Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT-CADRU din 16 iulie 2010  de organizare si functionare al comisiei constituite in baza prevederilor art. 43. alin. (4) din Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2010, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 262/2010 , pentru stabilirea necesarului de medici de specialitate si a numarului de norme necesare pentru fiecare specialitate clinica, pe judet, pentru care se incheie contract de furnizare de servicii medicale in asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT-CADRU din 16 iulie 2010 de organizare si functionare al comisiei constituite in baza prevederilor art. 43. alin. (4) din Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2010, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 262/2010 , pentru stabilirea necesarului de medici de specialitate si a numarului de norme necesare pentru fiecare specialitate clinica, pe judet, pentru care se incheie contract de furnizare de servicii medicale in asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 533 din 30 iulie 2010
REGULAMENT-CADRU din 16 iulie 2010
de organizare şi funcţionare al comisiei constituite în baza prevederilor <>art. 43. alin. (4) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 , pentru stabilirea necesarului de medici de specialitate şi a numãrului de norme necesare pentru fiecare specialitate clinicã, pe judeţ, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice
EMITENT: MINISTERUL SÃNÃTÃŢII
CASA NAŢIONALÃ DE ASIGURÃRI DE SÃNÃTATE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 533 din 30 iulie 2010


ART. 1
Prezentul regulament stabileşte modalitatea de organizare şi funcţionare a comisiei constituite în baza prevederilor <>Contractului-cadru pentru stabilirea necesarului de medici de specialitate şi a numãrului de norme necesare pentru fiecare specialitate clinicã, pe judeţ, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice.
ART. 2
(1) Comisia este formatã din 7 membri de drept, dintre care 2 reprezentanţi ai caselor de asigurãri de sãnãtate, 2 reprezentanţi ai direcţiei de sãnãtate publicã, un reprezentant al colegiului teritorial al medicilor pentru specialitãţile clinice, un reprezentant al patronatului medicilor de specialitate din specialitãţile clinice reprezentativ la nivel judeţean şi un reprezentant al organizaţiei sindicale reprezentative la nivel judeţean. Comisia va avea un secretar fãrã drept de vot, numit de cãtre casa de asigurãri de sãnãtate. Pentru fiecare membru desemnat, instituţiile/organizaţiile menţionate anterior vor nominaliza şi membrii supleanţi echivalenţi numeric.
(2) În situaţia în care unul dintre membrii de drept nu poate participa la lucrãrile comisiei, acesta va fi înlocuit de cãtre instituţia/organizaţia care l-a desemnat cu unul dintre membrii supleanţi.
(3) Desemnarea şi revocarea reprezentanţilor instituţiilor/organizaţiilor menţionate la alin. (1) se fac de conducãtorii respectivelor instituţii/organizaţii.
(4) Înlocuirea unui reprezentant se face cu respectarea condiţiilor prevãzute la alin. (1), (2) şi (3), împreunã cu notificarea încetãrii nominalizãrii reprezentantului precedent.
ART. 3
(1) Comisia îşi desemneazã un preşedinte dintre membrii acesteia, cu un mandat pe durata a 6 (şase) luni, care nu se poate repeta mai devreme de un an. Desemnarea preşedintelui se face prin votul membrilor comisiei.
(2) Comisia ia hotãrâri cu majoritate de voturi.
ART. 4
(1) Numai membrii de drept ai comisiei au drept de vot.
(2) Cvorumul necesar pentru a lua hotãrâri valide este de cel puţin 6 din cei 7 membri.
(3) Hotãrârile se adoptã cu votul a jumãtate plus unu din membrii cu drept de vot prezenţi.
ART. 5
În condiţiile în care, la nivel judeţean, nu existã toate structurile prevãzute în componenţa comisiei, numãrul total al membrilor acesteia, precum şi numãrul reprezentând cvorumul necesar se ajusteazã în mod corespunzãtor, pentru a asigura funcţionarea comisiei în conformitate cu prevederile legale.
ART. 6
(1) Dezbaterile din şedinţele comisiei sunt consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor. Procesele-verbale ale şedinţelor vor fi semnate de cãtre toţi membrii comisiei prezenţi la dezbateri şi de cãtre secretarul comisiei.
(2) Hotãrârile comisiei sunt semnate numai de cãtre preşedintele comisiei.
ART. 7
(1) Sediul comisiei, unde aceasta îşi desfãşoarã activitatea, este la casa de asigurãri de sãnãtate.
(2) Comisia are ştampilã proprie, iar documentele primite/emise se consemneazã într-un registru propriu.
ART. 8
Comisia se întruneşte obligatoriu anual în vederea pregãtirii procesului de contractare şi o datã la 6 luni pentru evaluarea situaţiilor de fapt raportate la atribuţiile proprii, precum şi ori de câte ori este nevoie. Membrii comisiei sunt convocaţi în scris de cãtre secretarul comisiei.
ART. 9
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) stabileşte numãrul de norme necesare pentru fiecare specialitate clinicã, pe judeţ. Prin normã se înţelege un program de lucru de 7 ore/zi şi, respectiv, 35 de ore/sãptãmânã;
b) stabileşte numãrul necesar de medici de specialitate pentru fiecare specialitate clinicã, pe judeţ, atât pentru mediul urban, cât şi pentru mediul rural, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice cu casa de asigurãri de sãnãtate;
c) analizeazã situaţiile de încadrare a cabinetelor medicale în funcţie de condiţiile în care îşi desfãşoarã activitatea, în baza criteriilor stabilite prin Ordinul ministrului sãnãtãţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. <>163 /<>93/2008 pentru aprobarea criteriilor de încadrare a cabinetelor medicale din asistenţa medicalã primarã şi din ambulatoriul de specialitate în funcţie de condiţiile în care se desfãşoarã activitatea, în coroborare cu atribuţia prevãzutã la lit. b);
d) analizeazã situaţiile de încadrare a localitãţilor/zonelor deficitare din punctul de vedere al existenţei medicilor de specialitate pentru specialitãţi clinice; localitãţile/zonele se încadreazã în localitãţi/zone deficitare în situaţia în care în ultimii 2 ani numãrul medicilor de o anumitã specialitate clinicã a fost sub cel necesar sau în localitatea/zona respectivã nu a funcţionat un medic de o anume specialitate clinicã în relaţie contractualã cu casa de asigurãri de sãnãtate.
ART. 10
Comisia îşi îndeplineşte atribuţiile prevãzute în baza unor criterii proprii, pe care le va face publice prin afişare pe pagina web a casei de asigurãri de sãnãtate în termen de 3 zile lucrãtoare de la data constituirii acesteia.


-------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016