Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 21 noiembrie 2018  privind organizarea, funcţionarea şi componenţa Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră, precum şi criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare forestieră    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 21 noiembrie 2018 privind organizarea, funcţionarea şi componenţa Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră, precum şi criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare forestieră

EMITENT: Ministerul Apelor şi Pădurilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1010 din 28 noiembrie 2018
──────────
    Aprobate prin Ordinul nr. 1.106 din 21 noiembrie 2018, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1010 din 28 noiembrie 2018.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Prezentul regulament stabileşte modul de organizare, funcţionare şi componenţa Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră, precum şi criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare forestieră, denumit în continuare regulament.
    (2) Comisia de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră, denumită în continuare Comisie, funcţionează în cadrul Asociaţiei Patronale a Forestierilor din România, denumită în continuare ASFOR.
    (3) Comisia este singura abilitată să emită certificate de atestare pentru activitatea de exploatare forestieră, la solicitarea operatorilor economici, în condiţiile prezentului regulament.

    ART. 2
    (1) Obţinerea certificatului de atestare emis de către Comisie este obligatorie pentru operatorii economici care desfăşoară activitatea de exploatare forestieră.
    (2) Certificatul de atestare dă dreptul operatorilor economici care l-au obţinut să desfăşoare activităţi de exploatare a masei lemnoase din fondul forestier naţional şi din vegetaţia forestieră de pe terenuri din afara fondului forestier naţional.

    ART. 3
    În sensul prezentului regulament, următorii termeni se definesc astfel:
    a) certificat de atestare/reatestare - documentul emis în condiţiile prevăzute de prezentul regulament, care dă dreptul posesorului acestuia să desfăşoare activitatea de exploatare forestieră;
    b) atestare - acordarea certificatului de atestare în condiţiile prevăzute de prezentul regulament;
    c) reatestare - acordarea certificatului de reatestare unui operator economic care anterior obţinerii acestuia a fost atestat/reatestat pentru activitatea de exploatare forestieră;
    d) revizuire - înscrierea modificărilor în certificatul de atestare/reatestare emis de către Comisie pentru un operator economic pentru perioada de valabilitate rămasă. Înscrierea se face în funcţie de modul de îndeplinire de către operatorul economic a criteriilor de atestare la data revizuirii, în cazul modificării actelor de înfiinţare/funcţionare sau în cazul în care condiţiile şi criteriile de atestare au suferit modificări datorită schimbării cadrului legal pe perioada de valabilitate a certificatului de atestare/reatestare.


    CAP. II
    Organizarea şi funcţionarea Comisiei
    ART. 4
    Pentru atestarea operatorilor economici care desfăşoară activitatea de exploatare a masei lemnoase se organizează următoarele structuri:
    a) Comisia;
    b) secretariatul Comisiei.


    ART. 5
    (1) Comisia este compusă din 13 membri, inclusiv preşedintele şi vicepreşedintele, care au drept de vot, iar componenţa acesteia este prevăzută în anexa nr. 1.
    (2) În prima şedinţă de lucru membrii Comisiei îşi aleg, cu majoritate simplă, preşedintele şi vicepreşedintele.
    (3) Comisia îşi desfăşoară activitatea în prezenţa preşedintelui sau a vicepreşedintelui şi a minimum 6 membri.
    (4) Persoanele nominalizate în Comisie îşi păstrează calitatea de membru până la retragerea acesteia de către instituţiile sau entităţile pe care le reprezintă.
    (5) Comisia este reprezentată în instanţă de către consilierul juridic, membru în secretariatul Comisiei, din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură.

    ART. 6
    (1) Secretariatul Comisiei este format din 7 persoane, din care un consilier juridic din partea autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, iar componenţa acestuia este prevăzută în anexa nr. 2.
    (2) Documentele de atestare se depun de administratorul operatorului economic sau împuternicitul acestuia la sediul central al ASFOR sau la structurile teritoriale ale ASFOR. Structurile teritoriale ASFOR transmit documentele de atestare până la data următoarei şedinţe a Comisiei, la sediul central al ASFOR.
    (3) Secretariatul Comisiei oferă clarificări la solicitarea operatorilor economici în vederea întocmirii şi depunerii cererilor de atestare.

    ART. 7
    Atribuţiile Comisiei sunt următoarele:
    a) examinează cererile şi documentele prezentate pentru atestare/reatestare/revizuire şi adoptă hotărâri cu privire la îndeplinirea condiţiilor de atestare;
    b) aprobă cererile de atestare/reatestare/revizuire pentru operatorii economici care îndeplinesc condiţiile prevăzute de prezentul regulament;
    c) respinge cererile de atestare/reatestare/revizuire pentru operatorii economici care nu îndeplinesc condiţiile prevăzute de prezentul regulament, cu motivarea respingerii şi comunicarea acesteia solicitanţilor, prin secretariatul Comisiei;
    d) dispune secretariatului eliberarea certificatelor de atestare/reatestare pentru operatorii economici care îndeplinesc condiţiile prevăzute de prezentul regulament;
    e) dispune retragerea certificatelor de atestare/reatestare;
    f) stabileşte nivelul maxim al volumului anual de lemn pe picior posibil de exploatat pentru fiecare operator economic care solicită atestarea, în funcţie de documentele prezentate Comisiei;
    g) dispune afişarea pe site-ul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură a listei operatorilor economici atestaţi pentru activitatea de exploatare a masei lemnoase şi a hotărârilor Comisiei;
    h) informează anual prin raport autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură cu privire la activitatea Comisiei. Raportul se publică pe site-ul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură;
    i) oferă clarificări, la solicitare, cu privire la documentele de atestare depuse.


    ART. 8
    Atribuţiile preşedintelui Comisiei sunt următoarele:
    a) aprobă graficele cu programarea şedinţelor Comisiei, la propunerea secretariatului;
    b) semnează, în conformitate cu hotărârile Comisiei, certificatele de atestare/reatestare/revizuire sau, după caz, comunicările de respingere a cererilor de atestare/reatestare/ revizuire, cu motivarea aferentă şi comunicările de retragere a certificatelor de atestare/reatestare;
    c) formulează propuneri de înlocuire a membrilor Comisiei care nu îşi îndeplinesc atribuţiile prevăzute de prezentul regulament;
    d) semnează toate documentele care privesc activitatea Comisiei;
    e) semnează actele administrative de retragere a certificatelor de atestare/reatestare.


    ART. 9
    (1) Vicepreşedintele Comisiei coordonează activitatea secretariatului şi răspunde de asigurarea condiţiilor normale de desfăşurare a activităţilor curente.
    (2) Vicepreşedintele Comisiei exercită atribuţiile preşedintelui, în lipsa acestuia.

    ART. 10
    Atribuţiile secretariatului Comisiei sunt următoarele:
    a) primeşte şi înregistrează documentaţiile necesare atestării/reatestării/revizuirii;
    b) întocmeşte graficul de şedinţe, pe care îl supune spre aprobare preşedintelui Comisiei;
    c) pregăteşte şedinţele şi asigură logistica necesară desfăşurării acestora;
    d) inventariază documentele din dosarele prezentate pentru atestare/reatestare/revizuire şi completează fişa fiecărui dosar;
    e) redactează certificatele de atestare/reatestare sau revizuire şi le prezintă spre semnare preşedintelui Comisiei;
    f) întocmeşte comunicările către operatorii economici cărora le-au fost respinse cererile de atestare/reatestare/revizuire, cu menţionarea motivelor de respingere, şi le prezintă spre semnare preşedintelui Comisiei;
    g) ţine evidenţa dosarelor de atestare/reatestare/revizuire într-un registru special şi reactualizează, după fiecare şedinţă, lista operatorilor economici atestaţi/reatestaţi, în ordinea emiterii certificatelor, pe suport electronic, precum şi a celor respinşi;
    h) arhivează dosarele care au fost analizate de Comisie;
    i) comunică operatorilor economici hotărârile Comisiei privind retragerea certificatului de atestare/reatestare;
    j) întocmeşte procesul-verbal de şedinţă şi consemnează modul în care se desfăşoară lucrările Comisiei;
    k) redactează hotărârile Comisiei şi documentele emise de aceasta;
    l) ţine evidenţa personalului de specialitate pentru fiecare operator economic;
    m) transmite certificatul de atestare/reatestare/revizuit către operatorii economici direct sau prin intermediul structurilor teritoriale ale ASFOR.


    ART. 11
    (1) ASFOR asigură, în condiţiile legii, susţinerea financiară şi spaţiul pentru desfăşurarea activităţii Comisiei, în baza încasărilor din tariful de atestare/reatestare/revizuire.
    (2) Tarifele de atestare/reatestare/revizuire se fundamentează de ASFOR, se aprobă prin votul majorităţii membrilor Comisiei în prima şedinţă şi se modifică anual, cu indicele anual de inflaţie.
    (3) Operatorii economici care solicită atestarea au obligaţia de a depune contravaloarea tarifului de atestare/reatestare/ revizuire, în numerar, la casieria ASFOR, sau prin ordin de plată.
    (4) Cheltuielile pentru funcţionarea Comisiei de atestare, editarea certificatelor de atestare/reatestare, indemnizaţia de şedinţă pentru persoanele nominalizate în Comisie şi pentru persoanele care asigură secretariatul acesteia se suportă de către ASFOR din tarifele încasate. ASFOR va ţine evidenţe separate pentru încasările şi cheltuielile efectuate.
    (5) După diminuarea sumei rezultate din tarifele încasate cu obligaţiile la bugetul de stat, cheltuielile efectuate cu organizarea şedinţei de atestare, alte cheltuieli, un cuantum de 75% se acordă ca indemnizaţie de şedinţă persoanelor nominalizate în Comisie şi în secretariatul acesteia.
    (6) Persoanele care asigură secretariatul Comisiei primesc ca indemnizaţie de şedinţă 50% din valoarea cuvenită persoanelor nominalizate în Comisie.
    (7) Acordarea indemnizaţiei de şedinţă este condiţionată de participarea la şedinţa de atestare.

    CAP. III
    Documentele necesare pentru atestare
    ART. 12
    (1) În vederea obţinerii certificatului de atestare, operatorul economic are obligaţia de a depune la secretariatul Comisiei un dosar care trebuie să conţină următoarele documente:
    a) cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 3 şi care primeşte număr de înregistrare din registrul Comisiei;
    b) copie de pe statutul sau actul constitutiv, din care să rezulte că operatorul economic are ca obiect de activitate exploatarea forestieră, certificat sub semnătură şi ştampilă de către reprezentantul legal;
    c) copie de pe încheierea judecătorului delegat sau, după caz, hotărârea judecătorească definitivă sau rezoluţia conducătorului Oficiului Naţional al Registrului Comerţului competent teritorial privind înregistrarea operatorului economic, certificată sub semnătură;
    d) copie de pe certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul naţional al administratorilor de păduri şi al ocoalelor silvice, certificată sub semnătură;
    e) copie de pe documentele care dovedesc asigurarea cu personal de specialitate pentru coordonarea tehnică a activităţii de exploatare forestieră, angajat pe durată nedeterminată, certificată sub semnătură, copia contractului individual de muncă înregistrat în registrul de evidenţă al operatorului economic respectiv şi copie a raportului per salariat listat din REVISAL, certificată sub semnătură;
    f) copie de pe diplomele de absolvire/licenţă ale personalului de specialitate pentru coordonarea tehnică a activităţii de exploatare forestieră, certificată sub semnătură;
    g) documente prin care se face dovada asigurării cu utilaje specifice activităţii de exploatare forestieră, respectiv certificate eliberate de unitatea administrativ-teritorială, care se vor depune în original; operatorul economic trebuie să facă dovada deţinerii de utilaje pentru exploatarea unui volum anual de minimum 2.500 mc. Pentru identificarea tipului de utilaj se depun la comisie documente clarificatoare şi, după caz, o fotografie relevantă a acestuia;
    h) cazierul judiciar, în original, pentru administratorul/ administratorii operatorului economic, din care să rezulte că nu a/au fost condamnat/condamnaţi pentru fapte privind încălcarea regimului silvic;
    i) documentul, în copie, care dovedeşte achitarea tarifului stabilit pentru atestare, potrivit prevederilor art. 11 alin. (3).

    (2) Personalul de specialitate angajat în cadrul operatorului economic poate fi maistru exploatări forestiere, tehnician, subinginer sau inginer în domeniul silviculturii sau al exploatărilor forestiere. Personalul de specialitate poate fi luat în calcul în vederea emiterii certificatului de atestare/reatestare doar pentru un singur operator economic.
    (3) În cazul persoanelor cu studii medii sau superioare de specialitate în domeniul silviculturii sau al exploatărilor forestiere care au calitatea de asociat sau administrator în cadrul operatorului economic care solicită atestarea/reatestarea nu este necesară angajarea cu contract de muncă.
    (4) Personalul prevăzut la alin. (2) se încadrează cu contract de muncă, cu normă întreagă, pe o perioadă de timp nedeterminată.

    CAP. IV
    Documentele necesare pentru reatestare
    ART. 13
    În vederea obţinerii certificatului de reatestare, operatorul economic are obligaţia de a depune la secretariatul Comisiei un dosar care trebuie să conţină următoarele documente:
    a) documentele prevăzute la art. 12 alin. (1) lit. a) şi e)-i);
    b) copie după certificatul constatator emis de către Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau, după caz, actul administrativ emis de Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau de Registrul naţional al administratorilor de păduri şi al ocoalelor silvice, actualizat, valabil şi certificat sub semnătură şi ştampilă de către reprezentantul legal.


    ART. 14
    Prezentarea incompletă a documentaţiei prevăzute la art. 12 alin. (1), respectiv art. 13 sau necompletarea acesteia până la data şedinţei de atestare determină respingerea cererii de atestare/reatestare/revizuire a operatorului economic respectiv.

    CAP. V
    Documente necesare revizuirii
    ART. 15
    (1) Revizuirea se solicită de către operatorul economic la schimbarea condiţiilor iniţiale de atestare/reatestare.
    (2) Documentele necesare revizuirii sunt:
    a) cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 3;
    b) documente din care să rezulte modificarea condiţiilor de atestare care impun modificarea volumului atestat/elementelor de identificare;
    c) documentul care dovedeşte achitarea tarifului stabilit pentru revizuire.

    (3) Revizuirea se face prin înscrierea, olograf, a modificărilor pe verso la certificatul de atestare/reatestare emis în condiţiile prezentului regulament. Revizuirea se înscrie pentru perioada de valabilitate rămasă a certificatului de atestare/reatestare iniţial.

    CAP. VI
    Criteriile de atestare/reatestare
    ART. 16
    (1) Calculul capacităţii anuale de exploatare a masei lemnoase de către un operator economic se face în baza îndeplinirii cumulative a următoarelor criterii:
    a) încadrarea cu personal de specialitate, stabilindu-se o capacitate anuală de exploatare de:
    a1) 12.000 mc/an pentru un maistru, absolvent de liceu specializarea silvicultură/exploatări forestiere; tehnician în silvicultură/exploatări forestiere, subinginer silvic/exploatări forestiere;
    a2) 25.000 mc/an inginer în silvicultură/exploatări forestiere;

    b) deţinerea de utilaje specifice realizării lucrărilor de exploatare forestieră, luându-se în calcul o capacitate anuală, astfel:
    1. un tractor tip articulat - 6.000 mc;
    2. un tractor, inclusiv articulat, cu braţ hidraulic cu graifer - 8.000 mc;
    3. un tractor, inclusiv articulat, cu braţ hidraulic şi graifer suplimentar pentru fixarea sarcinii - 10.000 mc;
    4. un tractor, inclusiv articulat, cu braţ hidraulic cu graifer şi semiremorcă - 15.000 mc;
    5. o instalaţie cu cablu mobilă - 5.000 mc, dovada deţinerii se face cu factură/contract vânzare-cumpărare;
    6. un tractor tip universal, inclusiv şenilat, echipat pentru exploatări forestiere cu putere de peste 50 CP - 5.000 mc;
    7. un tractor tip universal, inclusiv şenilat, echipat pentru exploatări forestiere, cu sapă şi troliu, cu putere cuprinsă între 20 şi 35 CP - 2.500 mc;
    8. un tractor tip universal, inclusiv şenilat, echipat pentru exploatări forestiere, cu sapă şi troliu, cu putere cuprinsă între 36 şi 49 CP - 4.000 mc;
    9. alte utilaje multifuncţionale - maximum 30.000 mc/an, în funcţie de specificaţie;
    10. atelaj cu unul sau doi cai - 500 mc.


    (2) În cazul în care operatorul economic solicitant nu prezintă datele tehnice pentru utilajele multifuncţionale deţinute, Comisia va acorda pentru acestea un volum de 5.000 mc.

    CAP. VII
    Procedura de atestare/reatestare/revizuire
    ART. 17
    (1) Procedura de atestare/reatestare se desfăşoară în următoarele etape:
    a) etapa I - inventarierea de către secretariatul Comisiei, anterior datei programării şedinţei Comisiei, a dosarelor cu documentele prezentate de operatorii economici în vederea atestării/reatestării/revizuirii, completarea şi însuşirea unei fişe cu documentele din fiecare dosar, precum şi întocmirea propunerii către Comisie de analizare a dosarelor;
    b) etapa a II-a - analiza de către Comisie a dosarelor înregistrate şi prezentate de secretariat pentru operatorii economici care solicită atestarea/reatestarea/revizuirea;
    c) etapa a III-a - deliberarea Comisiei privind atestarea/ reatestarea/revizuirea operatorilor economici sau respingerea cererilor, cu precizarea motivelor care au condus la decizia de respingere;
    d) etapa a IV-a - emiterea şi eliberarea certificatelor de atestare/reatestare/revizuire;
    e) etapa a V-a - publicarea şi actualizarea listei operatorilor economici care deţin un certificat de atestare/reatestare şi a hotărârilor Comisiei pe site-ul web al autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură şi pe site-ul ASFOR, în termen de 5 zile lucrătoare de la data organizării şedinţei de atestare, prin grija secretariatului Comisiei.

    (2) Şedinţa de analiză a dosarelor se desfăşoară în lipsa reprezentanţilor operatorilor economici.
    (3) Şedinţele de atestare/reatestare au loc lunar, în una din ultimele şapte zile lucrătoare.

    ART. 18
    (1) Hotărârile adoptate de Comisie se consemnează într-un proces-verbal de şedinţă şi se semnează de către toţi membrii prezenţi.
    (2) Procesele-verbale şi alte date necesare privind operatorii economici se înregistrează în registrul Comisiei.
    (3) Procesele-verbale de şedinţă, registrul prevăzut la alin. (2) şi documentaţiile prevăzute la art. 12 alin. (1) şi art. 13 se arhivează la secretariatul Comisiei o perioadă de 5 ani de la data emiterii certificatelor emise în baza hotărârilor Comisiei consemnate în acestea.

    ART. 19
    (1) Hotărârile Comisiei cu privire la atestare/ reatestare ori respingerea cererilor de atestare/reatestare sunt aduse la cunoştinţa celor interesaţi de către secretariatul Comisiei prin afişarea pe site-ul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură şi pe site-ul ASFOR în termen de 5 zile lucrătoare de la data încheierii şedinţei de atestare.
    (2) Certificatele de atestare/reatestare se ridică de reprezentanţii operatorilor economici sau, după caz, de persoanele împuternicite de aceştia de la sediul ASFOR din Bucureşti sau de la structurile teritoriale ale ASFOR. Comunicările de respingere a cererilor de atestare/reatestare/ revizuire se transmit operatorilor economici prin poştă sau servicii de curierat, cu confirmare de primire.
    (3) Împotriva hotărârilor de respingere a cererilor de atestare/reatestare operatorii economici nemulţumiţi pot depune contestaţie la Comisie, în termen de 5 zile de la data comunicării.
    (4) Contestaţia se soluţionează, în termen de 30 de zile de la data depunerii acesteia, de către o comisie de contestaţie numită prin hotărârea preşedintelui Comisiei, formată din 3 membri nominalizaţi din cadrul secretariatului Comisiei. Preşedintele comisiei de contestaţie este consilierul juridic nominalizat din partea autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură.
    (5) Rezultatul analizei contestaţiei este pus în aplicare de către Comisie.

    ART. 20
    (1) Certificatele de atestare/reatestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră se întocmesc conform modelului prevăzut în anexa nr. 4.
    (2) Certificatele de atestare/reatestare prevăzute la alin. (1) au valabilitate până la emiterea unui nou certificat de atestare/reatestare sau până în ultima zi a celei de-a 24 luni de la data emiterii, cu obligaţia operatorului economic de a solicita reatestarea sau revizuirea la schimbarea condiţiilor pentru care a fost atestat iniţial; emiterea unui alt certificat de reatestare se poate face cu maximum 60 de zile înainte de expirarea valabilităţii certificatului de atestare/reatestare emis în condiţiile prezentului regulament.
    (3) Certificatele de atestare/reatestare prevăzute la alin. (1) se emit începând cu numărul 1 pentru fiecare an şi se ştampilează cu ştampila Comisiei.
    (4) În cazul pierderii/distrugerii/furtului certificatului de atestare/reatestare, Comisia eliberează un duplicat al acestuia, numai după publicarea anunţului privind pierderea/distrugerea/furtul certificatului de atestare/reatestare în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
    (5) În cazurile în care condiţiile şi criteriile de atestare au suferit modificări după atestare, operatorul economic are obligaţia să solicite revizuire în termen de 20 de zile lucrătoare de la schimbarea condiţiilor iniţiale.

    ART. 21
    (1) Certificatele de atestare/reatestare emise se retrag, după caz, de către Comisie în una dintre următoarele situaţii:
    a) desfiinţarea operatorului economic;
    b) în baza unui înscris cu privire la pronunţarea unei hotărâri judecătoreşti definitive de retragere a certificatului de atestare;
    c) dacă vreunul dintre documentele prevăzute la art. 12 alin. (1) şi art. 13 cuprinde informaţii false sau neconforme cu documentul original;
    d) dacă operatorul economic nu şi-a îndeplinit obligaţia privind revizuirea ca urmare a schimbării condiţiilor în baza cărora a fost atestat iniţial;
    e) dacă operatorul economic nu depune la Comisie documentele clarificatoare prin care se face dovada îndeplinirii condiţiilor care au stat la baza atestării/reatestării/revizuirii, în termen de 20 de zile lucrătoare de la data primirii solicitării în scris a Comisiei.

    (2) Personalul silvic din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, conducătorii structurilor teritoriale de specialitate ale acesteia, ai Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva şi ai unităţilor şi subunităţilor acesteia, conducătorii structurilor de rang superior, precum şi şefii ocoalelor silvice de regim au obligaţia să informeze Comisia dacă au cunoştinţă despre existenţa uneia din situaţiile prevăzute la alin. (1) lit. a), b) şi d), în termen de 20 de zile de la data constatării.
    (3) Se interzice, pentru o perioadă de un an de la data retragerii certificatului de atestare/reatestare, atestarea operatorului economic pentru activitatea de exploatare forestieră căruia i s-a retras certificatul de atestare în condiţiile prevăzute la alin. (1).
    (4) Se interzice, pentru o perioadă de un an de la data retragerii certificatului de atestare/reatestare, atestarea operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră care au ca administratori/asociaţi aceleaşi persoane care au avut calitatea de administratori/asociaţi la operatori economici atestaţi pentru activitatea de exploatare forestieră cărora li s-au retras certificatele de atestare în condiţiile prevăzute la alin. (1) lit. b)-e).

    CAP. VIII
    Dispoziţii finale
    ART. 22
    (1) Certificatele de atestare/reatestare eliberate anterior datei intrării în vigoare a prezentului regulament rămân valabile până la data expirării sau, după caz, a retragerii acestora în condiţiile prezentului regulament.
    (2) Operatorii economici care deţin certificate de atestare/reatestare prevăzute la alin. (1) pot solicita reatestarea înainte de expirarea valabilităţii acestora, în condiţiile prezentului regulament.

    ART. 23
    (1) Emitenţii autorizaţiilor de exploatare sunt obligaţi să consemneze, să semneze şi să ştampileze, la data autorizării partizii, volumul autorizat şi volumul autorizat cumulat, în situaţia prevăzută în anexa la Certificatul de atestare/reatestare.
    (2) Emitenţii autorizaţiilor de exploatare sunt obligaţi să consemneze, la data reprimirii partizii, volumul exploatat şi volumul exploatat cumulat, în situaţia prevăzută în anexa la Certificatul de atestare/reatestare.

    ART. 24
    (1) Constatarea neîndeplinirii condiţiilor de atestare/reatestare prevăzute de prezentul regulament şi a obligaţiilor ce revin operatorilor economici se face de către: personalul silvic cu atribuţii de control din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură şi din structurile teritoriale de specialitate ale acesteia, emitenţii autorizaţiilor de exploatare, personal silvic desemnat de către ASFOR, care vor comunica această situaţie Comisiei.
    (2) Unităţile şi subunităţile Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva, structurile de rang superior şi ocoalele silvice de regim au obligaţia să informeze Comisia cu privire la eventualele încălcări ale prezentului regulament de către operatori economici atestaţi pentru activitatea de exploatare forestieră.
    (3) Operatorii economici sunt obligaţi să solicite emitenţilor autorizaţiilor de exploatare completarea situaţiei prevăzute în anexa la Certificatul de atestare/reatestare.

    ART. 25
    (1) Structurile teritoriale de specialitate ale autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură verifică prin sondaj existenţa dotărilor specifice şi a încadrării cu personal de specialitate, care au stat la baza atestării operatorului economic, şi ori de câte ori se impune verificarea.
    (2) Situaţia dotărilor specifice şi a încadrării cu personal de specialitate care au stat la baza atestării se transmite structurilor teritoriale de specialitate ale autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, prin grija secretariatului Comisiei, în termen de 20 de zile lucrătoare de la data organizării şedinţei de atestare.
    (3) În situaţia în care dotările specifice şi încadrarea cu personal de specialitate nu concordă cu cele care au stat la baza atestării operatorilor economici, structurile teritoriale de specialitate ale autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură vor comunica această situaţie Comisiei, care analizează şi ia măsura retragerii certificatului de atestare/ reatestare.

    ART. 26
    Asociaţiile profesionale din domeniul forestier pot desfăşura activităţi de consultanţă, publicitate şi promovare a activităţii de exploatare forestieră, pentru a creşte gradul de conştientizare că această activitate se desfăşoară în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru a asigura transparenţa modului de funcţionare a Comisiei şi a uşura accesul operatorilor economici la obţinerea certificatului de atestare.

    ART. 27
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA 1

    la regulament
    COMPONENŢA
    Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră

┌────┬──────────┬──────────────────────┐
│Nr. │Numele şi │Instituţia │
│crt.│prenumele │ │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│1. │Mihalache │Ministerul Apelor şi │
│ │Ilie │Pădurilor │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│2. │Achim Dan │Ministerul Apelor şi │
│ │ │Pădurilor │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│3. │Iacob │Ministerul Apelor şi │
│ │Dănuţ │Pădurilor │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│4. │Alexe │Ministerul Apelor şi │
│ │Cristian │Pădurilor │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│ │Dumitru │Ministerul Apelor şi │
│5. │Mihaela │Pădurilor │
│ │Cezarina │ │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│ │Crişan │Ministerul Apelor şi │
│6. │Călin │Pădurilor │
│ │Cornel │ │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│ │Győző │Ministerul Apelor şi │
│7. │István │Pădurilor │
│ │Bárczi │ │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│ │Ţucunel │Asociaţia Patronală a │
│8. │Nicolae │Forestierilor din │
│ │ │România - ASFOR │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│ │Barbu │Asociaţia Patronală a │
│9. │Nicolae │Forestierilor din │
│ │ │România - ASFOR │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│ │Bălănescu │Asociaţia Patronală a │
│10. │Cristian │Forestierilor din │
│ │ │România - ASFOR │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│ │Muscă │Asociaţia Patronală a │
│11. │Ciprian │Forestierilor din │
│ │Dumitru │România - ASFOR │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│ │ │Asociaţia │
│12. │Butnariu │Administratorilor de │
│ │Tudor │Păduri din România - │
│ │ │AAP │
├────┼──────────┼──────────────────────┤
│ │ │Asociaţia │
│13. │Fechete │Administratorilor de │
│ │Dorel │Păduri din România - │
│ │ │AAP │
└────┴──────────┴──────────────────────┘



    ANEXA 2

    la regulament
    COMPONENŢA
    secretariatului Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră

┌────┬──────────────┬──────────────────┐
│Nr. │Numele şi │Instituţia │
│crt.│prenumele │ │
├────┼──────────────┼──────────────────┤
│1. │Marius Ciobanu│Ministerul Apelor │
│ │ │şi Pădurilor │
├────┼──────────────┼──────────────────┤
│2. │Constantinescu│Ministerul Apelor │
│ │George │şi Pădurilor │
├────┼──────────────┼──────────────────┤
│3. │Gheorghe │Ministerul Apelor │
│ │Gheorghiţă │şi Pădurilor │
├────┼──────────────┼──────────────────┤
│4. │Cojoacă Marius│Ministerul Apelor │
│ │ │şi Pădurilor │
├────┼──────────────┼──────────────────┤
│ │ │Asociaţia │
│5. │Bădăluţă │Patronală a │
│ │Cristian │Forestierilor din │
│ │ │România - ASFOR │
├────┼──────────────┼──────────────────┤
│ │ │Asociaţia │
│6. │Mişu Taşcu │Patronală a │
│ │Cosmin │Forestierilor din │
│ │ │România - ASFOR │
├────┼──────────────┼──────────────────┤
│ │ │Asociaţia │
│7. │Şăulean Maria │Patronală a │
│ │ │Forestierilor din │
│ │ │România - ASFOR │
└────┴──────────────┴──────────────────┘



    ANEXA 3

    la regulament





┌─────────────────────────────────┬───────────────────────────────┬─────────────┐
│I. │II. │ │
│Comisia de atestare a │CERERE │III. │
│operatorilor economici pentru │privind eliberarea │Nr. intrare │
│activitatea de exploatare │certificatului de atestare │.............│
│forestieră ce funcţionează în │pentru activitatea de │Data: │
│cadrul Asociaţiei Patronale a │exploatare forestieră │......... │
│Forestierilor din România - ASFOR│Forma de organizare^1 │ │
│ │...............................│ │
├─────────────────────────────────┴───────────────────────────────┴─────────────┤
│IV. │
│Către │
│Comisia de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare │
│forestieră │
│1. Subsemnat(ul/a), ............................................. domiciliat(ă)│
│în ......................................, str. │
│....................................................... nr. ........., bl. │
│....., sc. ....., et. ....., ap. ....., judeţul/sectorul │
│..............................................................., telefon │
│.................................., fax ............................, act │
│identitate ......... seria ......... nr. .............................., │
│eliberat de .............................. la data ...................., CNP │
│........................................, reprezentant legal, conform │
│............................, având funcţia de │
│.................................................. │
│2. pentru operatorul economic │
│..............................................................................,│
│având nr. de ordine în Oficiul Naţional al Registrului Comerţului │
│....................., nr. de ordine din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/│
│Registrul naţional al administratorilor de păduri şi al ocoalelor silvice │
│.................................., nr. autorizaţie pentru desfăşurarea de │
│activităţi economice în mod independent ........................., cod unic de │
│înregistrare ......................., cu sediul în: localitatea │
│................................................, str. │
│.................................................................. nr. ......, │
│bl. ....., sc. ......, et. ......, ap. ......, judeţul/sectorul │
│......................................, cod poştal ..................., telefon│
│......................................, fax .........................., e-mail │
│........................................., având în obiectul de activitate │
│silvicultură sau exploatare forestieră, conform^2 │
│...................................................., │
│3. în temeiul Regulamentului privind organizarea, funcţionarea şi componenţa │
│Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare │
│forestieră, precum şi criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare │
│forestieră, solicit: │
│[] atestare pentru volumul │
│...................................................... │
│[] reatestare pentru volumul │
│...................................................... │
│[] revizuire^3 pentru volumul │
│...................................................... │
│[] emitere duplicat al certificatului de atestare seria ............... nr. │
│.......................... din .............................. │
│[] emitere anexă la certificatul de atestare seria ............... nr. │
│.......................... din .............................. │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



┌────────────────────────────────────────────────┐
│V. Situaţia privind asigurarea cu personal de │
│specialitate angajat pe durata de valabilitate a│
│certificatului de atestare pentru activitatea de│
│exploatare forestieră │
├────┬─────────┬───────┬────────────┬────────────┤
│ │ │ │ │Numărul şi │
│ │ │ │ │seria │
│ │ │ │ │diplomei de │
│Nr. │Numele şi│ │Pregătirea │absolvire/ │
│crt.│prenumele│Funcţia│de │licenţă/ │
│ │ │ │specialitate│adeverinţă a│
│ │ │ │ │personalului│
│ │ │ │ │de │
│ │ │ │ │specialitate│
├────┼─────────┼───────┼────────────┼────────────┤
│1 │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───────┼────────────┼────────────┤
│2 │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───────┼────────────┼────────────┤
│3 │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───────┼────────────┼────────────┤
│4 │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───────┼────────────┼────────────┤
│... │ │ │ │ │
└────┴─────────┴───────┴────────────┴────────────┘



┌──────────────────────────────────────┐
│VI. Situaţia privind asigurarea cu │
│utilaje proprii specifice activităţii │
│de exploatare forestieră │
├──────┬───────────┬───────────┬───────┤
│Nr. │Tipul │Anul │Puterea│
│crt. │utilajului │achiziţiei │CP │
├──────┼───────────┼───────────┼───────┤
│1 │ │ │ │
├──────┼───────────┼───────────┼───────┤
│2 │ │ │ │
├──────┼───────────┼───────────┼───────┤
│3 │ │ │ │
├──────┼───────────┼───────────┼───────┤
│4 │ │ │ │
├──────┼───────────┼───────────┼───────┤
│… │ │ │ │
└──────┴───────────┴───────────┴───────┘



┌────────────────────────────────────────────────────────────┐
│VII. Calculul capacităţii anuale de exploatare forestieră^4 │
├────┬─────────┬────┬──────────┬────────────┬─────┬──────────┤
│Nr. │Categorie│ │Capacitate│Categorie │ │Capacitate│
│crt.│utilaj │Buc.│utilaj │personal de │Număr│personal │
│ │ │ │ │specialitate│ │ │
├────┼─────────┼────┼──────────┼────────────┼─────┼──────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────┼──────────┼────────────┼─────┼──────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────┼──────────┼────────────┼─────┼──────────┤
│3 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────┼──────────┼────────────┼─────┼──────────┤
│4 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────┼──────────┼────────────┼─────┼──────────┤
│5 │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────┼──────────┼────────────┼─────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │
├────┴─────────┴────┼──────────┴────────────┴─────┴──────────┤
│T O T A L C A P A C│ │
│I T A T E │ │
└───────────────────┴────────────────────────────────────────┘



┌──────────────────────────────────────┐
│VIII. Documentele ce se ataşează │
│prezentei cereri │
├────┬───────────────────────────────┬─┤
│Nr. │ │X│
│crt.│Denumirea actului │^│
│ │ │5│
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│1 │Cerere (în original) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│2 │Act constitutiv/Statut (copie) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│ │Rezoluţie/Încheiere/Hotărâre │ │
│3 │privind înregistrarea │ │
│ │operatorului economic (copie) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│ │Certificatul de înregistrare/ │ │
│ │Actul administrativ emis de │ │
│ │către Oficiul Naţional al │ │
│4 │Registrului Comerţului/ │ │
│ │Registrul asociaţiilor şi │ │
│ │fundaţiilor/Registrul naţional │ │
│ │al administratorilor de păduri │ │
│ │şi al ocoalelor silvice (copie)│ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│ │Certificat constatator │ │
│ │actualizat emis de Oficiul │ │
│5 │Naţional al Registrului │ │
│ │Comerţului/Autorizaţie │ │
│ │funcţionare ocoale silvice │ │
│ │(copie) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│ │Documente privind asigurarea │ │
│6 │personalului de specialitate │ │
│ │(copie) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│ │Certificat fiscal privind │ │
│ │luarea în evidenţă a utilajelor│ │
│7 │emis de către unitatea │ │
│ │administrativ-teritorială │ │
│ │(original) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│ │Documente privind dotarea cu │ │
│8 │utilaje specifice (fotografie, │ │
│ │acolo unde este cazul) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│ │Cazierul judiciar al │ │
│9 │administratorului/ │ │
│ │administratorilor (original) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│10 │Cazier tehnic exploatare │ │
│ │(copie) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│11 │Certificat de atestare/ │ │
│ │reatestare (original) │ │
├────┼───────────────────────────────┼─┤
│12 │Alte documente, dacă este cazul│ │
└────┴───────────────────────────────┴─┘



┌─────────────────────────────────────────────┐
│IX. Declar pe propria răspundere, cunoscând │
│dispoziţiile Codului penal cu privire la │
│falsul în declaraţii, că documentele anexate │
│sunt conforme, iar cele prezentate în copie │
│sunt conforme cu originalul. │
│Comisia de atestare a operatorilor economici │
│pentru activitatea de exploatare forestieră, │
│ce funcţionează în cadrul Asociaţiei │
│Patronale a Forestierilor din România - │
│ASFOR, procesează şi prelucrează date şi │
│informaţii, inclusiv de natura datelor cu │
│caracter personal, cărora le sunt aplicabile │
│prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/2016 │
│privind protecţia persoanelor fizice în ceea │
│ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter │
│personal şi privind libera circulaţie a │
│acestor date şi de abrogare a Directivei 95/ │
│46/CE (Regulamentul general privind protecţia│
│datelor), datele fiind furnizate în scopul │
│obţinerii certificatului de atestare/ │
│reatestare sau a revizuirii acestuia, în │
│condiţiile legii. │
│Completarea datelor de către semnatar pe │
│acest formular constituie consimţământul │
│explicit pentru a prelucra în continuare │
│aceste date. │
│Data ........................... Semnătura │
│.............................................│
│L.S. │
└─────────────────────────────────────────────┘


    ^1 Se completează cu denumirea formei de organizare, conform reglementărilor legale: societate comercială (S.R.L., S.A., S.N.C., S.C.A., O.S.)/companie naţională/societate naţională/regie autonomă/ocol silvic/persoană fizică autorizată/întreprindere individuală/întreprindere familială/fundaţie/instituţii/autorităţi înfiinţate prin hotărâri ale Guvernului, hotărâri ale consiliilor locale etc.
    ^2 Se vor preciza documentele din care rezultă faptul că operatorul economic are în obiectul de activitate silvicultură (CAEN 0210) sau exploatare forestieră (CAEN 0220), în funcţie de forma juridică de organizare (de exemplu, actul constitutiv, actul de înfiinţare, autorizaţia pentru desfăşurarea de activităţi economice în mod independent, statutul, regulamentul de organizare şi funcţionare etc.).
    ^3 În cazul revizuirii se poate modifica capacitatea de exploatare solicitată la revizuire în plus sau în minus în funcţie de criteriile de atestare îndeplinite la momentul analizei sau se pot opera înscrisuri cu privire la persoana juridică.
    ^4 Capacitatea anuală totală reprezintă volumul cel mai mic rezultat din compararea capacităţii anuale totale privind asigurarea cu utilaje şi a capacităţii anuale totale privind asigurarea cu personal de specialitate.
    ^5 Se bifează cu X pentru documentele depuse conform solicitărilor din Regulamentul privind organizarea, funcţionarea şi componenţa Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră, precum şi criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare forestieră.

    ANEXA 4

    la regulament




    CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE
    AUTORITATEA PUBLICĂ CENTRALĂ CARE RĂSPUNDE DE SILVICULTURĂ
    (denumirea)
 (a se vedea imaginea asociată)
    COMISIA DE ATESTARE A OPERATORILOR ECONOMICI
     PENTRU ACTIVITATEA DE EXPLOATARE FORESTIERĂ
    ce funcţionează în cadrul
    ASOCIAŢIEI PATRONALE A FORESTIERILOR DIN ROMÂNIA - ASFOR
    CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE
    Seria ........../Nr. ........../................ (anul)
    În urma desfăşurării procedurii de atestare potrivit prevederilor Ordinului ministrului apelor şi pădurilor nr. 1.106/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea, funcţionarea şi componenţa Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră, precum şi criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare forestieră,
    Comisia de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră emite prezentul
    CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE
    Operatorul economic .........(denumirea şi forma juridică)......., cu sediul în .......(localitatea, judeţul, strada, numărul etc.)....., înregistrat la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul naţional al administratorilor de păduri şi al ocoalelor silvice la nr. .......................
    SE ATESTĂ/REATESTĂ
    pentru o capacitate anuală de exploatare a lemnului în volum brut de ............. mc pe picior.
    Prezentul certificat este însoţit de o anexă, care face parte integrantă din acesta şi conţine ............. file.
    Prezentul certificat este valabil până la data de ...................... .
    Dosar nr. ............
    Preşedintele Comisiei de atestare a operatorilor economici
    pentru activitatea de exploatare forestieră,
    ............................................................................
    L.S./S.S.
    VERSO
    A. Menţiuni cu ocazia revizuirii capacităţii de atestare

┌────┬──────────┬───────────┬─────────────┐
│ │ │Capacitatea│ │
│ │ │de │ │
│ │ │exploatare │Semnătura │
│Nr. │Data │stabilită │preşedintelui│
│crt.│revizuirii│la │şi ştampila │
│ │ │revizuire │comisiei │
│ │ │[m^3 masă │ │
│ │ │lemnoasă/ │ │
│ │ │an] │ │
├────┼──────────┼───────────┼─────────────┤
│0 │1 │2 │3 │
├────┼──────────┼───────────┼─────────────┤
│1 │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼─────────────┤
│2 │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼─────────────┤
│3 │ │ │ │
└────┴──────────┴───────────┴─────────────┘



    B. Menţiuni cu ocazia modificării datelor de identificare a operatorului economic

┌────┬──────────┬────────┬─────────────┐
│ │ │ │Semnătura │
│Nr. │Data │Alte │preşedintelui│
│crt.│revizuirii│menţiuni│şi ştampila │
│ │ │ │comisiei │
├────┼──────────┼────────┼─────────────┤
│0 │1 │2 │3 │
├────┼──────────┼────────┼─────────────┤
│1 │ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼─────────────┤
│2 │ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼─────────────┤
│3 │ │ │ │
└────┴──────────┴────────┴─────────────┘




    ANEXA 1

    la Certificatul de atestare/reatestare




    SITUAŢIA*)
    volumului de lemn pe picior exploatat
    Operatorul economic ....................
    Certificat de atestare: seria ........ nr. .......... din ................

┌────┬─────┬─────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │ │Volumul autorizat (mc) │Viza ocolului silvic │
│ │Anul/│Contractul**)├─────┬────┬───┬───┬──────┼───────────┬─────────┬────────────┬────────────┬─────────┤
│Nr. │APV │nr. ...... │ │ │ │ │ │Volumul │Volumul │Volumul │Emitentul │Semnătura│
│crt.│SUMAL│din │Total│Ras.│Fag│Qv.│Alte │autorizat │exploatat│exploatat │autorizaţiei│şi │
│ │ │.......... │ │ │ │ │specii│cumulat***)│(mc)****)│cumulat****)│de │ştampila │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │exploatare │ │
├────┼─────┼─────────────┼─────┼────┼───┼───┼──────┼───────────┼─────────┼────────────┼────────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │
├────┼─────┼─────────────┼─────┼────┼───┼───┼──────┼───────────┼─────────┼────────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼─────────────┼─────┼────┼───┼───┼──────┼───────────┼─────────┼────────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼─────────────┼─────┼────┼───┼───┼──────┼───────────┼─────────┼────────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼─────────────┼─────┼────┼───┼───┼──────┼───────────┼─────────┼────────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼─────────────┼─────┼────┼───┼───┼──────┼───────────┼─────────┼────────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼─────────────┼─────┼────┼───┼───┼──────┼───────────┼─────────┼────────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────┴─────────────┴─────┴────┴───┴───┴──────┴───────────┴─────────┴────────────┴────────────┴─────────┘


    *) Însoţeşte certificatul de atestare a operatorilor economici şi se emite într-un număr de file aferent volumului atestat.
    **) În coloana 2, la emiterea autorizaţiei de exploatare, se va menţiona tipul contractului şi se va nota după cum urmează:
    - (A) Contract de achiziţie masă lemnoasă pe picior;
    – (PS) Contract de prestări servicii de exploatare forestieră.

    ***) Se completează la emiterea autorizaţiei de exploatare şi rezultă prin cumulul volumului autorizat pentru perioada de valabilitate a certificatului de atestare şi nu poate avea un volum mai mare decât volumul cumulat aferent celor 2 ani de valabilitate a certificatului de atestare.
    ****) Se completează la data reprimirii parchetului. Volumul din coloana 10 rezultă prin cumulul volumului exploatat pentru fiecare an de valabilitate a certificatului de atestare şi nu poate avea o valoare mai mare decât capacitatea anuală pentru care a fost emis certificatul de atestare.
    Ştampila comisiei
    .....................................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016