Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 10 ianuarie 2007  de functionare a Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 10 ianuarie 2007 de functionare a Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 71 din 30 ianuarie 2007
ART. 1
Comisia constituita conform prezentei hotarari isi desfasoara activitatea in cadrul Ministerului Finantelor Publice.
ART. 2
Hotararile Comisiei se adopta cu votul "pentru" a cel putin doua treimi din numarul membrilor acesteia.
ART. 3
La sedintele Comisiei pot participa, ca invitati, reprezentantii unitatilor administrativ-teritoriale care solicita autorizarea, precum si ai altor institutii interesate.
ART. 4
(1) Cererile pentru autorizare, insotite de adresele de inaintare catre Comisie si de documentatia prevazuta la art. 1 alin. (5) din anexa nr. 1, se depun la secretariatul acesteia de o persoana imputernicita in acest sens sau se pot transmite prin posta. Secretariatul Comisiei verifica primirea corespunzatoare a documentelor prevazute la art. 1 alin. (5) din anexa nr. 1. La constatarea lipsei unuia sau mai multor documente i se va cere solicitantului sa completeze sau sa refaca documentatia depusa in sustinerea cererii pentru autorizare.
(2) Dosarele depuse cu 3 zile inainte de convocarea Comisiei vor putea intra in sedinta de autorizare numai daca sunt complete; in caz contrar, acestea vor intra in sedinta de autorizare urmatoare.
(3) Pentru operativitate, documentele ce fac obiectul completarii dosarului se pot transmite prin posta electronica la adresele precizate de secretariatul Comisiei sau prin fax, urmand ca acestea sa fie depuse, in original, pana la data sedintei in care urmeaza sa fie analizata cererea respectiva.
(4) Pentru analizarea cererilor si a documentatiilor aferente primite de la unitatile administrativ-teritoriale, prin care se solicita autorizarea contractarii sau garantarii de imprumuturi interne sau externe, pe termen scurt, mediu ori lung, Comisia se intruneste in sedinte ordinare, lunar, in principiu, in cea de-a doua zi de joi, la ora 10,00. Comisia se poate intruni si in sedinte extraordinare, la cererea presedintelui, iar convocarea se face prin intermediul postei electronice sau telefonic, de regula, cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de sedinta respectiva.
ART. 5
(1) Secretariatul va asigura convocarea Comisiei in termen de maximum 30 de zile calendaristice de la primirea documentatiei complete aferente cererii unitatii administrativ-teritoriale pentru autorizarea contractarii sau garantarii unui imprumut. Convocarea Comisiei se face, de regula, cu 3 zile lucratoare inainte de data stabilita pentru sedinta, prin intermediul postei electronice sau telefonic. Odata cu convocarea se transmit membrilor Comisiei proiectul ordinii de zi si materialele ce urmeaza sa fie supuse discutiilor.
(2) Consultarea dosarelor depuse de solicitanti de catre membrii Comisiei se face la sediul Ministerului Finantelor Publice.
ART. 6
Pentru autorizarea contractarii sau garantarii unui imprumut, Comisia va analiza, pe baza documentatiei primite de la solicitant:
a) incadrarea valorii imprumutului in plafonul anual de indatorare publica a Romaniei;
b) daca totalul datoriilor anuale reprezentand ratele scadente la imprumuturile contractate si/sau garantate, dobanzile si comisioanele aferente acestora, inclusiv ale imprumutului care urmeaza sa fie contractat si/sau garantat in anul respectiv, se incadreaza strict in limita prevazuta de lege;
c) daca documentatia supusa analizei este intocmita cu respectarea prevederilor prezentei hotarari.
ART. 7
Deliberarile Comisiei se consemneaza in proces-verbal. Procesul-verbal se intocmeste prin grija secretariatului Comisiei si se semneaza de membrii acesteia, prezenti la sedinta respectiva.
ART. 8
(1) Hotararea Comisiei, in original, se comunica solicitantului in termen de cel mult 3 zile lucratoare de la data adoptarii sale. In cazul unui aviz nefavorabil, hotararea va contine motivarea respingerii autorizarii de contractare sau de garantare a imprumutului. Secretariatul Comisiei pastreaza copia hotararii Comisiei, semnata de presedinte si contrasemnata de membrii prezenti la sedinta.
(2) La nivelul secretariatului Comisiei se instituie si se conduc:
a) Registrul pentru evidenta cererilor adresate Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale;
b) Registrul pentru evidenta hotararilor adoptate de Comisia de autorizare a imprumuturilor locale.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016