Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT DE SELECTIE din 17 octombrie 2007  a solicitantilor cofinantarilor prevazute in Programul national pentru reducerea costurilor cu energia pentru populatie, prin cresterea eficientei energetice si utilizarea energiei regenerabile in anul 2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT DE SELECTIE din 17 octombrie 2007 a solicitantilor cofinantarilor prevazute in Programul national pentru reducerea costurilor cu energia pentru populatie, prin cresterea eficientei energetice si utilizarea energiei regenerabile in anul 2007

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 728 din 26 octombrie 2007


INTRODUCERE

Prezentul regulament de selecţie stabileşte condiţiile pe care trebuie sã le îndeplineascã solicitanţii cofinanţãrii nerambursabile, precum şi proiectele de investiţii propuse de aceştia spre selecţie în cadrul Programului naţional pentru reducerea costurilor cu energia pentru populaţie, prin creşterea eficienţei energetice şi utilizarea energiei regenerabile în anul 2007, denumit în continuare Programul naţional 2007.
Culegerea şi prelucrarea datelor în vederea selecţiei se realizeazã de Agenţia Românã pentru Conservarea Energiei (ARCE), prin reprezentanţii sãi din filialele teritoriale, aceştia fiind împuterniciţi sã reprezinte conducerea ARCE în relaţia cu persoanele fizice şi juridice implicate în realizarea proiectelor de investiţii la nivel local.
ARCE executã selectarea proiectelor de investiţii ce vor fi incluse în Programul naţional 2007, proces ce include douã etape de analizã tehnicã de specialitate:
a) verificarea îndeplinirii condiţiilor de eligibilitate de cãtre solicitantul cofinanţãrii nerambursabile şi, respectiv, verificarea îndeplinirii condiţiilor de eligibilitate referitoare la proiectul de investiţii propus;
b) selecţia propriu-zisã, prin determinarea prioritãţii proiectului de investiţii prin aplicarea criteriilor de selecţie.
Condiţiile de eligibilitate sunt obligatorii, în sensul cã neîndeplinirea acestora conduce la eliminarea proiectului de investiţii, fãrã dreptul de a mai participa la etapa de selecţie propriu-zisã.

CAP. I
Condiţii de eligibilitate referitoare la solicitantul cofinanţãrii nerambursabile

I.1. Solicitantul cofinanţãrii nerambursabile
Solicitantul cofinanţãrii nerambursabile în cadrul Programului naţional 2007, denumit în continuare solicitant, este autoritatea administraţiei publice locale competentã care transmite la ARCE cererea de primire a acestui sprijin financiar, însoţitã de documentaţiile precizate conform prezentului regulament de selecţie.
I.2. Forma de proprietate
Solicitantul trebuie sã deţinã în proprietate sistemul de termoficare sau pãrţile acestuia, la care se referã proiectul de investiţii inclus în lista aprobatã în cadrul Programului naţional 2007.
În situaţia în care exploatarea sistemului de termoficare face obiectul unui contract de concesiune, trebuie ca autoritatea publicã localã, având calitatea de solicitant al cofinanţãrii nerambursabile, sã fie parte contractantã în realizarea lucrãrilor de investiţii.
I.3. Responsabilul din partea solicitantului
Autoritatea publicã localã având calitatea de solicitant în cadrul Programului naţional 2007 va desemna un reprezentant, angajat în cadrul unui compartiment tehnic, economic sau financiar, cãruia i se încredinţeazã atribuţii corespunzãtoare privind urmãrirea lucrãrilor de investiţii şi întocmirea documentaţiilor aferente.

CAP. II
Condiţii de eligibilitate referitoare la proiectul de investiţii propus

II.1. Fundamentarea legislativã şi tehnicã a proiectului de investiţii propus
Proiectul de investiţii propus de solicitantul sprijinului financiar nerambursabil trebuie sã corespundã cu prevederile strategiei locale de asigurare a energiei termice în sistem centralizat cãtre populaţie (întocmitã în conformitate cu <>Hotãrârea Guvernului nr. 882/2004 pentru aprobarea Strategiei naţionale privind alimentarea cu energie termicã a localitãţilor prin sisteme de producere şi distribuţie centralizate) sau ale Programului propriu de eficienţã energeticã, realizat conform <>Legii nr. 199/2000 privind utilizarea eficientã a energiei, republicatã, în cazul în care solicitantul este o autoritate a administraţiei publice locale dintr-o unitate administrativteritorialã cu o populaţie mai mare de 20.000 de locuitori.
Proiectul de investiţii trebuie sã aibã ca obiectiv:
a) lucrãri de investiţii pentru retehnologizarea sau modernizarea sistemelor de producere, inclusiv în cogenerare, transport şi distribuţie a energiei termice care se livreazã cãtre populaţie pentru încãlzire, precum şi pentru prepararea apei calde menajere;
b) lucrãri de investiţii pentru utilizarea resurselor regenerabile de energie în sisteme de termoficare existente şi/sau sisteme de termoficare noi, destinate atât încãlzirii, cât şi preparãrii apei calde menajere.
Soluţiile tehnice adoptate în cadrul studiului de fezabilitate trebuie sã conducã la un grad ridicat al siguranţei în alimentarea cu energie termicã a populaţiei şi sã se caracterizeze prin introducerea unor tehnologii şi echipamente moderne, performante şi aplicate cu succes în România sau în alte ţãri ale Uniunii Europene. Implementarea proiectului trebuie sã conducã la creşterea fiabilitãţii în exploatare şi asigurarea unor parametri energetici cât mai favorabili, la randamente energetice ridicate, consumuri specifice de energie reduse şi altele asemenea.
Dimensionarea noilor pãrţi componente ale sistemului de termoficare, capacitãţi instalate în unitãţile de producere, respectiv în reţelele de transport şi distribuţie, trebuie sã ţinã cont de cererea actualã de energie termicã, dar şi de evoluţia în timp a acesteia.
II.2. Condiţii de eligibilitate privind conţinutul studiului de fezabilitate
Justificarea soluţiei tehnico-economice adoptate în cadrul proiectului de investiţii se face în baza studiului de fezabilitate al proiectului, elaborat în concordanţã cu prevederile legislaţiei în vigoare pentru documentaţii de acest tip şi aprobat prin hotãrâre a consiliului local.
Hotãrârea consiliului local trebuie sã includã:
a) aprobarea studiului de fezabilitate, cu menţionarea titlului lucrãrii de investiţii, titlu care va rãmâne neschimbat pe întreaga duratã a executãrii lucrãrilor de implementare a proiectului în cadrul Programului naţional 2007;
b) aprobarea valorii totale a proiectului de investiţii, cu precizarea valorii pentru construcţii-montaj, conform devizului general, ca parte componentã a studiului de fezabilitate, alcãtuit conform prevederilor legale în vigoare;
c) aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai proiectului de investiţii, conform valorilor determinate în studiul de fezabilitate.
Studiul de fezabilitate trebuie sã includã capitolul de stabilire a eficienţei energetice a proiectului de investiţii, în cadrul cãruia sã se determine prin calcul urmãtorii indicatori:
E = valoarea economiei de energie anuale, obţinutã prin implementarea proiectului, exprimatã atât în unitãţi de mãsurã fizice (MWh/an, Gcal./an etc.), unitãţi de mãsurã convenţionale (tone echivalent petrol pe an - tep/an), cât şi în unitãţi de mãsurã financiare (lei/an);
I(sp) = investiţia specificã aferentã economiei de energie obţinute prin implementarea proiectului, calculatã ca raport între valoarea totalã actualizatã a proiectului de investiţii şi economia de energie obţinutã prin implementarea proiectului; I(sp) exprimatã în lei/tep;
D(re) = durata de recuperare a investiţiei prin economia de energie realizatã, calculatã prin raportarea valorii totale actualizate a proiectului de investiţii la valoarea financiarã a economiei anuale de energie obţinute prin implementarea proiectului; D(re) exprimatã în ani;
R(cost) = valoarea cu care se reduce costul de livrare al unitãţii de energie termicã; R(cost) exprimatã în lei/Gcal.
În cazul proiectelor de utilizare a resurselor regenerabile de energie, în capitolul de stabilire a eficienţei energetice a proiectului de investiţii trebuie incluse suplimentar estimãri pentru urmãtorii indicatori:
Q(rre) = potenţialul local exploatabil al resursei regenerabile de energie, exprimat atât în unitãţi de mãsurã fizice (Gcal./an, tone/an, mii Nmc/an etc., dupã caz), cât şi în unitãţi de mãsurã convenţionale (tep/an), calculat pe durata de viaţã a instalaţiei;
E(rre) = cantitãţile anuale de combustibili clasici substituite (gaze naturale, combustibili lichizi sau cãrbune) prin utilizarea resursei regenerabile de energie, exprimate în unitãţi de mãsurã fizice (tone/an, mii Nmc/an) şi în unitãţi convenţionale (tep/an).
II.3. Condiţii de eligibilitate privind durata de implementare a proiectului
Proiectul de investiţii poate fi:
a) proiect nou, pentru care nu s-au efectuat cheltuieli pânã la data de 31 decembrie 2006;
b) proiect în continuare, cu lucrãri executate şi raportate fizic şi valoric pânã la data de 31 decembrie 2006.
Durata de implementare a proiectului de investiţii nu trebuie sã depãşeascã 7 ani, în condiţii de execuţie fãrã întrerupere a lucrãrilor de investiţii.
II.4. Condiţii de eligibilitate privind valoarea financiarã a cofinanţãrii
Acordarea sprijinului financiar nerambursabil pentru proiectul de investiţii se face cu limitarea superioarã şi inferioarã a valorii financiare de cofinanţare, pentru a se evita:
a) consumarea în procent mai mare de 10% a resurselor financiare disponibile în cadrul Programului naţional 2007 de cãtre un proiect;
b) consumarea unor fonduri reprezentând sub 0,1% din resursele financiare disponibile în cadrul Programului naţional 2007 de cãtre un proiect.
II.5. Condiţii de eligibilitate privind existenţa resurselor financiare proprii şi a celor atrase
Solicitantul sprijinului financiar nerambursabil în cadrul Programului naţional 2007 trebuie sã asigure continuitatea în derularea proiectului şi sã participe la finanţarea acestuia.
Solicitantul lucrãrilor de investiţii trebuie sã aibã la dispoziţie surse de finanţare, care sã acopere minimum 70% din valoarea financiarã totalã a proiectului, pentru a asigura resursele financiare declarate ca program pe anul 2007.
Cuantumul procentual al cofinanţãrii unui proiect de investiţii selectat în cadrul Programului naţional 2007 este de pânã la 30% din valoarea totalã a resurselor financiare declarate de solicitant ca program de cheltuieli de investiţii aferente proiectului respectiv, a cãrui valoare se obţine prin însumarea fondurilor din surse proprii şi surse atrase şi posibil de utilizat pe anul 2007.
Sprijinul financiar nerambursabil astfel calculat va fi acordat, conform legislaţiei în vigoare, numai pentru acoperirea unor cheltuieli pentru achiziţia de echipamente, nu şi a celor aferente lucrãrilor de construcţii-montaj pentru realizarea investiţiei.
În cazul în care lucrãrile de investiţii nu se încheie în anul 2007, trebuie ca etapa de execuţie aferentã acestui an sã cuprindã rezultate ce pot fi clar identificate şi a cãror implementare nu depinde de realizarea altor etape ulterioare.
Solicitantul trebuie sã înainteze la ARCE o cerere pentru acordarea sprijinului financiar nerambursabil, în condiţiile stabilite prin prezentul regulament de selecţie.
Cererea trebuie însoţitã de un tabel întocmit conform anexei care face parte integrantã din prezentul regulament de selecţie, cu titlul de "Solicitare de selectare în cadrul Programului naţional pentru reducerea costurilor cu energia pentru populaţie, prin creşterea eficienţei energetice şi utilizarea energiei regenerabile în anul 2007".
Atât cererea, cât şi anexa trebuie semnate (cu precizarea în clar a numelui şi prenumelui) şi ştampilate de elaborator (conducerea operatorului SACET, dupã caz) şi avizate de autoritatea administraţiei publice locale competentã.
Documentele ce trebuie înaintate la ARCE pentru dovedirea existenţei resurselor financiare sunt urmãtoarele:
a) o copie a hotãrârii consiliului local de aprobare a bugetului local pe anul 2007, însoţitã de anexa cuprinzând detalierea cheltuielilor aprobate pentru executarea proiectului de investiţii propus spre cofinanţare în cadrul Programului naţional 2007;
b) în cazul în care proiectul de investiţii este cofinanţat din alte surse interne sau externe, trebuie înaintate la ARCE copii de pe documentele doveditoare (acte normative, contracte etc.), însoţite de o scrisoare oficialã, prin care se precizeazã programul de cofinanţare pentru executarea lucrãrilor de investiţii, defalcat pe surse de cofinanţare şi pe sumele cu care contribuie acestea, exprimate în valori financiare (lei), precum şi în procente.
Se vor înainta la ARCE, dupã caz, copii ale documentelor ce justificã legalitatea pentru:
c) actualizarea valorii totale a investiţiei (copie de pe hotãrârea consiliului local de aprobare);
d) modificarea soluţiei tehnice (memoriu tehnic întocmit de proiectant, cu includerea recalculãrii indicatorilor tehnico-economici şi a recalculãrii eficienţei energetice, precum şi hotãrârea consiliului local de aprobare, în copie).
Solicitanţii finanţãrii nerambursabile vor anexa la cererea de cofinanţare o declaraţie privind volumul şi natura oricãrei alocaţii nerambursabile pe care au primit-o de la data începerii lucrãrilor de investiţii şi/sau urmeazã sã o primeascã în cursul anului 2007.

CAP. III
Modul de selectare a proiectelor

Pentru implementarea Programului naţional 2007, cu respectarea prevederilor cuprinse în cadrul prezentului regulament de selecţie, proiectele propuse de solicitanţii fondurilor de cofinanţare sunt analizate de ARCE, prin evaluarea respectãrii condiţiilor de eligibilitate, iar pentru proiectele eligibile, prin evaluarea prioritãţii pe baza indicatorilor de eficienţã energeticã.
III.1. Verificarea condiţiilor de eligibilitate
Condiţiile de eligibilitate ce trebuie îndeplinite de solicitanţii sprijinului financiar nerambursabil, pentru ca proiectele de investiţii propuse sã intre în procesul de selecţie, sunt:
a) documentaţiile urmãtoare sã fie transmise la ARCE, în format complet şi înainte de expirarea termenului:
a1) cererea şi anexa (menţionate la pct. 2.5), pentru acordarea sprijinului financiar nerambursabil, în condiţiile stabilite prin prezentul regulament de selecţie;
a2) copie de pe studiul de fezabilitate aprobat, elaborat conform legislaţiei în vigoare;
a3) capitolul de stabilire a eficienţei energetice a proiectului de investiţii, în completare la studiul de fezabilitate;
a4) copie de pe hotãrârea consiliului local de aprobare a studiului de fezabilitate;
a5) copie de pe strategia localã de asigurare a energiei termice în sistem centralizat cãtre populaţie sau de pe programul propriu de eficienţã energeticã, realizat conform <>Legii nr. 199/2000 , republicatã, în cazul în care solicitantul este o autoritate a administraţiei publice locale dintr-o unitate administrativ-teritorialã cu o populaţie mai mare de 20.000 de locuitori;
a6) copie de pe hotãrârea consiliului local de aprobare a strategiei locale de asigurare a energiei termice în sistem centralizat cãtre populaţie;
a7) documentele precizate la paragraful 2.5 lit. a) şi b) şi, respectiv, lit. c) şi d), dupã caz;
a8) declaraţia solicitantului privind volumul şi natura oricãrei alocaţii nerambursabile primite de la data începerii lucrãrilor de investiţii şi/sau pe care urmeazã sã o primeascã în cursul anului 2007, dupã caz;
b) durata de implementare a proiectului sã nu depãşeascã 7 ani;
c) valoarea financiarã totalã a cofinanţãrii obţinute pentru un proiect de investiţii sã se încadreze în intervalul 0,1-10% din totalul fondurilor disponibile pentru Programul naţional 2007.
III.2. Selecţia propriu-zisã
Selecţia propriu-zisã se executã de ARCE pentru determinarea proiectelor de investiţii care intrã în Lista cu proiectele selectate, în limita sumei totale alocate în cadrul Programului naţional 2007, conform prevederilor legale.
Vor avea prioritate în cadrul selecţiei proiectele de investiţii care:
a) realizeazã economii de energie mai mari, în condiţii comparabile de cost specific aferent economiei de energie obţinute prin implementarea proiectului;
b) conduc la reducerea semnificativã, mai mare, a costului estimat de producere a unitãţii de energie termicã;
c) au o duratã de implementare şi o duratã de recuperare a investiţiei mai reduse;
d) utilizeazã resurse regenerabile de energie exploatabile la nivel local, în condiţii de fezabilitate tehnico-economicã determinate şi precizate în studiul de fezabilitate şi care conduc la o reducere semnificativã a costului estimat de producere a unitãţii de energie termicã.

CAP. IV
Dispoziţii finale

IV.1. Termenul-limitã de transmitere a documentaţiilor la ARCE
Înregistrarea primirii cererilor de cofinanţare a proiectelor de investiţii şi desfãşurarea procesului de selecţie se fac în cadrul ARCE, prin secretariat, respectiv în cadrul Direcţiei autorizãri.
Documentele necesare pentru procesul de selectare se transmit în termen de 30 de zile de la data publicãrii prezentei hotãrâri în Monitorul Oficial al României, Partea I. Documentele care se transmit în completare dupã termenul-limitã de transmitere nu vor fi luate în considerare în procesul de selecţie şi nu pot face obiectul unei contestaţii.
IV.2. Termenul de aprobare a Listei finale cu proiectele selectate
Etapa I - Verificarea eligibilitãţii şi selecţia proiectelor
ARCE verificã documentaţiile transmise de solicitanţi şi stabileşte proiectele care îndeplinesc condiţiile de eligibilitate conform prevederilor prezentului regulament de selecţie. Proiectele eligibile sunt supuse procesului de selecţie conform prevederilor paragrafului 3.2.
Lista cu proiectele selectate şi Lista cu proiectele respinse se publicã pe pagina de internet www.arceonline.ro în termen de 30 de zile de la expirarea termenului prevãzut la paragraful 4.1.
Etapa a II-a - Rezolvarea contestaţiilor
Contestaţia privind neincluderea unui proiect spre cofinanţare în cadrul Programului naţional 2007 se transmite la ARCE de cãtre solicitant, în termen de 3 zile de la data afişãrii Listei cu proiectele respinse.
În scopul analizãrii contestaţiilor se constituie Comisia de soluţionare a contestaţiilor, alcãtuitã din reprezentanţi ai Ministerului Economiei şi Finanţelor şi ai ARCE. Componenţa acestei comisii se aprobã prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor.
Soluţionarea contestaţiilor se face în termen de 7 zile de la data expirãrii termenului prevãzut pentru transmiterea lor, prin reanalizarea în cadrul comisiei a datelor cuprinse în documentaţiile primite.
Rezultatele contestaţiilor se publicã pe site-ul ARCE şi se comunicã contestatarilor.
Solicitanţii cofinanţãrii nerambursabile pot ataca în faţa instanţei judecãtoreşti actele duse la îndeplinire în aplicarea prezentului regulament de selecţie, în conformitate cu prevederile <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Lista finalã a proiectelor selectate se aprobã prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor, la propunerea ARCE, şi se publicã pe pagina de internet www.arceonline.ro.
IV.3. Condiţii de redistribuire a unor sume alocate, respectiv de repetare a selecţiei
a) Redistribuirea unor sume alocate
În cazul în care unul sau mai multe dintre proiectele deja selectate nu acceseazã sumele prevãzute pentru cofinanţare, iar totalul sumelor neaccesate nu depãşeşte procentul de 10% din totalul alocat pentru Programul naţional 2007 pânã la data de 30 septembrie 2007, ARCE propune conducerii Ministerului Economiei şi Finanţelor realocarea acestor sume pentru proiecte deja selectate, ai cãror beneficiari transmit pânã la data de 15 octombrie 2007 solicitãri de majorare a cuantumului de cofinanţare, cu respectarea limitelor stabilite conform prevederilor prezentului regulament de selecţie.
Ordinea în care se vor aloca aceste fonduri disponibilizate este guvernatã de principiul "primul venit, primul servit", în baza datei de înregistrare a solicitãrii la sediul ARCE.
Informaţiile referitoare la realocarea unei sume în cadrul Programului naţional 2007 se fac publice de cãtre ARCE pe pagina de internet www.arceonline.ro pânã la data de 1 octombrie 2007.
Lista proiectelor selectate cu redistribuirea sumelor alocate se aprobã prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor, la propunerea ARCE, şi se publicã pe pagina de internet www.arceonline.ro.
b) Repetarea selecţiei pentru proiecte de investiţii suplimentare
Solicitanţii care transmit documentaţiile dupã termenul prevãzut la paragraful 4.1 au dreptul de a primi acest sprijin financiar numai cu condiţia sã aparã disponibilizarea unei sume mai mari de 10% din totalul alocat pentru Programul naţional 2007, în cazul în care unul sau mai multe dintre proiectele deja selectate nu acceseazã sumele prevãzute pentru cofinanţare şi/sau în cazul în care suma totalã alocatã pentru implementarea Programului naţional 2007 este majoratã prin rectificarea legii bugetului de stat. Ambele situaţii se vor face publice, dupã caz, de cãtre ARCE, prin intermediul paginii de internet www.arceonline.ro pânã la data de 1 octombrie 2007.
Modificãrile asupra listei iniţiale se fac numai în baza solicitãrilor oficiale, cu respectarea condiţiilor de eligibilitate, conform prezentului regulament de selecţie. Documentele necesare trebuie transmise de cãtre solicitanţi pânã la data de 15 octombrie 2007.
În cazurile menţionate, ARCE executã analiza de eligibilitate a proiectelor suplimentare, care sunt supuse apoi procesului de selecţie pe baza indicatorilor de eficienţã energeticã şi în limita sumei totale disponibilizate şi/sau majorate pentru Programul naţional 2007. Data limitã de alcãtuire a noii liste de selecţie este 31 octombrie 2007.
Lista proiectelor selectate în limita sumei totale disponibilizate şi/sau majorate pentru Programul naţional 2007 se aprobã prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor, la propunerea ARCE, şi se publicã pe pagina de internet www.arceonline.ro.
IV.4. Nerespectarea condiţiilor de eligibilitate pentru finanţare
În cazul în care, prin monitorizarea realizãrii investiţiei şi a efectelor acesteia de cãtre ARCE, în calitate de autoritate competentã de implementare a Programului naţional 2007, se constatã nereguli cu încãlcarea prevederilor cap. IV "Condiţii pentru finanţarea şi implementarea proiectelor de investiţii în cadrul Programului naţional 2007, cuprins în Programul Naţional, ARCE va sesiza Ministerul Economiei şi Finanţelor pentru imputarea sumelor alocate în vederea restituirii acestora.


ANEXĂ
la regulamentul de selecţie

(Antetul solicitantului)

SOLICITARE DE SELECŢIE
în cadrul Programului naţional pentru
reducerea costurilor cu energia pentru populaţie,
prin creşterea eficienţei energetice şi
utilizarea energiei regenerabile în anul 2007





┌────┬───────────────┬───────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────┬────────┬─────────┐
│Nr. │Autoritatea │ Valoarea │Realizãri│Program │Propunere│Estimãri│Estimãri│Economia │
│crt.│administraţiei │ totalã │ pânã la │pânã la │ pentru │ 2009 │ pentru │anualã de│
│al │publice locale/│actualizatã│ 31 de- │31 de- │ anul │ │perioada│ energie │
│pr. │unitatea în │a investi- │ cembrie │cembrie │ 2008 │ │ 2010 - │realizatã│
│ │subordine/pro- │ ţiei │ 2006 │ 2006 │ │ │ 2014 │ prin im-│
│ │iectul de inves- │ │ │ │ │ │plementa-│
│ │tiţii/Nr. hotã-│ │ │ │ │ │ │rea pro- │
│ │rârii consiliu-│ │ │ │ │ │ │iectului │
│ │lui local de ├───────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┤
│ │aprobare a stu-│ │ │ │ │ │ │ │
│ │diului de feza-│ - lei - │ - lei - │- lei - │ - lei - │- lei - │- lei - │ tep/an │
│ │bilitate │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────┴───────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┴────────┴─────────┘

┌───────────────┬───────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────┬────────┬─────────┐
│Primãria │ │ │ │ │ │ │ │
│Municipiului │ │ │ │ │ │ │ │
│(oraşului, │ │ │ │ │ │ │ │
│comunei) │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┤
│ S.C. ... S.A. │ │ │ │ │ │ │ │
│(sau R.A.) │ │ │ │ │ │ │ │
┌────┼───────────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┤
│ │(Denumirea │ │ │ │ │ │ │ │
│ │proiectului de │ │ │ │ │ │ │ │
│ 1. │investiţii. │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Hotãrârea │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Consiliului │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Local nr. ...) │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┤
│ │(Denumirea │ │ │ │ │ │ │ │
│ │proiectului de │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │investiţii. │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Hotãrârea │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Consiliului │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Local nr. ...) │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼───────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────┴───────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┴────────┴─────────┘



Denumirea solicitantului
(Prenume, nume în clar + semnãtura + ştampila)
Denumirea operatorului SACET


┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┐
│ Director general │ Director tehnic │ Director economic │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────────────┤
│(Prenume, nume în clar + │(Prenume, nume în clar + │(Prenume, nume în clar + │
│ semnãtura + ştampila) │ semnãtura) │ semnãtura) │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴─────────────────────────┘




------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016