Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 11 februarie 2019  de atestare a experţilor care evaluează starea de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor, NTLH-073    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 11 februarie 2019 de atestare a experţilor care evaluează starea de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor, NTLH-073

EMITENT: Ministerul Apelor şi Pădurilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 147 din 25 februarie 2019
──────────
    Aprobat prin Ordinul nr. 359 din 11 februarie 2019, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 147 din 25 februarie 2019.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    Prezentul regulament stabileşte modul de organizare, funcţionare şi componenţa Comisiei de atestare a experţilor care evaluează starea de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor, NTLH-073.

    ART. 2
    Atestarea experţilor se realizează în cadrul unei Comisii de atestare a cărei componenţă nominală se aprobă prin decizie a Comisiei Naţionale pentru Siguranţa Digurilor, denumită în continuare CONSIDIG.

    ART. 3
    Comisia de atestare emite şi suspendă atestatul în condiţiile stabilite prin prezentul regulament.

    ART. 4
    Experţii sunt atestaţi pentru evaluarea stării de siguranţă în exploatare a tuturor digurilor de apărare împotriva inundaţiilor, indiferent de categoria de importanţă.

    ART. 5
    În sensul prezentului regulament, următoarele sintagme se definesc după cum urmează:
    a) experţi atestaţi - experţi tehnici atestaţi de autoritatea publică centrală din domeniul apelor, care evaluează starea de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor, în conformitate cu prevederile normelor şi normativelor tehnice specifice în vigoare, în condiţiile legii;
    b) Comisia de atestare - comisie organizată pe lângă autoritatea publică centrală din domeniul apelor pentru atestarea experţilor care evaluează starea de siguranţă în exploatare a digurilor.


    CAP. II
    Organizarea, funcţionarea, componenţa şi atribuţiile Comisiei de atestare şi ale secretariatului tehnic
    ART. 6
    Pentru atestarea experţilor se organizează următoarele structuri, după cum urmează:
    a) Comisia de atestare;
    b) secretariatul tehnic al Comisiei de atestare.


    ART. 7
    Comisia de atestare are următoarea componenţă:
    a) secretarul de stat care coordonează activitatea din domeniul apelor - preşedinte;
    b) directorul care coordonează activitatea din domeniul siguranţei construcţiilor hidrotehnice din cadrul direcţiei tehnice de specialitate a autorităţii publice centrale din domeniul apelor - vicepreşedinte;
    c) un reprezentant al direcţiei tehnice de specialitate din domeniul siguranţei construcţiilor hidrotehnice a autorităţii publice centrale din domeniul apelor - membru;
    d) 4 reprezentanţi ai învăţământului tehnic superior de specialitate din domeniul siguranţei construcţiilor hidrotehnice - membri;
    e) 3 membri supleanţi, asigurând aceeaşi reprezentare cu cea menţionată la lit. c) şi d).


    ART. 8
    (1) Secretariatul tehnic al Comisiei de atestare este format din 5 persoane desemnate din cadrul direcţiei tehnice de specialitate ale autorităţii publice centrale din domeniul apelor.
    (2) Componenţa nominală a secretariatului tehnic menţionat la alin. (1) se aprobă prin decizie a CONSIDIG.

    ART. 9
    (1) Comisia de atestare se întruneşte legal în prezenţa obligatorie a preşedintelui sau a vicepreşedintelui şi a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi.
    (2) Hotărârile Comisiei de atestare se iau cu majoritatea simplă a membrilor prezenţi la şedinţa de atestare.

    ART. 10
    Atribuţiile Comisiei de atestare sunt următoarele:
    a) analizează cererile şi documentele depuse de către persoanele care solicită atestarea ca expert;
    b) solicită completări şi/sau clarificări cu privire la documentele de atestare;
    c) aprobă sau, după caz, respinge cererile de atestare pentru solicitanţi, cu motivarea respingerii şi comunicarea hotărârilor, prin intermediul secretariatului tehnic al Comisiei de atestare;
    d) dispune secretariatului tehnic eliberarea atestatului;
    e) dispune suspendarea atestatelor;
    f) dispune afişarea pe site-ul autorităţii publice centrale din domeniul apelor a listei persoanelor atestate, precum şi a hotărârilor sau altor comunicări ale Comisiei de atestare în legătură cu atestarea experţilor.


    ART. 11
    Atribuţiile preşedintelui Comisiei de atestare sunt următoarele:
    a) aprobă graficele cu programarea şedinţelor Comisiei de atestare, la propunerea secretariatului tehnic;
    b) semnează atestatele sau, după caz, comunicările de respingere a cererilor de atestare, în baza hotărârilor Comisiei de atestare;
    c) semnează comunicările privind suspendarea sau retragerea atestatelor;
    d) formulează, după caz, propuneri de înlocuire a membrilor Comisiei de atestare;
    e) semnează toate documentele care privesc activitatea Comisiei de atestare.


    ART. 12
    Atribuţiile secretariatului tehnic al Comisiei de atestare sunt următoarele:
    a) primeşte şi înregistrează documentaţiile necesare atestării;
    b) întocmeşte graficul de şedinţe, pe care îl supune spre aprobare preşedintelui Comisiei de atestare;
    c) pregăteşte şedinţele şi asigură logistica necesară desfăşurării acestora;
    d) inventariază documentele din dosarele prezentate pentru atestare şi completează fişa dosarului de atestare;
    e) redactează atestatele şi le înaintează spre semnare preşedintelui Comisiei de atestare;
    f) întocmeşte comunicările către solicitanţii cărora le-au fost respinse cererile de atestare, cu menţionarea motivelor de respingere, şi le înaintează spre semnare preşedintelui Comisiei de atestare;
    g) arhivează dosarele care au fost analizate de Comisia de atestare;
    h) comunică hotărârile Comisiei de atestare privind suspendarea atestatului;
    i) întocmeşte referatul cu propunerea de suspendare a atestatului;
    j) întocmeşte procesul-verbal de şedinţă şi consemnează modul în care se desfăşoară lucrările Comisiei de atestare;
    k) se îngrijeşte de publicarea pe site-ul autorităţii publice centrale din domeniul apelor a listei persoanelor atestate şi a hotărârilor Comisiei, precum şi de actualizarea periodică;
    l) transmite atestatul către persoanele solicitante.


    CAP. III
    Procedura de atestare şi documentele necesare
    ART. 13
    (1) Atestarea experţilor se realizează în două etape succesive, după cum urmează:
    a) analizarea dosarelor de activitate şi calificare profesională ale solicitanţilor;
    b) susţinerea unui interviu.

    (2) Se pot prezenta la etapa interviului numai solicitanţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
    (3) Şedinţa de analiză a dosarelor de activitate şi calificare profesională ale solicitanţilor se desfăşoară în lipsa acestora.

    ART. 14
    Pot solicita atestarea ca expert care evaluează starea de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor absolvenţii învăţământului superior tehnic de specialitate din domeniul construcţiilor hidrotehnice sau îmbunătăţirilor funciare care deţin atestat de expert tehnic sau de verificator de proiecte, eliberat de autoritatea publică centrală din domeniul lucrărilor publice, în condiţiile prevăzute de Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, nr. 2.264/2018 pentru aprobarea Procedurii privind atestarea verificatorilor de proiecte şi a experţilor tehnici în construcţii, în unul dintre domeniile de exigenţă, după cum urmează:
    a) A7 - rezistenţă mecanică şi stabilitate pentru construcţii şi amenajări hidrotehnice;
    b) A9 - rezistenţă mecanică şi stabilitate pentru construcţii şi sisteme pentru îmbunătăţiri funciare, amenajări funciare, amenajări de irigaţii, desecare şi drenaj;
    c) B5 - siguranţa în exploatare pentru construcţii şi amenajări hidrotehnice;
    d) B7 - siguranţa în exploatare pentru construcţii şi sisteme pentru îmbunătăţiri funciare, amenajări funciare, amenajări de irigaţii, desecare şi drenaj.


    ART. 15
    (1) În vederea atestării, solicitanţii trebuie să depună la direcţia tehnică de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor un dosar de activitate şi calificare profesională care să cuprindă următoarele documente:
    a) cerere-tip, potrivit modelului prevăzut in anexa nr. 1;
    b) actul de identitate;
    c) atestatul de expert tehnic sau de verificator de proiecte, eliberat de autoritatea publică centrală din domeniul lucrărilor publice, în unul dintre domeniile de exigenţă prevăzute la art. 14, din care să rezulte valabilitatea acestuia;
    d) diploma de licenţă/absolvire a învăţământului superior tehnic cu specializarea în unul dintre domeniile prevăzute la art. 14;
    e) recomandare eliberată de o entitate care are ca obiect de activitate proiectarea, construirea, urmărirea comportării sau administrarea digurilor de apărare împotriva inundaţiilor în care solicitantul şi-a desfăşurat activitatea sau cu care a avut raporturi de colaborare profesională sau din partea unei asociaţii profesionale reprezentative pentru domeniul construcţiilor hidrotehnice sau îmbunătăţirilor funciare care să confirme experienţa solicitantului. Activitatea didactică în domeniul construcţiilor hidrotehnice sau îmbunătăţirilor funciare se asimilează cu activitatea de proiectare în domeniu;
    f) curriculum vitae din care să reiasă activitatea desfăşurată în domeniul de atestare solicitat;
    g) cazierul judiciar din care să rezulte că nu a fost condamnat pentru fapte privind încălcarea regimului juridic şi al legislaţiei din domeniul apelor, al construcţiilor şi îmbunătăţirilor funciare;
    h) dovada achitării tarifului de verificare a dosarului.

    (2) Documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-d) se prezintă în copie certificată pentru conformitate cu originalul.
    (3) În cazul în care unul dintre membri titulari ai Comisiei de atestare solicită dobândirea calităţii de expert, pentru analiza dosarului de activitate şi calificare profesională, ca şi pentru interviu, acesta va fi înlocuit, în cadrul Comisiei de atestare, cu un membru supleant.

    ART. 16
    (1) Anunţul privind organizarea atestării experţilor se publică şi se actualizează pe site-ul autorităţii publice centrale din domeniul apelor.
    (2) Dosarele de activitate şi calificare profesională în vederea atestării se depun şi se ţin în evidenţă la direcţia tehnică de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor, prin grija secretariatului tehnic al Comisiei de atestare.

    ART. 17
    (1) Comisia de atestare se întruneşte în şedinţă de lucru, în vederea analizării dosarelor de activitate şi calificare profesională ale solicitanţilor, şi hotărăşte cu privire la:
    a) admiterea sau, după caz, respingerea dosarelor solicitanţilor;
    b) solicitarea de completări sau clarificări ale dosarului.

    (2) Hotărârile Comisiei de atestare se consemnează într-un proces-verbal, întocmit de secretariatul tehnic al Comisiei de atestare, care se va transmite solicitanţilor de către direcţia tehnică de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor, în termen de 10 zile de la data şedinţei de lucru pentru verificarea şi analiza dosarelor de activitate şi calificare profesională.
    (3) În cazul în care Comisia de atestare solicită completări sau clarificări, solicitantul este obligat să depună documentele sau clarificările solicitate până la data şedinţei, sub sancţiunea respingerii cererii de atestare.
    (4) În cazul în care Comisia de atestare hotărăşte respingerea dosarului de activitate şi calificare profesională, solicitantului i se vor comunica în scris motivele care au determinat aceasta.

    ART. 18
    (1) Solicitanţii care sunt declaraţi admişi pentru participarea la interviu se convoacă prin grija secretariatului tehnic al Comisiei de atestare, cu 10 zile înainte de data stabilită pentru desfăşurarea interviului.
    (2) Interviul constă într-o probă orală de examinare a solicitanţilor, efectuată de Comisia de atestare, având la bază elemente tehnico-juridice şi experienţa corespunzătoare în domeniul digurilor de apărare împotriva inundaţiilor.
    (3) În urma interviului, Comisia de atestare acordă calificativul „admis“ sau „respins“ pentru evaluarea cunoştinţelor fiecărui solicitant. Un solicitant poate fi „admis“ sau „respins“ prin majoritatea simplă a voturilor celor prezenţi.
    (4) Solicitanţii care nu se prezintă la interviu la data stabilită sunt declaraţi respinşi. Aceştia se pot înscrie la un alt interviu care se va organiza ulterior.
    (5) Rezultatul interviului se afişează la sediul autorităţii publice centrale din domeniul apelor, precum şi pe site-ul acesteia, în termen de 10 zile de la data desfăşurării şedinţei de atestare.

    ART. 19
    (1) După afişarea rezultatelor obţinute la etapa de analiză a dosarelor de activitate şi calificare profesională ale solicitanţilor sau, după caz, a interviului, solicitanţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 5 zile de la data afişării rezultatului analizei dosarelor, respectiv de la data şi ora afişării rezultatului interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
    (2) Contestaţiile vor fi analizate şi soluţionate, în termen de 10 zile, de către o Comisie de analiză şi soluţionare a contestaţiilor, formată din: trei reprezentanţi ai învăţământului superior tehnic de specialitate din domeniile prevăzute la art. 14 şi/sau ai unor asociaţii profesionale reprezentative pentru domeniul construcţiilor hidrotehnice sau îmbunătăţirilor funciare, a cărei componenţă nominală se aprobă prin decizie a CONSIDIG, la propunerea direcţiei tehnice de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor.
    (3) Deciziile Comisiei de analiză şi soluţionare a contestaţiilor vor fi comunicate solicitanţilor în termen de 5 zile de la data soluţionării acestora.

    ART. 20
    (1) Atestatul pentru evaluarea stării de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor se întocmeşte potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2.
    (2) Atestatul prevăzut la alin. (1) are valabilitate pe o perioadă de 5 ani de la data eliberării, cu posibilitatea prelungirii valabilităţii acestuia pentru perioade succesive de câte 5 ani.
    (3) Atestatul se eliberează personal fiecărui expert numai după achitarea tarifului de eliberare a acestuia.
    (4) În cazul pierderii/distrugerii/furtului atestatului Comisia de atestare eliberează un duplicat al acestuia, numai după publicarea anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.

    ART. 21
    (1) Prelungirea valabilităţii atestatului de expert se face la solicitarea expertului, în baza analizării de către Comisia de atestare a unui nou dosar de activitate şi calificare profesională, pe care expertul îl depune la direcţia tehnică de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor, cu cel puţin 30 de zile înainte de data expirării termenului de valabilitate.
    (2) Dosarul de activitate şi calificare profesională pentru prelungirea valabilităţii atestatului de expert trebuie să cuprindă următoarele documente:
    a) cerere-tip, potrivit modelului din anexa nr. 1;
    b) memoriu de activitate în domeniul de atestare pentru perioada de valabilitate a atestatului sau, în cazul neefectuării de expertize, un memoriu ca să justifice lipsa activităţii;
    c) atestatele de expert tehnic şi/sau verificator de proiecte, eliberate de autoritatea publică centrală din domeniul lucrărilor publice, în unul dintre domeniile de exigenţă prevăzute la art. 14, din care să rezulte valabilitatea acestora;
    d) cazierul judiciar din care să rezulte că nu a fost condamnat pentru fapte privind încălcarea regimului juridic şi al legislaţiei din domeniul apelor, al construcţiilor şi îmbunătăţirilor funciare;
    e) dovada de achitare a tarifului de prelungire a valabilităţii atestatului de expert.

    (3) Documentele prevăzute la alin. (2) lit. d) şi e) se prezintă în copie certificată pentru conformitate cu originalul.

    ART. 22
    (1) Experţii atestaţi vor deţine şi vor utiliza ştampile individuale.
    (2) Ştampila are formă rotundă, cu două cercuri concentrice, unul exterior, cu diametrul de 40 mm, şi altul interior, cu diametrul de 25 mm. În partea superioară se înscriu numele, prenumele şi iniţiala tatălui expertului, iar în partea inferioară se va înscrie „Expert evaluarea siguranţei digurilor“. În interior se înscrie, în partea superioară, „ROMÂNIA“, iar în partea inferioară, denumirea autorităţii publice centrale din domeniul apelor. În partea centrală se va înscrie numărul atestatului emis de autoritatea publică centrală din domeniul apelor pentru expert.
    (3) Ştampilele se confecţionează pe cheltuiala experţilor atestaţi şi se păstrează pe întreaga perioadă de valabilitate a atestatelor care poartă amprenta acestora.
    (4) Ştampilele se aplică de experţi pe documentaţiile de evaluare a siguranţei digurilor, precum şi pe alte documente întocmite în activităţile desfăşurate de experţii atestaţi în domeniul siguranţei digurilor şi sunt valabile împreună cu semnătura olografă a acestora.

    ART. 23
    Calitatea de expert încetează în următoarele cazuri:
    a) decesul titularului;
    b) la cererea titularului, înregistrată la direcţia tehnică de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor.


    ART. 24
    Suspendarea atestatului se dispune în următoarele situaţii:
    a) în cazul în care se constată că titularul de atestat încalcă în mod repetat o obligaţie. Prin „mod repetat“ se înţelege de cel puţin două ori într-o perioadă de 1 an pentru aceeaşi obligaţie;
    b) în cazul în care se constată că titularul atestatului nu a respectat obligaţiile care îi revin în calitate de expert.


    ART. 25
    (1) Secretariatul tehnic al Comisiei de atestare întocmeşte un referat prin care se propune suspendarea atestatului.
    (2) Referatul prevăzut la alin. (1) se supune aprobării în următoarea şedinţă a Comisiei de atestare.
    (3) În cazul aprobării, decizia de suspendare a atestatului se emite de către Comisia de atestare în cel mult 5 zile de la data şedinţei şi se comunică solicitantului, în copie, prin fax, e-mail sau servicii poştale.
    (4) În situaţia prevăzută la art. 24 lit. b), în decizia prin care se dispune suspendarea atestatului Comisia de atestare stabileşte măsuri de conformare în sarcina titularului atestatului, pe durata suspendării, cu termene de ducere la îndeplinire.
    (5) Contestaţiile privind suspendarea atestatului de expert se depun la direcţia tehnică de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor în termen de 5 zile de la data comunicării deciziei de suspendare.
    (6) Contestaţiile vor fi analizate şi soluţionate în termen de 10 zile de către o Comisie de analiză şi soluţionare a contestaţiilor, numită conform art. 19. Deciziile Comisiei de analiză şi soluţionare a contestaţiilor vor fi comunicate solicitanţilor în termen de 5 zile de la data soluţionării acestora.

    ART. 26
    (1) Lista experţilor atestaţi în baza prevederilor prezentului regulament se avizează de către CONSIDIG, se actualizează periodic şi se publică pe site-ul autorităţii publice centrale din domeniul apelor.
    (2) Experţii atestaţi vor răspunde solicitărilor direcţiei tehnice de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor, la propunerea CONSIDIG, în cazul necesităţii efectuării în regim de urgenţă a evaluării siguranţei digurilor în situaţii excepţionale (după viituri sau cutremure importante, incidente, avarii, accidente, ruperi/cedări), în cazul contraexpertizelor solicitate de beneficiarii expertizelor şi/sau de organele abilitate conform legii să controleze starea de siguranţă a digurilor.

    ART. 27
    Şedinţele de atestare/prelungire a valabilităţii atestatului de expert pentru evaluarea stării de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor se organizează dacă există un număr de minimum 5 dosare care îndeplinesc condiţiile stabilite prin prezentul regulament.

    CAP. IV
    Dispoziţii tranzitorii
    ART. 28
    (1) Evaluarea stării de siguranţă în exploatare a digurilor se realizează, pentru fiecare obiectiv, de către un expert atestat.
    (2) În exercitarea activităţii de evaluare a siguranţei digurilor, experţii vor respecta condiţiile de evitare a situaţiilor de conflict de interese, în baza unei declaraţii pe propria răspundere.
    (3) Pentru realizarea unor expertize, expertul poate angaja, în nume propriu, şi alţi specialişti.

    ART. 29
    (1) Expertul este direct răspunzător, în condiţiile legii, pentru soluţiile, concluziile şi recomandările formulate în documentaţiile pentru evaluarea siguranţei digurilor, inclusiv pentru consecinţele acestora.
    (2) Pentru recomandările şi concluziile care fundamentează avizul sunt responsabili expertul, expertul raportor şi membrii comisiei de avizare a documentaţiilor pentru evaluarea stării de siguranţă a digurilor.
    (3) Aplicarea soluţiilor şi/sau a recomandărilor prevăzute în aviz reprezintă responsabilitatea deţinătorului sau titularului de investiţie care răspunde, în conformitate cu prevederile legale, de siguranţa digurilor din patrimoniul propriu.

    ART. 30
    Până la atestarea experţilor pentru evaluarea stării de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor în condiţiile prezentului regulament, pentru o perioadă de cel mult un an de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, documentaţiile pentru evaluarea siguranţei digurilor pot fi elaborate şi de experţi atestaţi de autoritatea publică centrală din domeniul apelor pentru evaluarea siguranţei barajelor încadrate în categoriile de importanţă A şi B, în conformitate cu reglementările legale privind siguranţa digurilor.

    ART. 31
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA 1

    la regulament




    CERERE-TIP
     - model -
    Subsemnatul/Subsemnata, ............................................., domiciliat/domiciliată în ............................, str. ........................ nr. ......, judeţul/sectorul............................., bl. ........, sc. ......., ap. ......., codul numeric personal .........................................., buletin/carte de identitate seria ........., nr. ....................., eliberat(ă) de ....................... la data ..............................,
    solicit:
    [] eliberarea atestatului de expert pentru evaluarea stării de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor
    [] prelungirea valabilităţii Atestatului de expert nr. .... din .... pentru evaluarea stării de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor.

    Anexez documentele prevăzute la art. 15 alin. (1) lit. b)-h)/art. 21 alin. (2) lit. b)-e) din Regulamentul de atestare a experţilor care evaluează starea de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor, NTLH - 073, aprobat prin Ordinul ministrului apelor şi pădurilor nr. 359/2019.
    Data
    ..................
    Numele şi prenumele
    ................................
    Semnătura
    ...........................

    ANEXA 2

    la regulament




    (Autoritatea publică centrală din domeniul apelor)
    ATESTAT
    pentru evaluarea stării de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare
    împotriva inundaţiilor nr. .............. din ....................
     - model -
    În temeiul prevederilor art. 2 alin. (5)-(7) din Legea siguranţei digurilor nr. 259/2010, republicată, ale Ordinului ministrului apelor şi pădurilor nr. 359/2019 privind aprobarea Regulamentului de atestare a experţilor care evaluează starea de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor, NTLH-073, precum şi ale Procesului-verbal nr. ..... din data ...... al Comisiei de atestare,
    (autoritatea publică centrală din domeniul apelor) emite următorul:
    ATESTAT
    Domnul/Doamna .................................., domiciliat/domiciliată în .........................., str. ........................ nr. ......, judeţul/sectorul ........, bl. ........., sc. ......., ap. .........., codul numeric personal ............................, buletin/carte de identitate seria ......... nr. .........., eliberat(ă) de .............. la data ................, având Atestatul de expert tehnic nr. ............... sau de verificator de proiect nr. ..............., eliberat de autoritatea publică centrală din domeniul lucrărilor publice, se atestă ca expert pentru evaluarea stării de siguranţă în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundaţiilor, pentru o perioadă de 5 (cinci) ani.
    Prezentul atestat a fost emis la data de ........................... şi este valabil până la data de .................
    Preşedintele Comisiei de atestare,
    ....................................................................
    (numele, prenumele, funcţia, semnătura)
    Expert atestat,
    .............................................
    (ştampila şi semnătura expertului)
    Atestatul a fost emis în două exemplare, ambele având aceeaşi valoare juridică. Ex. nr. 1 din 2.
    NOTĂ:
    Exemplarul nr. 2 din 2 al atestatului se contrasemnează de vicepreşedinte şi secretarul Comisiei de atestare.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016