Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 11 august 2010  privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 11 august 2010 privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 608 din 27 august 2010
CAP. I
Modalitãţi de atribuire. Atribuirea directã

ART. 1
(1) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizeazã de cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã, denumitã în continuare administrator, prin atribuire directã pentru:
a) gestionarul propus de proprietarii de terenuri, în condiţiile prevãzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. a) din <>Legea vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) administratorul pãdurilor proprietate publicã a statului, instituţiile publice care au ca obiect de activitate cercetarea ştiinţificã în domeniul cinegetic şi instituţiile de învãţãmânt de stat care au ca disciplinã de studiu vânatul şi vânãtoarea, în condiţiile prevãzute la <>art. 8 alin. (1) pct. A lit. b) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) gestionarul consacrat, astfel cum este definit de <>Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, la cererea acestuia, în condiţiile prevãzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. c) din aceeaşi lege.
(2) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizeazã de cãtre administrator prin licitaţie publicã pentru fondurile cinegetice neatribuite în condiţiile prevãzute la alin. (1).
ART. 2
Atribuirea directã prevãzutã la art. 1 alin. (1) nu se realizeazã în urmãtoarele cazuri:
a) categoriile de gestionari care au dreptul la acest tip de atribuire, potrivit legii, nu solicitã acest drept;
b) contractul de gestionare încheiat pentru fondul cinegetic respectiv a fost reziliat la iniţiativa administratorului, din motive imputabile gestionarului care solicitã atribuirea;
c) raporturile contractuale dintre administrator şi gestionarul care solicitã atribuirea faunei cinegetice din cuprinsul aceluiaşi fond cinegetic au încetat ca urmare a solicitãrii acestuia din urmã.
ART. 3
(1) Atribuirea directã a dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizeazã numai dacã solicitantul dovedeşte îndeplinirea uneia dintre urmãtoarele condiţii:
a) este propus, prin înscrisuri originale, pentru atribuirea directã de cãtre persoana fizicã sau juridicã ce dovedeşte proprietatea asupra a minimum 51% din suprafaţa fondului cinegetic în cauzã, pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. a);
b) deţine calitatea de gestionar prevãzutã la <>art. 7 lit. d), e) şi f) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi face dovada prin înscrisuri, în copie, a deţinerii în proprietatea statului a fondului forestier pe minimum 51% din suprafaţa fondului cinegetic, pentru atribuirea prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. b). Copiile documentelor de proprietate sunt însoţite de declaraţia pe propria rãspundere, în original, a conducerii gestionarului, întocmitã conform modelului prevãzut în anexa nr. 1;
c) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, doveditã prin înscrisuri în copie, pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. c).
(2) În situaţia în care douã sau mai multe asociaţii de proprietari fac dovada cã deţin minimum 51% din suprafaţa fondului cinegetic, atribuirea se realizeazã în favoarea gestionarului propus de cea care deţine suprafaţa cea mai mare.
ART. 4
(1) Pentru recunoaşterea deţinerii în proprietate a minimum 51% din suprafaţa fiecãrui fond cinegetic, pentru situaţia prevãzutã la art. 3 alin. (1) lit. a), în cazul asociaţiilor de proprietari, acestea trebuie sã facã dovada îndeplinirii cumulative a urmãtoarelor condiţii:
a) sunt constituite conform legii;
b) au ca scop alegerea şi propunerea gestionarului fondului cinegetic în cuprinsul cãruia persoanele asociate deţin în proprietate mai mult de 51% din suprafaţa acestuia, cu care administratorul fondului cinegetic poate încheia contract de gestionare;
c) fac dovada proprietãţii suprafeţelor de teren incluse în asociaţiile de proprietari cu copii de pe documente de proprietate sau înscrisuri eliberate de unitatea administrativ-teritorialã pe a cãrei razã se aflã suprafeţele de teren respective. Copiile documentelor de proprietate sunt însoţite de declaraţia pe propria rãspundere, în original, a conducerii asociaţiei de proprietari, întocmitã conform modelului prevãzut în anexa nr. 1;
d) fac dovada includerii proprietãţii prevãzute la lit. c) şi art. 3 alin. (1) lit. a) şi b) în fondul cinegetic pentru care solicitã atribuirea printr-un document original eliberat de cãtre inspectoratul teritorial de regim silvic şi cinegetic în a cãrui razã de competenţã se aflã fondul cinegetic în cauzã.
(2) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevãzute la alin. (1) lit. a) şi b) se face prin depunerea urmãtoarelor documente, în copie legalizatã:
a) act constitutiv şi statut, care trebuie sã cuprindã suprafaţa deţinutã prin asocierea proprietarilor şi scopul prevãzut la alin. (1) lit. b);
b) act judecãtoresc de înfiinţare;
c) certificat de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor.
ART. 5
Fondurile cinegetice destinate instituţiilor de învãţãmânt de stat şi celor de cercetare ştiinţificã cu profil cinegetic din România se atribuie în gestiune prin ordin al conducãtorului administratorului, potrivit legislaţiei în vigoare.
ART. 6
(1) Pentru a beneficia de atribuirea directã în condiţiile art. 3, solicitanţii sau împuterniciţii acestora trebuie sã depunã o cerere, întocmitã în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 2, şi sã facã dovada îndeplinirii cumulative a urmãtoarelor condiţii:
a) deţin licenţã, conform prevederilor legale în vigoare;
b) consimt ca, la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice pentru care au obţinut dreptul de gestionare, sã aibã angajatã cu contract individual de muncã cel puţin o persoanã pentru exercitarea în principal a atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond cinegetic atribuit;
c) nu înregistreazã datorii privind plata tarifelor de gestionare exprimate prin solicitãri în condiţiile legii, pentru fondurile cinegetice pe care le-au avut sau le au în gestiune, dupã caz;
d) consimt cã, la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice pentru care au obţinut dreptul de gestionare, sã depunã o scrisoare de garanţie bancarã de bunã execuţie cu o valoare egalã cu cea a tarifului de atribuire, la dispoziţia administratorului, pe toatã perioada de derulare a contractului de gestionare a fondului cinegetic în cauzã;
e) nu au membri fondatori care au fost ori sunt, dupã caz, membri fondatori ai altor organizaţii vânãtoreşti care înregistreazã datorii privind plata tarifelor de gestionare, în condiţiile legii, pentru fondurile cinegetice pe care le-au avut sau le au în gestiune, dupã caz.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) lit. d), în situaţia în care valoarea de atribuire a faunei cinegetice din cuprinsul unuia sau a mai multor fonduri cinegetice atribuite aceluiaşi gestionar este mai micã de 10.000 de euro, gestionarul respectiv consimte sã depunã o scrisoare de garanţie bancarã de bunã execuţie a cãrei valoare este de 10.000 de euro.
ART. 7
(1) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevãzute la art. 6 se face prin depunerea urmãtoarelor documente:
a) copie de pe licenţa emisã în condiţiile legii;
b) consimţãmântul prevãzut la art. 6 alin. (1) lit. b), întocmit în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 3;
c) avizul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânãtoare pe a cãrui razã de activitate se aflã fondul cinegetic în cauzã, pentru dovedirea condiţiilor prevãzute la art. 6 alin. (1) lit. c), întocmit în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 4;
d) consimţãmântul prevãzut la art. 6 alin. (1) lit. d) sau alin. (2), dupã caz, întocmit în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 5.
(2) Documentele prevãzute la alin. (1), precum şi cele prevãzute la art. 3 şi art. 4 alin. (2) se depun odatã cu solicitarea de atribuire a dreptului de gestionare şi constituie dosarul de atribuire directã.
(3) Întocmirea necorespunzãtoare a documentelor care constituie dosarul de atribuire directã, precum şi nedepunerea în termenul stabilit de cãtre administrator a documentelor prevãzute la alin. (2) atrag respingerea solicitãrii de atribuire directã.
ART. 8
(1) Demararea procedurilor de atribuire se face de cãtre administrator cu minimum 20 de zile calendaristice anterior termenului-limitã de depunere a dosarelor de atribuire directã, prin afişarea anunţului pe site-ul propriu, prin publicarea acestuia în douã cotidiene de circulaţie naţionalã şi prin afişarea la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare pe raza cãrora se aflã fondul cinegetic.
(2) Anunţul prevãzut la alin. (1) cuprinde:
a) fondurile cinegetice care fac obiectul atribuirii;
b) valoarea tarifelor de atribuire, calculate în conformitate cu prevederile <>art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, de cãtre inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare în a cãror razã de activitate se aflã fondurile cinegetice în cauzã;
c) locul de depunere a solicitãrilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfãşurarea în bune condiţii a acţiunii de atribuire.
(3) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 20 de zile calendaristice de la expirarea termenului-limitã prevãzut la alin. (1) de cãtre o comisie de atribuire alcãtuitã din 7 membri, a cãrei componenţã nominalã este prevãzutã în anexa nr. 6.
(4) Secretariatul tehnic al comisiei de atribuire este asigurat de 2 reprezentanţi ai direcţiei de specialitate din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã.
(5) Hotãrârile comisiei de atribuire se pot lua de cãtre minimum 5 membri ai acesteia, dar este obligatorie prezenţa preşedintelui.
(6) În termenul prevãzut la alin. (3), comisia de atribuire afişeazã la sediul administratorului o listã care cuprinde fondurile cinegetice a cãror atribuire urmeazã a se face în mod direct şi gestionarii admişi.
ART. 9
(1) Hotãrârile comisiei de atribuire pot fi contestate în termen de 3 zile lucrãtoare de la afişarea listei prevãzute la art. 8 alin. (6).
(2) Contestaţiile se soluţioneazã de o comisie de analizã a contestaţiilor, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data înregistrãrii acestora.
(3) Componenţa nominalã a comisiei de analizã a contestaţiilor este prevãzutã în anexa nr. 7.
ART. 10
Rezultatele atribuirii directe realizate conform art. 8 şi 9 se afişeazã pe site-ul administratorului şi la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare pe raza cãrora se aflã fondul cinegetic.

CAP. II
Atribuirea prin licitaţie

ART. 11
(1) Demararea acţiunii de atribuire în gestiune prin licitaţie publicã se anunţã de cãtre administrator în termen de 5 zile lucrãtoare de la data afişãrii rezultatelor atribuirii directe prevãzute la art. 10, prin afişarea anunţului pe site-ul propriu, prin publicarea acestuia în douã cotidiene de circulaţie naţionalã şi prin afişarea la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare pe raza cãrora se aflã fondul cinegetic.
(2) Anunţul prevãzut la alin. (1) cuprinde:
a) fondurile cinegetice care fac obiectul atribuirii prin licitaţie publicã;
b) valoarea tarifelor de pornire la licitaţie a acestora, calculate în conformitate cu prevederile <>art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, de cãtre inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare în a cãror razã de activitate se aflã fondurile cinegetice în cauzã;
c) termenul şi locul de depunere a solicitãrilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfãşurarea în bune condiţii a licitaţiei.
(3) Atribuirea prevãzutã la alin. (1) se realizeazã de cãtre comisia de atribuire prevãzutã în anexa nr. 6.
(4) Solicitãrile de participare la licitaţie se depun în termen de 10 zile lucrãtoare începând cu data afişãrii anunţului privind organizarea licitaţiei, la sediul administratorului, conform modelului prevãzut în anexa nr. 8.
(5) Pentru participarea la licitaţie, solicitanţii trebuie sã îndeplineascã condiţiile prevãzute la art. 6.
(6) Dosarul de licitaţie va cuprinde solicitarea de participare la licitaţie, precum şi documentele prevãzute la art. 7 alin. (1) şi o scrisoare de garanţie de participare la licitaţie al cãrei cuantum reprezintã de 5 ori valoarea tarifelor de pornire la licitaţie, întocmitã în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 9.
(7) Întocmirea necorespunzãtoare a documentelor care constituie dosarul de licitaţie, precum şi nedepunerea în termenul stabilit de cãtre administrator a documentelor prevãzute la alin. (6) atrag respingerea solicitãrii de participare la licitaţie.
ART. 12
(1) În termen de 5 zile lucrãtoare de la expirarea termenului prevãzut la art. 11 alin. (4), comisia de atribuire va afişa la sediul şi pe site-ul administratorului un anunţ privind data licitaţiei, precum şi rezultatele verificãrii dosarelor de licitaţie, respectiv solicitanţii admişi sã participe la licitaţie.
(2) Rezultatele prevãzute la alin. (1) pot fi contestate în termen de 3 zile lucrãtoare de la afişare.
(3) Licitaţia publicã se organizeazã numai dacã sunt admişi sã participe minimum 2 ofertanţi, iar atribuirea prin licitaţie publicã se realizeazã numai dacã existã cel puţin o ofertã peste valoarea de pornire la licitaţie.
(4) În caz contrar prevederilor alin. (3), fondul cinegetic în discuţie se va scoate la o nouã licitaţie, conform legilor în vigoare.
(5) În cazul în care un fond cinegetic nu a putut fi atribuit conform prevederilor alin. (3) şi (4), fauna cinegeticã de pe acesta se încredinţeazã pentru gestionare administratorului pãdurilor proprietate publicã a statului, în condiţiile legii, continuându-se procedura de scoatere la licitaţie pânã se asigurã atribuirea conform prezentului regulament.
ART. 13
(1) Procedura de desfãşurare a licitaţiilor începe prin anunţarea de cãtre preşedintele comisiei de atribuire a fondului cinegetic scos la licitaţie a tarifului de pornire la licitaţie, a pasului de licitaţie, a timpului maxim de exprimare a fiecãrei oferte, a solicitanţilor admişi la licitaţie, precum şi a ordinii de strigare a ofertelor.
(2) Pasul de licitaţie se stabileşte prin aplicarea cotei de 10% din tariful de pornire la licitaţie, iar exprimarea în continuare a ofertelor se va face prin paşi întregi sau multipli întregi ai acestuia.
(3) Participanţii la licitaţie vor putea face oferta prin strigare, care nu poate fi mai micã decât un pas de licitaţie peste tariful de pornire la licitaţie, respectiv un pas peste oferta anterioarã.
(4) Procedura stabilitã la alin. (3) se repetã pânã în momentul în care nu se mai fac oferte într-un interval de timp egal cu cel prestabilit, ultimul ofertant fiind declarat câştigãtor al licitaţiei.
(5) Tariful de atribuire în gestiune prin licitaţie publicã a unui fond cinegetic este constituit din tariful de pornire la licitaţie a fondului cinegetic respectiv, la care se adaugã valoarea cumulatã a paşilor oferiţi de licitatori, rotunjindu-se în plus la nivelul unitãţilor.
(6) Procesul-verbal de desfãşurare a licitaţiilor se întocmeşte de cãtre secretariatul tehnic al comisiei de atribuire şi se însuşeşte de cãtre membrii comisiei de atribuire, secretariat şi ofertanţi. Hotãrârile comisiei de atribuire se afişeazã pe site-ul administratorului.
(7) Tariful de atribuire prevãzut la alin. (5) este exprimat în euro şi se consemneazã în procesul-verbal de desfãşurare a licitaţiei.
(8) Hotãrârile de adjudecare ale comisiei de atribuire pot fi contestate în termen de 3 zile lucrãtoare de la data desfãşurãrii licitaţiei.
(9) Analiza contestaţiilor prevãzute la art. 12 alin. (2) şi la alin. (8) din prezentul articol se realizeazã de cãtre comisia prevãzutã în anexa nr. 7, în termen de 5 zile lucrãtoare de la înregistrarea acestora, comunicându-se contestatarilor rezultatele.
ART. 14
(1) Rezultatele atribuirii se comunicã, dupã soluţionarea contestaţiilor, inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare, în vederea încheierii contractelor de gestionare.
(2) În termen de maximum 30 de zile calendaristice de la comunicarea prevãzutã la alin. (1), inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare încheie contractele de gestionare conform modelului-cadru aprobat de administrator.
(3) Neprezentarea la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a contractelor individuale de muncã încheiate cu persoanele cu atribuţii de pazã şi ocrotire a vânatului pentru fondurile cinegetice pentru care a fost obţinut dreptul de gestionare atrage revocarea actului de atribuire şi, implicit, a dreptului de a încheia contracte de gestionare.
(4) Neprezentarea scrisorii de garanţie bancarã de bunã execuţie, în original, la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractului de gestionare, întocmitã în conformitate cu condiţiile prevãzute în anexa nr. 10, atrage revocarea actului de atribuire şi, implicit, a dreptului de a încheia contractul de gestionare în cauzã.
ART. 15
(1) În cazul revocãrii solicitãrii iniţiale de atribuire a dreptului de gestionare, al neprezentãrii la licitaţia publicã pentru fondul cinegetic în cauzã, al refuzului încheierii contractului de gestionare, al neprezentãrii scrisorii de garanţie bancarã de bunã execuţie, întocmitã în conformitate cu condiţiile prevãzute în anexa nr. 10, în original, precum şi al nerespectãrii prevederilor art. 6 alin. (1) lit. b) de cãtre cel cãruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare, sumele prevãzute în scrisoarea de garanţie bancarã de participare se fac venit la bugetul de stat.
(2) În situaţia în care gestionarul cãruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare a unuia sau mai multor fonduri cinegetice refuzã încheierea contractelor de gestionare, acesta este decãzut din dreptul de a mai participa la vreuna dintre acţiunile de atribuire pentru fondul cinegetic/fondurile cinegetice în cauzã.

CAP. III
Dispoziţii finale

ART. 16
Gestionarii ale cãror contracte de gestionare a faunei cinegetice înceteazã ca urmare a solicitãrii acestora sau ca urmare a rezilierii de cãtre administrator nu mai au dreptul la atribuirea în gestiune a faunei cinegetice din acelaşi fond cinegetic pentru care contractele au încetat în astfel de condiţii.
ART. 17
(1) Predarea-primirea gestiunii faunei cinegetice din fondurile cinegetice care au fãcut obiectul atribuirii se face în termen de maximum 30 de zile dupã încheierea contractului de gestionare, prin proces-verbal de predare-primire, încheiat între delegatul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânãtoare în a cãrui razã de activitate se aflã fondul cinegetic în cauzã, în calitate de reprezentant al administratorului, şi noul gestionar, în prezenţa vechiului gestionar.
(2) În situaţia în care gestionarul care predã gestiunea faunei cinegetice nu se prezintã la data şi locul stabilite de cãtre inspectoratul teritorial de regim silvic şi de vânãtoare în a cãrui razã de activitate se aflã fondul cinegetic în cauzã, predarea-primirea gestiunii în cauzã se realizeazã de cãtre delegatul administratorului şi delegatul noului gestionar în prezenţa a 2 martori din cadrul unei autoritãţi publice locale de pe raza fondului cinegetic în cauzã.
ART. 18
(1) Persoana care are calitatea de membru al comisiei de atribuire ori al comisiei de contestaţii se aflã în incompatibilitate dacã se gãseşte în una dintre urmãtoarele situaţii:
a) este membru în organul de conducere al gestionarului care solicitã atribuirea gestiunii faunei cinegetice;
b) este soţ/soţie, rudã sau afin pânã la gradul al IV-lea cu persoane care fac parte din organul de conducere al gestionarului care solicitã atribuirea gestiunii faunei cinegetice.
(2) În situaţia în care un membru al comisiei de atribuire ori al comisiei de contestaţii se aflã în unul dintre cazurile de incompatibilitate prevãzute la alin. (1), acesta are obligaţia sã nu participe la atribuirea faunei cinegetice solicitate.
ART. 19
Anexele nr. 1-10 fac parte integrantã din prezentul regulament.


ANEXA 1
la regulament

DECLARAŢIE

Subsemnatul(a), .............., domiciliat(ã) în ............., posesor/posesoare al/a B.I./C.I. seria .... nr. ...., CNP ................, deţinând funcţia de ............................... în cadrul asociaţiei de proprietari/unitãţii ce deţine calitatea de gestionar prevãzutã la art. 7 lit. d), e) şi f) din <>Legea vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, declar pe propria rãspundere, cunoscând sancţiunile prevãzute de art. 292 din Codul penal privind falsul în declaraţii, cã înscrisurile prezentate în copie, ce fac dovada proprietãţii suprafeţelor de teren incluse în asociaţia de proprietari/unitatea ce deţine calitatea de gestionar prevãzutã la <>art. 7 lit. d), e) şi f) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ....................... (denumirea şi adresa) .............., sunt conforme cu originalul.
În situaţia în care se dovedeşte ulterior cã înscrisurile prezentate ce fac obiectul prezentei declaraţii nu sunt conforme cu originalul, sunt de acord cu pierderea tuturor drepturilor câştigate prin prezentarea acestor înscrisuri şi sã rãspund penal pentru declaraţii neadevãrate în cazul în care declaraţia expusã mai sus nu corespunde adevãrului.


Data Semnãtura
................ ...................



ANEXA 2
la regulament


.......................
(gestionar)
Nr. ...... din ........


Cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã
Comisia de atribuire directã

Subsemnatul, ....................., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al ...................., cu sediul în ......................., înfiinţatã prin .................., în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 1.221/2010 , solicit atribuirea directã a dreptului de gestionare pentru urmãtoarele fonduri cinegetice:



┌──────┬─────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ Nr. │ Fondul cinegetic │Tariful de atribuire │
│ crt. ├────────────┬───────────────────┬────────────────┤ (euro) │
│ │ Nr. │ Denumirea │ Judeţul │ │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│Total:│ │ │ │ │
└──────┴────────────┴───────────────────┴────────────────┴─────────────────────┘



Depun anexat urmãtoarele documente:
a) copie de pe licenţa de gestionare;
b) consimţãmântul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond/fonduri cinegetice pentru care se obţine dreptul de gestionare;
c) consimţãmântul ca, la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondului cinegetic pentru care am obţinut dreptul de gestionare, sã prezentãm o scrisoare de garanţie bancarã de bunã execuţie;
d) avizul inspectoratului de regim silvic şi de vânãtoare pentru dovedirea îndeplinirii condiţiei prevãzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 din regulament;
e) documentul eliberat de cãtre inspectoratul teritorial de regim silvic şi de vânãtoare pentru dovedirea îndeplinirii condiţiei prevãzute la art. 4 alin. (1) lit. d) din regulament.

Reprezentant legal,
............................................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)

ANEXA 3
la regulament


...........................
(gestionar)
Nr. ........ din ..........


Cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã

Subsemnatul, ..................., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al ......................., cu sediul în ........................., înfiinţatã prin ................, în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 1.221/2010 , consimt ca, la data încheierii contractului/contractelor de gestionare a fondului/fondurilor cinegetice pentru care se obţine dreptul de gestionare, .................. (denumirea gestionarului) .................. sã avem angajatã minimum o persoanã pentru exercitarea în principal a atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare dintre aceste fonduri cinegetice.
În cazul nerespectãrii acestui angajament, accept necondiţionat revocarea acţiunii de atribuire şi implicit anularea contractului de gestionare.

Reprezentant legal,
..........................................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 4
la regulament


Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic şi de Vânãtoare ...............
Nr. .......... din ............

Cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã

Subsemnatul, ................., în calitate de reprezentant legal al Inspectoratului Teritorial de Regim Silvic şi de Vânãtoare ..............., certific prin prezenta cã, la aceastã datã, .................. (denumirea gestionarului) ..........., cu sediul în ............... (adresa completã) .............., nu înregistreazã datorii privind plata tarifelor de gestionare, exprimate prin solicitãri în condiţiile legii, pentru fondurile cinegetice pe care le-a avut sau le are în gestiune, dupã caz.

Reprezentant legal,
..........................................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 5
la regulament

............................
(gestionar)
Nr. ........ din ...........


Cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã

Subsemnatul, ......................., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al ................, cu sediul în ......................, înfiinţatã prin .........................., în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 1.221/2010 , consimt ca, la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondului cinegetic pentru care am obţinut dreptul de gestionare, sã depunem o scrisoare de garanţie bancarã de bunã execuţie întocmitã în conformitate cu prevederile art. 6 alin (1) lit. d) sau, dupã caz, art. 6 alin. (2) din regulament. În cazul nerespectãrii acestui angajament, accept necondiţionat revocarea actului de atribuire şi, implicit, a dreptului de a încheia contractul de gestionare.

Reprezentant legal,
..........................................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 6
la regulament


Componenţa nominalã a comisiei de atribuire


1. Daniel Dicu - preşedinte
2. Marton Kelemen - membru
3. Constantin Badea - membru
4. Sorin Decã - membru
5. Cristina Mihãescu - membru
6. Cosmin Vîlnoiu - membru
7. Violeta Muşat - membru


ANEXA 7
la regulament


Componenţa comisiei de analizã a contestaţiilor

1. Dan Achim - preşedinte
2. Virgil Piţu - membru
3. Costin Oprescu - membru


ANEXA Nr. 8
la regulament

............................
(gestionar)
Nr. ........ din ...........


Cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã
Comisia de licitaţie

Subsemnatul, ...................., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al ..................., cu sediul în .............................., înfiinţatã prin .........................., în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 1.221/2010 , solicit participarea la licitaţia publicã pentru atribuirea dreptului de gestionare a urmãtoarelor fonduri cinegetice:



┌──────┬─────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ Nr. │ Fondul cinegetic │ Tariful de pornire │
│ crt. ├────────────┬───────────────────┬────────────────┤ la licitaţie │
│ │ Nr. │ Denumirea │ Judeţul │ (euro) │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├──────┼────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│Total:│ │ │ │ │
└──────┴────────────┴───────────────────┴────────────────┴─────────────────────┘



Depun anexat urmãtoarele documente:
a) copie de pe licenţã;
b) scrisoare de garanţie bancarã de participare la licitaţie, în original;
c) consimţãmântul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond/fonduri de vânãtoare pentru care se obţine dreptul de gestionare;
d) avizul inspectoratului de regim silvic şi de vânãtoare pentru dovedirea îndeplinirii condiţiei prevãzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4;
e) consimţãmântul de depunere a unei scrisori de garanţie bancarã de bunã execuţie în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) lit. d) sau alin. (2) din regulament, dupã caz.

Reprezentant legal,
..........................................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 9
la regulament


SCRISOARE DE GARANŢIE BANCARĂ DE PARTICIPARE LA LICITAŢIE
Nr. ....../.........
pentru atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice


Banca ......................... Termen de valabilitate*)
Filiala/Sucursala ............. ..........................
Adresa ........................ (ziua, luna, anul)

---------
*) Valabilitatea scrisorii de garanţie bancarã trebuie sã fie de minimum 120 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului de atribuire directã, respectiv a dosarului de atribuire prin licitaţie publicã.

La cererea clientului nostru, denumit ........................., care a înaintat la autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã solicitarea sa pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic**) ................, confirmãm prin prezenta cã garantãm în favoarea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã pentru suma de ................. lei la cursul euro/leu stabilit de Banca Naţionalã a României din ziua constituirii garanţiei, reprezentând de 5 ori valoarea tarifului de pornire la licitaţie, a fondului cinegetic ........., sumã pe care ne angajãm sã o achitãm corespunzãtor, la cererea scrisã a autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, în cazul în care clientul nostru se aflã în una dintre urmãtoarele situaţii:
------------
**) Scrisoarea de garanţie bancarã de participare la licitaţie se întocmeşte pentru fiecare fond cinegetic solicitat.

a) revocã solicitarea iniţialã de atribuire a dreptului de gestionare pentru fondul cinegetic solicitat;
b) refuzã încheierea contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care i-a fost atribuit dreptul de gestionare;
c) la data încheierii contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care a obţinut dreptul de gestionare nu are angajatã minimum o persoanã pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fondul cinegetic atribuit;
d) la data încheierii contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care a obţinut dreptul de gestionare nu prezintã scrisoarea de garanţie bancarã de bunã execuţie;
e) nu se prezintã la licitaţia organizatã pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic solicitat.
Scrisoarea de garanţie bancarã devine nulã în cazul în care solicitarea de atribuire în gestiune a fondului cinegetic nu a fost admisã de cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã sau la expirarea termenului de valabilitate a acesteia.
Valabilitatea prezentei scrisori de garanţie bancarã se poate prelungi în situaţii de excepţie, la solicitarea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã şi cu acordul clientului.

Director, Contabil-şef,
.......................................... ...................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 10
la regulament

CONDIŢII MINIME
pentru acceptarea scrisorii de garanţie bancarã de bunã execuţie*)

---------
*) Se întocmeşte pentru fiecare fond cinegetic atribuit.

1. Banca emitentã
2. Denumirea fondului cinegetic atribuit
3. Denumirea clientului pentru care se acordã scrisoarea de garanţie bancarã
4. Beneficiarul (Ministerul Mediului şi Pãdurilor)
5. Valoarea stabilitã conform prevederilor art. 6 alin. (1) lit. d) sau, dupã caz, art. 6 alin. (2) din regulament
6. Termenul de valabilitate (minimum 10 ani de la data încheierii contractului de gestionare)
7. Condiţiile de platã a garanţiei bancare cãtre beneficiar, în termenul de valabilitate a scrisorii de garanţie bancarã de bunã execuţie, când clientul se gãseşte în una dintre urmãtoarele situaţii:
- refuzã sã facã plata integralã a tarifului de gestionare exprimat prin solicitare scrisã, în condiţiile legii;
- contractul se reziliazã din vina acestuia;
- contractul de gestionare a încetat înainte de termen la solicitarea acestuia.
8. Termenul de platã - la prima cerere a beneficiarului, fãrã nicio altã formalitate suplimentarã din partea clientului sau a beneficiarului

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016