Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 18 aprilie 2012  de organizare si functionare a Consiliului de coordonare de pe langa Oficiul Roman pentru Adoptii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 18 aprilie 2012 de organizare si functionare a Consiliului de coordonare de pe langa Oficiul Roman pentru Adoptii

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 268 din 23 aprilie 2012

    ART. 1
    (1) Consiliul de coordonare, denumit în continuare Consiliu, este un organism fãrã personalitate juridicã ce funcţioneazã pe lângã Oficiul Român pentru Adopţii, denumit în continuare Oficiul, cu rol consultativ asupra politicii şi strategiei în materia adopţiei.
    (2) Consiliul asigurã sprijin Oficiului în scopul îndeplinirii adecvate a atribuţiilor acestuia în calitate de autoritate centralã în materia adopţiei şi propune persoana ce urmeazã a fi numitã în funcţia de preşedinte al acestei instituţii.
    ART. 2
    În vederea îndeplinirii rolului sãu, Consiliul are urmãtoarele atribuţii:
    a) analizeazã strategia, politicile şi programele elaborate de Oficiu şi formuleazã recomandãri cu privire la îmbunãtãţirea acestora;
    b) avizeazã strategia, politicile şi programele elaborate de Oficiu;
    c) formuleazã propuneri privind îmbunãtãţirea cadrului normativ în domeniu;
    d) propune primului-ministru persoana ce va fi numitã în funcţia de preşedinte al Oficiului.
    ART. 3
    (1) În exercitarea atribuţiilor sale, Consiliul emite decizii vizând propria procedurã internã de lucru, formuleazã propuneri, recomandãri şi emite avize, în urma exprimãrii votului deschis al majoritãţii membrilor sãi. Avizele au caracter consultativ.
    (2) În situaţia în care unul dintre membrii Consiliului se aflã în imposibilitatea de a participa la lucrãrile şedinţelor, va mandata în scris o altã persoanã din cadrul organizaţiei pe care o reprezintã sã îl înlocuiascã.
    ART. 4
    (1) Consiliul se întruneşte semestrial în şedinţe ordinare şi ori de câte ori este nevoie în şedinţe extraordinare, la convocarea preşedintelui Oficiului.
    (2) Lucrãrile Consiliului sunt conduse de preşedintele Oficiului, iar în lipsa acestuia de cãtre persoana desemnatã în acest scop de cãtre acesta.
    (3) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), lucrãrile şedinţei în cadrul cãreia urmeazã a se formula propunerea vizând nominalizarea persoanei ce va fi numitã în funcţia de preşedinte al Oficiului sunt conduse de cãtre decanul de vârstã al membrilor Consiliului.
    ART. 5
    La lucrãrile semestriale ale Consiliului pot participa, la invitaţia preşedintelui Oficiului, cu acordul membrilor Consiliului, şi reprezentanţi ai altor autoritãţi sau instituţii, precum şi reprezentanţi ai asociaţiilor/fundaţiilor pãrinţilor adoptatori, specialişti şi alţi reprezentanţi ai societãţii civile.
    ART. 6
    (1) Lucrãrile de secretariat tehnic ale Consiliului sunt asigurate de Oficiu, prin intermediul personalului propriu desemnat în acest scop.
    (2) Convocarea Consiliului se face în scris, cu cel puţin 15 zile înaintea şedinţelor ordinare sau cu cel puţin douã zile lucrãtoare înainte de şedinţele extraordinare. Odatã cu notificarea convocãrii sunt puse la dispoziţia membrilor Consiliului ordinea de zi şi materialele aferente subiectelor înscrise pe ordinea de zi.
    (3) În invitaţia la şedinţã se vor preciza data, ora, locul desfãşurãrii şi ordinea de zi a acesteia.
    ART. 7
    (1) Convocarea Consiliului şi data organizãrii şedinţei în care urmeazã a fi formulatã propunerea pentru funcţia de preşedinte al Oficiului se publicã pe site-ul Oficiului.
    (2) Persoanele interesate îşi pot depune candidaturile la secretariatul tehnic al Consiliului pânã cel mai târziu cu douã zile înainte de data fixatã pentru şedinţã.
    (3) Depunerea candidaturii este însoţitã de curriculum vitae, certificatul de cazier judiciar şi de documentele care atestã experienţa profesionalã şi studiile absolvite.
    ART. 8
    (1) La debutul şedinţei în care urmeazã a fi formulatã propunerea pentru funcţia de preşedinte al Oficiului, membrii Consiliului verificã documentaţia prevãzutã la art. 7 alin. (3), stabilesc planul de interviu şi procedeazã la audierea candidaţilor.
    (2) Rezultatele audierilor se consemneazã într-un proces-verbal care conţine şi rezultatul votului deschis al majoritãţii membrilor Consiliului vizând persoana ce urmeazã a fi propusã pentru a ocupa funcţia de preşedinte al Oficiului.
    (3) În situaţia depunerii mai multor candidaturi, dacã 2 candidaţi au obţinut un numãr egal de voturi, Consiliul reia procedura de vot pentru aceştia. Persoana care obţine numãrul cel mai mare de voturi va fi propusã pentru a ocupa funcţia de preşedinte al Oficiului.
    (4) Participarea tuturor membrilor Consiliului la şedinţa în cadrul cãreia urmeazã sã se formuleze propunerea prevãzutã la alin. (1) şi votul acestora sunt obligatorii.
    ART. 9
    (1) Propunerea pentru numirea preşedintelui Oficiului, însoţitã de procesul-verbal al şedinţei care consemneazã rezultatele votului, în original, semnat de cãtre toţi membrii Consiliului, se înainteazã în scris primului-ministru, în termen de 3 zile de la data şedinţei în care a fost formulatã.
    (2) Consiliul are obligaţia de a se întruni şi de a proceda la formularea unei propuneri în condiţiile prezentului regulament cu cel puţin 15 zile înainte de expirarea mandatului preşedintelui Oficiului.
    ART. 10
    (1) În termen de 5 zile lucrãtoare de la intrarea în vigoare a prezentului regulament, Consiliul se întruneşte în prima sa şedinţã extraordinarã în vederea formulãrii propunerii vizând persoana ce urmeazã a fi numitã în funcţia de preşedinte al Oficiului.
    (2) În scopul îndeplinirii obligaţiei prevãzute la alin. (1), secretariatul tehnic al Consiliului îndeplineşte formalitãţile şi demersurile impuse de organizarea primei şedinţe a acestuia.

                                   --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016