┌─────────────────┐
┌────────────────┐ │ │
│Comitet director├───────┤DIRECTOR EXECUTIV│
└────────────────┘ │ │
└───────┬─────────┘
│ ┌─────────────────┐
├────────────│Achiziţii publice│
┌─────────────┐ │ ├─────────────────────────────┐
│Compartiment ├──────────────┤ │Administraţie, aprovizionare,│
│ juridic │ │ │ mentenenţã │
┌───────────┴─────────────┤ │ ├─────────────────────────────┤
│Birou/Compartiment audit ├──────────────┼────────────┤Birou/compartiment RUNOS │
│ intern │ │ └─────────────────────────────┘
└─────────────────────────┘ │
┌─────────────────────────┐ │ ┌─────────────────────────────┐
│Informaticã-biroticã ├──────────────┼────────────┤Compartiment avize/autorizãri│
└─────────────────────────┘ │ └─────────────────────────────┘
┌─────────────────────────┐ │ ┌─────────────────────────────┐
│ Relaţii cu publicul/ │ │ │ Registraurã │
│ comunicare ├──────────────┼────────────┤ │
└─────────────────────────┘ │ └─────────────────────────────┘
│
┌────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┬─────────────────┐
│ │ │ │
┌─────────────────┐ ┌─┴───────────────┐ ┌──────┴───────┐ ┌──────┴───────┐
│Director executiv│ ┌────────────┐ │Director executiv│ │ Director │ │ Director │
│ adj. sãnãtate ├──────────────┤Laborator SP│ │adj. financiar/ │ │executiv adj. │ │executiv adj. │
│ publicã şi │ │Medic Şef │ │ contabil │ │pentru control│ │ asistenţã │
│ programe │ └─────┬──────┘ └────┬────────────┘ │în sãnãtatea │ │ medicalã │
└──┬──────────────┘ │ │ │ publicã │ │ │
│ ┌───────────────────────┐ ┌───┴─────────┐ ┌──┴──────────┐ └──────┬───────┘ └──────┬───────┘
├────┤Serviciu/birou suprave-│ │Microbiologie│ │Buget │ │ │
│ │ghere şi control BT │ ├─────────────┤ ├─────────────┤ ┌────────┴────────┐ ┌──────┴─────────┐
│ └──┬───────────────┬────┘ │ Chimie │ │Contabilitate│ │Compartiment de │ │Compartiment │
│ │supraveghere │ │ sanitarã │ ├─────────────┤ │control în │ │asistenţã medi- │
│ │epidemiologicã │ ├─────────────┤ │Financiar │ │sãnãtatea publicã│ │calã primarã │
│ ├───────────────┤ │Toxicologie │ └─────────────┘ ├─────────────────┤ ├────────────────┤
│ │programe BT │ ├─────────────┤ │Compartiment de │ │Compartiment │
│ ├───────────────┤ │Radiaţii* │ │control al cali- │ │asistenţã medi- │
│ │PNI │ └─────────────┘ │tãţii serviciilor│ │calã ambulatorie│
│ ├───────────────┤ │de asistenţã │ ├────────────────┤
│ │statisticã │ │medicalã │ │Compartiment │
│ ├───────────────┤ └─────────────────┘ │asistenţã medi- │
│ │produse anti- │ │cale spitali- │
│ │epidemice │ │ceascã │
│ └───────────────┘ ├────────────────┤
│ ┌───────────────────────┐ │Birou asistenţa │
├────┤Serviciu/birou evaluare│ │ mamei şi │
│ │risc factori de mediu │ │ copilului │
│ └──┬───────────────────┬┘ ├────────────────┤
│ │igiena alimentaţiei│ │Compartiment │
│ ├───────────────────┤ │asistenţã medi- │
│ │igiena mediului │ │calã recuperato-│
│ ├───────────────────┤ │rie │
│ │igiena şcolarã │ ├────────────────┤
│ ├───────────────────┤ │Compartiment │
│ │medicina muncii │ │asistenţã medi- │
│ ├───────────────────┤ │calã comunitarã │
│ │programe mediu │ └────────────────┘
│ └───────────────────┘
│ ┌───────────────────────┐
├────┤Serviciu/birou Programe│
│ │ BNT │
│ └──┬───────────────────┬┘
│ │supravegere BNT │
│ ├───────────────────┤
│ │programe BNT │
│ ├───────────────────┤
│ │promovarea │
│ │sãnãtãţii │
│ ├───────────────────┤
│ │statisticã │
│ └───────────────────┘
│ ┌───────────────────────┐
├────┤COŞUL şi managementul │
│ │asistenţei medicale de │
│ │ urgenţã │
│ └───────────────────────┘
│ ┌───────────────────────┐
│ │birouri/compartimente │
└────┤ teritoriale │
└───────────────────────┘
În laboratorul de SP se va include şi personalul de laborator
din birourile teritoriale
SP = sãnãtate publicã
BT = boli transmisibile
BNT = Boli netransmisibile
PNI = program naţional de imunizãri
RUNOS = resurse umane, normare, organizare, salarizare
COSUJ = Centrul Operativ pentru Situaţii de Urgenţã Judeţean
*)acolo unde este cazul