Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 16 decembrie 1999  de organizare si functionare a Uniunii Nationale a Practicienilor in Reorganizare si Lichidare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 16 decembrie 1999 de organizare si functionare a Uniunii Nationale a Practicienilor in Reorganizare si Lichidare

EMITENT: MINISTERUL JUSTITIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1 din 4 ianuarie 2000

CAP. 1
Dispoziţii generale, obiective şi atribuţii
ART. 1
Uniunea Nationala a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare (U.N.P.R.L.), denumita în continuare Uniune, este persoana juridicã de utilitate publica, autonomã şi fãrã scop lucrativ, din care fac parte practicienii în reorganizare şi lichidare, în condiţiile stabilite de <>Ordonanta Guvernului nr. 79/1999 privind organizarea activitãţii practicienilor în reorganizare şi lichidare, denumita în continuare ordonanta.
ART. 2
(1) Uniunea are patrimoniu propriu şi autonomie de decizie şi funcţionalã.
(2) Uniunea îşi asigura resursele financiare din venituri proprii, donaţii şi sponsorizãri din partea persoanelor fizice şi juridice din ţara şi din strãinãtate.
ART. 3
Uniunea îşi constituie filiale cu personalitate juridicã în resedintele de judeţ şi în municipiul Bucureşti.
ART. 4
Structura aparatului propriu şi bugetul de venituri şi cheltuieli se stabilesc în raport cu nevoile Uniunii şi în limita posibilitãţilor sale financiare. Structura aparatului propriu se va stabili de Comitetul naţional de conducere al Uniunii.
ART. 5
(1) Uniunea are sigla proprie, aprobatã de Comitetul naţional de conducere. Aceasta va figura pe toate documentele emise de Uniune şi de filialele sale.
(2) Sediul central al Uniunii, în care funcţioneazã Comitetul naţional de conducere, este în municipiul Bucureşti, str. Mendeleev nr. 36-38, sectorul 1.
(3) Denumirea Uniunea Nationala a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare, cu specificarea sediului central, sau, dupã caz, denumirea filialei judeţene sau a municipiului Bucureşti, cu specificarea sediului acestora, va figura pe toate actele emise de Uniune sau de filialele sale.
ART. 6
Obiectivele şi atribuţiile Uniunii sunt cele definite la art. 17 din ordonanta.

CAP. 2
Membrii Uniunii. Drepturile şi obligaţiile acestora
ART. 7
(1) Pot fi membri ai Uniunii persoanele fizice şi juridice, romane sau strãine, care îndeplinesc condiţiile stabilite prin ordonanta şi prin prezentul regulament.
(2) Persoanele fizice romane pot dobândi calitatea de membru al Uniunii în condiţiile art. 4, 9 şi 10 din ordonanta.
(3) Persoanele juridice romane pot dobândi calitatea de membru al Uniunii dacã îndeplinesc condiţiile stabilite la art. 6 alin. (1) din ordonanta.
(4) Persoanele fizice strãine şi persoanele juridice strãine pot dobândi calitatea de membru al Uniunii în condiţiile art. 22 din ordonanta.
ART. 8
Membrii Uniunii au urmãtoarele drepturi:
a) sa desfãşoare activitatea de practician în reorganizare şi lichidare pe întreg teritoriul României;
b) sa participe la lucrãrile Congresului Uniunii şi la adunãrile generale ale filialelor sale;
c) sa aleagã şi sa fie aleşi în organele de conducere ale Uniunii şi ale filialelor sale;
d) sa voteze în Congresul Uniunii şi în adunãrile generale ale filialelor, fiecare membru având dreptul la un singur vot;
e) sa participe la activitãţile şi la manifestãrile Uniunii şi ale filialelor sale;
f) sa colaboreze la elaborarea publicaţiilor Uniunii;
g) sa utilizeze mijloacele de informare şi de documentare ale Uniunii şi ale filialelor sale;
h) sa fie recomandaţi pentru a face parte din colectivele de studii, expertize, consultanţa şi instruire profesionalã;
i) sa primeascã periodicul Uniunii;
j) sa foloseascã în documentele oficiale şi personale menţiunea de membru al Uniunii.
ART. 9
Membrii Uniunii aflaţi în situaţia de incompatibilitate potrivit art. 8 din ordonanta pierd dreptul de a desfasura activitatea de practician în reorganizare şi lichidare pe întreg teritoriul României şi dreptul de a fi aleşi în organele de conducere ale Uniunii şi ale filialelor sale, pe perioada incompatibilitatii.
ART. 10
Membrii Uniunii au urmãtoarele obligaţii:
a) sa respecte actele normative care reglementeazã activitatea de practician în reorganizare şi lichidare, precum şi hotãrârile şi deciziile Uniunii;
b) sa participe la realizarea obiectivelor Uniunii;
c) sa plãteascã cotizaţiile şi contribuţiile aprobate de Congresul Uniunii;
d) sa se asigure profesional, pentru exercitarea profesiei de practician în reorganizare şi lichidare, în conformitate cu prevederile art. 35 din ordonanta;
e) sa comunice conducerii filialei Uniunii, în termen de 30 de zile, numirea ca administrator judiciar sau ca lichidator;
f) sa nu desfãşoare activitãţi politice în cadrul sau cu ocazia manifestãrilor organizate de Uniune.

CAP. 3
Organizarea şi conducerea Uniunii
ART. 11
Organele de conducere ale Uniunii sunt: Congresul Uniunii, preşedintele Uniunii şi Comitetul naţional de conducere al Uniunii.
Congresul Uniunii
ART. 12
Congresul Uniunii se constituie din:
a) membrii Comitetului naţional de conducere;
b) membrii comitetelor de conducere ale filialelor Uniunii;
c) membrii Consiliului superior de disciplina şi ai consiliilor de disciplina ale filialelor;
d) câte un reprezentant la fiecare 10 membri, din fiecare filiala, desemnat de adunarea generalã.
ART. 13
Congresul Uniunii se reuneste o data pe an sau ori de câte ori se considera necesar.
ART. 14
(1) Congresul Uniunii se convoacã de:
a) preşedintele Comitetului naţional de conducere;
b) Comitetul naţional de conducere conform art. 28 lit. l) din ordonanta;
c) 10% din numãrul membrilor Uniunii;
d) trei cincimi din numãrul membrilor Consiliului superior de disciplina.
(2) Convocarea Congresului Uniunii se anunta cel puţin într-un cotidian naţional de larga circulaţie cu minimum 30 de zile înainte de data programata. Secretariatul general al Uniunii va transmite anunţul şi direct comitetelor de conducere ale filialelor.
ART. 15
(1) Congresul Uniunii este legal constituit în prezenta majoritãţii membrilor prevãzuţi la art. 12, iar hotãrârile sunt valabil adoptate cu votul majoritãţii membrilor prezenţi.
(2) Dacã la prima convocare nu se întruneşte numãrul necesar de membri, este convocat un nou congres în termen de cel mult 45 de zile. Acesta este legal constituit în prezenta a minimum 40% din numãrul membrilor şi al reprezentanţilor.
ART. 16
Congresul Uniunii adopta hotãrâri cu privire la problemele discutate. Hotãrârile vor fi numerotate în ordinea adoptãrii lor. În cazul în care într-un an calendaristic se convoacã mai multe congrese, hotãrârile acestora vor fi numerotate în continuare pentru anul respectiv. Hotãrârile vor fi semnate de secretarul general şi de preşedintele Uniunii.
ART. 17
Congresul Uniunii aproba indemnizaţiile membrilor Consiliului naţional de conducere şi a preşedintelui Uniunii.
ART. 18
Atribuţiile Congresului Uniunii sunt cele precizate la art. 27 din ordonanta.
Preşedintele Uniunii
ART. 19
Preşedintele Uniunii este ales de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani şi este şi preşedintele Comitetului naţional de conducere al Uniunii.
ART. 20
(1) Preşedintele Uniunii reprezintã Uniunea în fata autoritãţilor publice, precum şi în raporturile cu persoanele fizice şi juridice din ţara şi din strãinãtate, putând delega atribuţii de reprezentare şi unuia dintre vicepreşedinţi.
(2) Preşedintele Uniunii va desemna unul dintre vicepreşedinţi sa reprezinte Uniunea în absenta sa.
ART. 21
Preşedintele Uniunii asigura punerea în practica a hotãrârilor organelor de conducere ale acesteia.
ART. 22
Preşedintele Uniunii angajeazã personalul Uniunii potrivit structurii organizatorice şi în limitele de salarizare aprobate de Comitetul naţional de conducere al Uniunii.
ART. 23
Preşedintele Uniunii angajeazã, în limitele aprobate de Comitetul naţional de conducere al Uniunii, cheltuielile necesare pentru buna funcţionare a acesteia.
Comitetul naţional de conducere al Uniunii
ART. 24
(1) Comitetul naţional de conducere al Uniunii este format din 11 membri titulari, dintre care un preşedinte, 3 vicepreşedinţi şi 5 membri supleanţi, aleşi de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani.
(2) Membrii cãrora le înceteazã mandatul pot fi realeşi dupã o perioada de cel puţin 4 ani.
(3) În cazul în care un membru titular nu îşi mai poate îndeplini atribuţiile din motive de sãnãtate sau demisioneaza, este sancţionat ori devine incompatibil, înainte de expirarea termenului de 4 ani pentru care a fost ales, locul sau va fi ocupat de un membru supleant desemnat de Comitetul naţional de conducere al Uniunii, prin vot secret.
(4) Membrii supleanţi pot fi invitaţi la şedinţele Comitetului naţional de conducere al Uniunii fãrã drept de vot la adoptarea deciziilor.
ART. 25
Comitetul naţional de conducere al Uniunii se întruneşte cel puţin o data pe luna sau ori de câte ori este necesar, la propunerea preşedintelui sau a cel puţin unei treimi din numãrul membrilor şi adopta decizii în legatura cu problemele analizate.
ART. 26
În afarã de atribuţiile prevãzute la art. 28 din ordonanta, Comitetul naţional de conducere al Uniunii are urmãtoarele atribuţii:
a) avizeazã înfiinţarea filialelor judeţene şi a municipiului Bucureşti şi urmãreşte funcţionarea acestora în condiţiile legii;
b) emite hotãrâri privind afilierea unor practicieni în reorganizare şi lichidare la filialele invecinate, conform art. 16 alin. (2) din ordonanta, pana la înfiinţarea de filiale în judeţele în care care aceştia îşi au domiciliul sau sediul principal;
c) asigura înscrierea/radierea practicienilor în reorganizare şi lichidare, membri ai Uniunii în/din Tabloul Uniunii, precum şi publicarea acestuia în Monitorul Oficial al României. Modul de înregistrare în Tabloul Uniunii este stabilit la art. 53 şi 54;
d) constituie departamente pentru rincipalele domenii de activitate, dupã cum urmeazã:
- pregãtire profesionalã, studii şi publicaţii;
- organizare şi control;
- financiar-contabilitate;
- relaţii cu organizaţii profesionale similiare din alte tari.
Comitetul naţional de conducere al Uniunii va stabili atribuţiile şi bugetul ce revin fiecãrui departament, în corelatie cu atribuţiile stabilite prin ordonanta pentru Uniune, Congresul Uniunii, Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi pentru preşedintele acesteia.
Departamentele vor fi conduse de un membru al Comitetului naţional de conducere al Uniunii şi vor avea în componenta membri ai Uniunii, cu excepţia departamentului financiar-contabilitate care va fi condus de persoane autorizate, angajate în aparatul propriu al Uniunii.
Pentru unele activitãţi nepermanente Comitetul naţional de conducere al Uniunii poate angaja colaboratori externi;
e) asigura participarea unui membru al sau sau al Consiliului superior de disciplina la adunãrile generale ale filialelor, în funcţie de problemele înscrise pe ordinea de zi a adunãrii generale;
f) aproba programele de activitate ale departamentelor, prezentate de cãtre conducãtorii acestora;
g) soluţioneazã contestaţiile impotriva respingerii cererii de înscriere în Tabloul Uniunii;
h) soluţioneazã contestaţiile impotriva sancţiunilor aplicate de Consiliul superior de disciplina al Uniunii;
i) hotãrãşte afilierea la organizaţii profesionale similare din alte tari şi supune ratificarea hotãrârii la primul Congres al Uniunii.
Consiliul superior de disciplina al Uniunii
ART. 27
(1) Consiliul superior de disciplina al Uniunii funcţioneazã pe lângã Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi este compus din 5 membri titulari (un preşedinte şi 4 membri) şi 3 membri supleanţi, desemnaţi de Congresul Uniunii pentru o perioada de 4 ani dintre practicienii în reorganizare şi lichidare aflaţi în evidenta Uniunii, care se bucura de autoritate profesionalã şi morala deosebita.
(2) Consiliul superior de disciplina al Uniunii are urmãtoarele atribuţii:
a) asigura respectarea de cãtre membrii Uniunii a principiilor fundamentale de etica profesionalã;
b) asigura menţinerea prestigiului Uniunii prin respectarea de cãtre membrii sãi a Codului de etica;
c) urmãreşte evitarea concurentei neloiale şi acţioneazã prin mãsuri disciplinare aplicate în baza analizarii sesizarilor primite sau a unor anchete efectuate prin autosesizare;
d) mediazã, la solicitarea unor membri ai Uniunii, eventualele litigii, în cazul în care pãrţile implicate accepta arbitrajul pentru stingerea litigiului pe cale amiabila;
e) aplica sancţiunile disciplinare prevãzute în ordonanta şi în prezentul regulament;
f) soluţioneazã contestaţiile la hotãrârile disciplinare pronunţate de comisiile de disciplina ale filialelor, luând mãsuri ca deciziile de soluţionare a contestaţiilor sa fie comunicate în scris celor interesaţi în termen de maximum 5 zile de la pronunţarea hotãrârii;
g) face propuneri de sancţionare disciplinarã a membrilor Comitetului naţional de conducere al Uniunii, precum şi a membrilor comitetelor de conducere ale filialelor, pe care le supune hotãrârii Congresului Uniunii.
Secretariatul general al Uniunii
ART. 28
Secretariatul general al Uniunii are urmãtoarele atribuţii:
a) coordoneazã activitatea curenta a Uniunii;
b) asigura pãstrarea documentelor Uniunii şi arhivarea acestora;
c) efectueazã operaţiunile tehnice de evidenta a membrilor, în vederea întocmirii şi actualizãrii Tabloului Uniunii;
d) organizeazã încasarea taxelor, cotizaţiilor şi contribuţiilor membrilor şi emite legitimatia de membru al Uniunii, anual, dupã încasarea cotizaţiilor;
e) primeşte cererile şi documentele necesare în vederea înscrierii la examenul de dobândire a calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare;
f) colaboreazã cu departamentele Uniunii pentru realizarea programului de activitate al acestora;
g) participa la şedinţele Comitetului naţional de conducere al Uniunii şi asigura redactarea documentelor acestuia;
h) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi de preşedintele acesteia;
i) asigura publicarea anunţului pentru convocarea Congresului Uniunii şi a altor anunţuri privind Uniunea.
ART. 29
Secretariatul general al Uniunii este condus de un secretar general, al cãrui salariu se stabileşte de Comitetul naţional de conducere al Uniunii.

CAP. 4
Organizarea şi conducerea filialelor. Adunarea generalã a filialei
ART. 30
(1) Filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti se constituie cu avizul Comitetului naţional de conducere al Uniunii. Organele de conducere ale acestora sunt: adunarea generalã şi comitetul de conducere.
(2) Adunarea generalã a filialei este formatã din membrii acesteia, practicieni în reorganizare şi lichidare, în condiţiile art. 16 şi 31 din ordonanta.
ART. 31
Adunãrile generale ale filialelor se reunesc o data pe an sau ori de câte ori se considera necesar.
ART. 32
(1) Adunarea generalã a filialei se convoacã de:
a) comitetul de conducere al filialei;
b) 10% din numãrul membrilor filialei;
c) doua treimi din numãrul membrilor consiliului de disciplina al filialei respective.
(2) Filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti vor convoca adunãrile generale cu minimum 15 zile înainte de data programata, publicând anunţul în presa localã, şi vor informa Secretariatul general al Uniunii. Comitetul de conducere al filialei va putea anunta şi direct membrii filialei judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
ART. 33
(1) Adunarea generalã a filialei este legal constituitã în prezenta majoritãţii membrilor acesteia, iar hotãrârile sunt valabil adoptate cu votul majoritãţii celor prezenţi.
(2) Dacã la prima convocare nu se întruneşte numãrul de membri necesar, este convocatã o noua adunare generalã în termen de cel mult 30 de zile. Aceasta este legal constituitã în prezenta a minimum 40% din numãrul membrilor sãi.
ART. 34
Atribuţiile adunãrii generale a filialei sunt cele precizate la art. 32 din ordonanta.
Comitetul de conducere al filialei
ART. 35
Comitetul de conducere al filialei este format din 3 pana la 7 membri titulari, dintre care un preşedinte, precum şi 3 membri supleanţi, desemnaţi de adunarea generalã pentru o perioada de 4 ani. Pentru membrii comitetului de conducere al filialei se aplica prevederile art. 24 alin. (2) şi (3).
ART. 36
Comitetul de conducere al filialei are urmãtoarele atribuţii:
a) desemneazã preşedintele comitetului de conducere al filialei;
b) supune spre avizare Comitetului naţional de conducere al Uniunii actul de înfiinţare a filialei şi orice modificãri ale acestuia;
c) asigura desfãşurarea activitãţii filialei;
d) transmite Comitetului naţional de conducere al Uniunii orice modificare în legatura cu membrii sãi, în vederea actualizãrii Tabloului Uniunii;
e) convoacã şi organizeazã adunarea generalã a filialei;
f) propune Uniunii primirea de noi membri;
g) propune adunãrii generale candidaţii pentru consiliul de disciplina şi comisia de cenzori;
h) analizeazã şi avizeazã documentaţia de înscriere la examenul de dobândire a calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare;
i) comunica trimestrial Secretariatului general al Uniunii numirile ca administrator judiciar sau lichidator ale membrilor filialei;
j) angajeazã personalul executiv al secretariatului filialei.
Consiliul de disciplina al filialei
ART. 37
(1) Pe lângã comitetul de conducere al filialei funcţioneazã un consiliu de disciplina compus din 3 membri titulari (un preşedinte şi 2 membri) şi 3 membri supleanţi, desemnaţi de adunarea generalã pentru o perioada de 4 ani, dintre membrii practicieni în reorganizare şi lichidare, care se bucura de autoritate profesionalã şi morala deosebita.
(2) Consiliul de disciplina al filialei are urmãtoarele atribuţii:
a) asigura aplicarea mãsurilor prevãzute la art. 27 alin. (2) cu privire la membrii filialei;
b) constata abaterile şi aplica sancţiuni disciplinare membrilor filialei, în cazurile stabilite în competenta sa potrivit art. 48;
c) comunica secretariatului general al Uniunii, în termen de 5 zile, sancţiunile disciplinare aplicate membrilor filialelor.
(3) Hotãrârile pronunţate de consiliul de disciplina al filialei pot fi contestate în termen de 30 de zile de la data adoptãrii. Contestaţiile se depun la secretariatul general al Uniunii şi se soluţioneazã de cãtre Consiliul superior de disciplina al Uniunii.

CAP. 5
Abateri şi sancţiuni
ART. 38
Constituie abateri urmãtoarele fapte:
a) îndeplinirea de activitãţi specifice profesiei pentru persoane cu interese contrare;
b) divulgarea secretului profesional, cu excepţia cazurilor prevãzute expres de lege;
c) exercitarea simultanã sau succesiva pentru aceeaşi societate comercialã a calitãţii prevãzute la art. 8 alin. (2) şi (3) din ordonanta;
d) exercitarea calitãţii de lichidator la o societate comercialã la care practicianul în reorganizare şi lichidare a funcţionat ca arbitru, mediator sau conciliator în ultimele 12 luni;
e) exercitarea calitãţii de administrator judiciar la o societate la care acesta a funcţionat ca expert judiciar în ultimii 2 ani;
f) exercitarea calitãţii de administrator judiciar sau lichidator concomitent cu activitãţi aferente altor profesii, cu excepţia celor prevãzute la art. 8 alin. (1) din ordonanta;
g) neinformarea secretariatului general al Uniunii în maximum 30 de zile cu privire la intrarea într-una dintre situaţiile de incompatibilitate definite la art. 8 alin. (4) din ordonanta;
h) nerespectarea obligaţiei de asigurare de rãspundere profesionalã potrivit art. 35 din ordonanta;
i) neplata primei de asigurare potrivit art. 35 din ordonanta;
j) încãlcarea principiilor fundamentale de etica profesionalã, definite de Codul de etica;
k) desfãşurarea de activitãţi politice în cadrul Uniunii şi cu ocazia manifestãrilor organizate de aceasta;
l) neparticiparea fãrã motive temeinice a membrilor Congresului Uniunii la doua congrese succesive la care au fost convocaţi;
m) neparticiparea fãrã motive temeinice a membrilor adunãrilor generale ale filialelor la doua adunãri generale succesive la care au fost convocaţi;
n) neplata nejustificatã a cotizatiei şi a contribuţiei pe o perioada de 1 an;
o) declararea incorectã a veniturilor obţinute ca urmare a desfãşurãrii activitãţii de practician în reorganizare şi lichidare şi implicit plata unei contribuţii anuale pe transe de venituri neconforme cu realitatea;
p) necomunicarea în termen de 30 de zile a schimbãrilor intervenite în legatura cu datele înscrise în Tabloul Uniunii;
q) necomunicarea informaţiilor prevãzute la art. 10 lit. e).
ART. 39
Se sancţioneazã cu avertisment scris faptele prevãzute la art. 38 lit. c), d), e), k), l), m), p), q).
ART. 40
Cumularea a doua avertismente scrise conduce la aplicarea sancţiunii de suspendare pe o perioada de 3 luni a calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare.
ART. 41
Se sancţioneazã cu suspendarea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare pe o perioada cuprinsã între 3 luni şi un an faptele prevãzute la art. 38 lit. a), b), f), g), i), j).
ART. 42
(1) Membrul Uniunii sancţionat cu suspendarea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare are urmãtoarele interdicţii pe perioada suspendãrii:
a) nu poate activa ca practician în reorganizare şi lichidare;
b) nu are drept de vot în adunarea generalã a filialei şi nu poate participa la Congresul Uniunii;
c) nu poate fi ales în organele de conducere ale filialei sau ale Uniunii;
d) nu poate reprezenta filiala sau Uniunea.
(2) Membrii Uniunii sancţionaţi cu suspendarea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare sunt obligaţi ca în termen de cel mult 10 zile de la rãmânerea definitiva a hotãrârii de suspendare sa prezinte la secretariatul general al Uniunii dovada ca au solicitat înlocuirea lor cu un alt practician în reorganizare şi lichidare pe perioada suspendãrii.
(3) Dacã suspendarea priveşte pe unul dintre membrii organelor de conducere alese ale Uniunii sau ale filialelor, acesta va fi înlocuit pe perioada suspendãrii de cãtre unul dintre membrii supleanţi ai organului de conducere respectiv.
ART. 43
Cumularea a doua sancţiuni de suspendare a calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare conduce la excluderea definitiva din Uniune.
ART. 44
(1) Se sancţioneazã cu amenda, care se face venit la bugetul Uniunii, fapta prevãzutã la art. 38 lit. o).
(2) Amenda este egala cu suma neachitata Uniunii conform veniturilor reale realizate.
(3) Neplata sumelor datorate şi a amenzii prevãzute la alin. (2) în termen de 30 de zile conduce la excluderea definitiva din Uniune.
ART. 45
Se sancţioneazã cu excluderea definitiva din Uniune, însoţitã de pierderea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare, faptele prevãzute la art. 38 lit. h), n), precum şi neîndeplinirea obligaţiei prevãzute la art. 42 alin. (2).
ART. 46
Sãvârşirea unei infracţiuni a carei condamnare prin hotãrâre irevocabilã atrage interzicerea dreptului de gestionare şi de administrare a societãţilor comerciale se sancţioneazã cu excluderea definitiva din Uniune.
ART. 47
Sancţiunea de excludere definitiva din Uniune determina radierea din Tabloul Uniunii şi pierderea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare.
Competenta aplicãrii sancţiunilor
ART. 48
Abaterile pentru care sancţiunea este avertismentul scris sunt de competenta consiliilor de disciplina ale filialelor. Celelalte abateri sunt de competenta Consiliului superior de disciplina al Uniunii.

CAP. 6
Organizarea examenului pentru dobândirea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare şi regulile de desfãşurare a acestuia
ART. 49
(1) Examenul pentru dobândirea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare se organizeazã în mod unitar, la nivel naţional, de cãtre Comitetul naţional de conducere al Uniunii.
(2) Examenele pentru dobândirea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare se vor desfasura de regula în doua sesiuni anuale.
(3) Secretariatul general al Uniunii va anunta cu cel puţin 60 de zile înainte, în doua cotidiene naţionale de larga circulaţie, data începerii sesiunii de examen şi data limita pentru depunerea documentaţiei de înscriere conţinând cererea de înscriere şi documentele care dovedesc îndeplinirea condiţiilor stabilite la art. 10 din ordonanta.
(4) Documentaţia de înscriere se va depune la comitetul de conducere al filialei, care va asigura analizarea îndeplinirii condiţiilor şi transmiterea lor la secretariatul general al Uniunii.
(5) Documentaţia de înscriere va fi verificata prin grija Secretariatului general al Uniunii, care va afişa la sediul acesteia, cu cel puţin 7 zile înaintea începerii sesiunii de examen, lista cuprinzând candidaţii admişi pentru susţinerea examenului.
(6) Comisia de examinare va fi numita de Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi va fi formatã din 5 pana la 7 membri, dintre care cel puţin doi trebuie sa fie membri ai comitetului naţional.
ART. 50
Documentaţia de înscriere la examenul pentru dobândirea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare pentru persoane fizice va conţine:
a) cererea de înscriere;
b) curriculum vitae şi copie de pe cartea de identitate/buletinul de identitate;
c) copia legalizatã de pe diploma de licenta sau de absolvire a unei instituţii de învãţãmânt superior în studii economice, în drept sau în inginerie, precum şi de pe atestatul de expert contabil sau contabil autorizat pentru cei care au şi aceste calitãţi;
d) certificatul de cazier judiciar;
e) dovada activitãţii practice economice sau juridice de cel puţin 5 ani, prin prezentarea unui extras al carnetului de munca (fotocopie) sau adeverinta pentru cei care au activat în instituţii care nu au întocmit carnete de munca, convenţie civilã înregistratã la Camera de munca ori adeverinta eliberata de Baroul de avocaţi.
ART. 51
Se considera activitate practica economicã, în condiţiile ordonanţei, şi funcţiile de director general, director, şef secţie de producţie, şef serviciu sau şef birou cu activitate economicã (cost, planificare, marketing, salarizare, comercial etc.), precum şi activitatea desfasurata de salariaţi ai unor departamente economice.
ART. 52
(1) Examenul pentru dobândirea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare va consta într-o proba scrisã şi o proba orala.
(2) Regulile de desfãşurare a examenului sunt prezentate în anexa nr. 1 care face parte integrantã din prezentul regulament.
(3) Candidaţii vor plati o taxa de înscriere la examen. În cazul în care candidatul îşi retrage cererea înainte de data de începere a sesiunii de examen, taxa de înscriere şi documentele personale vor fi restituite.
(4) Comisia de examinare şi comisia de analizare a contestaţiilor vor fi remunerate pentru activitatea depusa potrivit cuantumului şi criteriilor stabilite de Comitetul naţional de conducere al Uniunii.

CAP. 7
Tabloul de evidenta al Uniunii
ART. 53
Activitatea de reorganizare şi lichidare poate fi desfasurata numai de persoanele care au calitatea de practician în reorganizare şi lichidare, dobandita în condiţiile ordonanţei, şi care sunt înscrise în Tabloul Uniunii.
ART. 54
Tabloul Uniunii are şapte secţiuni, definite la art. 18 alin. (2) din ordonanta, şi cuprinde datele de identificare prevãzute în anexa nr. 2 care face parte integrantã din prezentul regulament.
ART. 55
(1) La înscrierea în Tabloul Uniunii fiecare practician în reorganizare şi lichidare va primi un numãr matricol netransmisibil. Participanţii la Congresul inaugural al Uniunii, care îndeplinesc condiţiile stabilite prin ordonanta, vor fi înscrişi în Tabloul Uniunii în secţiunea corespunzãtoare, în ordine alfabetica. Înscrierile ulterioare se vor face în ordinea înregistrãrii cererilor de înscriere în Tabloul Uniunii.
(2) Înscrierea în Tabloul Uniunii a practicienilor în reorganizare şi lichidare se face la cererea solicitanţilor care îndeplinesc condiţiile necesare şi achitã taxa de înscriere, astfel:
a) persoanele fizice romane depun cererea de înscriere la Secretariatul general al Uniunii, la care se afla documentele de admitere la examen şi rezultatul acestuia;
b) persoanele juridice romane depun documentele doveditoare la filiala judeteana sau a municipiului Bucureşti, care asigura verificarea îndeplinirii condiţiilor legale şi care întocmeşte o nota de constatare avizatã de comitetul de conducere al filialei, care va fi transmisã împreunã cu documentele respective la Secretariatul general al Uniunii;
c) persoanele fizice şi juridice strãine depun la Secretariatul general al Uniunii cererile şi documentele necesare, cu respectarea condiţiilor stabilite la art. 22 din ordonanta.
ART. 56
(1) Respingerea cererii de înscriere în Tabloul Uniunii poate fi contestatã în termen de 30 de zile de la data primirii comunicãrii. Comunicarea se face de cãtre Secretariatul general al Uniunii prin scrisoare recomandatã cu confirmare de primire.
(2) Contestaţia se depune în termenul menţionat mai sus la Secretariatul general al Uniunii şi se soluţioneazã de Comitetul naţional de conducere al Uniunii, în condiţiile art. 19 alin. (2) din ordonanta.
ART. 57
(1) Tabloul Uniunii se publica anual în Monitorul Oficial al României, Partea I, iar modificãrile şi completãrile se publica semestrial, prin grija Secretariatului general al Uniunii.
(2) Tabloul Uniunii se transmite integral la toate filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti. Modificãrile şi completãrile se vor comunica filialelor de cãtre Secretariatul general al Uniunii în cel mult 10 zile de la data operarii.
ART. 58
Legitimatia de practician în reorganizare şi lichidare va fi emisã anual de Secretariatul general al Uniunii, va purta numãrul matricol din Tabloul Uniunii şi se va elibera numai dupã achitarea cotizatiei pe anul respectiv. Forma şi conţinutul legitimatiei vor fi aprobate de Consiliul naţional de conducere al Uniunii.

CAP. 8
Patrimoniul Uniunii şi al filialelor acesteia
ART. 59
(1) Patrimoniul Uniunii şi al filialelor acesteia este constituit din totalitatea bunurilor mobile şi imobile dobândite de Uniune şi este gestionat de Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi, respectiv, de comitetele de conducere ale filialelor.
(2) Patrimoniul iniţial al Uniunii îl reprezintã patrimoniul Asociaţiei Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare din România (A.P.R.L.R.) stabilit pe baza bilanţului de lichidare a acesteia, în conformitate cu hotãrârea adoptatã de Adunarea generalã a A.P.R.L.R.
Veniturile şi cheltuielile
ART. 60.
1) Veniturile Uniunii se constituie din taxe, contribuţii, cotizatii, donaţii, sponsorizãri şi din alte venituri, potrivit art. 34 alin. (1) din ordonanta.
(2) Nivelul taxelor, cotizaţiilor şi contribuţiilor anuale ale membrilor Uniunii se aproba pentru anul calendaristic urmãtor de cãtre Congresul Uniunii, la propunerea Comitetului naţional de conducere al Uniunii.
(3) Taxele, cotizaţiile şi contribuţiile sunt urmãtoarele:
a) taxa de înscriere la examenul de dobândire a calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare;
b) taxa de înscriere în evidenta Uniunii;
c) cotizatia anuala;
d) contribuţia anuala pe transe de venituri, reprezentând cota-parte din venitul brut realizat din activitatea de reorganizare judiciarã sau lichidare, exclusiv T.V.A., astfel:


* pana la 200.000.000 lei
1%;
* între 200.000.000 lei şi 1.000.000.000 lei
2.000.000 lei + 0,5% din sumele ce depãşesc 200.000.000 lei;
* peste 1.000.000.000 lei
7.000.000 lei + 0,25% din sumele ce depãşesc 1.000.000.000 lei.


(4) Contribuţia anuala pe transe de venituri se determina pentru fiecare cotizant pe baza unei declaraţii scrise transmise Comitetului naţional de conducere al Uniunii pana la data de 15 martie a anului în curs pentru anul anterior. Realitatea declaraţiei este supusã verificãrii Comisiei de cenzori a Uniunii.
ART. 61
Neplata nejustificatã a cotizaţiilor şi contribuţiilor pe o perioada de un an atrage radierea din Tabloul Uniunii. Cotizatia anuala şi contribuţia anuala se achitã pana la data de 30 aprilie a fiecãrui an şi conditioneaza eliberarea de cãtre Secretariatul general al Uniunii a legitimatiei de practician în reorganizare şi lichidare pe anul respectiv.
ART. 62
(1) Repartizarea veniturilor între Uniune şi filialele sale se efectueazã astfel:
1. Taxele de înscriere la examen şi taxele de înscriere în Tabloul Uniunii constituie veniturile Uniunii.
2. Veniturile realizate din încasarea cotizaţiilor şi contribuţiilor datorate de membri Uniunii pana la data de 31 decembrie a anului anterior se repartizeazã astfel:
* 50% constituie venit la bugetul Uniunii;
* 50% se transfera filialelor judeţene şi a municipiului Bucureşti.
3. Sumele ce urmeazã a fi repartizate conform alin. (2) se calculeazã la numãrul de membri ai Uniunii cu cotizaţiile şi contribuţiile achitate pe anul anterior şi vor fi luate în calculul proiectului bugetului de venituri şi cheltuieli al filialei.
4. Sumele rezultate din vânzarea publicaţiilor proprii, editate de Comitetul naţional de conducere al Uniunii, vor fi repartizate potrivit alin. (2) şi (3).
5. Filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti, constituite conform art. 30, îşi vor deschide un cont la o sucursala sau la o filiala a bãncii la care este deschis şi contul Uniunii, potrivit hotãrârii Comitetului naţional de conducere al Uniunii.
6. Sumele ce se cuvin filialelor judeţene şi a municipiului Bucureşti vor fi virate numai dupã aprobarea bilanţurilor contabile de cãtre Comitetul naţional de conducere al Uniunii, în termen de cel mult 30 de zile de la primirea acestora.
(2) Filialele au obligaţia sa depunã un exemplar din bilanţul contabil, certificat şi aprobat, la Secretariatul general al Uniunii pana la data de 1 martie a anului urmãtor.
ART. 63
(1) Liberalitãţile - donaţii, sponsorizãri etc. - vor fi acceptate de Uniune sau filialele sale, în mod expres, dupã discutarea lor în Comitetul naţional de conducere al Uniunii.
(2) Secretariatul general al Uniunii va tine evidenta tuturor donatiilor, sponsorizarilor şi plasamentelor, atât ale Uniunii, cat şi ale filialelor.
ART. 64
(1) În baza bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, Comitetul naţional de conducere al Uniunii efectueazã cheltuieli pentru:
a) iniţierea, organizarea şi desfãşurarea acţiunilor prevãzute în planul de activitate al Uniunii;
b) organizarea şi funcţionarea structurilor Uniunii pentru îndeplinirea obiectivelor Uniunii;
c) extinderea bazei materiale a Uniunii;
d) promovarea cunoştinţelor tehnice şi a punctelor de vedere ale Uniunii;
e) sprijinirea functionarii comisiilor permanente şi temporare ale Uniunii;
f) asigurarea relaţiilor cu celelalte organizaţii similare din ţara şi din strãinãtate, plata cotizaţiilor, în cazul afilierii la organizaţii internaţionale, şi a cheltuielilor de reprezentare şi de participare a delegatiilor Uniunii;
g) recompensarea, pentru activitãţi permanente, a unor persoane care îndeplinesc funcţii eligibile;
h) întreţinerea patrimoniului Uniunii şi alte cheltuieli administrative, gospodãreşti sau de reprezentare;
i) asigurarea unui abonament permanent la periodicul de informare al Uniunii şi participarea la manifestãrile organizate de Uniune, tuturor membrilor Uniunii.
(2) Soldul bugetar, la sfârşitul anului calendaristic, se reporteazã în anul urmãtor.
ART. 65
(1) Contabilitatea patrimoniului şi a activitãţilor desfãşurate de Uniune şi de filiale se organizeazã şi se conduce potrivit reglementãrilor legale în vigoare.
(2) Uniunea, având statut de persoana juridicã de utilitate publica, autonomã şi fãrã scop lucrativ, îşi constituie veniturile din sursele stabilite conform art. 34 din ordonanta. Din aceste venituri Uniunea îşi acoperã în întregime cheltuielile. Potrivit legii, contabilitatea veniturilor se tine distinct pe feluri de activitãţi, respectiv activitãţi fãrã scop lucrativ (cotizaţiile şi contribuţiile membrilor, taxe, donaţii, sponsorizãri, dobânzi obţinute din plasarea disponibilitãţilor rezultate din activitatea fãrã scop lucrativ, alte venituri din activitãţile fãrã scop lucrativ), activitãţi cu destinaţie specialã, iar în cadrul acestora, pe feluri de venituri, dupã natura lor. Înregistrarea veniturilor în contabilitate se face pe baza documentelor legale care vor atesta crearea dreptului de încasare sau încasarea efectivã a acestora.
(3) Cheltuielile Uniunii şi ale filialelor sunt reprezentate de sumele sau de valorile plãtite sau de plãtit, aferente activitãţilor desfãşurate. Potrivit legii, contabilitatea cheltuielilor se tine pe feluri de cheltuieli, dupã natura lor. În cadrul categoriilor de cheltuieli se dezvolta obligatoriu analitice distincte pe feluri de activitãţi, respectiv activitãţi fãrã scop lucrativ, activitãţi cu destinaţie specialã potrivit legii, iar în continuare se pot dezvolta în analitic în funcţie de anumite reglementãri sau potrivit nevoilor proprii. Înregistrarea cheltuielilor se face pe baza documentelor legale, vizate pentru controlul financiar preventiv de cãtre conducãtorul departamentului financiar-contabilitate şi aprobate de preşedintele Comitetului naţional de conducere al Uniunii sau de preşedintele comitetului de conducere al filialei, dupã caz.
(4) Contabilitatea sinteticã şi analitica a veniturilor şi cheltuielilor se organizeazã distinct, potrivit bugetului de venituri şi cheltuieli. Prin bugetul de venituri şi cheltuieli se vor asigura fondurile necesare desfãşurãrii în bune condiţii a activitãţii Uniunii, fiind determinate resursele de acoperire pe categorii de cheltuieli. Proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli se întocmeşte şi se supune aprobãrii Congresului Uniunii. Normativele de cheltuieli pentru protocol, deplasãri în ţara şi în strãinãtate, dotãri cu inventar gospodãresc şi cu mijloace de transport se stabilesc prin decizii ale Comitetului naţional de conducere al Uniunii.
(5) Filialele, având personalitate juridicã conform art. 16 din ordonanta, au obligaţia organizãrii şi conducerii contabilitãţii proprii la sediile declarate de pe teritoriul României, în conformitate cu prevederile reglementãrilor legale în vigoare.
(6) Uniunea şi filialele au obligaţia, potrivit legii, de a întocmi bilanţul contabil anual şi în situaţia încetãrii activitãţii, potrivit legii. Bilanţurile contabile certificate de cenzori se supun aprobãrii Comitetului naţional de conducere al Uniunii sau adunãrilor generale ale filialelor, dupã caz.
Mãsuri tranzitorii
ART. 66
(1) Pana la înfiinţarea filialelor judeţene şi a municipiului Bucureşti documentaţia de înscriere în Uniune, inclusiv documentaţia de înscriere la examenul pentru dobândirea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare, se va depune direct la secretariatul general al Uniunii.
(2) Persoanele fizice romane membre ale A.P.R.L.R., care îndeplinesc condiţiile stabilite la art. 10 din ordonanta, pot deveni membri ai Uniunii, fãrã susţinerea examenului prevãzut la art. 9 din ordonanta, dacã au achitat cotizaţiile la zi datorate asociaţiei şi au semnat declaraţia de aderare la Uniune.
(3) Persoanele fizice romane care nu au fãcut parte din A.P.R.L.R., dar care au desfãşurat activitãţi de reorganizare şi lichidare, în calitate de administrator judiciar sau lichidator, pot fi primite fãrã examen în Uniune, dacã vor depune la secretariatul general al acesteia, în termen de 90 de zile de la data intrãrii în vigoare a ordonanţei, urmãtoarele:
a) cererea de primire în Uniune şi documentele prevãzute la art. 50 din prezentul regulament;
b) copie legalizatã de pe actul de numire ca administrator judiciar sau ca lichidator, şi anume:
* hotãrârea judecãtorului-sindic, emisã în condiţiile <>Legii nr. 64/1995 , republicatã, sau
* hotãrârea adunãrii generale a actionarilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, emisã în condiţiile <>Legii nr. 31/1990 , republicatã, cu modificãrile ulterioare, însoţitã de confirmarea înregistrãrii ca lichidator la registrul comerţului;
c) taxa de înscriere în Tabloul Uniunii.
(4) Persoanele juridice romane, membre ale A.P.R.L.R., îşi vor putea pãstra calitatea de membru al Uniunii, dacã se vor conformã condiţiilor impuse de art. 6 din ordonanta, în termen de 180 de zile de la data intrãrii în vigoare a acesteia. Dovada conformarii se va face prin depunerea documentelor necesare, în copie legalizatã, la Secretariatul general al Uniunii. În cazul în care persoanele juridice menţionate nu se vor conformã condiţiilor impuse în termenul stabilit prin ordonanta, vor fi radiate din Tabloul Uniunii. Reînscrierea în Tabloul Uniunii se va putea face la cerere, numai dupã îndeplinirea tuturor condiţiilor de înscriere.
(5) Persoanele juridice romane care nu au fãcut parte din A.P.R.L.R., dar care au desfãşurat activitãţi de reorganizare sau lichidare pana la data publicãrii ordonanţei, îşi vor putea pãstra calitatea de membru al Uniunii, dacã se vor conformã prevederilor art. 6 din ordonanta în termen de 180 de zile de la data intrãrii în vigoare a acesteia.
ART. 67
Pana la constituirea a cel puţin 21 de filiale, membrii Uniunii vor plati cotizaţiile şi contribuţiile anuale la Secretariatul general al Uniunii, personal sau prin împuterniciţi. Ulterior Comitetul naţional de conducere al Uniunii va putea aplica şi alte sisteme de colectare a cotizaţiilor şi contribuţiilor.
ART. 68
Pana la depunerea primului bilanţ contabil anual al filialei cotele cuvenite acesteia conform art. 62 vor fi virate în termen de 30 de zile de la efectuarea de cãtre toţi membrii acestora a plãţii cotizaţiilor şi contribuţiilor cãtre Uniune.
ART. 69
La congresul inaugural al Uniunii, organizat de A.P.R.L.R., pot participa:
a) persoanele fizice romane care fac dovada îndeplinirii condiţiilor prevãzute la art. 66 alin. (2) şi (3) şi confirma participarea cu cel puţin 5 zile înainte de data anunţatã pentru desfãşurarea congresului inaugural;
b) persoanele juridice romane care fac dovada îndeplinirii condiţiilor prevãzute la art. 66 alin. (4) şi (5) şi confirma participarea cu cel puţin 5 zile înainte de data anunţatã pentru desfãşurarea congresului inaugural al Uniunii. Acestea vor fi reprezentate la acest congres de un singur reprezentant împuternicit de societate.
ART. 70
Persoanele participante la congresul inaugural al Uniunii vor fi înscrise în Tabloul Uniunii în ordine alfabetica. Înscrierea se va face numai în baza dovezii de achitare a obligaţiilor materiale fata de Uniune, şi anume:
a) cotizatia aferentã trimestrului IV 1999, datoratã de foştii membri ai A.P.R.L.R.;
b) taxa de înscriere în Tabloul Uniunii.
Dispoziţii finale
ART. 71
Prezentul regulament se adopta de Congresul inaugural al Uniunii, se aproba prin ordin al ministrului justiţiei şi intra în vigoare la data publicãrii în Monitorul Oficial al României.
*
Acest regulament a fost adoptat de Congresul inaugural al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare la 27 noiembrie 1999, în temeiul <>art. 25 şi 36 din Ordonanta Guvernului nr. 79/1999 .


ANEXA 1
---------
REGULI
de desfãşurare a examenului pentru dobândirea calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare

1. Proba scrisã se va susţine pe baza unui test-grila cu 60 de întrebãri grupate în 3 grupe de complexitate, punctate astfel: 20 de întrebãri cu 5 puncte fiecare, 20 de întrebãri cu 3 puncte fiecare şi 20 de întrebãri cu 2 puncte fiecare.
În funcţie de numãrul candidaţilor comisia de examinare va putea decide desfãşurarea probei scrise în mai multe serii.
Proba scrisã va fi notatã cu note de la 1 la 10, proporţional cu punctajul obţinut, şi va avea o pondere de 60% în nota finala.
Proba scrisã este eliminatorie, nota minima de promovare fiind 7.
Rezultatele probei scrise vor fi anunţate prin afişare la sediul Uniunii, în cel mult 3 zile lucrãtoare de la data ultimei serii de examinare
Contestaţiile asupra rezultatului la proba scrisã vor putea fi depuse la Secretariatul general al Uniunii în cel mult doua zile lucrãtoare de la anunţarea acestuia.
Contestaţiile vor fi analizate în ziua lucrãtoare urmãtoare expirãrii termenului de depunere a contestaţiilor, de o comisie numita de Comitetul naţional de conducere al Uniunii şi formatã din 3 membri, preşedintele acesteia fiind unul dintre membrii Comitetului naţional de conducere al Uniunii. Decizia privind contestaţia va fi afişatã la sediul Uniunii.
2. Proba orala va începe în prima zi lucrãtoare care urmeazã afişãrii rezultatelor la proba scrisã şi se susţine în fata comisiei de examinare, în plenul acesteia.
Subiectele formulate vor fi pãstrate în plic închis. Numãrul plicurilor cu subiectele de examen va fi cu cel puţin 5 în plus fata de numãrul candidaţilor din ziua respectiva. Intrarea la examen se va face de regula în ordine alfabetica, prima serie având 5 candidaţi.
Proba orala va fi notatã cu note de la 1 la 10 şi va avea o pondere de 40% în nota finala. Membrii comisiei vor nota individual şi vor efectua media aritmetica a notelor acordate.
Nota pentru proba orala va fi comunicatã candidatului în sala de examen, imediat dupã notare.
3. Media generalã minima de promovare a examenului este 7.
Rezultatul final al examenului se va afişa la sediul Uniunii a doua zi dupã încheierea probei orale sau dupã examinarea candidaţilor admişi la proba orala în urma analizarii contestaţiilor.



ANEXA 2


TABLOUL DE EVIDENTA AL UNIUNII

Secţiunea I - Persoane fizice romane: date de identificare


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele şi Numãrul Data înscrierii Profesia Domiciliul
crt. prenumele matricol în Tabloul Uniunii de baza şi numãrul
de telefon
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Secţiunea a II-a - Persoane juridice romane: date de identificare
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea societãţii comerciale, Numãrul Data înscrierii
crt. adresa de la sediul central matricol în Tabloul Uniunii
şi numãrul de telefon
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Secţiunea a III-a - Persoane fizice strãine: date de identificare
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele Numãrul Data Profesia Domiciliul Dovada calitãţii Convenţia
crt. şi matri- inscri- de şi numãrul de practician în bilate-
prenumele col erii baza de telefon lichidare în ţara rala
în de domiciliu încheiatã
Tabloul cu
Uniunii Uniunea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

0 1 2 3 4 5 6 7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Secţiunea a IV-a - Persoane juridice strãine: date de identificare
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea societãţii Numãrul Data Dovada calitãţii Convenţia
crt. comerciale, adresa de matri- inscri- de practician în bilate-
la sediul central şi col erii lichidare în ţara rala
numãrul de telefon în în care îşi are încheiatã
Tabloul sediul profesi- cu
Uniunii onal Uniunea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

0 1 2 3 4 5 ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Secţiunea a V-a - Persoane incompatibile: date de identificare
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele şi Numãrul Data Profesia Domiciliul Data Motivul
crt. prenumele matri- înscrierii de şi numãrul intrãrii incom-
col în Tabloul baza de telefon în incom- pati-
Uniunii patibili- bili-
tate tatii
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6 7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Secţiunea a VI-a - Sancţiuni
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele şi Numãrul Data Domiciliul sau Felul Data Organul
crt. prenumele matri- înscrierii adresa sediului sancti- sancti- care a
sau denumi- col în Tabloul central şi unii onarii aplicat
rea socie- Uniunii numãrul de terme- sancti-
tatii telefon nul unea
comerciale
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6 7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Secţiunea a VII-a - Radieri
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele şi Numãrul Data Domiciliul sau Organul
crt. prenumele matri- înscrierii adresa sediului Motivul Data care a
sau denumi- col în Tabloul central şi radi- radi- hota-
rea socie- Uniunii numãrul de erii erii rat
tatii telefon radi-
comerciale erea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6 7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016