Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 18 noiembrie 2021  de organizare şi funcţionare a Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 18 noiembrie 2021 de organizare şi funcţionare a Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar

EMITENT: Consiliul Concurenţei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1222 din 23 decembrie 2021
──────────
    Pus în aplicare prin ORDINUL nr. 927 din 18 noiembrie 2021, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1222 din 23 decembrie 2021.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar este organizat şi funcţionează ca structură fără personalitate juridică în cadrul Consiliului Concurenţei, în conformitate cu prevederile art. 55 alin. (1) din Legea nr. 202/2016 privind integrarea sistemului feroviar din România în spaţiul feroviar unic european, cu modificările şi completările ulterioare (denumită în continuare Legea nr. 202/2016).
    (2) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar este independent din punct de vedere organizatoric, juridic, decizional şi în ceea ce priveşte deciziile de ordin financiar faţă de administratorul infrastructurii feroviare, organismele de tarifare a infrastructurii feroviare, organismele de alocare a capacităţilor de infrastructură feroviară, precum şi faţă de operatorii de transport feroviar. Din punct de vedere funcţional, acest organism este independent faţă de orice autoritate competentă implicată în acordarea unui contract de servicii publice.

    ART. 2
    (1) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar îndeplineşte rolul organismului de reglementare naţional unic.
    (2) În exercitarea atribuţiilor sale, Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar stabileşte contacte şi cooperează cu alte autorităţi şi instituţii publice naţionale şi europene, cu organismele similare din statele membre ale Uniunii Europene sau internaţionale.

    CAP. II
    Organizarea Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar
    ART. 3
    (1) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar este format din 5 membri, selectaţi potrivit prevederilor Regulamentului privind procedura de selecţie a membrilor Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar, adoptat de Consiliul Concurenţei, cu îndeplinirea condiţiilor prevăzute de art. 4.
    (2) Membrii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar sunt numiţi şi revocaţi prin ordin al preşedintelui Consiliului Concurenţei pentru o perioadă de 5 ani, cu posibilitatea reînnoirii mandatului o singură dată. Preşedintele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar este numit dintre membrii Plenului Consiliului Concurenţei.
    (3) În situaţia în care mandatul de membru al Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar încetează înainte de termen, se numeşte un nou membru pentru durata rămasă din mandat, în funcţia devenită vacantă.

    ART. 4
    (1) Pe durata exercitării funcţiilor pe care le deţin în cadrul Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar, membrilor acestuia le este interzis să solicite sau să primească instrucţiuni din partea oricărei entităţi publice ori private.
    (2) Membrii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar nu pot deţine nicio poziţie sau responsabilitate profesională în cadrul operatorilor sau al entităţilor reglementate din sectorul feroviar timp de cel puţin un an după încheierea mandatului lor.
    (3) În exercitarea funcţiei de membru al Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar, membrii numiţi în condiţiile legii, care în momentul numirii sau pe parcursul mandatului se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute la art. 55 alin. (5) lit. b)-f) din Legea nr. 202/2016, au la dispoziţie un termen de cel mult 15 zile pentru ieşirea din starea de incompatibilitate. În caz de nerespectare a acestui termen, mandatul celui aflat în această situaţie încetează, urmând a fi numit un alt membru. Conflictul de interese este definit la art. 55 alin. (11) din Legea nr. 202/2016.

    ART. 5
    (1) Pentru activitatea depusă, membrii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar au dreptul la o indemnizaţie lunară, stabilită prin ordin al preşedintelui Consiliului Concurenţei, care nu poate depăşi 20% din indemnizaţia lunară a preşedintelui Consiliului Concurenţei.
    (2) Cheltuielile necesare desfăşurării activităţii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar vor fi cuprinse în bugetul Consiliului Concurenţei.
    (3) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar poate colabora cu specialişti în diverse domenii de activitate, prin încheierea de acorduri, protocoale, convenţii civile sau contracte, după caz, în condiţiile legii, în exercitarea atribuţiilor sale şi poate solicita şi primi sprijin din partea altor instituţii specializate ale statului.

    CAP. III
    Atribuţiile Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar, ale preşedintelui şi ale membrilor acestuia
    ART. 6
    (1) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar acţionează în domeniul transportului feroviar fără a aduce atingere competenţelor Consiliului Concurenţei de a aplica dispoziţiile Legii concurenţei nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (denumită în continuare Legea nr. 21/1996).
    (2) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar exercită următoarele atribuţii:
    a) analizează şi se pronunţă, prin decizie, într-un termen de maximum 40 de zile de la primirea tuturor informaţiilor şi/sau documentelor necesare analizei cu privire la plângerile formulate de orice solicitant care consideră că a fost tratat inechitabil, a fost discriminat sau nedreptăţit în orice fel, în special prin deciziile adoptate de administratorul infrastructurii sau, după caz, de către operatorul de transport feroviar sau de către operatorul unei infrastructuri de servicii cu privire la:
    (i) documentul de referinţă al reţelei în versiunile provizorii şi finale ale acestuia;
    (ii) criteriile stabilite în documentul de referinţă al reţelei;
    (iii) procedura de alocare a capacităţilor de infrastructură feroviară şi rezultatul său;
    (iv) sistemul de tarifare;
    (v) nivelul sau structura tarifelor de infrastructură care i se cer sau i se pot cere a fi plătite;
    (vi) măsuri privind accesul la infrastructura feroviară, în conformitate cu prevederile art. 10-13 din Legea nr. 202/2016;
    (vii) accesul la servicii şi tarifarea acestora, în conformitate cu prevederile art. 13 din Legea nr. 202/2016;
    (viii) managementul traficului;
    (ix) planificarea lucrărilor de reînnoire şi operaţiunile de mentenanţă programate sau neprogramate;
    (x) conformitatea cu cerinţele privind conflictele de interese prevăzute la art. 7-7^4 din Legea nr. 202/2016;

    b) analizează şi se pronunţă, prin decizie, cu privire la plângerile formulate de orice solicitant împotriva refuzului de acordare de capacităţi de infrastructură sau contra termenilor unei oferte de capacitate de infrastructură;
    c) stabileşte, prin decizie, potrivit prevederilor art. 56 alin. (5) din Legea nr. 202/2016, dacă echilibrul economic al unui contract de servicii publice este compromis;
    d) monitorizează situaţia concurenţei de pe pieţele de servicii feroviare şi verifică din oficiu aspectele prevăzute la lit. a);
    e) verifică dacă documentul de referinţă al reţelei conţine clauze discriminatorii sau creează puteri discreţionare ale administratorului infrastructurii;
    f) impune, prin decizie, în îndeplinirea atribuţiilor prevăzute la art. 56 alin. (4) şi (6) din Legea nr. 202/2016 măsurile necesare pentru remedierea situaţiei constatate şi formulează recomandări pentru adoptarea de măsuri care facilitează dezvoltarea transportului feroviar;
    g) monitorizează negocierile dintre solicitanţi şi administratorul infrastructurii feroviare cu privire la nivelul tarifelor de utilizare a infrastructurii feroviare şi intervine în cazul în care negocierile ar putea să contravină prevederilor legale în vigoare;
    h) cooperează cu Autoritatea de Siguranţă Feroviară Română şi cu Organismul de Licenţe Feroviare Român, în vederea prevenirii efectelor negative asupra concurenţei sau a siguranţei pe piaţa feroviară;
    i) consultă cu regularitate reprezentanţii utilizatorilor serviciilor de transport feroviar de mărfuri şi călători, potrivit art. 56 alin. (10) din Legea nr. 202/2016;
    j) se asigură că tarifele stabilite de administratorul infrastructurii feroviare sunt în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi au un caracter nediscriminatoriu, conform atribuţiilor sale;
    k) desfăşoară acţiuni de audit sau iniţiază audituri externe, în condiţiile Legii nr. 202/2016;
    l) exercită puterile de inspecţie prevăzute de Legea nr. 21/1996;
    m) întocmeşte şi publică anual raportul privind activitatea desfăşurată;
    n) aprobă prin hotărâre regulamente şi instrucţiuni, puse în aplicare prin ordin al preşedintelui Consiliului Concurenţei;
    o) colaborează cu autorităţile publice în îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin;
    p) efectuează schimburi de informaţii cu organisme de supraveghere similare din alte state membre ale Uniunii Europene cu privire la activitatea lor, la principiile şi practicile lor decizionale, astfel încât principiile decizionale ale acestuia să fie armonizate cu cele ale organismelor de supraveghere din statele membre ale Uniunii Europene;
    q) colaborează cu organismele de reglementare din statele membre, în ceea ce priveşte monitorizarea pieţei feroviare, analiza plângerilor, derularea anchetelor şi elaborarea de principii şi practici comune pentru luarea deciziilor în temeiul Legii nr. 202/2016;
    r) reprezintă România în relaţia cu Comisia Europeană, în ceea ce priveşte cooperarea cu organisme de reglementare similare din domeniul feroviar şi participă în cadrul reţelei europene a organismelor de reglementare;
    s) analizează periodic respectarea cadrului legal în domeniul său de activitate şi face propuneri pentru îmbunătăţire, în concordanţă cu reglementările Uniunii Europene;
    ş) formulează recomandări pentru adoptarea de măsuri care să asigure caracterul nediscriminatoriu al tarifelor, al accesului la infrastructura feroviară şi care să faciliteze dezvoltarea pieţei serviciilor de transport feroviar;
    t) aprobă propunerea de buget propriu, care va fi parte a proiectului de buget al Consiliului Concurenţei;
    ţ) îndeplineşte orice alte atribuţii specifice prevăzute de Legea nr. 202/2016.


    ART. 7
    Preşedintele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar are următoarele atribuţii:
    a) reprezintă Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar în faţa autorităţilor publice, precum şi a altor instituţii din ţară şi străinătate, a organismelor şi organizaţiilor internaţionale din domeniul feroviar;
    b) convoacă şi conduce şedinţele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar şi supune la vot propunerile membrilor;
    c) semnează corespondenţa, ca urmare a îndeplinirii atribuţiilor, potrivit prevederilor Legii nr. 202/2016;
    d) semnează deciziile şi hotărârile Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar prin care se dispun măsuri şi se aplică sancţiuni;
    e) exercită orice alte atribuţii care îi revin potrivit Legii nr. 202/2016.


    ART. 8
    Membrii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar au următoarele atribuţii:
    a) participă la şedinţele ordinare şi extraordinare ale Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar;
    b) participă la dezbaterile din cadrul şedinţelor, deliberează şi îşi exprimă votul în conformitate cu atribuţiile legale conferite;
    c) semnează deciziile şi hotărârile Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar prin care se dispun măsuri şi se aplică sancţiuni;
    d) pot propune activităţi de cercetare din oficiu a situaţiilor care pot reprezenta încălcarea prevederilor Legii nr. 202/2016;
    e) îndeplinesc orice alte atribuţii conform delegării preşedintelui Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar.


    ART. 9
    (1) În exercitarea atribuţiilor care îi revin, Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar este abilitat să solicite administratorului infrastructurii, operatorilor infrastructurilor de servicii, operatorilor de transport feroviar sau oricărei alte părţi implicate furnizarea informaţiilor şi documentelor necesare.
    (2) Administratorul infrastructurii, operatorii infrastructurilor de servicii, operatorii de transport feroviar sau oricare alte părţi implicate sunt obligaţi să prezinte fără întârziere informaţiile prevăzute la alin (1). Nerespectarea acestei obligaţii constituie contravenţie şi se sancţionează potrivit art. 61 alin. (3) lit. a) şi art. 62 lit. b) din Legea nr. 202/2016.

    ART. 10
    (1) În cadrul Consiliului Concurenţei funcţionează o structură organizatorică care asigură aparatul tehnic necesar în scopul desfăşurării activităţii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar. Aceasta este subordonată Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar în ceea ce priveşte exercitarea atribuţiilor prevăzute de Legea nr. 202/2016.
    (2) Structura organizatorică prevăzută la alin. (1) exercită atribuţiile prevăzute la art. 23 alin. (1) şi (2) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului Concurenţei, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 985/2019, cu modificările ulterioare. În cadrul acesteia sunt încadrate aceleaşi categorii de personal ca şi în restul direcţiilor Consiliului Concurenţei. Funcţia publică de specialitate este cea de inspector de concurenţă.
    (3) Inspectorii de concurenţă sunt abilitaţi cu puterile de inspecţie prevăzute de Legea nr. 21/1996, fiind aplicabile, în mod corespunzător, art. 38-40 din acest act normativ.

    CAP. IV
    Funcţionarea Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar
    SECŢIUNEA 1
    Convocarea şedinţelor
    ART. 11
    (1) Activitatea Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar se desfăşoară în şedinţe ordinare şi extraordinare.
    (2) Şedinţele ordinare se desfăşoară lunar, iar şedinţele extraordinare ori de câte ori este necesar pentru analizarea unor situaţii care nu suportă întârziere.
    (3) Şedinţele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar se pot desfăşura şi prin mijloace electronice care să întrunească condiţiile tehnice necesare pentru identificarea participanţilor şi care garantează securitatea şi confidenţialitatea comunicării.

    ART. 12
    (1) Convocarea membrilor Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar se face în scris de către preşedinte.
    (2) Convocarea va cuprinde data, ora, locul şi, după caz, modalitatea în care se va desfăşura şedinţa, precum şi ordinea de zi.
    (3) Convocarea Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar în şedinţă ordinară se va comunica, inclusiv prin e-mail, prin grija structurii organizatorice prevăzute la art. 10, cu cel puţin 5 zile înainte de desfăşurarea şedinţei.
    (4) Convocarea Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar în şedinţă extraordinară se va comunica prin grija structurii organizatorice prevăzute la art. 10, cu cel puţin două zile înainte de desfăşurarea şedinţei.
    (5) Convocarea va fi însoţită de materialele ce urmează să fie supuse dezbaterilor.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Desfăşurarea şedinţelor
    ART. 13
    (1) Şedinţele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar sunt conduse de preşedinte sau, în absenţa acestuia, de un membru al Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar desemnat de preşedinte.
    (2) Preşedintele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar poate delega puteri de reprezentare oricăruia dintre membri, mandatul trebuind să menţioneze expres puterile delegate şi durata exercitării lor.
    (3) Proiectele de pe ordinea de zi vor fi dezbătute în ordinea în care au fost înscrise. Ordinea de zi a şedinţelor se aprobă la începutul fiecărei şedinţe şi poate fi completată sau modificată, la propunerea preşedintelui, cu votul a cel puţin 3 membri.

    SECŢIUNEA a 3-a
    Deliberarea şi decizia în cadrul şedinţelor Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar
    ART. 14
    (1) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar deliberează şi decide valabil în cvorum de cel puţin 3 membri, dintre care unul trebuie să fie preşedintele sau reprezentantul său desemnat.
    (2) Deciziile Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar se adoptă cu majoritatea de voturi a membrilor prezenţi. Fiecare membru dispune de un vot. În caz de paritate de voturi, prevalează soluţia votată de preşedinte sau, după caz, de reprezentantul care îl înlocuieşte.
    (3) Membrii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar se retrag din procesul decizional în cazurile care privesc o societate cu care au avut legătură directă sau indirectă în anul precedent lansării unei proceduri.

    ART. 15
    (1) Dezbaterile din cadrul şedinţelor Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar au loc conform ordinii de zi, sunt înregistrate audio şi video şi se consemnează în procesul-verbal al şedinţei.
    (2) Procesul-verbal al şedinţei se redactează de către persoana desemnată din cadrul structurii de specialitate prevăzute la art. 10, pe baza înregistrării audiovideo şi a consemnărilor din cadrul şedinţei. Procesul-verbal va fi înregistrat în Registrul de procese-verbale al Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar.

    ART. 16
    (1) În exercitarea atribuţiilor sale, Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar emite decizii şi hotărâri.
    (2) Deciziile şi hotărârile Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar se iau prin vot deschis, cu majoritatea membrilor prezenţi. Membrii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar, care s-au abţinut sau au votat împotriva luării deciziei/hotărârii în forma adoptată, vor solicita menţionarea opiniilor lor separate în procesul-verbal al şedinţei.
    (3) Deliberările Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar nu sunt publice. Acestea se consemnează într-o minută care nu este un document public.

    ART. 17
    (1) Membrii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar au obligaţia de a se retrage din procesul decizional, motivând în scris retragerea dacă:
    a) se află în una dintre situaţiile prevăzute la art. 55 alin. (11) din Legea nr. 202/2016;
    b) nu este asigurată independenţa decizională a membrilor atât în sfera relaţională internă, faţă de relaţiile ierarhice, funcţionale sau de reprezentare, cât şi în sfera relaţională externă, faţă de administratorul infrastructurii feroviare publice din România, operatorii de transport feroviar ori autorităţi sau instituţii publice din domeniul transportului feroviar;
    c) în urma luării unei decizii, ar rezulta un folos material necuvenit, pentru sine, soţ/soţie sau rudele de gradul I;
    d) nu îndeplineşte, cumulativ, condiţiile prevăzute la art. 55 alin. (5) din Legea nr. 202/2016.

    (2) Încălcarea obligaţiilor prevăzute la alin. (1) va atrage revocarea de către preşedintele Consiliului Concurenţei a mandatului acordat, precum şi răspunderea disciplinară, administrativă, civilă ori penală, după caz, potrivit legii.

    SECŢIUNEA a 4-a
    Comunicarea şi contestarea deciziilor
    ART. 18
    (1) Deciziile Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar sunt obligatorii pentru toate părţile implicate.
    (2) Deciziile se redactează prin grija structurii de specialitate prevăzute la art. 10, se semnează de membrii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar şi ulterior sunt comunicate părţilor implicate, cu respectarea termenelor legale. Exemplarul care se comunică părţilor este semnat doar de preşedintele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar.
    (3) Deciziile Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar se publică pe pagina web proprie. La publicare se va ţine seama de interesele legitime ale întreprinderilor în cauză. Deciziile vor fi confidenţializate într-o formă care asigură protejarea secretelor de afaceri ale întreprinderilor.
    (4) Deciziile Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar pot fi contestate în contencios administrativ la Curtea de Apel Bucureşti, în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la comunicare. Instanţa poate dispune, la cerere, suspendarea executării deciziei atacate, în condiţiile legii. În cazul amenzilor, suspendarea se poate dispune cu condiţia plăţii unei cauţiuni stabilite conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la creanţele bugetare.

    SECŢIUNEA a 5-a
    Cooperarea cu autorităţi şi instituţii europene şi cu organisme de supraveghere similare
    ART. 19
    (1) În exercitarea atribuţiilor sale de cooperare cu autorităţi şi instituţii europene şi cu organisme de supraveghere similare, Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar face schimb de informaţii în ceea ce priveşte activitatea desfăşurată, procedurile specifice, principiile şi practicile decizionale şi aspecte de interpretare a legislaţiei Uniunii Europene în domeniul feroviar, acordarea reciprocă a asistenţei în atribuţii privind monitorizarea pieţei feroviare, analiza plângerilor şi/sau derularea anchetelor pe trase internaţionale.
    (2) În acest scop, Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar participă la reuniunile periodice ale European Network of Rail Regulatory Bodies, organizate de Comisia Europeană, şi la reuniunile Independent Regulators’ Group - Rail, reţeaua organismelor independente de reglementare feroviară, precum şi la alte activităţi similare.
    (3) Participarea Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar la reuniunile prevăzute la alin. (2) se poate desfăşura şi prin mijloace electronice, care să întrunească condiţiile tehnice necesare pentru identificarea participanţilor şi care garantează securitatea şi confidenţialitatea comunicării.
    (4) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar participă, prin intermediul structurii de specialitate prevăzute la art. 10, la grupurile de lucru ale reţelei Independent Regulators’ Group - Rail.
    (5) Poziţia/Votul Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar în cadrul cooperării cu aceste entităţi este exprimat(ă) de către preşedinte, după consultarea membrilor Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar. Consultarea membrilor Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar şi exprimarea poziţiei/votului pot fi realizate şi prin mijloace electronice.
    (6) În exercitarea atribuţiilor sale de cooperare potrivit alin. (1)-(5), preşedintele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar poate delega puteri de reprezentare, prin mandat, oricăruia dintre membri, conducerii structurii de specialitate director/şef serviciu sau inspectorilor de concurenţă, în mandat fiind menţionate expres puterile delegate şi durata exercitării lor.

    SECŢIUNEA a 6-a
    Registrele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar
    ART. 20
    Registrele Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar sunt următoarele:
    a) Registrul general de intrare şi de ieşire a corespondenţei, comun cu Registrul general al Consiliului Concurenţei;
    b) Registrul de arhivă, comun cu Registrul de arhivă al Consiliului Concurenţei;
    c) Registrul de şedinţă, în care se consemnează convocatoarele, ordinea de zi şi procesele-verbale ale şedinţelor Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar;
    d) Registrul de decizii şi hotărâri, în care se înregistrează deciziile şi hotărârile Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar;
    e) alte registre necesare desfăşurării activităţii Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar.


    CAP. V
    Dispoziţii finale
    ART. 21
    (1) Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar întocmeşte şi publică anual, pe pagina web, raportul privind activitatea desfăşurată.
    (2) Deciziile emise de către Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar se publică pe pagina web proprie. La publicarea deciziilor se va ţine seama de interesele legitime ale întreprinderilor în cauză, astfel încât secretul de afaceri să nu fie divulgat.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016