Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
REGULAMENT-CADRU din 5 ianuarie 2022 privind stabilirea condiţiilor de înfiinţare a posturilor în afara organigramei pentru activitatea prestată în Task Force - Unitatea de management al Programelor de transformare digitală pe durata derulării Planului naţional de redresare şi rezilienţă al României
EMITENT: Guvernul PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 24 din 7 ianuarie 2022
──────────
Aprobat prin HOTĂRÂREA nr. 33 din 5 ianuarie 2022, publicată în Monitorul Oficia, Partea I, nr. 24 din 7 ianuarie 2022.
──────────
ART. 1
Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, denumit în continuare MCID, în calitate de beneficiar al proiectelor cu finanţare aprobate prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă al României, denumit în continuare PNRR al României, poate înfiinţa structuri responsabile cu implementarea proiectelor cu personal încadrat suplimentar, în afara organigramei, peste numărul maxim de posturi aprobat al instituţiei publice, în limita posturilor aprobate prin PNRR al României şi a limitelor financiare aprobate prin acesta.
ART. 2
(1) Înfiinţarea structurii responsabile cu implementarea proiectelor se realizează prin act administrativ al conducătorului instituţiei, în limita posturilor şi a sumelor aprobate conform ordinului de finanţare semnat de către instituţia beneficiară cu autoritatea finanţatoare.
(2) Prin actul administrativ emis de conducătorul instituţiei se aprobă organigrama şi statul de funcţii, salarizarea personalului structurii responsabile cu implementarea proiectului urmând a fi stabilită în conformitate cu prevederile art. 16 alin. (10) şi (10^6) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv dispoziţiile art. 1-3 din Regulamentul-cadru privind stabilirea condiţiilor de înfiinţare a posturilor în afara organigramei şi a criteriilor pe baza cărora se stabileşte procentul de majorare salarială pentru activitatea prestată în proiecte finanţate din fonduri europene nerambursabile, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 325/2018, precum şi cheltuielile operaţionale, în limita bugetului aprobat aferent reformei 1 Dezvoltarea unui cadru unitar pentru definirea arhitecturii unui sistem de tip cloud guvernamental din cadrul Componentei 7 Transformare digitală din cadrul PNRR al României, în cuantum dedicat de 7.889.498 euro.
ART. 3
(1) Persoanele care desfăşoară activităţi în Task Force - Unitatea de management al Programelor de transformare digitală se încadrează în MCID, peste numărul maxim de posturi aprobat, pe bază de contract individual de muncă pe perioadă determinată, pe perioada implementării proiectului, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
(2) Numărul persoanelor care pot fi încadrate în MCID este prevăzut în statul de funcţii aprobat prin actul administrativ de înfiinţare a structurii responsabile cu implementarea proiectului, emis de conducătorul autorităţii publice.
ART. 4
Task Force - Unitatea de management al Programelor de transformare digitală va fi formată din personal contractual în afara organigramei având competenţe digitale avansate şi competenţe specifice managementului de proiect.
ART. 5
Atribuţiile principale ale unităţii de management al programelor de transformare digitală sunt:
a) elaborarea şi punerea în aplicare a componentelor sectoriale ale PNRR al României;
b) monitorizarea punerii în aplicare a reformelor şi a investiţiilor din cadrul PNRR al României legate de domeniul digital, cu accent pe proiectele-cheie, şi propunerea de măsuri imediate de remediere pentru elementele critice, în strânsă colaborare cu celelalte instituţii implicate;
c) elaborarea de sisteme de management al performanţei proiectelor în corelare cu obiective specifice ale pilonului digital;
d) elaborarea şi reglementarea cadrului normativ, metodologic şi a procedurilor funcţionale, operaţionale şi financiare în domeniul său de activitate;
e) dezvoltarea instrumentelor pentru punerea în aplicare a politicilor legate de domeniul digital;
f) managementul proiectelor şi raportările stadiilor de îndeplinire a obiectivelor stabilite în cadrul măsurilor de transformare digitală din PNRR al României;
g) îndeplinirea oricăror atribuţii necesare pentru asigurarea implementării investiţiilor şi reformelor din PNRR al României legate de domeniul digital.
ART. 6
Task Force - Unitatea de management al Programelor de transformare digitală va fi coordonată de un director subordonat ministrului care deţine portofoliul digitalizării.
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: