Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 20 iulie 2017  pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 20 iulie 2017 pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România

EMITENT: Camera Auditorilor Financiari din România
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 625 din 1 august 2017

──────────
    Aprobat prin Hotărârea nr. 68 din 20 iulie 2017, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 625 din 1 august 2017.
──────────

    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România (regulament) cuprinde dispoziţii privind procedura pentru depunerea candidaturilor, comisia de validare a candidaţilor, participanţii la alegeri, procesul de votare şi stabilirea rezultatelor alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România.
    (2) Camera Auditorilor Financiari din România, denumită în continuare CAFR sau Camera, organizează alegeri pentru membrii Consiliului Camerei şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei, conform Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 433/2011 (ROF), Hotărârii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 21/2017 privind organizarea Conferinţei pentru alegerea preşedintelui Camerei Auditorilor Financiari din România, a membrilor Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi a membrilor comisiilor Camerei Auditorilor Financiari din România, Hotărârii Conferinţei ordinare anuale a Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2017 privind aprobarea organizării Conferinţei pentru alegerea membrilor Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi a membrilor Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România în luna septembrie 2017 şi prezentului regulament.
    (3) Consiliul Camerei este format din 11 auditori financiari, membri ai Camerei, aleşi în cadrul Conferinţei Camerei (Conferinţa), pentru o perioadă de trei ani, conform ROF şi prezentului regulament.
    (4) Comisia de auditori statutari este alcătuită din trei auditori financiari, membri ai Camerei, aleşi în cadrul Conferinţei, pentru o perioadă de trei ani, conform ROF şi prezentului regulament.

    ART. 2
    Orice membru al Camerei, persoană fizică, poate fi ales în Consiliul Camerei, dacă îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii de eligibilitate:
    a) are capacitate deplină de exerciţiu;
    b) nu a fost sancţionat disciplinar de Cameră în ultimii cinci ani anteriori datei depunerii candidaturii;
    c) nu deţine o funcţie în conducerea unui alt organism profesional naţional;
    d) a respectat procedura de depunere a candidaturii prevăzută în prezentul regulament.


    ART. 3
    Pentru alegerea ca membru al Comisiei de auditori statutari a Camerei, pe lângă condiţiile prevăzute la art. 2, candidatul trebuie să îndeplinească şi cerinţele prevăzute la art. 29 din ROF.

    CAP. II
    Procedura pentru depunerea candidaturilor
    ART. 4
    (1) Auditorul financiar care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 şi 3 din prezentul regulament depune în scris prin scrisoare cu confirmare de primire sau direct la sediul Camerei din Strada Sirenelor nr. 67-69, sectorul 5, Bucureşti, cererea de candidatură, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1, pentru una dintre structuri (pentru Consiliul Camerei, respectiv pentru Comisia de auditori statutari a Camerei), însoţită de copia actului de identitate (BI/CI/paşaport), copia carnetului de auditor financiar, vizat la zi, şi o declaraţie pe propria răspundere privind respectarea condiţiilor de eligibilitate prevăzute la art. 2 din prezentul regulament, conform modelului din anexa nr 2.
    (2) Auditorul financiar, membru CAFR, îşi poate depune candidatura numai pentru una dintre funcţiile eligibile, respectiv pentru membru al Consiliului Camerei sau membru al Comisiei de auditori statutari a Camerei, după caz.
    (3) Candidaturile se depun cu respectarea termenelor prevăzute în calendarul pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei (Calendar), prevăzut în anexa nr. 3.
    (4) Candidaturile primite după expirarea termenului de depunere a acestora nu se iau în considerare.
    (5) Comisia de validare a candidaturilor, numită potrivit cap. III, întocmeşte, pentru fiecare structură în parte, câte un proces-verbal în care se menţionează nominal fiecare candidatură, cu precizarea dacă acestea au fost depuse respectând condiţiile din prezentul regulament.
    (6) Candidaturile valabil depuse sunt păstrate la arhiva Camerei o perioadă de trei ani.

    ART. 5
    (1) Cererea de candidatură pentru Consiliul Camerei este însoţită, în mod obligatoriu, de o strategie proprie privind activităţile pe care candidatul intenţionează să le deruleze în sprijinul profesiei şi de un curriculum vitae (CV), format european, în care se face o scurtă descriere a propriei activităţi referitoare la:
    a) studiile, titlurile ştiinţifice, lucrările ştiinţifice elaborate, alte tipuri de lucrări de specialitate etc.;
    b) acţiuni întreprinse pentru sprijinirea profesiei: organizarea sau participarea la evenimente în cadrul cărora a fost promovată profesia de auditor financiar, lucrări de specialitate efectuate, consultanţă, articole publicate în reviste de specialitate pe teme de audit financiar, cărţi publicate în domeniu, susţinerea de cursuri ca formator în domeniul auditului financiar, promovarea în mass-media sau în mediul de afaceri a activităţii de audit financiar etc.

    (2) Cererea de candidatură pentru Comisia de auditori statutari a Camerei este însoţită, în mod obligatoriu, de CV, din care să rezulte experienţa profesională.

    ART. 6
    Calendarul pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei, prevăzut în anexa nr. 3, cuprinde:
    a) termenul înăuntrul căruia pot fi depuse candidaturile pentru structurile Camerei (pentru Consiliul Camerei, respectiv pentru Comisia de auditori statutari a Camerei);
    b) termenul înăuntrul căruia Comisia de validare a candidaturilor prevăzută la cap. III analizează candidaturile depuse şi le admite, respectiv le respinge, conform prevederilor prezentului regulament;
    c) termenul înăuntrul căruia candidaţii pot contesta respingerea candidaturii de către Comisia de validare a candidaturilor;
    d) termenul înăuntrul căruia sunt soluţionate contestaţiile candidaţilor formulate în urma respingerii candidaturilor de către Comisia de validare a candidaturilor;
    e) termenul pentru publicarea pe website-ul CAFR a candidaturilor admise de către Comisia de validare a candidaturilor, în urma analizării contestaţiilor;
    f) alte termene utile pentru desfăşurarea procesului de votare.


    CAP. III
    Comisia de validare a candidaturilor
    ART. 7
    (1) Comisia de validare a candidaturilor este compusă din trei persoane, astfel:
    a) un membru al Consiliului Camerei care, potrivit legii, se află în imposibilitatea de a-şi mai depune candidatura pentru funcţia de membru al Consiliului Camerei întrucât a îndeplinit numărul de mandate prevăzute de lege şi care nu îşi depune candidatura pentru funcţia de membru al Comisiei de auditori statutari a Camerei. Persoana este declarată şi preşedinte al Comisiei de validare a candidaturilor;
    b) directorul executiv al Camerei;
    c) un salariat al Camerei, desemnat de Consiliul CAFR.

    (2) Comisia de validare a candidaturilor are următoarele atribuţii:
    a) verifică respectarea condiţiilor prevăzute la art. 2, art. 3 şi art. 4 alin. (2);
    b) verifică existenţa documentelor specificate la art. 4 alin. (1) şi art. 5;
    c) verifică respectarea termenului-limită pentru depunerea candidaturilor, aşa cum este prevăzut în calendarul din anexa nr. 3.

    (3) Pentru îndeplinirea atribuţiilor cuprinse la alin. (2), Comisia de validare a candidaturilor poate solicita orice informaţii suplimentare necesare clarificării, atât de la aparatul executiv al Camerei, cât şi de la alte instituţii, autorităţi sau organisme profesionale, prin intermediul Camerei.

    ART. 8
    (1) Comisia de validare a candidaturilor respinge candidaturile depuse pentru funcţia de membru al Consiliului Camerei şi de membru al Comisiei de auditori statutari a Camerei în următoarele cazuri:
    a) candidatul nu respectă condiţiile prevăzute la art. 2, art. 3 şi art. 4 alin. (2);
    b) candidatul nu a depus documentele specificate la art. 4 alin. (1) şi art. 5;
    c) candidatul nu a depus cererea de candidatură în termenul prevăzut în calendarul din anexa nr. 3.

    (2) Comisia de validare a candidaturilor întocmeşte liste cu candidaturile admise şi respinse, separat pe cele două structuri, care se afişează pe site-ul Camerei, împreună cu CV-ul şi strategia candidaţilor, după caz, la termenul stabilit conform calendarului prevăzut în anexa nr. 3.
    (3) Comisia de validare a candidaturilor transmite în scris fiecărui candidat respins motivul respingerii candidaturii.

    ART. 9
    (1) Eventualele contestaţii referitoare la listele candidaturilor prevăzute la art. 8 alin. (2) se depun în termen de două zile lucrătoare de la afişarea listelor, în scris, prin scrisoare cu confirmare de primire sau direct la sediul Camerei din Strada Sirenelor nr. 67-69, sectorul 5, Bucureşti, conform termenului stabilit în calendarul prevăzut în anexa nr. 3.
    (2) Contestaţiile sunt soluţionate în termen de două zile lucrătoare de către o comisie formată din trei membri: preşedintele de onoare al Camerei şi doi angajaţi din cadrul aparatului executiv, alţii decât aceia care fac parte din Comisia de validare a candidaturilor, desemnaţi prin ordin al preşedintelui Camerei.
    (3) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor transmite în scris fiecărei persoane rezultatul analizării contestaţiei, precum şi motivele care au stat la baza acestuia.

    ART. 10
    (1) După soluţionarea contestaţiilor, rezultatele se afişează pe site-ul Camerei.
    (2) Listele candidaţilor elaborate după soluţionarea contestaţiilor rămân definitive.

    CAP. IV
    Alegătorii
    ART. 11
    (1) Pot participa la vot pentru alegerea Consiliului Camerei şi a Comisiei de auditori statutari a Camerei membrii Camerei care au fost desemnaţi conform Normelor pentru desemnarea reprezentanţilor auditorilor financiari la Conferinţa pentru alegerea membrilor Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi membrilor Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România organizată în data de 23 septembrie 2017, aprobate prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 69/2017.
    (2) Exercitarea dreptului la vot se face numai în nume propriu. Nu se admite votarea prin reprezentare.

    CAP. V
    Procedura alegerilor
    ART. 12
    (1) Consiliul Camerei elaborează şi aprobă modelul buletinului de vot pentru alegerea membrilor Consiliului Camerei şi pentru alegerea membrilor Comisiei de auditori statutari a Camerei.
    (2) Candidaturile rămase definitive în urma soluţionării contestaţiilor sunt înscrise pe buletinul de vot, pentru fiecare structură în parte, în ordine alfabetică, după numele candidatului.
    (3) Buletinele de vot se tipăresc prin grija Camerei, pe suport hârtie, într-un număr de exemplare egal cu numărul auditorilor cu drept de vot, stabiliţi conform normelor pentru desemnarea reprezentanţilor la Conferinţă, adoptate de Consiliul Camerei.
    (4) Prin grija Camerei, auditorii financiari sunt informaţi cu privire la structura şi forma buletinului de vot şi la procedura de votare, cu cel puţin 10 zile lucrătoare anterior datei Conferinţei.
    (5) Fiecare auditor financiar prezent la Conferinţă şi care îndeplineşte cerinţele prevăzute în normele pentru desemnarea reprezentanţilor la Conferinţă, adoptate de către Consiliul Camerei, primeşte din partea Comisiei de numărare a voturilor, prevăzută la art. 13, un buletin de vot pentru alegerea membrilor Consiliului Camerei şi un buletin de vot pentru alegerea membrilor Comisiei de auditori statutari a Camerei.
    (6) Distribuirea buletinelor de vot se face pe baza CI/BI sau paşaportului ori permisului de conducere şi a semnăturii.
    (7) Fiecare alegător primeşte un singur buletin de vot pentru fiecare structură. În cazul pierderii sau deteriorării buletinului de vot, nu se mai distribuie un alt buletin de vot.

    ART. 13
    (1) În cadrul plenului Conferinţei, la propunerea auditorilor financiari prezenţi, se alege Comisia de numărare a voturilor formată din 11 membri. Aceasta îşi va alege dintre membrii săi un preşedinte.
    (2) Membrii Comisiei de numărare a voturilor îşi exprimă verbal în cadrul plenului Conferinţei şi, ulterior, prin completarea formularului prevăzut în anexa nr. 4 atât disponibilitatea de a face parte din cadrul comisiei pe toată durata activităţii, cât şi respectarea cerinţelor de confidenţialitate şi a legilor în vigoare pe toată durata desfăşurării procesului de numărare a voturilor.

    ART. 14
    (1) Comisia de numărare a voturilor are următoarele atribuţii:
    a) primirea buletinelor de vot de la directorul executiv al Camerei, pe bază de proces-verbal de predare-primire, semnat de către preşedintele comisiei, şi distribuirea acestora către auditorii financiari prezenţi la Conferinţă;
    b) anularea buletinelor de vot nedistribuite alegătorilor;
    c) numărarea voturilor exprimate şi stabilirea voturilor valabile şi a celor nule;
    d) prezentarea listei candidaţilor în ordinea descrescătoare a numărului de voturi valabil obţinute şi comunicarea candidaţilor care au fost aleşi;
    e) întocmirea unui proces-verbal scris cu privire la rezultatele votului, care se prezintă plenului Conferinţei;
    f) predarea buletinelor de vot directorului executiv al Camerei, în vederea sigilării şi păstrării acestora pe o perioadă egală cu durata mandatului respectivului consiliu ales;
    g) supravegherea procesului de votare;
    h) alte atribuţii stabilite de Conferinţă.

    (2) Aparatul executiv al Camerei nu poate fi implicat în procesul de distribuire a buletinelor de vot către auditorii financiari prezenţi la Conferinţă şi nici în procesul de numărare a voturilor, care intră în competenţa exclusivă a Comisiei de numărare a voturilor.
    (3) Prin grija aparatului executiv al Camerei se pune la dispoziţia Comisiei de numărare a voturilor un spaţiu independent de lucrările Conferinţei, precum şi mijloacele tehnice necesare desfăşurării activităţii.
    (4) Activităţile Comisiei de numărare a voturilor includ următoarele:
    a) primirea buletinelor de vot din partea directorului executiv al Camerei într-un număr egal cu numărul de auditori financiari cu drept de vot, stabiliţi conform normelor de reprezentare adoptate de Consiliul Camerei, şi distribuirea acestora către alegători, conform prevederilor prezentului regulament;
    b) verificarea urnelor de votare şi sigilarea acestora la începutul perioadei de vot;
    c) sigilarea urnelor de votare la finalizarea perioadei de vot;
    d) anularea buletinelor de vot nedistribuite;
    e) ridicarea urnelor de votare şi desigilarea în prezenţa tuturor membrilor Comisiei de numărare a voturilor;
    f) verificarea numărului total de buletine de vot primite de la directorul executiv al Camerei, numărului total de buletine de vot distribuite alegătorilor, numărului total de buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii către alegători şi numărului total de buletine de vot găsite în urnele de votare;
    g) analizarea de către doi membri ai Comisiei de numărare a voturilor a buletinelor de vot găsite în urnele de votare, prezentarea fiecărui buletin de vot extras din urnă către camera care înregistrează activitatea comisiei şi stabilirea buletinelor de vot valabile, precum şi anularea buletinelor de vot care nu respectă prevederile cuprinse la art. 16 şi art. 17 alin. (1) din prezentul regulament. Anularea buletinelor de vot se face în prezenţa tuturor membrilor Comisiei de numărare a voturilor;
    h) analizarea de către patru membri ai Comisiei de numărare a voturilor a fiecărui buletin de vot şi consemnarea verbal a rezultatelor de pe buletin, în ordinea votului exprimat de către fiecare alegător pe fiecare buletin de vot;
    i) înregistrarea electronică de către patru membri ai Comisiei de numărare a voturilor, pentru fiecare dintre candidaţii la cele două structuri, a rezultatelor consemnate de către ceilalţi colegi din cadrul Comisiei, conform lit. h);
    j) supravegherea de către preşedintele Comisiei de numărare a voturilor a întregii activităţi a membrilor comisiei, elaborarea procesului-verbal cu privire la rezultatele votului şi prezentarea acestuia Conferinţei şi predarea buletinelor de vot directorului executiv al Camerei, în vederea sigilării şi păstrării acestora.

    (5) Se interzice membrilor Comisiei de numărare a voturilor să transmită informaţii verbal, electronic sau în orice altă modalitate, cu privire la procesul de numărare a voturilor, până la finalizarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului şi prezentarea acestuia în plenul Conferinţei.
    (6) Pentru orice probleme sau neclarităţi, preşedintele Comisiei de numărare a voturilor comunică cu preşedintele de onoare al Camerei.

    ART. 15
    (1) Votul pentru alegerea membrilor Consiliului Camerei şi a membrilor Comisiei de auditori statutari a Camerei este secret.
    (2) Prin grija Camerei se asigură cabine de vot pentru desfăşurarea procesului de votare.
    (3) După exprimarea votului, buletinele de vot se introduc în două urne amplasate în spaţiul amenajat pentru votare, una pentru Consiliul Camerei şi una pentru Comisia de auditori statutari a Camerei.

    ART. 16
    Votul „pentru“ se realizează prin bifarea căsuţei din dreptul numelui şi prenumelui candidatului dorit.

    ART. 17
    (1) Buletinele de vot care cuprind un număr mai mare de voturi decât numărul de locuri din care este format/formată Consiliul Camerei, respectiv 11, şi Comisia de auditori statutari a Camerei, respectiv trei, sunt anulate de către Comisia de numărare a voturilor.
    (2) Buletinele de vot care cuprind un număr mai mic de voturi decât numărul de locuri din care este format/formată Consiliul Camerei, respectiv 11, şi Comisia de auditori statutari a Camerei, respectiv trei, sunt considerate valabile.
    (3) Buletinele de vot anulate sunt consemnate în procesul-verbal al alegerilor de către preşedintele Comisiei de numărare a voturilor.

    ART. 18
    (1) Sunt declaraţi aleşi candidaţii care au întrunit numărul cel mai mare de voturi valabil exprimate, în ordine descrescătoare.
    (2) În caz de egalitate de voturi, pentru ultima poziţie eligibilă de membru al Consiliului Camerei şi de membru al Comisiei de auditori statutari a Camerei, candidaţii aflaţi în această situaţie sunt supuşi din nou votului Conferinţei, urmând a fi declarat ales candidatul care a întrunit numărul cel mai mare de voturi. În această situaţie, votul este secret şi se organizează după prezentarea procesului-verbal cu privire la rezultatele votului în plenul Conferinţei de către Comisia de numărare a voturilor. Votul final se va consemna în procesul-verbal privind alegerile.
    (3) Rezultatul votului se anunţă în plenul Conferinţei de către preşedintele Comisiei de numărare a voturilor şi se afişează pe site-ul Camerei.

    ART. 19
    Lucrările Conferinţei Camerei şi activitatea Comisiei de numărare a voturilor se înregistrează audio şi video, prin grija Camerei, prin intermediul unei firme de specialitate. Înregistrările se păstrează cel puţin trei ani.

    ART. 20
    Prevederile prezentului regulament se completează cu prevederile ROF.

    ART. 21
    Anexele nr. 1, 2, 3 şi 4 fac parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA NR. 1
    la regulament
    CERERE DE CANDIDATURĂ
    Subsemnatul/Subsemnata, ........................., CNP ................., legitimat/legitimată cu CI/paşaport seria ...... nr. ...................., emis/emisă la data de .............................. de ........................, domiciliat/domiciliată în localitatea ....................., str. ......................... nr. ......., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ............................, tel. ................., fax ........................, e-mail ............., având calitatea de auditor financiar, membru al Camerei Auditorilor Financiari din România, nr. carnet .........., îmi depun candidatura pentru a fi ales membru în:
    [] Consiliul Camerei Auditorilor Financiari [] Comisia de auditori statutari a Camerei din România Auditorilor Financiari din România

    În susţinerea cererii mele şi conform Regulamentului pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 68/2017, depun alăturat următoarele:
    1. copia actului de identitate CI/BI/paşaport;
    2. copia carnetului de auditor financiar, vizat la zi;
    3. declaraţie pe propria răspundere privind respectarea condiţiilor de eligibilitate prevăzute la art. 2 din Regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România;
    4. curriculum vitae;
    5. strategia candidatului (numai pentru candidaţii la funcţia de membru al Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România).

     Data
    ..............................
    Semnătură
    ...............................
    Domnului Preşedinte al Comisiei de validare a candidaturilor din cadrul Camerei Auditorilor Financiari din România
    ANEXA NR. 2
    la regulament
    DECLARAŢIE
    Subsemnatul/Subsemnata, ...................................., având calitatea de auditor financiar, membru al Camerei Auditorilor Financiari din România, nr. carnet .........,
    declar pe propria răspundere că la data depunerii prezentei candidaturi:
    [] am calitatea de auditor financiar şi sunt membru al Camerei Auditorilor Financiari din România;
    [] am capacitate deplină de exerciţiu;
    [] nu am fost sancţionat/sancţionată disciplinar în ultimii 5 ani de Camera Auditorilor Financiari din România;
    [] nu deţin nicio funcţie în conducerea unui alt organism profesional naţional;
    [] am respectat procedura de depunere a candidaturilor conform reglementărilor Camerei Auditorilor Financiari din România.

     Data
    ..............................
    Semnătură
    ...............................
    Domnului Preşedinte al Comisiei de validare a candidaturilor din cadrul Camerei Auditorilor Financiari din România
    ANEXA NR. 3
    la regulament
    CALENDARUL
    pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului
    Camerei Auditorilor Financiari din România şi membrii Comisiei
    de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România

    
    ┌───────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┐
    │ Activitate │ Termen │
    ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
    │Afişarea pe site-ul Camerei Auditorilor Financiari din România │ │
    │(www.cafr.ro) a Regulamentului pentru organizarea şi │ │
    │desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei │ │
    │Auditorilor Financiari din România şi membrii Comisiei de │ │
    │auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România│1 august 2017 │
    ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
    │Depunerea candidaturilor conform prevederilor Regulamentului │1 august-31 august 2017, ora 16,00 │
    │pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii │ │
    │Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi │ │
    │membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor │ │
    │Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Consiliului │ │
    │Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 68/2017 │ │
    ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
    │Validarea candidaturilor şi publicarea pe website-ul Camerei │ │
    │Auditorilor Financiari din România a listelor candidaţilor │ │
    │admişi şi respinşi │5 septembrie 2017, ora 16,00 │
    ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
    │Depunerea contestaţiilor ca urmare a afişării listelor cu │6 septembrie 2017-7 septembrie 2017, │
    │candidaţii respinşi │ora 16,00 │
    ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
    │Soluţionarea contestaţiilor depuse ca urmare a afişării │8 septembrie 2017-11 septembrie 2017, │
    │listelor cu candidaţii respinşi │ora 16,00 │
    ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
    │Afişarea pe website-ul Camerei Auditorilor Financiari din │12 septembrie 2017, ora 12,00 │
    │România a listelor definitive ale candidaţilor pentru Consiliul│ │
    │Camerei Auditorilor Financiari din România şi Comisia de │ │
    │auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din │ │
    │România, împreună cu CV-ul candidaţilor şi strategia │ │
    │candidaţilor, după caz │ │
    └───────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘


    Alegerile pentru Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România şi Comisia de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România se vor organiza în cadrul Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România din data de 23 septembrie 2017.
    ANEXA NR. 4
    la regulament
    DECLARAŢIE
    Subsemnatul/Subsemnata, ....................., având calitatea de auditor financiar, membru al Camerei Auditorilor Financiari din România, nr. carnet .........., ales/aleasă în cadrul Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România din data de 23 septembrie 2017 ca membru al Comisiei de numărare a voturilor, îmi exprim prin prezenta disponibilitatea de a face parte din cadrul Comisiei de numărare a voturilor pentru toată durata activităţii comisiei, până la prezentarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului în plenul Conferinţei.
    Mă angajez să respect cerinţele de confidenţialitate şi prevederile legilor în vigoare pe toată durata desfăşurării procesului de numărare a voturilor şi nu voi transmite informaţii verbal, electronic sau în orice altă modalitate, cu privire la procesul de numărare a voturilor, până la finalizarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului şi prezentarea acestuia în plenul Conferinţei.
    Totodată, îmi exprim acordul ca activitatea Comisiei de numărare a voturilor să fie înregistrată audio şi video de către Camera Auditorilor Financiari din România.
    Cunosc şi voi respecta prevederile Regulamentului pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi membrii Comisiei de auditori statutari a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 68/2017.
    Data
    ..............................
    Semnătură
    ...............................
    Domnului Preşedinte al Camerei Auditorilor Financiari din România
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016