Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 20 iulie 1993  de organizare si functionare a Secretariatului Tripartit pentru Dialog Social    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 20 iulie 1993 de organizare si functionare a Secretariatului Tripartit pentru Dialog Social

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 197 din 18 august 1993


ART. 1
Secretariatul Tripartit pentru Dialog Social se constituie ca persoana juridica romana, neguvernamentala, apolitica, fara scop lucrativ, in vederea coordonarii actiunilor partenerilor sociali pentru realizarea dialogului social dintre acestia.
ART. 2
Secretariatul Tripartit pentru Dialog Social are sediul in municipiul Bucuresti.
ART. 3
Scopurile si atributiile Secretariatului Tripartit pentru Dialog Social sint urmatoarele:
a) asigura, impreuna cu asistentul tehnic din partea Comunitatii Economice Europene si a Uniunii de Coordonare a Programului PHARE, implementarea in Romania a dialogului social dintre sindicate, patronat si Guvern;
b) elaboreaza, pe baza analizelor si studiilor proprii, propuneri in vederea crearii cadrului legislativ necesar realizarii dialogului social tripartit si colaboreaza la elaborarea legislatiei referitoare la institutionalizarea Consiliului Economic Social;
c) intocmeste inregistrari si minute ale lucrarilor reuniunilor partenerilor Secretariatului Tripartit pentru Dialog Social;
d) contabilizeaza fondurile primite si cheltuielile ocazionate de desfasurarea activitatii;
e) stabileste contacte internationale cu organizatii similare;
f) dezvolta o baza informationala pentru uzul partenerilor de dialog social - Guvern, sindicate si patronat;
g) organizeaza si distribuie programe de instruire pentru reprezentantii partilor de dialog social si pentru alte structuri ce vor fi create la nivel national, regional si de ramura.
ART. 4
Din Secretariatul Tripartit pentru Dialog Social fac parte, in numar egal, reprezentanti ai sindicatelor, patronatului si Guvernului, fiecare
actionind in vederea asigurarii unui consens in crearea structurilor necesare dialogului social in Romania.
ART. 5
Reprezentantii sindicatelor lucreaza cu toate confederatiile sindicale, legal inregistrate.
ART. 6
Reprezentantii patronatului lucreaza cu toate confederatiile patronale, legal inregistrate.
ART. 7
Reprezentantii Guvernului lucreaza cu toate agentiile guvernamentale, considerate ca fiind implicate.
ART. 8
Reprezentantii au in toate situatiile un comportament transparent fata de entitatile pe care le reprezinta.
ART. 9
Reprezentantii prevazuti la art. 4 din prezentul regulament sint angajatii Secretariatului Tripartit pentru Dialog Social si, pe timpul cit au aceasta calitate, nu pot fi angajati in alte functii, fie ele si onorifice in aparatul Guvernului ori la o federatie sindicala sau patronala. In activitatea lor reprezentantii fiecareia dintre parti actioneaza pe baza si in conformitate cu mandatul primit de la organismul pe care il reprezinta.
ART. 10
Desemnarea si revocarea din calitatea de reprezentant se face de catre fiecare partener social pe care acesta il reprezinta.
ART. 11
Secretariatul Tripartit pentru Dialog Social are un aparat tehnic format din personal de specialitate si auxiliar.
ART. 12
Contractele individuale de munca ale reprezentantilor prevazuti la art. 4 si ale personalului din aparatul tehnic, prevazut la art. 11 se incheie intre acestia si persoana desemnata de Uniunea de Coordonare a Programului PHARE.
ART. 13
Reprezentantii partenerilor sociali in Secretariatul Tripartit pentru Dialog Social isi desfasoara activitatea in comun, iar actiunile intreprinse se stabilesc prin acordul acestora.
ART. 14
Finantarea intregii activitati a Secretariatului Tripartit pentru Dialog Social, inclusiv salariile, se asigura din fondurile puse la dispozitie cu aceasta destinatie prin Programul PHARE, precum si din alte surse puse la
dispozitie de organismele internationale, inclusiv de cele sindicale si patronale.

--------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016