Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ART. 1
(1) Solicitările şi documentele prevăzute la art. 5 alin (2) din Hotărârea Guvernului nr. 280/2016 privind aprobarea valorii cotizaţiilor şi a plafonului în limita căruia se decontează serviciile lingvistice, precum şi a procedurii de acordare, verificare şi control pentru organizaţiile profesionale/ interprofesionale neguvernamentale din sectorul agricol şi agroalimentar, denumită în continuare hotărâre, se realizează prin intermediul Comisiei pentru analiza solicitărilor pentru acordul prealabil privind plata anuală a cotizaţiilor, respectiv a serviciilor lingvistice pentru organizaţiile profesionale/ interprofesionale neguvernamentale din sectorul agricol şi agroalimentar, denumită în continuare Comisia.
(2) Comisia este un organism deliberativ, fără personalitate juridică.
(3) Comisia este sprijinită în activitatea sa de structurile tehnice de specialitate, pe domeniul de competenţă, din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, denumit în continuare MADR.
ART. 2
(1) Comisia funcţionează în prezenţa a minimum 5 membri din numărul total de 7 membri.
(2) Lucrările Comisiei sunt conduse de preşedintele acesteia, care coordonează întreaga activitate a Comisiei. În cazul în care preşedintele Comisiei lipseşte, acesta este înlocuit de vicepreşedinte, care exercită atribuţiile preşedintelui, inclusiv dreptul de vot.
ART. 3
(1) Comisia se întruneşte periodic, pentru analiza situaţiilor care impun luarea unei decizii.
(2) Comisia este convocată de către secretariat, după aprobarea de către preşedinte sau vicepreşedinte a ordinii de zi, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data la care va avea loc şedinţa Comisiei. Odată cu aprobarea ordinii de zi, preşedintele sau vicepreşedintele va stabili şi persoanele ce urmează a fi invitate la şedinţă.
ART. 4
(1) În urma analizării documentaţiei prevăzute la art. 5 alin. (2) din hotărâre, Comisia deliberează asupra solicitărilor formulate şi întocmeşte un raport privind propunerea de acceptare sau respingere a solicitării, cu motivaţiile aferente, conform art. 5 alin. (5) din hotărâre.
(2) Suplimentar, pot fi puse la dispoziţia membrilor Comisiei, de către direcţiile tehnice de specialitate din cadrul MADR sau organizaţiile profesionale/interprofesionale neguvernamentale din sectorul agricol şi agroalimentar implicate, după caz, la cerere, orice alte documente care facilitează analiza documentaţiei prevăzute la art. 5 alin. (2) din hotărâre.
(3) Propunerile Comisiei se adoptă cu votul a cel puţin 5 din numărul total de 7 membri, prin semnarea de către toţi membrii prezenţi, în mod direct sau în baza împuternicirii acordate, a procesului-verbal de şedinţă.
(4) Raportul prevăzut la alin. (1) întocmit de Comisie este semnat de membrii acesteia.
ART. 5
(1) La şedinţele Comisiei, secretariatul acesteia va consemna într-un registru de procese-verbale aspectele analizate şi toate propunerile adoptate în cadrul şedinţei.
(2) La lucrările Comisiei pot fi invitaţi, după caz, reprezentanţii persoanelor juridice ale căror situaţii de fapt şi de drept sunt supuse analizei Comisiei, în mod direct sau prin reprezentant.
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: