea prevăzută la alin. (1) poate fi depusă concomitent cu cererea pentru înscrierea instituţiei în Registru, caz în care va fi însoţită de aceleaşi documente prevăzute la art. 12.
    (3) În situaţia în care cererea prevăzută la alin. (1) este depusă ulterior înscrierii instituţiei în Registru, secţiunea "Instituţii de spectacole sau concerte", aceasta trebuie să fie însoţită de regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei, conţinând dispoziţii exprese referitoare la desfăşurarea activităţilor de impresariat, aprobat în condiţiile legii.

    SECŢIUNEA a 3-a
    Eliberarea certificatului de înscriere
    ART. 17
    (1) Persoanele desemnate să asigure secretariatul verifică dosarele depuse de solicitanţi în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererilor.
    (2) În cazul în care se constată că dosarul este incomplet, secretariatul solicită documente suplimentare în interiorul termenului prevăzut la alin. (1), prin scrisoare cu confirmare de primire.
    (3) Documentele suplimentare solicitate conform dispoziţiilor alin. (2) se depun în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii solicitării secretariatului, personal sau prin scrisoare cu confirmare de primire.
    (4) Depunerea unui dosar incomplet şi necompletarea acestuia în conformitate cu prevederile alin. (3) atrag respingerea solicitării de înscriere.
    (5) Solicitanţii vor putea formula o nouă solicitare în termen de 60 de zile de la respingerea solicitării anterioare.

    ART. 18
    (1) În cazul în care dosarul depus este complet, secretariatul îl înaintează, însoţit de referat, directorului Centrului în vederea aprobării, prin decizie, a înscrierii în Registru, la expirarea termenului prevăzut la art. 17. alin. (1) sau (3), după caz.
    (2) În cazul impresarilor prevăzuţi la art. 27 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 353/2007, dacă dosarul depus este complet, acesta, însoţit de referat, este înaintat Comisiei de atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic, denumită în continuare Comisia, în vederea evaluării.

    ART. 19
    În vederea adoptării hotărârii privind efectuarea înregistrărilor în Registru a impresarilor prevăzuţi la art. 27 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 353/2007, Comisia analizează, după caz:
    a) concordanţa dintre informaţiile cuprinse în documentele depuse de solicitanţi;
    b) concordanţa dintre informaţiile cuprinse în documentele depuse de solicitanţi şi alte informaţii referitoare la aceştia deţinute de autorităţile pe care le reprezintă membrii Comisiei;
    c) activitatea depusă de impresarii artistici de la data obţinerii atestatului/avizului, precum şi motivele nedesfăşurării activităţii, după caz;
    d) menţinerea condiţiilor de acordare a atestatului de impresar artistic/avizului de impresariat artistic.


    ART. 20
    (1) În cazul în care Comisia constată că există temeiuri justificate pentru respingerea unei solicitări, va adopta o hotărâre motivată în acest sens.
    (2) Hotărârea prevăzută la alin. (1) se comunică în termen de 5 zile lucrătoare de la adoptare solicitantului în vederea depunerii de documente justificative, respectiv luării de măsuri menite să corecteze deficienţele constatate de Comisie.
    (3) Documentele justificative prevăzute la alin. (2) se depun şi sunt analizate cu aplicarea în mod corespunzător a prevederilor art. 17-19.

    ART. 21
    (1) În cazul în care, în urma analizării dosarelor depuse, Comisia constată existenţa unor indicii referitoare la săvârşirea unor infracţiuni sau contravenţii, va adopta o hotărâre de suspendare a procedurii de înregistrare, cu indicarea autorităţii competente să decidă asupra existenţei infracţiunii sau contravenţiei.
    (2) Secretariatul va informa solicitantul asupra hotărârii de suspendare în termen de 5 zile lucrătoare de la adoptare, iar directorul Centrului va transmite de îndată o copie a hotărârii autorităţii indicate în aceasta.
    (3) Suspendarea procedurii de înregistrare produce efecte, după caz, până la primirea răspunsului autorităţii căreia i-a fost transmisă hotărârea Comisiei.

    ART. 22
    (1) Pentru solicitările care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege Comisia va adopta o hotărâre de efectuare a reînscrierii.
    (2) În cazul solicitărilor prevăzute la art. 20 alin. (1), dacă documentele nu sunt depuse în termenul legal sau dacă acestea nu înlătură temeiurile respingerii, Comisia va adopta o hotărâre motivată în acest sens.
    (3) Prin grija secretariatului, hotărârea prevăzută la alin. (1) va fi comunicată directorului Centrului, care emite decizia de efectuare a înregistrării în Registru în termen de două zile de la primirea hotărârii.

    ART. 23
    (1) Decizia prevăzută la art. 22 alin. (2) se aduce la cunoştinţa publică, prin grija secretariatului, în termen de două zile lucrătoare de la data emiterii, şi poate fi contestată în termen de 5 zile lucrătoare de la data aducerii la cunoştinţa publică.
    (2) Contestaţiile se depun la Centru şi se soluţionează de către Comisia de soluţionare a contestaţiilor, constituită conform dispoziţiilor art. 8 alin. (3) din Procedurile de acordare, suspendare sau retragere a atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului pentru desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 86/2008.

    ART. 24
    (1) Certificatul de înscriere a persoanelor fizice şi juridice în Registru se eliberează în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data înscrierii, în condiţiile prevăzute la art. 16 şi 17.
    (2) Copia certificatului de înscriere se păstrează de către Centru în dosarul solicitantului.

    CAP. IV
    Înscrierea de menţiuni
    ART. 25
    (1) Înscrierea de menţiuni în Registru se face:
    a) la solicitarea persoanelor fizice sau juridice titulare;
    b) la solicitarea organelor judecătoreşti sau a altor autorităţi publice competente;
    c) din oficiu, de către autoritatea administraţiei publice centrale sau locale în subordinea căreia funcţionează instituţia de spectacole sau concerte ori de către Centru.

    (2) Menţiunile se referă la orice modificare privitoare la datele înregistrate, precum: modificarea numelui persoanei fizice sau a denumirii persoanei juridice, modificarea adresei, telefonului, a celorlalte date de identificare, modificarea obiectului de activitate, încetarea ori suspendarea activităţii, fuziunea, comasarea, dizolvarea şi lichidarea, suspendarea sau retragerea atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului de impresariat artistic, alte sancţiuni aplicate persoanelor fizice şi/sau persoanelor juridice titulare etc.
    (3) Menţiunile sunt înscrise din oficiu în situaţia în care o autoritate publică ori Centrul a decis sau are cunoştinţă despre respectiva modificare ori a aplicat respectiva sancţiune.

    ART. 26
    (1) Persoana fizică sau persoana juridică ce solicită înscrierea de menţiuni urmează să depună la sediul Centrului următoarele:
    a) cererea-tip, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1, 2 sau 3, după caz;
    b) documentele referitoare la înscrierea menţiunilor, în copie certificată;
    c) împuternicirea acordată persoanei care depune documentele, în cazul în care solicitantul este reprezentat de altă persoană;
    d) documentul de plată a tarifului legal pentru eliberarea certificatului de menţiuni.

    (2) Înscrierea de menţiuni la solicitarea organelor judecătoreşti sau a altor autorităţi publice competente se efectuează gratuit.
    (3) În termen de 10 zile lucrătoare de la depunerea cererii de înscriere de menţiuni, Centrul eliberează un certificat de înscriere de menţiuni, cu aplicarea corespunzătoare a dispoziţiilor art. 17 şi 18.

    CAP. V
    Dispoziţii finale
    ART. 27
    (1) Efectuarea operaţiunilor în cadrul Registrului, precum şi oferirea de informaţii referitoare la acesta se tarifează în conformitate cu prevederile ordinului ministrului culturii, cultelor şi patrimoniului naţional privind tarifele pentru acordarea atestatelor şi avizelor în domeniul impresariatului artistic, precum şi pentru înscrierea în Registrul artelor spectacolului în vigoare la data efectuării operaţiunilor.
    (2) Plata tarifului pentru operaţiunile ce se efectuează în cadrul Registrului se face la casieria sau în contul bancar al Centrului.
    (3) La propunerea Centrului, tarifele percepute pentru efectuarea operaţiunilor în cadrul Registrului pot fi modificate şi actualizate prin ordin al ministrului culturii, cultelor şi patrimoniului naţional.

    ART. 28
    (1) Centrul eliberează, la solicitarea şi pe cheltuiala persoanei fizice sau a persoanei juridice titulare, extrase ori duplicate ale înscrierilor şi menţiunilor înregistrate în Registru, precum şi certificatele constatatoare că un anumit act sau fapt este ori nu este înregistrat.
    (2) Centrul eliberează, la solicitarea şi pe cheltuiala altor persoane fizice sau juridice, orice extrase referitoare la înscrierile publice existente în Registru.
    (3) Documentele prevăzute la alin. (2) şi (3) pot fi solicitate şi eliberate personal sau prin scrisoare cu confirmare de primire.

    ART. 29
    Neîndeplinirea demersurilor pentru înscrierea în Registru a instituţiilor şi companiilor de spectacole sau concerte, neînscrierea în Registru de către impresarii artistici, în termenele legale, respectiv desfăşurarea activităţilor de impresariat artistic de către persoane fizice sau juridice de drept privat fără înscrierea în Registru se sancţionează în condiţiile şi potrivit prevederilor art. 33 alin. (1) lit. a)-c) din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 353/2007.

    ART. 30
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA 1

    la regulament

┌──────────────────────────────────────────────────────┬──────────┬─────────────┐
│ │CERERE │ │
│ │înscriere │ │
│ │instituţii│Nr. intrare │
│Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului │de │.............│
│Naţional Centrul de Pregătire Profesională în Cultură │spectacole│Data │
│Registrul artelor spectacolului │sau │.......... │
│ │concerte │ │
│ │înscriere │ │
│ │menţiuni │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┤
│Domnule Director, │ │ │
│I. Subsemnatul/Subsemnata, ......................., │ │ │
│domiciliat(ă) în ............................., str. │ │ │
│........................... nr. ........, bl. │ │ │
│.........., sc. ......., et. ......, ap. ........, │ │ │
│judeţul/sectorul ........................, cod poştal │ │ │
│.........., telefon ........................, fax │ │ │
│.........................., e-mail │ │ │
│......................, act de identitate ........, │ │ │
│seria ....... nr. ..........., eliberat de │ │ │
│.......................... la data de │ │ │
│.........................., CNP │ │ │
│..........................., în calitate de │ │ │
│........................., conform │ │ │
│.............................., solicit pentru ... II.│ │ │
│.............................................., cod │ │ │
│înregistrare fiscală ...................., cu sediul │ │ │
│în ........................, str. │ │ │
│...................... nr. ......., judeţul/sectorul │ │ │
│.................., cod poştal ................., │ │ │
│telefon ......................., fax ................,│ │ │
│e-mail ................., website │ │ │
│..........................................., │ │ │
│instituţie/companie de spectacole sau concerte, ... │ │ │
│III. în subordinea │ │ │
│.....................................................,│ │ │
│cod de identificare fiscală │ │ │
│............................, cu sediul în localitatea│ │ │
│.........................., str. ............. nr. │ │ │
│......., judeţul/sectorul ..........., cod poştal │ │ │
│......................., telefon ....................,│ │ │
│fax ......................, e-mail ..................,│ │ │
│website .............................., ... │ │ │
│în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 21/2007 privind │ │ │
│instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte,│ │ │
│precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat │ │ │
│artistic, aprobată cu modificări şi completări prin │ │ │
│Legea nr. 353/2007, │ │ │
│următoarele: │ │ │
│înscriere instituţii de spectacole sau concerte │ │ │
│înscriere/radiere menţiuni: │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴─────────────┘


┌──────────────────────────────────────┐
│A. Schimbarea sediului instituţiei de │
│spectacole sau concerte în localitatea│
│.................., str. ..... │
│.......... nr. ..., bl. ..., sc. ..., │
│et. ...., ap. ......, judeţul/sectorul│
│............, cod poştal │
│.............., telefon .........., │
│fax .........., e-mail │
│.................., website │
│....................... B. Schimbarea │
│reprezentantului persoanei juridice cu│
│Domnul/Doamna ..................., │
│domiciliat(ă) în │
│............................, str. │
│............., nr. ...., bl. ...., sc.│
│...., et. ..., ap. ......, judeţul/ │
│sectorul ................, cod poştal │
│.............., telefon .........., │
│fax ................., e-mail │
│.............., act de identitate │
│..... seria ........ nr. ......., │
│eliberat de ................. la data │
│de ......................, CNP │
│................, în calitate de │
│............................ C. │
│Modificarea categoriei în: de │
│repertoriu, de proiecte, alta D. │
│Altele │
└──────────────────────────────────────┘


    ANEXA 2

    la regulament

┌────────────────────────────────────────────────┬──────────┬─────────────┐
│ │CERERE │ │
│ │înscriere │ │
│ │companii │Nr. intrare │
│Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului │de │.............│
│Naţional Centrul de Pregătire Profesională în │spectacole│Data │
│Cultură Registrul artelor spectacolului │sau │.......... │
│ │concerte │ │
│ │înscriere │ │
│ │menţiuni │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┤
│Domnule Director, │ │ │
│I. Subsemnatul/Subsemnata, │ │ │
│.............................................., │ │ │
│domiciliat(ă) în ........................., str.│ │ │
│................... nr. ..., bl ....., sc. ....,│ │ │
│et. ..., ap. ...., judeţul/sectorul │ │ │
│.................., cod poştal ............., │ │ │
│telefon .............., fax ................, │ │ │
│e-mail .................., act de identitate │ │ │
│............ seria ...... nr. ........, eliberat│ │ │
│de ............................... la data de │ │ │
│...................., CNP .................., în│ │ │
│calitate de ........................, conform │ │ │
│..............................., solicit pentru │ │ │
│ ... II. │ │ │
│...............................................,│ │ │
│având număr de înregistrare în registrul │ │ │
│comerţului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor│ │ │
│........................, cod unic de │ │ │
│înregistrare/cod de identificare fiscală │ │ │
│............................., cu sediul în │ │ │
│localitatea ........................., str. │ │ │
│........................ nr. ...., bl. ..., sc. │ │ │
│..., et. ....., ap. ......, judeţul/sectorul │ │ │
│................., cod poştal .........., │ │ │
│telefon ............, fax ............, e-mail │ │ │
│.............., website │ │ │
│..........................., companie de │ │ │
│spectacole sau concerte, ... │ │ │
│în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 21/2007 │ │ │
│privind instituţiile şi companiile de spectacole│ │ │
│sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii│ │ │
│de impresariat artistic, aprobată cu modificări │ │ │
│şi completări prin Legea nr. 353/2007, │ │ │
│următoarele: │ │ │
│înscriere companii de spectacole sau concerte │ │ │
│înscriere/radiere menţiuni │ │ │
└────────────────────────────────────────────────┴──────────┴─────────────┘


┌──────────────────────────────────────┐
│A. Schimbarea sediului companiei de │
│spectacole sau concerte în localitatea│
│.................., str. ..... │
│.......... nr. ..., bl. ..., sc. ..., │
│et. ...., ap. ......, judeţul/sectorul│
│............, cod poştal │
│.............., telefon .........., │
│fax .........., e-mail │
│.................., website │
│...................... B. Schimbarea │
│reprezentantului persoanei juridice cu│
│Domnul/Doamna ..................., │
│domiciliat(ă) în │
│............................, str. │
│............., nr. ...., bl. ...., sc.│
│...., et. ..., ap. ......, judeţul/ │
│sectorul ................, cod poştal │
│.............., telefon .........., │
│fax ................., e-mail │
│.............., act de identitate │
│..... seria ........ nr. ......., │
│eliberat de ................. la data │
│de ......................, CNP │
│................, în calitate de │
│............................ C. │
│Modificarea formei juridice din │
│............... în │
│...................... D. Suspendarea │
│activităţii E. Reluarea activităţii F.│
│Altele │
└──────────────────────────────────────┘


    ANEXA 3

    la regulament

┌────────────────────────────────────────────┬───────────┬─────────────┐
│ │CERERE │ │
│ │reînscriere│ │
│ │impresar │ │
│ │persoană │ │
│ │juridică │ │
│ │reînscriere│ │
│ │impresar │ │
│Ministerul Culturii, Cultelor şi │persoană │Nr. intrare │
│Patrimoniului Naţional Centrul de Pregătire │fizică │.............│
│Profesională în Cultură Registrul artelor │înscriere │Data │
│spectacolului │impresar │.......... │
│ │instituţie │ │
│ │de │ │
│ │spectacole │ │
│ │sau │ │
│ │concerte │ │
│ │înscriere │ │
│ │menţiuni │ │
├────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┤
│Domnule Director, │ │ │
│I. Subsemnatul/Subsemnata, │ │ │
│...................., domiciliat(ă) în │ │ │
│..................................., str. │ │ │
│............................... nr. ......, │ │ │
│bl. ....., sc. ...., et. ...., ap. ....., │ │ │
│judeţul/sectorul │ │ │
│..........................., cod poştal │ │ │
│............., telefon ............, fax │ │ │
│..............., e-mail ............, act de│ │ │
│identitate .................. seria ..... │ │ │
│nr. ............., eliberat de │ │ │
│............................... la data de │ │ │
│.................., CNP ................., │ │ │
│în calitate de .........................., │ │ │
│conform │ │ │
│........................................., │ │ │
│solicit pentru ... II. │ │ │
│....................................., având│ │ │
│număr de înregistrare în registrul │ │ │
│comerţului/Registrul asociaţiilor şi │ │ │
│fundaţiilor ......................, cod unic│ │ │
│de înregistrare/cod de identificare │ │ │
│fiscală...................., cu sediul în │ │ │
│localitatea ............................., │ │ │
│str. ...................... nr. ......., bl.│ │ │
│...., sc. ....., et. ...., ap. ........., │ │ │
│judeţul/sectorul ................., cod │ │ │
│poştal ................., telefon │ │ │
│................................., fax │ │ │
│......................., e-mail │ │ │
│..................., website │ │ │
│......................................, ... │ │ │
│III. │ │ │
│atestată/avizată pentru desfăşurarea de │ │ │
│activităţi de impresariat artistic; │ │ │
│care desfăşoară activităţi de impresariere a│ │ │
│propriilor producţii artistice, │ │ │
│în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 21/2007│ │ │
│privind instituţiile şi companiile de │ │ │
│spectacole sau concerte, precum şi │ │ │
│desfăşurarea activităţii de impresariat │ │ │
│artistic, aprobată cu modificări şi │ │ │
│completări prin Legea nr. 353/2007, │ │ │
│următoarele: │ │ │
│reînscriere ca persoană fizică autorizată să│ │ │
│desfăşoare activităţi de impresariat │ │ │
│artistic │ │ │
│reînscriere ca persoană juridică avizată să │ │ │
│desfăşoare activităţi de impresariat │ │ │
│artistic │ │ │
│înscriere ca instituţie de spectacole sau │ │ │
│concerte care desfăşoară activităţi de │ │ │
│impresariere a propriilor producţii │ │ │
│artistice │ │ │
│înscriere/radiere menţiuni │ │ │
└────────────────────────────────────────────┴───────────┴─────────────┘


┌──────────────────────────────────────┐
│A. Schimbarea sediului/domiciliului în│
│localitatea .................., str. │
│................ nr. ..., bl. ..., sc.│
│..., et. ...., ap. ......, judeţul/ │
│sectorul ............, cod poştal │
│.............., telefon .........., │
│fax .........., e-mail │
│.................., website │
│...................... B. Schimbarea │
│reprezentantului persoanei juridice cu│
│Domnul/Doamna ..................., │
│domiciliat(ă) în │
│............................, str. │
│............., nr. ...., bl. ...., sc.│
│...., et. ..., ap. ......, judeţul/ │
│sectorul ................, cod poştal │
│.............., telefon .........., │
│fax ................., e-mail │
│.............., act de identitate │
│..... seria ........ nr. ......., │
│eliberat de ................. la data │
│de ......................, CNP │
│................, în calitate de │
│............................ C. │
│Modificarea formei juridice din │
│............... în │
│...................... D. Suspendarea │
│activităţii E. Reluarea activităţii F.│
│Altele │
└──────────────────────────────────────┘


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016