Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 19 septembrie 2018  privind numirea, continuarea activităţii şi revocarea procurorilor cu funcţii de execuţie din cadrul Secţiei pentru investigarea infracţiunilor din justiţie    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 19 septembrie 2018 privind numirea, continuarea activităţii şi revocarea procurorilor cu funcţii de execuţie din cadrul Secţiei pentru investigarea infracţiunilor din justiţie

EMITENT: Consiliul Superior al Magistraturii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 812 din 21 septembrie 2018
──────────
    Aprobat prin Hotărârea nr. 911 din 19 septembrie 2018, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 812 din 21 septembrie 2018.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Secţia pentru investigarea infracţiunilor din justiţie, denumită în continuare secţia, funcţionează în cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
    (2) Procurorii din cadrul secţiei sunt numiţi în funcţie de către Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, în urma unui concurs, în limita posturilor prevăzute în statul de funcţii, aprobat potrivit legii, pe o perioadă de 3 ani, cu posibilitatea continuării activităţii în cadrul secţiei pentru o perioadă totală de cel mult 9 ani.

    ART. 2
    (1) Concursul se organizează de Consiliul Superior al Magistraturii, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale prezentului regulament.
    (2) Organizarea concursului se anunţă cu cel puţin 60 de zile înainte de data susţinerii primei probe, prin publicare pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii.
    (3) Data, locul şi calendarul de desfăşurare a concursului se aprobă prin hotărâre de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea Direcţiei resurse umane şi organizare, şi se afişează pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, la aceeaşi dată cu anunţul de organizare a concursului.

    CAP. II
    Concursul pentru numirea procurorilor cu funcţii de execuţie în cadrul secţiei
    SECŢIUNEA 1
    Înscrierea la concurs
    ART. 3
    Pentru a participa la concurs, procurorii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
    a) să nu fi fost sancţionaţi disciplinar în ultimii 3 ani;
    b) să aibă cel puţin gradul de parchet de pe lângă curte de apel;
    c) să aibă o vechime efectivă de cel puţin 18 ani în funcţia de procuror;
    d) să aibă o bună pregătire profesională;
    e) să aibă o conduită morală ireproşabilă.


    ART. 4
    (1) Procurorii îşi depun candidaturile în termen de 10 zile de la publicarea datei concursului, la Consiliul Superior al Magistraturii.
    (2) Fiecare candidat va depune un curriculum vitae, maximum 10 lucrări reprezentative pentru activitatea profesională a candidatului, întocmite în ultimii 3 ani, şi poate depune orice alte înscrisuri pe care le consideră relevante în susţinerea candidaturii.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Organizarea şi desfăşurarea concursului
    ART. 5
    Concursul constă în următoarele probe:
    a) un interviu;
    b) o evaluare a activităţii din ultimii 5 ani;
    c) o evaluare a unor acte profesionale întocmite de candidaţi din ultimii 3 ani de activitate.


    ART. 6
    (1) Comisia de organizare a concursului este condusă de un preşedinte, care este secretarul general al Consiliului Superior al Magistraturii. În cazul imposibilităţii îndeplinirii funcţiei de către acesta, comisia este condusă, în ordine, de secretarul general adjunct al Consiliului Superior al Magistraturii, de directorul Direcţiei resurse umane şi organizare sau de directorul adjunct al acestei direcţii.
    (2) Membrii comisiei de organizare se desemnează de către preşedintele acesteia dintre personalul de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii, cu funcţii de conducere şi execuţie, funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii.

    ART. 7
    Comisia de organizare a concursului are, în principal, următoarele atribuţii:
    1. centralizează cererile de înscriere la concurs, întocmeşte listele de înscriere, verifică îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor legale de participare la concurs prevăzute la art. 3 lit. a)-c), întocmeşte şi afişează lista candidaţilor care îndeplinesc condiţiile legale de participare la concurs şi afişează lista finală a candidaţilor;
    2. îndeplineşte toate activităţile necesare pentru organizarea şi desfăşurarea concursului, cu excepţia celor date în competenţa comisiei de concurs.


    ART. 8
    (1) Comisia de concurs pentru proba constând în evaluarea activităţii candidaţilor din ultimii 5 ani este formată din 2 inspectori din cadrul Direcţiei de inspecţie judiciară pentru judecători şi 2 inspectori din cadrul Direcţiei de inspecţie judiciară pentru procurori, desemnaţi de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea inspectorului-şef.
    (2) Comisia prevăzută la alin. (1) este condusă de un preşedinte, desemnat dintre membrii acesteia, prin hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii de numire a comisiei.
    (3) În componenţa comisiei sunt desemnaţi şi membri supleanţi, care îi vor înlocui, de drept, în ordinea stabilită prin hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, pe acei membri ai comisiei care, din motive întemeiate, nu îşi pot exercita atribuţiile.
    (4) Desemnarea membrilor comisiei are loc în termen de cel mult 5 zile de la publicarea listei finale a candidaţilor care îndeplinesc condiţiile de înscriere la concurs.

    ART. 9
    (1) Comisia de concurs pentru proba constând în evaluarea unor acte profesionale întocmite de candidaţi din ultimii 3 ani de activitate este desemnată de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii şi este formată din 2 procurori din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi 2 judecători din cadrul Secţiei penale a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, propuşi de colegiile de conducere ale acestora, precum şi un formator din cadrul Institutului Naţional al Magistraturii, propus de Consiliul ştiinţific al acestuia.
    (2) Comisia prevăzută la alin. (1) este condusă de un preşedinte, desemnat dintre membrii acesteia, prin hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii de numire a comisiei.
    (3) Dispoziţiile art. 8 alin. (3) şi (4) se aplică în mod corespunzător.

    ART. 10
    Comisiile de soluţionare a contestaţiilor împotriva evaluărilor au componenţa prevăzută la art. 8 şi 9, fiind desemnate în aceleaşi condiţii şi prin aceeaşi hotărâre a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii.

    ART. 11
    (1) Nu pot fi numite în comisia de organizare a concursului sau în comisiile de concurs persoanele care au soţul sau soţia, rude ori afini până la gradul al patrulea inclusiv în rândul candidaţilor.
    (2) Persoanele care sunt soţ/soţie sau rude ori afini până la gradul al patrulea nu pot face parte din aceeaşi comisie.
    (3) Dacă incompatibilitatea se iveşte ulterior desemnării membrilor comisiilor, membrul în cauză are obligaţia să se retragă şi să îi comunice de îndată această situaţie preşedintelui comisiei, în vederea înlocuirii sale.
    (4) Situaţiile de incompatibilitate a membrilor comisiei de organizare şi a membrilor comisiilor de concurs sunt soluţionate de preşedintele comisiei respective, iar situaţiile de incompatibilitate a preşedinţilor acestor comisii sunt soluţionate de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii.

    ART. 12
    (1) În termen de 5 zile de la data expirării termenului de depunere a candidaturilor, listele cu candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale de participare la concurs se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii.
    (2) Candidaţii respinşi în urma verificării pot formula contestaţii, în termen de 24 de ore de la publicarea pe site, la Consiliul Superior al Magistraturii. Contestaţiile vor fi soluţionate de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, prin hotărâre care se comunică de îndată contestatorului.
    (3) După soluţionarea contestaţiilor se întocmeşte lista finală a candidaţilor care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, listă care se aduce la cunoştinţa publică prin modalitatea prevăzută la alin. (1).

    ART. 13
    (1) Pentru realizarea evaluării candidaţilor în cadrul probelor prevăzute la art. 5 lit. b) şi c), de îndată după afişarea listei finale a candidaţilor care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, comisia de organizare solicită parchetelor de pe lângă curţile de apel ori Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie transmiterea unui număr de 10 acte profesionale întocmite de candidaţi din ultimii 3 ani de activitate şi a celorlalte documente necesare pentru verificarea respectării termenelor de soluţionare a lucrărilor cu privire la întreaga perioadă supusă evaluării, precum şi celelalte înscrisuri necesare evaluării activităţii acestora din ultimii 5 ani de activitate.
    (2) Constituie acte întocmite de candidaţi: actele întocmite de procurori în faza de urmărire penală ori în faza judecăţii, punctele de vedere care conţin abordarea unor probleme de drept întocmite în cadrul diverselor atribuţii, redactarea motivelor de apel sau de contestaţie, proiectele de recurs în interesul legii, referatele în dosarele în care s-au pronunţat soluţii definitive de achitare sau restituire, lucrări de cooperare internaţională, alte lucrări realizate pentru organisme şi organizaţii internaţionale, precum şi orice alte acte întocmite în exercitarea atribuţiilor de serviciu. Printre acestea se pot regăsi şi acte ale procurorului confirmate/infirmate ori urmate de hotărâri judecătoreşti de restituire a cauzei la parchet sau de achitare, respectiv apeluri ori recursuri admise/respinse, dacă este cazul.
    (3) Actele întocmite de candidaţi sau care privesc activitatea acestora trebuie să fie reprezentative pentru activitatea profesională a candidatului şi să aibă obiecte diferite.
    (4) În vederea verificării respectării termenelor rezonabile de soluţionare a lucrărilor, se solicită parchetelor de pe lângă curţile de apel sau, după caz, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie la care îşi desfăşoară activitatea candidatul date statistice sau orice documente necesare privind:
    a) activitatea candidatului, precum: numărul dosarelor sau al lucrărilor soluţionate, numărul de şedinţe de judecată la care a participat, numărul căilor de atac declarate şi motivate, alte activităţi desfăşurate în exercitarea atribuţiilor de serviciu;
    b) activitatea parchetului la secţia la care a funcţionat procurorul, precum: numărul mediu de dosare/lucrări soluţionate de procurori, numărul mediu de participări în şedinţe de judecată, numărul mediu de căi de atac declarate şi motivate.

    (5) Procurorul general al parchetului de pe lângă curtea de apel sau al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie ia măsurile necesare pentru respectarea procedurii prevăzute de prezentul articol, pentru identificarea actelor întocmite de candidaţi ori a celor care privesc activitatea acestora, pentru selectarea obiectivă a acestora, pentru strângerea informaţiilor prevăzute de prezentul articol şi pentru transmiterea în termen a acestora Consiliului Superior al Magistraturii.
    (6) Colegiul de conducere al parchetului de pe lângă curtea de apel sau al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie unde funcţionează candidatul analizează îndeplinirea criteriilor prevăzute la alin. (3) şi stabileşte care sunt cele 10 lucrări ale candidatului care vor fi înaintate Consiliului Superior al Magistraturii în vederea evaluării. În măsura în care solicită, candidatul poate fi prezent la selectarea acestor lucrări.
    (7) Toate actele întocmite de candidaţi sau care privesc activitatea acestora, transmise Consiliului Superior al Magistraturii, sunt certificate de instituţia emitentă, ele urmând a fi înaintate şi în format electronic, în măsura în care există în acest format.
    (8) Procurorul general al parchetului de pe lângă curtea de apel sau al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie trimite Consiliului Superior al Magistraturii documentele solicitate în termen de 10 zile de la primirea solicitării comisiei de organizare a concursului.

    ART. 14
    (1) După primirea documentelor prevăzute la art. 13, comisia de organizare a concursului anonimizează actele profesionale întocmite de candidaţi, solicitate de la parchetul de pe lângă curtea de apel sau de la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau depuse de către aceştia, astfel încât să nu fie posibilă identificarea candidatului. De asemenea, vor fi anonimizate documentele necesare pentru verificarea respectării termenelor de soluţionare a lucrărilor.
    (2) Comisia de organizare înaintează documentele primite comisiilor de concurs.

    ART. 15
    (1) Comisia prevăzută la art. 8 evaluează activitatea candidatului din ultimii 5 ani prin notarea, cu respectarea punctajului maxim indicat, a următoarelor aspecte: durata şi complexitatea cazurilor lucrate de procuror, rata de achitări, restituiri, condamnări, precum şi eventualele sesizări făcute din partea persoanelor cercetate şi soluţiile date la acestea.
    (2) Punctajul obţinut de fiecare candidat la proba de evaluare a activităţii candidatului este media aritmetică a punctajelor acordate de fiecare dintre membrii comisiei de concurs.
    (3) Punctajul maxim total ce poate fi acordat ca urmare a evaluării activităţii profesionale a candidatului din ultimii 5 ani este de 20 de puncte.
    (4) Pentru a fi declarat admis la această probă, candidatul trebuie să obţină un punctaj de minimum 15 puncte.
    (5) Comisia de concurs pentru proba constând în evaluarea activităţii candidatului din ultimii 5 ani calculează, conform alin. (2), media obţinută de fiecare candidat ca urmare a notării efectuate de fiecare membru.
    (6) Rezultatele probei de evaluare se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, prin grija comisiei de organizare, după susţinerea probei de către toţi candidaţii, menţionându-se pentru fiecare candidat dacă a fost admis sau respins, în funcţie de punctajul obţinut.
    (7) Împotriva punctajului obţinut la evaluare, candidatul poate face contestaţie în termen de 24 ore de la publicare, expunând argumentele pentru care critică punctajul acordat. Contestaţia se înregistrează la Consiliul Superior al Magistraturii.
    (8) Comisia de soluţionare a contestaţiilor se pronunţă asupra acestora în termen de 48 de ore.
    (9) Ca urmare a contestaţiei, unui candidat nu i se poate acorda un punctaj mai mic decât cel obţinut la evaluarea iniţială.
    (10) Rezultatele contestaţiilor se publică pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.

    ART. 16
    (1) Evaluarea actelor profesionale întocmite de candidaţi din ultimii 3 ani de activitate se va realiza de comisia prevăzută la art. 9 prin notarea, cu respectarea punctajului maxim indicat, a următoarelor aspecte: capacitate de analiză şi sinteză, coerenţă în exprimare, argumentaţie din punctul de vedere al clarităţii şi logicii, respectarea termenelor rezonabile de soluţionare a lucrărilor.
    (2) Punctajul obţinut de fiecare candidat la proba de evaluare a actelor profesionale din ultimii 3 ani de activitate este media aritmetică a punctajelor acordate de fiecare dintre membrii comisiei de evaluare.
    (3) Punctajul maxim total ce poate fi acordat ca urmare a evaluării unor acte profesionale întocmite de candidaţi din ultimii 3 ani de activitate este de 20 de puncte.
    (4) Pentru a fi declarat admis la această probă, candidatul trebuie să obţină un punctaj de minimum 10 puncte.
    (5) Comisia de concurs pentru proba constând în evaluarea unor acte profesionale întocmite de candidaţi din ultimii 3 ani de activitate calculează, conform alin. (2), media obţinută de fiecare candidat ca urmare a notării efectuate de fiecare membru al comisiei.
    (6) Rezultatele probei se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, prin grija comisiei de organizare, după susţinerea probei de către toţi candidaţii, menţionându-se pentru fiecare candidat dacă a fost admis sau respins, în funcţie de punctajul obţinut.
    (7) Împotriva punctajului obţinut la evaluare, candidatul poate face contestaţie în termen de 24 de ore de la publicare, expunând argumentele pentru care critică punctajul acordat. Contestaţia se înregistrează la Consiliul Superior al Magistraturii.
    (8) Comisia de soluţionare a contestaţiilor se pronunţă asupra acestora în termen de 48 de ore.
    (9) Ca urmare a contestaţiei, unui candidat nu i se poate acorda un punctaj mai mic decât cel obţinut la evaluarea iniţială.
    (10) Rezultatele contestaţiilor se publică pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.

    ART. 17
    (1) Candidaţii declaraţi admişi în urma verificării actelor profesionale şi a activităţii din ultimii 5 ani de activitate vor susţine un interviu în faţa Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, care va urmări verificarea pregătirii profesionale, a capacităţii de a lua decizii şi de a-şi asuma răspunderea, rezistenţa la stres, existenţa unei conduite morale ireproşabile, precum şi alte calităţi specifice. La interviu participă procurorul-şef de secţie şi un psiholog, care pot pune întrebări candidaţilor. Interviul este transmis în direct, pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii.
    (2) Desemnarea psihologului care participă la interviu cu rol consultativ se face de către Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, din rândul specialiştilor din cadrul Consiliului, al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, al curţilor de apel, precum şi dintre psihologii acreditaţi, propuşi de Colegiul Psihologilor din România.
    (3) Psihologul desemnat de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii poate adresa întrebări candidaţilor, în scopul evaluării motivaţiei şi competenţelor umane şi sociale ale acestora.
    (4) Punctajul maxim total ce poate fi atribuit de fiecare membru al Plenului ca urmare a interviului este de 60 de puncte.
    (5) Membrii Plenului primesc pentru fiecare candidat câte o fişă de notare nominală, care cuprinde şi numele şi prenumele membrului care a efectuat notarea şi semnătura acestuia.
    (6) Punctajul obţinut de fiecare candidat la proba interviului este media aritmetică a punctajelor acordate de fiecare dintre membrii Plenului.
    (7) Pentru a fi declarat admis la proba interviului, candidatul trebuie să obţină un punctaj de minimum 25 de puncte.
    (8) Rezultatele probei interviului se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, după susţinerea probei de către toţi candidaţii, menţionându-se pentru fiecare candidat dacă a fost admis sau respins, în funcţie de punctajul obţinut.
    (9) Rezultatele sunt definitive şi nu pot fi contestate.

    ART. 18
    (1) Susţinerea orală a interviului se înregistrează cu mijloace audiovideo.
    (2) Înregistrările se păstrează o perioadă de un an de la data desfăşurării probei.

    ART. 19
    (1) Punctajul final obţinut la concurs reprezintă suma punctajelor obţinute la cele 3 probe.
    (2) Pentru a fi declarat admis la concurs, candidatul trebuie să obţină minimum 70 de puncte, dar nu mai puţin de punctajele minime prevăzute de lege pentru fiecare probă.

    ART. 20
    (1) Comisia de organizare a concursului calculează punctajele finale ale candidaţilor şi întocmeşte listele finale.
    (2) Rezultatele finale ale concursului se publică pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii.

    ART. 21
    (1) Rezultatele finale ale concursului se prezintă Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, în vederea validării.
    (2) Plenul Consiliului Superior al Magistraturii poate invalida concursul, în tot sau în parte, în cazurile în care constată că nu au fost respectate condiţiile prevăzute de lege ori de regulament cu privire la organizarea concursului sau că există dovada săvârşirii unei fraude.
    (3) În termen de cel mult 10 zile de la publicarea rezultatelor concursului de numire în funcţia de procuror în cadrul Secţiei pentru investigarea infracţiunilor din justiţie, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii dispune, prin hotărârea de validare, numirea în funcţie a candidaţilor declaraţi admişi, în limita posturilor vacante şi în ordinea punctajelor obţinute.
    (4) La punctaje egale au prioritate, în următoarea ordine: candidaţii care au vechime mai mare la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau, după caz, la parchetul de pe lângă curtea de apel, candidaţii care au deţinut anterior funcţii de conducere, candidaţii care au titlul ştiinţific de doctor în drept.

    CAP. III
    Continuarea activităţii în cadrul secţiei
    ART. 22
    (1) La expirarea termenului de 3 ani pentru care a fost numit, procurorul poate cere continuarea activităţii în cadrul secţiei pe o nouă perioadă de 3 ani, fără a depăşi în total 9 ani de activitate în cadrul secţiei.
    (2) Cererea pentru continuarea activităţii se depune la Direcţia resurse umane şi organizare din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii, cu cel puţin 4 luni înainte de expirarea perioadei de numire.

    ART. 23
    (1) După depunerea cererii, Direcţia resurse umane şi organizare solicită punctul de vedere motivat al procurorului-şef de secţie.
    (2) Pe baza datelor din dosarul profesional, inclusiv a ultimului raport de evaluare a activităţii profesionale, precum şi a punctului de vedere al procurorului-şef de secţie, Direcţia resurse umane şi organizare întocmeşte un referat, pe care îl înaintează Plenului Consiliului Superior al Magistraturii.
    (3) Plenul Consiliului Superior al Magistraturii va analiza cererea depusă de procurorul care solicită continuarea activităţii în cadrul secţiei şi va decide asupra acesteia, având în vedere evaluarea activităţii desfăşurate de acesta în ultimii 3 ani.

    CAP. IV
    Revocarea din funcţie a procurorilor cu funcţii de execuţie din cadrul secţiei
    ART. 24
    Procurorii numiţi în cadrul Secţiei pentru investigarea infracţiunilor din justiţie pot fi revocaţi de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, la cererea motivată a procurorului-şef al secţiei, în cazul exercitării necorespunzătoare a atribuţiilor specifice funcţiei sau în cazul aplicării unei sancţiuni disciplinare.

    ART. 25
    (1) Plenul hotărăşte asupra revocării din funcţie, cu încunoştinţarea procurorului, care are dreptul de a fi prezent în faţa Plenului şi de a formula apărări.
    (2) Hotărârea Plenului se redactează în termen de 20 de zile de la pronunţare şi se comunică de îndată procurorului revocat din funcţie.

    CAP. V
    Dispoziţii finale şi tranzitorii
    ART. 26
    Toate documentele întocmite pentru concurs se păstrează în arhiva Consiliului Superior al Magistraturii, prin grija Direcţiei resurse umane şi organizare.

    ART. 27
    Toate termenele stabilite în cadrul prezentului regulament se calculează potrivit art. 181 şi următoarele din Codul de procedură civilă.

    ART. 28
    Prin derogare de la prevederile art. 2 alin. (2), pentru primul concurs în vederea numirii în funcţie, anunţul privind organizarea concursului se publică cu cel puţin 40 de zile înaintea datei interviului.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016