Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT - CADRU din 29 septembrie 2011  pentru organizarea si functionarea consortiilor scolare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT - CADRU din 29 septembrie 2011 pentru organizarea si functionarea consortiilor scolare

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 733 din 19 octombrie 2011

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    Regulamentul-cadru pentru organizarea şi funcţionarea consorţiilor şcolare, denumit în continuare regulament, cuprinde norme referitoare la înfiinţarea, organizarea, funcţionarea şi desfiinţarea consorţiilor şcolare, constituite din unitãţi de învãţãmânt preuniversitar de stat şi/sau particulare autorizate sã funcţioneze provizoriu/acreditate.
    ART. 2
    Consorţiile şcolare, înfiinţate potrivit Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, au urmãtoarele atribuţii:
    a) facilitarea accesului la servicii educaţionale de calitate pentru toţi elevii;
    b) utilizarea optimã a unor resurse materiale, umane şi financiare proprii unitãţilor de învãţãmânt şi/sau obţinute în comun;
    c) lãrgirea oportunitãţilor de învãţare oferite elevilor;
    d) îmbunãtãţirea calitãţii serviciului de educaţie prin adaptarea la nevoile şi opţiunile elevilor (curriculum la decizia şcolii adoptat în funcţie de necesitãţile unitãţilor de învãţãmânt care fac parte din consorţiu);
    e) dezvoltarea de programe curriculare şi extracurriculare la nivelul unitãţilor de învãţãmânt, inclusiv pentru secţii şi structuri în limbile minoritãţilor naţionale;
    f) recunoaşterea reciprocã a rezultatelor învãţãrii şi evaluãrii acestora;
    g) eficientizarea alocãrii de resurse de la bugetele locale şi utilizarea sustenabilã a bugetelor proprii;
    h) facilitarea accesului unitãţilor de învãţãmânt din cadrul acestora la proiecte în parteneriat cu alte instituţii şi organizaţii publice ori private, din ţarã sau din strãinãtate;
    i) efectuarea de stagii de pregãtire practicã atât pentru elevii din învãţãmântul liceal tehnologic şi postliceal, cât şi pentru cei înscrişi în alte programe curriculare sau extracurriculare;
    j) investigarea nevoilor de educaţie şi formare profesionalã dintr-un sector de activitate sau arie teritorialã de interes comun şi planificarea coordonatã a ofertei, pe termen mediu şi lung, pentru acoperirea optimã a nevoilor identificate;
    k) realizarea de acţiuni coordonate pentru acoperirea nevoilor de orientare şi consiliere a elevilor;
    l) colaborarea în teritoriu pentru asistenţã specializatã, consiliere şi sprijin în favoarea familiilor elevilor cu risc de pãrãsire timpurie a şcolii;
    m) colaborarea pentru specializãrile/calificãrile care presupun competenţe combinate;
    n) promovarea colaborãrii interdisciplinare în vederea stimulãrii inovãrii şi formarea competenţelor pentru dezvoltare sustenabilã în societatea cunoaşterii;
    o) colaborarea pentru asigurarea calitãţii prin benchmarking, schimb de bune practici în cadrul reţelei şi cu şcoli din Uniunea Europeanã, în special privind implementarea asigurãrii calitãţii, învãţarea centratã pe elev, elevii cu nevoi speciale, elaborarea de materiale de învãţare etc.;
    p) realizarea de acţiuni comune de marketing pe piaţa serviciilor educaţionale;
    q) diversificarea ofertei de servicii educaţionale, prin programe de stimulare a performanţei, de educaţie timpurie, de realizare a programului "Şcoalã dupã şcoalã", de formare a adulţilor, contractarea unor servicii pentru întreprinderi şi comunitãţile locale (de exemplu, studii, cercetãri, consultanţã etc.).

    CAP. II
    Înfiinţarea consorţiilor şcolare

    ART. 3
    Consorţiile şcolare sunt structuri asociative, fãrã personalitate juridicã, constituite din douã sau mai multe unitãţi de învãţãmânt preuniversitar.
    ART. 4
    Pentru a se putea asocia în consorţii şcolare, unitãţile de învãţãmânt preuniversitar trebuie sã fie autorizate/acreditate, parte a sistemului naţional de învãţãmânt, cu personalitate juridicã.
    ART. 5
    Consorţiile şcolare se înfiinţeazã între douã sau mai multe unitãţi de învãţãmânt preuniversitar, de stat ori particulare autorizate/acreditate, în baza unui contract de parteneriat, conform modelului prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul regulament-cadru.
    ART. 6
    Contractul de parteneriat stabileşte modul de colaborare între unitãţile de învãţãmânt preuniversitar semnatare ale contractului şi principalele domenii de activitate.
    ART. 7
    Contractul de parteneriat se încheie pentru o perioadã de 3-5 ani, cu posibilitatea de prelungire cu acordul pãrţilor, prin act adiţional.
    ART. 8
    Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar care doresc sã constituie un consorţiu şcolar solicitã avizul de oportunitate al inspectoratului şcolar şi acceptul de înfiinţare al autoritãţilor administraţiei locale din raza teritorialã unde funcţioneazã fiecare unitate de învãţãmânt.
    ART. 9
    (1) O unitate de învãţãmânt preuniversitar poate deveni parte într-un consorţiu şcolar deja constituit, prin încheierea unui act adiţional la contractul de parteneriat existent.
    (2) Solicitarea unitãţii de învãţãmânt preuniversitar de a deveni parte a unui consorţiu şcolar deja constituit este adresatã consiliilor de administraţie ale unitãţilor de învãţãmânt care fac parte din consorţiul şcolar şi va fi însoţitã de avizul de oportunitate al inspectoratului şcolar judeţean/Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti şi de avizul autoritãţilor administraţiei locale.
    ART. 10
    Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar care încheie un contract de parteneriat în vederea constituirii unui consorţiu şcolar trebuie sã funcţioneze pe teritoriul aceluiaşi judeţ/municipiului Bucureşti sau în judeţe limitrofe. La constituirea consorţiului şcolar, unitãţile de învãţãmânt preuniversitar vor avea în vedere posibilitatea de a derula activitãţi comune ale elevilor şi cadrelor didactice. În acest sens vor fi analizate condiţiile de acces între unitãţile de învãţãmânt preuniversitar, distanţa dintre unitãţile de învãţãmânt, cãile de acces, existenţa mijloacelor de transport în comun şi a transportului şcolar etc.
    ART. 11
    Consorţiile şcolare se aflã în urmãtoarele tipuri de relaţii cu alte structuri de interes public şi privat:
    a) de colaborare cu inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti;
    b) de colaborare cu autoritãţile locale;
    c) de colaborare cu societatea civilã, fundaţii, organizaţii neguvernamentale, companii private naţionale şi internaţionale etc.

    CAP. III
    Organizarea şi funcţionarea consorţiilor şcolare

    ART. 12
    Consorţiile şcolare vor fi organizate conform prezentului regulament şi vor funcţiona în baza contractului de parteneriat încheiat între unitãţile de învãţãmânt.
    ART. 13
    În vederea optimizãrii gestionãrii resurselor umane, cu acordul pãrţilor, se poate realiza mobilitatea personalului didactic între unitãţile de învãţãmânt membre ale consorţiului, cu acordul expres al angajatului implicat în mobilitate, cu respectarea metodologiei privind mişcarea personalului didactic, aprobatã anual prin ordin al ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului.
    ART. 14
    Consorţiile şcolare, în aplicarea principiului colaborãrii, pot organiza activitãţi educaţionale de tip ateliere de lucru, dezbateri, discuţii tematice, seminare, vizite etc., de responsabilizare socialã şi civicã a elevilor, în colaborare cu instituţii publice, companii private, organizaţii neguvernamentale etc.

    CAP. IV
    Conducerea consorţiilor şcolare

    ART. 15
    Conducerea consorţiului şcolar este asiguratã de consiliile de administraţie ale unitãţilor de învãţãmânt membre ale acestuia.
    ART. 16
    Conducerea consorţiului şcolar se întruneşte trimestrial sau ori de câte ori este necesar, la solicitarea a douã treimi din membri. Cvorumul se considerã întrunit dacã sunt îndeplinite cumulativ condiţiile: este reprezentatã fiecare unitate de învãţãmânt preuniversitar membrã şi sunt prezenţi cel puţin douã treimi din membrii fiecãrui consiliu de administraţie al unitãţilor şcolare membre ale consorţiului şcolar.
    ART. 17
    Consorţiul şcolar are urmãtoarele atribuţii:
    a) elaboreazã şi adoptã regulamentul intern de organizare şi funcţionare a consorţiului şcolar, cu respectarea prezentului regulament;
    b) elaboreazã şi adoptã la începutul fiecãrui an şcolar planul de acţiune al consorţiului şcolar (P.A.C.). P.A.C. stabileşte obiectivele strategice pe termen mediu (3-5 ani), precum şi planurile anuale de mãsuri şi acţiuni necesare îndeplinirii obiectivelor asumate. În elaborarea P.A.C. conducerea consorţiului şcolar se va informa din documentele strategice ale unitãţilor de învãţãmânt membre ale consorţiului şcolar (planul de dezvoltare instituţionalã, planul de acţiune al şcolii) şi documentele strategice de la nivel judeţean şi regional specifice învãţãmântului (planul regional de acţiune pentru învãţãmânt, planul local de acţiune pentru învãţãmânt). P.A.C. va conţine planuri de mãsuri pentru:
    - utilizarea în comun a resurselor materiale şi umane de care dispun unitãţile de învãţãmânt preuniversitar din cadrul consorţiului şcolar, inclusiv mobilitatea personalului între unitãţile membre ale consorţiului şcolar;
    - lãrgirea oportunitãţilor de învãţare oferite elevilor şi recunoaşterea reciprocã a rezultatelor învãţãrii şi evaluãrii acestora prin acţiuni vizând: analiza nevoilor de educaţie şi formare profesionalã din zona de acţiune a unitãţilor de învãţãmânt, asigurarea accesului la educaţie, coordonarea ofertei pentru acoperirea nevoilor de educaţie şi formare profesionalã, elaborarea şi aplicarea curriculumului la decizia şcolii comun/convergent pentru unitãţile de învãţãmânt preuniversitar din cadrul consorţiului şcolar, alte acţiuni specifice;
    c) adoptã hotãrâri pentru punerea în aplicare a P.A.C.;
    d) întocmeşte calendarul întrunirilor şi tematica acestora;
    e) stabileşte, la sfârşitul fiecãrui an calendaristic, proiectele comune de investiţii şi dezvoltare pentru anul şcolar urmãtor;
    f) stabileşte bugetul proiectelor comune;
    g) identificã şi atrage surse de finanţare pentru proiecte comune;
    h) are şi alte atribuţii stabilite prin contractul de parteneriat.
    ART. 18
    Hotãrârile consorţiului şcolar se iau în şedinţa reunitã a consiliilor de administraţie ale tuturor unitãţilor de învãţãmânt partenere, cu votul a cel puţin douã treimi din membrii fiecãrui consiliu de administraţie, fiind duse la îndeplinire de unitãţile partenere.
    ART. 19
    Reprezentanţii legali ai unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar asigurã prin rotaţie, anual, secretariatul consorţiului şcolar. În acest scop realizeazã:
    - convocarea consiliilor de administraţie ale unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar la întâlnirile consorţiului şcolar;
    - completarea registrului de procese-verbale ale întâlnirilor consorţiului şcolar;
    - transmiterea la consiliile de administraţie ale unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar a copiilor dupã procesele-verbale ale întâlnirilor consorţiului şcolar;
    - coordonarea activitãţii de întocmire a P.A.C. P.A.C. este prezentat spre aprobare consorţiului şcolar şi este adus la cunoştinţa unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar componente şi inspectoratului şcolar;
    - monitorizarea aplicãrii P.A.C.;
    - elaborarea anualã a unui raport privind îndeplinirea obiectivelor, mãsurilor şi acţiunilor din P.A.C. Raportul este prezentat spre aprobare consorţiului şcolar şi este adus la cunoştinţa unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar componente şi inspectoratului şcolar;
    - desfãşurarea altor acţiuni stabilite prin contractul de parteneriat şi/sau în regulamentul intern de organizare şi funcţionare al consorţiului şcolar.

    CAP. V
    Drepturile şi obligaţiile unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar parte în consorţiul şcolar

    ART. 20
    Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar partenere în consorţiul şcolar beneficiazã de urmãtoarele drepturi:
    a) sã ia parte, prin reprezentare, la toate întrunirile consorţiului şcolar, precum şi la procesul de luare a hotãrârilor;
    b) sã îşi prezinte în mod liber problemele cu care se confruntã;
    c) sã primeascã sprijin, atunci când solicitã, din partea celorlalţi membri ai consorţiului şcolar;
    d) sã fie implicate în proiectele desfãşurate de cãtre consorţiul şcolar;
    e) alte drepturi prevãzute de pãrţi în contractul de parteneriat.
    ART. 21
    Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar parte în consorţii şcolare au urmãtoarele obligaţii:
    a) sã desemneze membrii consiliului de administraţie care le vor reprezenta în consorţiul şcolar;
    b) sã participe, prin intermediul reprezentanţilor, la toate întrunirile consorţiului şcolar şi la adoptarea tuturor hotãrârilor;
    c) sã contribuie la elaborarea P.A.C. şi la îndeplinirea acestor obiective;
    d) sã informeze prompt conducerea consorţiului şcolar cu privire la orice modificãri apãrute în structura lor;
    e) sã sprijine celelalte unitãţi de învãţãmânt preuniversitar din cadrul consorţiului şcolar, atunci când acestea le solicitã aportul;
    f) sã participe prin alocãri financiare la proiectele comune;
    g) alte obligaţii prevãzute de pãrţi în contractul de parteneriat/acordul de asociere.

    CAP. VI
    Retragerea din consorţiile şcolare/Desfiinţarea consorţiilor şcolare

    ART. 22
    Retragerea sau excluderea din consorţiul şcolar a unei unitãţi de învãţãmânt preuniversitar va fi reglementatã prin contractul de parteneriat.
    ART. 23
    O unitate de învãţãmânt îşi pierde dreptul de partener în cadrul consorţiului şcolar când nu mai îndeplineşte condiţiile prevãzute la art. 4 sau alte condiţii specifice, stipulate în contractul de parteneriat.
    ART. 24
    Consorţiile şcolare pot fi desfiinţate prin acordul pãrţilor.
    ART. 25
    Modificarea componenţei consorţiului şcolar prin retragerea sau excluderea unor unitãţi de învãţãmânt din consorţiul şcolar, precum şi desfiinţarea consorţiului şcolar vor fi aduse la cunoştinţa inspectoratului şcolar şi a autoritãţilor publice locale care şi-au dat acceptul de înfiinţare a consorţiului şcolar.

    CAP. VII
    Dispoziţii tranzitorii şi finale

    ART. 26
    Pãrţile contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului printr-un act adiţional la contractul de parteneriat, prin consens, în cadrul consorţiului şcolar.


    ANEXĂ


    ──────
la regulamentul-cadru
─────────────────────

    Aviz
    Consiliul Local .....................

                            CONTRACT DE PARTENERIAT
                             Nr. ...../...........

    ART. 1
    Pãrţile contractante
    Unitatea de învãţãmânt ......, cu sediul în ....., str. ..... nr. ...., judeţul ....., tel./fax ......, e-mail ...., C.U.I. ....., reprezentatã prin ......, având funcţia de director
    Unitatea de învãţãmânt ......, cu sediul în ....., str. ..... nr. ...., judeţul ....., tel./fax ......, e-mail ...., C.U.I. ....., reprezentatã prin ......, având funcţia de director ......... (şi celelalte posibile unitãţi şcolare)
    ART. 2
    Obiectul contractului
    Prezentul contract are ca obiect constituirea consorţiului şcolar între pãrţile contractante, conform Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011 şi Regulamentului-cadru pentru organizarea şi funcţionarea consorţiilor şcolare, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.488/2011.
    Denumirea consorţiului şcolar este .......................... .
    Domenii principale de activitate ale consorţiului şcolar: ...........
    .....................................................................
    Consorţiul şcolar se înfiinţeazã pentru a asigura:
    a) mobilitatea personalului între unitãţile de învãţãmânt preuniversitar ale consorţiului şcolar;
    b) utilizarea în comun a resurselor unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar ale consorţiului şcolar;
    c) lãrgirea oportunitãţilor de învãţare oferite elevilor şi recunoaşterea reciprocã a rezultatelor învãţãrii şi evaluãrii acestora;
    d) facilitarea accesului la servicii educaţionale de calitate pentru toţi elevii;
    e) îmbunãtãţirea calitãţii serviciului de educaţie prin adaptarea la nevoile şi opţiunile elevilor (curriculum la decizia şcolii adoptat în funcţie de necesitãţile unitãţilor de învãţãmânt ce fac parte din consorţiul şcolar);
    f) dezvoltarea de programe curriculare şi extracurriculare;
    g) eficientizarea alocãrii de resurse de la bugetele locale şi utilizarea sustenabilã a bugetelor proprii;
    h) accesul unitãţilor de învãţãmânt din cadrul consorţiului şcolar la proiecte în parteneriat cu alte instituţii şi organizaţii publice sau private, din ţarã ori din strãinãtate;
    i) efectuarea de stagii de pregãtire practicã atât pentru elevii unitãţilor de învãţãmânt tehnologic, cât şi pentru cei înscrişi în alte programe de educaţie curriculare sau extracurriculare;
    j) investigarea şi planificarea coordonatã a ofertei, pe termen mediu şi lung, pentru acoperirea optimã a nevoilor de educaţie şi formare profesionalã în teritoriu;
    k) acţiuni coordonate pentru acoperirea nevoilor de orientare şi consiliere a elevilor;
    l) colaborarea în teritoriu pentru asistenţã specializatã, consiliere şi sprijin în favoarea familiilor elevilor cu risc de pãrãsire timpurie a şcolii;
    m) colaborarea pentru specializãrile/calificãrile care presupun competenţe combinate;
    n) promovarea colaborãrii interdisciplinare în vederea stimulãrii inovãrii şi formãrii competenţelor pentru dezvoltare sustenabilã în societatea cunoaşterii;
    o) colaborarea pentru asigurarea calitãţii prin benchmarking (schimb de bune practici în cadrul reţelei şi cu şcoli din Uniunea Europeanã, în special privind implementarea asigurãrii calitãţii, învãţarea centratã pe elev, elevii cu nevoi speciale, elaborarea de materiale de învãţare etc.);
    p) realizarea de acţiuni comune de marketing pe piaţa serviciilor educaţionale;
    q) diversificarea ofertei de servicii educaţionale, prin programe de stimulare a performanţei, de educaţie timpurie, de realizare a programului "Şcoalã dupã şcoalã", de formare a adulţilor, contractarea unor servicii pentru întreprinderi şi comunitãţile locale (de exemplu, studii, cercetãri, consultanţã etc.);
    r) alte obiective ................................................
    ART. 3
    Drepturile şi obligaţiile unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar parte în consorţii şcolare
    (1) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar parte în consorţii şcolare beneficiazã de urmãtoarele drepturi:
    a) sã ia parte, prin reprezentare, la toate întrunirile consorţiului şcolar, precum şi la procesul de luare a hotãrârilor;
    b) sã îşi prezinte în mod liber problemele cu care se confruntã;
    c) sã primeascã sprijin, atunci când solicitã, din partea celorlalţi membri ai consorţiului şcolar;
    d) sã fie implicate în proiectele desfãşurate de cãtre consorţiul şcolar;
    e) alte drepturi ................................................ .
    (2) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar parte în consorţii şcolare au urmãtoarele obligaţii:
    a) sã desemneze toţi membrii consiliului de administraţie care le vor reprezenta în consorţiul şcolar;
    b) sã participe, prin intermediul reprezentanţilor, la toate întrunirile consorţiului şcolar şi la adoptarea tuturor hotãrârilor;
    c) sã contribuie la elaborarea planului de acţiune al consorţiului şcolar (P.A.C.) şi la îndeplinirea acestor obiective;
    d) sã informeze prompt conducerea consorţiului şcolar cu privire la orice modificãri apãrute în structura lor;
    e) sã sprijine celelalte unitãţi de învãţãmânt preuniversitar din cadrul consorţiului şcolar, atunci când acestea le solicitã aportul;
    f) sã participe prin alocãri financiare la proiectele comune;
    g) alte obligaţii ............................................
    ART. 4
    Încetarea consorţiului şcolar
    Consorţiul şcolar înceteazã prin:
    a) desfiinţare cu acordul pãrţilor;
    b) încetare de drept.
    ART. 5
    Retragerea/Excluderea pãrţilor contractante
    (1) O unitate de învãţãmânt preuniversitar parte a consorţiului şcolar constituit se poate retrage în urmãtoarele condiţii: ................................. .
    (2) O unitate de învãţãmânt preuniversitar parte a consorţiului şcolar constituit poate fi exclusã sau îşi pierde dreptul de partener în cadrul consorţiului şcolar atunci când:
    a) nu mai îndeplineşte condiţiile prevãzute la art. 4 din Regulamentul-cadru pentru organizarea şi funcţionarea consorţiilor şcolare, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 5.488/2011;
    b) alte situaţii ............................................ .
    ART. 6
    Durata contractului
    Prezentul contract se încheie pentru o duratã de ......., cu începere din data de ....... . Contractul poate fi prelungit prin acordul scris al pãrţilor contractante cu cel puţin 15 zile înainte de expirare.
    ART. 7
    Prevederi finale
    Pãrţile contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului printr-un act adiţional la contractul de parteneriat, prin consens, în cadrul consorţiului.
    Eventualele litigii care s-ar putea ivi în legãturã cu prezentul contract vor fi soluţionate pe cale amiabilã.
    Prezentul contract de parteneriat a fost încheiat astãzi, ......, în ...... exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte.

    Unitate de învãţãmânt - membrã în consorţiul şcolar:
    Numele şi prenumele directorului:
    Semnãturã:
    Ştampilã

    Unitate de învãţãmânt - membrã în consorţiul şcolar:
    Numele şi prenumele directorului:
    Semnãturã:
    Ştampilã
                       __________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016