Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 1 aprilie 1999  de organizare si functionare a Comisiei de autorizare a jocurilor de noroc    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 1 aprilie 1999 de organizare si functionare a Comisiei de autorizare a jocurilor de noroc

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 171 din 22 aprilie 1999

I. Prevederi generale

ART. 1
Autorizarea jocurilor de noroc se realizeaza prin intermediul Comisiei de autorizare a jocurilor de noroc, comisie interdepartamentala, denumita in continuare comisie, care isi desfasoara activitatea in sediul Ministerului Finantelor.
ART. 2
Activitatea curenta a comisiei se realizeaza prin intermediul directiei de specialitate din cadrul Ministerului Finantelor.
ART. 3
Comisia isi poate desfasura activitatea si poate lua hotarari in prezenta a jumatate plus unul din numarul membrilor prezenti.
Hotararile comisiei sunt obligatorii pentru toti agentii economici, persoane juridice, care desfasoara jocuri de noroc pe teritoriul Romaniei.
Hotararile comisiei pot fi facute publice prin intermediul mass-media sau al unui avizier ce va functiona la sediul Ministerului Finantelor.

II. Scopul, atributiile si obiectul de activitate ale comisiei

ART. 4
Scopul principal al comisiei este de a asigura o desfasurare normala si sub un control strict a jocurilor de noroc in Romania.
Principiul fundamental al activitatii comisiei este imbinarea intereselor celor trei parti implicate: jucator, agent economic organizator de jocuri de noroc si stat.
ART. 5
Atributiile si obiectivele principale ale comisiei sunt:
a) coordonarea desfasurarii jocurilor de noroc pe intregul teritoriu al tarii, pe principiul respectarii legalitatii;
b) autorizarea exploatarii jocurilor de noroc de catre agentii economici (persoane juridice romane) inregistrati conform legislatiei romane;
c) analizarea indeplinirii conditiilor de organizare, a continutului si modului de desfasurare a jocurilor de noroc;
d) analizarea documentatiilor depuse de solicitantii de licenta pentru exploatarea jocurilor de noroc si eliberarea, in consecinta, a documentului in cauza;
e) verificarea periodica sau ori de cate ori este nevoie, prin organele de control specializate ale Ministerului Finantelor (inclusiv expertii din directia de specialitate) si ale Ministerului de Interne, a respectarii prevederilor legale privind organizarea, autorizarea si exploatarea jocurilor de noroc;
f) suspendarea temporara sau anularea valabilitatii licentei pentru exploatarea jocurilor de noroc, la propunerea organului constatator, in cazul in care nu au fost respectate conditiile privind organizarea, autorizarea si exploatarea activitatilor de jocuri de noroc;
g) evidentierea stricta a autorizarii jocurilor de noroc, pe agenti economici, pe sedinte de avizare, pe categorii de activitate sau pe alte forme de natura sa asigure o gestiune corecta si precisa a activitatii de jocuri de noroc, inclusiv a suspendarii sau a anularii licentelor pentru exploatarea jocurilor de noroc, precum si a altor masuri si hotarari dispuse de comisie;
h) abilitarea unor agenti economici cu capital de stat sau privat pentru prestarea unor servicii sau pentru realizarea unor activitati complementare jocurilor de noroc, in scopul asigurarii cresterii securitatii jocurilor. Contravaloarea acestor servicii sau a produselor executate va fi achitata de agentii economici beneficiari.

III. Organizarea sedintelor de lucru ale comisiei

ART. 6
Comisia se intruneste o data pe luna, in intervalul 10-15 din luna, sau ori de cate ori este nevoie si va fi convocata de presedintele acesteia, din proprie initiativa sau la propunerea directiei de specialitate din Ministerul Finantelor.
ART. 7
Directia de specialitate din Ministerul Finantelor va pune la dispozitie membrilor comisiei, cu cel putin doua zile inainte, ordinea de zi si intreaga documentatie, care vor fi analizate in cadrul sedintei.
Documentatia consta in:
- solicitarile in vederea autorizarii, sustinute de actele necesare, conform anexei nr. 3 la hotarare;
- sesizarile primite de la organele de control ale Ministerului Finantelor si ale politiei;
- sesizari din partea agentilor economici etc.
Documentatia va fi analizata la sediul Ministerului Finantelor de catre specialistii directiei de specialitate din cadrul ministerului.
ART. 8
Intreaga documentatie analizata va fi prezentata in plenul comisiei.
Fiecare documentatie va fi prezentata printr-o nota semnata de catre directorul directiei de specialitate din Ministerul Finantelor.
ART. 9
Comisia va autoriza fiecare joc de noroc (pe sali de jocuri si pe dispozitive de joc), cu respectarea conditiilor tehnice de autorizare.
ART. 10
Hotararile luate de catre comisie vor fi validate prin semnarea de catre toti membrii prezenti a procesului-verbal in care sunt mentionate acestea.
Licentele pentru exploatarea jocurilor de noroc se semneaza de catre presedintele comisiei sau, in lipsa acestuia, de catre vicepresedinte.
ART. 11
La sedintele comisiei participa seful serviciului de specialitate si un expert din cadrul aceluiasi compartiment care va consemna intr-un registru de procese-verbale aspectele analizate si toate hotararile adoptate in cadrul sedintei. Comisia poate invita sa participe la sedintele sale reprezentanti ai Asociatiei Organizatorilor si Producatorilor de Jocuri de Noroc din Romania, in calitate de consultanti.

IV. Dispozitii finale

ART. 12
Membrii comisiei si ai directiei de specialitate din Ministerul Finantelor nu au dreptul sa participe ca organizatori, asociati sau angajati la unitatile care practica jocuri de noroc, astfel cum au fost ele definite in hotarare.
ART. 13
Hotararile comisiei sunt definitive si obligatorii pentru organizatorii de jocuri de noroc la care se refera.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016