Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE din 11 martie 2011  a Comisiei pentru evaluarea si selectia proiectelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE din 11 martie 2011 a Comisiei pentru evaluarea si selectia proiectelor

EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 256 din 12 aprilie 2011

    Comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor - componenţã, funcţionare

    ART. 1
    Comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor, denumitã în continuare Comisie, are ca principal rol selectarea şi evaluarea cererilor pentru reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul mic urban.
    ART. 2
    (1) Comisia are urmãtoarea componenţã:
    a) 2 reprezentanţi ai Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, din care unul îndeplineşte funcţia de preşedinte al Comisiei;
    b) un reprezentant al Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional;
    c) un reprezentant al Asociaţiei Comunelor din România;
    d) un reprezentant al Asociaţiei Oraşelor din România.
    (2) Membrii Comisiei din cadrul ministerelor sunt desemnaţi prin ordine ale miniştrilor de resort.
    (3) Reprezentanţii oraşelor/comunelor sunt numiţi la nivel de preşedinte/vicepreşedinte de asociaţie, prin decizie a preşedintelui asociaţiei oraşelor/comunelor.
    ART. 3
    Preşedintele Comisiei îndeplineşte urmãtoarele atribuţii:
    a) convoacã, coordoneazã pregãtirile şi conduce şedinţele Comisiei;
    b) reprezintã Comisia în relaţiile cu alţi parteneri implicaţi în implementarea Programului - obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul mic urban.
    ART. 4
    (1) Atribuţiile Comisiei sunt urmãtoarele:
    a) se reuneşte, ori de câte ori este necesar, pentru evaluarea şi selecţia proiectelor depuse în cadrul Programului - obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul mic urban;
    b) consultã, dacã se va considera necesar, orice fel de specialist pentru buna desfãşurare a procesului de evaluare; aceşti specialişti vor avea calitatea de invitaţi în şedinţele Comisiei;
    c) analizeazã proiectele depuse, în vederea selecţiei, pe baza rapoartelor întocmite de Secretariatul Comisiei;
    d) evalueazã proiectele, conform grilei de evaluare prevãzute în anexa nr. 4 la ghidul operaţional;
    e) poate solicita, prin Secretariatul Comisiei, dacã este necesar, documentaţie suplimentarã pentru buna desfãşurare a procesului de evaluare a proiectelor depuse;
    f) fiecare membru al Comisiei acordã un punctaj individual fiecãrui proiect în parte. Punctajul final se va obţine prin media aritmeticã a tuturor punctajelor acordate de cãtre fiecare membru al Comisiei;
    g) elaboreazã lista solicitanţilor selectaţi, în ordinea descrescãtoare a punctajelor obţinute;
    h) transmite, prin Secretariatul Comisiei, lista solicitanţilor selectaţi la Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului;
    i) informeazã solicitanţii, prin Secretariatul Comisiei, asupra rezultatelor evaluãrii şi selecţiei proiectelor, prin publicarea listei pe site-ul www.mdrt.ro
    j) asigurã realizarea transparenţei deciziilor, rezultatele şedinţelor Comisiei având caracter public;
    (2) În îndeplinirea atribuţiilor sale Comisia este sprijinitã de un secretariat.
    ART. 5
    Secretariatul Comisiei este format din minimum 5 membri, specialişti din cadrul Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului şi din cadrul Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A., desemnaţi prin ordin de cãtre ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului. Secretariatul Comisiei va funcţiona la sediul Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A.
    ART. 6
    Atribuţiile Secretariatului Comisiei sunt urmãtoarele:
    a) primeşte şi înregistreazã toate cererile, cu documentaţie specificã aferentã;
    b) verificã conformitatea administrativã a proiectelor;
    c) verificã proiectele şi întocmeşte pentru fiecare proiect un raport de verificare;
    d) solicitã, în scris, documentaţii suplimentare necesare în procesul de evaluare a proiectului;
    e) întocmeşte şi arhiveazã procesele-verbale ale şedinţelor Comisiei şi verificã dacã acestea au fost semnate de cãtre toţi membrii Comisiei;
    f) organizeazã şi completeazã Registrul de evidenţã a hotãrârilor Comisiei;
    g) asigurã activitãţile de registraturã şi arhivare a documentelor destinate Comisiei.

                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016