Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
REGULAMENT din 20 iulie 2012 de organizare si functionare a Comisiei teritoriale de coordonare in garnizoana Bucuresti a programelor de construire a locuintelor proprietate personala pentru cadre militare, soldati si gradati profesionisti, precum si pentru personalul civil din armata si a Comisiei teritoriale de coordonare in garnizoana Cluj-Napoca a programelor de construire a locuintelor proprietate personala pentru cadre militare, soldati si gradati profesionisti, precum si pentru personalul civil din armata
EMITENT: MINISTERUL APARARII NATIONALE PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 514 din 25 iulie 2012
ART. 1
Comisia teritorială de coordonare în garnizoana Bucureşti a programelor de construire a locuinţelor proprietate personală pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi profesionişti, precum şi pentru personalul civil din armată şi Comisia teritorială de coordonare în garnizoana Cluj-Napoca a programelor de construire a locuinţelor proprietate personală pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi profesionişti, precum şi pentru personalul civil din armată, denumite în continuare comisii, îşi desfăşoară activitatea în mod autonom, potrivit cadrului legal, sub conducerea preşedinţilor acestora.
ART. 2
(1) Componenţa Comisiei teritoriale de coordonare în garnizoana Bucureşti a programelor de construire a locuinţelor proprietate personală pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi profesionişti, precum şi pentru personalul civil din armată este următoarea:
a) comandantul Comandamentului garnizoanei Bucureşti - preşedinte;
b) reprezentantul Statului Major al Forţelor Terestre - membru;
c) reprezentantul Statului Major al Forţelor Aeriene - membru;
d) reprezentantul Statului Major al Forţelor Navale - membru;
e) reprezentantul Direcţiei generale de informaţii a apărării - membru;
f) reprezentantul Comandamentului logistic întrunit - membru;
g) reprezentantul Comandamentului comunicaţiilor şi informaticii - membru;
h) reprezentantul Direcţiei domenii şi infrastructuri - membru;
i) responsabilul cu activitatea de protecţie a mediului în garnizoană - membru;
j) reprezentantul unităţii militare care are în evidenţă terenul propus pentru realizarea locuinţelor proprietate personală - membru;
k) consilierul juridic care asigură asistenţa juridică la nivelul Comandamentului garnizoanei Bucureşti - membru.
(2) Comisia teritorială de coordonare în garnizoana Cluj-Napoca a programelor de construire a locuinţelor proprietate personală pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi profesionişti, precum şi pentru personalul civil din armată este formată din 6 membri, după cum urmează:
a) comandantul garnizoanei - preşedinte;
b) locţiitorul pentru logistică din unitatea care asigură comanda garnizoanei - membru;
c) reprezentantul unităţii militare care are în evidenţă terenul propus pentru realizarea locuinţelor proprietate personală - membru;
d) reprezentantul centrului de domenii şi infrastructuri în raza de responsabilitate a căruia se găseşte terenul disponibil - membru;
e) responsabilul cu activitatea de protecţie a mediului în garnizoană - membru;
f) consilierul juridic care asigură asistenţa juridică în garnizoană - membru.
(3) În absenţa preşedintelui comisiei, atribuţiile sale vor fi exercitate de către înlocuitorul desemnat de acesta din rândul membrilor comisiei.
(4) În absenţa unui membru al comisiei, altul decât preşedintele, la lucrările comisiei participă un alt reprezentant desemnat de unitatea din care provine acesta.
(5) Secretarii comisiilor sunt desemnaţi de către preşedinţii acestora, din cadrul structurilor proprii.
(6) Comisiile îşi încep activitatea după consemnarea componenţei nominale a acestora în ordinul de zi pe unitate al unităţilor din care fac parte preşedinţii comisiilor.
(7) La şedinţele de lucru, cu aprobarea comisiilor, pot participa şi alte persoane în calitate de invitaţi.
ART. 3
Atribuţiile comisiilor sunt următoarele:
a) centralizează la nivelul garnizoanelor solicitările de locuinţe şi întocmesc situaţiile centralizatoare pe tipuri de locuinţe şi de personal, iar, în funcţie de necesar, identifică terenuri disponibile din administrarea Ministerului Apărării Naţionale, libere de sarcini şi înscrise în cartea funciară, pe care se pot amplasa, în condiţiile legii, locuinţe proprietate personală pentru personalul propriu, şi propun, pe cale ierarhică, iniţierea demersurilor în vederea elaborării actelor normative care să reglementeze regimul juridic al acestora;
b) realizează selecţia dezvoltatorilor la nivelul garnizoanelor;
c) avizează tipul de construcţii, amplasarea, tehnologia de execuţie, precum şi alte detalii care, ulterior, vor fi incluse în studiile de fezabilitate ce se vor elabora;
d) încheie convenţii cu dezvoltatorii selectaţi;
e) solicită în cadrul convenţiilor obţinerea de către dezvoltatori a certificatelor de urbanism, studiilor de fezabilitate, proiectelor tehnice şi avizelor necesare obţinerii autorizaţiilor de construire;
f) elaborează criteriile de admitere pe listele cu cereri de cumpărări de locuinţe proprietate personală, pe care le actualizează periodic;
g) efectuează demersurile necesare către autorităţile locale şi furnizorii de utilităţi în vederea realizării, concomitent cu locuinţele, a reţelelor de utilităţi şi amenajarea teritoriului;
h) întocmesc şi alte documente necesare dezvoltării unor proiecte imobiliare;
i) organizează întâlniri şi informează personalul aflat pe listele de cereri de cumpărări de locuinţe proprietate personală din garnizoanele respective despre hotărârile luate în vederea îndeplinirii programelor de construire a locuinţelor proprietate personală, la care s-a înscris.
ART. 4
(1) Lucrările comisiilor se materializează în programe, rapoarte, procese-verbale, studii, analize şi alte astfel de documente.
(2) Proiectele documentelor prevăzute la alin. (1) sunt elaborate de membrii comisiilor şi se înaintează secretarilor acestora pentru a fi discutate şi aprobate în şedinţele comisiilor.
ART. 5
(1) Comisiile îşi desfăşoară activitatea în plen, lunar sau ori de câte ori situaţia o impune.
(2) Convocarea membrilor comisiilor se face de către secretarii acestora cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data programată de desfăşurare a şedinţelor, ocazie cu care se trimit ordinea de zi şi proiectele care urmează a fi analizate.
(3) Comisiile îşi desfăşoară activitatea în prezenţa a cel puţin două treimi din membrii acestora.
ART. 6
Documentele prevăzute la art. 4 alin. (1) se consideră aprobate dacă sunt semnate de majoritatea membrilor prezenţi.
----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: