Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROGRAMUL ANUAL din 6 februarie 2008  de marketing si promovare turistica    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROGRAMUL ANUAL din 6 februarie 2008 de marketing si promovare turistica

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 94 din 6 februarie 2008

ART. 1
Programul anual de marketing şi promovare turisticã urmãreşte promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internã şi pe principalele pieţe turistice din strãinãtate.
ART. 2
(1) Programul anual de marketing şi promovare turisticã urmãreşte realizarea urmãtoarelor activitãţi:
a) studii de marketing;
b) crearea, dezvoltarea şi promovarea brandului turistic naţional, incluzând servicii de consultanţã în vederea conceperii caietului de sarcini pentru crearea şi promovarea brandului turistic naţional în perioada 2008-2010, şi crearea şi promovarea brandului turistic naţional în perioada 2008-2010.
Cheltuielile aferente acestor activitãţi vor fi asigurate din bugetul Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, urmând a fi recuperate parţial sau integral din fonduri europene alocate Programului Operaţional Regional 2007-2013 - axa prioritarã 5 - Dezvoltarea durabilã şi promovarea turismului - Domeniul major de intervenţie 5.3. Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare pentru creşterea atractivitãţii României ca destinaţie turisticã - Operaţiunea "Crearea unei imagini pozitive a României, ca destinaţie turisticã, prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional";
c) marketing prin internet şi alte mijloace electronice, incluzând realizarea şi administrarea unui portal de informaţii de turism, pe baze concurenţiale, cu suportarea integralã a cheltuielilor, inclusiv a celor de administrare, din fonduri bugetare, precum şi alte activitãţi de marketing şi promovare prin internet şi alte mijloace electronice;
d) participarea la manifestãri expoziţionale de turism în ţarã şi în strãinãtate
Participarea Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale la manifestãrile expoziţionale se realizeazã pe pieţele de interes, prin organizarea de pavilioane naţionale, standuri specializate pe produse sau miniexpoziţii, pe bazã de listã aprobatã prin ordin al ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale.
Societãţile comerciale cu activitate de turism, asociaţiile profesionale, patronale şi organizaţiile neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autoritãţile administraţiei publice locale şi centrale, alte entitãţi cu activitate cu impact în domeniul turismului pot participa gratuit la manifestãrile expoziţionale, în pavilioanele naţionale, standurile specializate sau la miniexpoziţiile la care participã în ţarã şi în strãinãtate Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale.
Prin ordin al ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale se aprobã urmãtoarele:
- criteriile de selectare a manifestãrilor expoziţionale;
- criteriile de selectare a participanţilor la manifestãrile expoziţionale;
- normele interne pentru atribuirea contractelor de achiziţie publicã de servicii de amenajare pentru organizarea de pavilioane naţionale, standuri specializate sau miniexpoziţii în cadrul manifestãrilor expoziţionale la care participã Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale.
Pentru participarea la manifestãrile expoziţionale se finanţeazã integral urmãtoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea încadrãrii în fondurile bugetare alocate cu aceastã destinaţie:
- cheltuieli cu elaborarea proiectului de execuţie a standului, închirierea, construirea, amenajarea spaţiului expoziţional;
- cheltuieli ocazionate de activitãţi de marketing specifice participãrii la manifestarea expoziţionalã respectivã;
- cheltuieli cu publicitatea în perioada premergãtoare manifestãrilor expoziţionale, precum şi în perioada de desfãşurare a acestora;
- cheltuieli cu transportul, cazarea şi diurna pentru reprezentanţi mass-media, formaţii artistice, meşteri populari, membri ai colectivelor artistice, sportive, ştiinţifice şi altele asemenea, lideri sau creatori de opinie cu rol în desfãşurarea manifestãrii expoziţionale respective;
- cheltuieli de administrare şi întreţinere pentru utilitãţi, consumabile etc.;
- cheltuieli generale pe perioada de desfãşurare a acţiunilor promoţionale;
- cheltuielile de reprezentare şi de protocol;
- cheltuieli pentru realizarea materialelor publicitare, de prezentare şi promovare cu caracter general şi pentru mediatizarea prezenţei româneşti la acţiunile respective;
- alte cheltuieli necesare pentru buna desfãşurare a manifestãrii expoziţionale, cu aprobarea ordonatorului principal de credite.
Cheltuielile de reprezentare şi protocol se realizeazã pentru oferirea unor trataţii în limita echivalentului în lei al sumei de 500 euro pentru fiecare acţiune. Cheltuielile se referã la achiziţionarea de produse alimentare pentru trataţii curente şi pentru cocktail, apã mineralã, bãuturi rãcoritoare şi slab alcoolizate, produse de patiserie şi cofetãrie şi altele asemenea. Bãuturile alcoolice se achiziţioneazã numai în cazul organizãrii de cocktailuri.
Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale poate efectua atât majorãri sau diminuãri ale sumelor estimate a fi cheltuite pentru fiecare manifestare expoziţionalã, cât şi modificarea sau completarea listei cu alte manifestãri de interes pentru promovarea turismului românesc, în limita plafonului maxim de cheltuieli alocat cu aceastã destinaţie;
e) organizarea de vizite educaţionale şi de informare, în ţarã, pentru reprezentanţi mass-media, turoperatori, reprezentanţi ai societãţilor comerciale cu activitãţi în turism din ţarã şi strãinãtate, reprezentanţi ai asociaţiilor sau organizaţiilor neguvernamentale cu activitate în turism, ai administraţiei publice centrale şi locale, alţi lideri de opinie, specialişti în turism din ţarã şi din strãinãtate etc.
Pentru vizitele educaţionale şi de informare se finanţeazã integral urmãtoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea încadrãrii în fondurile bugetare alocate cu aceastã destinaţie: cazare, masã, transport, ghid sau însoţitor de grup pe teritoriul României, bilete de intrare la obiectivele turistice, taxe pentru fotografiere, precum şi alte cheltuieli necesare desfãşurãrii în condiţii optime a vizitelor;
f) organizare de evenimente şi misiuni cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România sau cu impact în creşterea notorietãţii României ca destinaţie turisticã, în ţarã şi în strãinãtate, sau participarea în calitate de coorganizator
Fondurile bugetare repartizate anual pentru realizarea de evenimente şi misiuni cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România sau cu impact în creşterea notorietãţii României ca destinaţie turisticã, în ţarã şi în strãinãtate, sau participarea în calitate de coorganizator se pot utiliza pentru urmãtoarele categorii de cheltuieli: cazare, masã, transport participanţi, închiriere sãli şi aparaturã specificã, onorariu pentru formaţiile artistice prezente în cadrul evenimentului, servicii de rent a car pentru participanţi, tipãrire şi transmitere de invitaţii, protocol, producţie de materiale publicitare specifice, publicitate înainte şi în perioada evenimentului, de tipul: producţie şi difuzare de clipuri TV şi spoturi audio, publicitate prin mijloace electronice, realizare de CD/DVD-uri cu participanţii şi cu principalele produse turistice prezentate etc.;
g) activitãţi de promovare şi publicitate prin intermediul companiilor aeriene care opereazã zboruri cãtre destinaţii din România şi prin intermediul principalelor aeroporturi din România şi din strãinãtate, pe care opereazã curse internaţionale cãtre România, constând în inserţii publicitare în materialele de promovare ale companiilor aeriene şi ale aeroporturilor, difuzare de clipuri TV promoţionale şi filme publicitare de turism în aeroporturi şi în aeronave, precum şi alte tipuri de activitãţi de promovare şi publicitate, în colaborare cu companiile aeriene sau cu aeroporturile;
h) activitãţi de promovare prin intermediul inserţiilor publicitare în cataloagele turistice realizate de cãtre turoperatori, societãţi comerciale cu activitate de turism, asociaţii profesionale, patronale şi organizaţii neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autoritãţi ale administraţiei publice locale şi centrale, alte entitãţi cu activitate cu impact în domeniul turismului, care promoveazã pe pieţele-ţintã de interes destinaţia turisticã România, produse turistice şi pachete de servicii turistice cu locul de desfãşurare în România;
i) achiziţionarea de materiale de promovare de tipul: ghiduri despre România, hãrţi, albume, cataloage, cãrţi cu specific de turism etc.;
j) activitãţi de promovare prin intermediul posturilor de televiziune care realizeazã emisiuni de turism sau alte emisiuni cu impact în creşterea circulaţiei turistice în România, creşterea notorietãţii destinaţiilor turistice româneşti sau conştientizarea importanţei turismului românesc
Fondurile bugetare repartizate anual acestor activitãţi se pot utiliza pentru urmãtoarele categorii de cheltuieli: costuri de realizare a emisiunilor, difuzare de clipuri TV în cadrul emisiunii etc.;
k) susţinerea financiarã a proiectelor de promovare a destinaţiilor sau produselor turistice româneşti, cu impact în creşterea circulaţiei turistice în România sau în creşterea notorietãţii destinaţiilor turistice româneşti în ţarã şi strãinãtate, prin:
- instituirea de scheme de ajutor de minimis pentru operatorii economici, indiferent de forma de organizare;
- acordarea de finanţãri nerambursabile pentru persoanele juridice fãrã scop patrimonial, asociaţii sau fundaţii constituite conform legii.
Bugetele, mecanismele şi etapele de realizare şi finanţare a proiectelor de promovare a destinaţiilor sau produselor turistice româneşti, cu impact în creşterea circulaţiei turistice în România sau în creşterea notorietãţii destinaţiilor turistice româneşti în ţarã şi în strãinãtate, se reglementeazã prin norme interne, aprobate prin ordin al ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale.
Fondurile bugetare repartizate anual acestor activitãţi se pot utiliza pentru proiecte care implicã urmãtoarele categorii de cheltuieli: tipãrituri, pagini web, realizare de CD-uri, DVD-uri, pagini de turism, emisiuni de turism, filme de turism, materiale audiovideo, cataloage, ghiduri, hãrţi, producţie şi montaj panouri, albume, cataloage, organizare de evenimente cu impact în creşterea circulaţiei turistice în România etc.;
l) acţiuni generale de publicitate şi reclamã a destinaţiilor turistice româneşti şi a produselor turistice româneşti
Fondurile bugetare repartizate anual acestor activitãţi se pot utiliza pentru urmãtoarele categorii de cheltuieli: inserţii publicitare în presã, pagini web, ghiduri turistice, cataloage, albume, cãrţi cu specific de turism, publicaţii de specialitate, inserţii publicitare în cataloage realizate de cãtre turoperatori, societãţi comerciale cu activitate de turism, asociaţii profesionale, patronale şi organizaţii neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autoritãţi ale administraţiei publice locale şi centrale, alte entitãţi cu activitate cu impact în domeniul turismului care prezintã destinaţii turistice româneşti sau produse turistice din România, reviste şi alte materiale ale companiilor aeriene care opereazã zboruri spre România; publicitate outdoor în ţarã şi în strãinãtate; publicitatea destinaţiei şi a produselor turistice româneşti în mass-media internã şi internaţionalã, pe pieţele-ţintã, activitãţi de marketing direct, realizarea de cataloage, broşuri, pliante, postere şi foi volante, diverse tipãrituri, ghiduri şi hãrţi turistice, panouri, fotografii, diapozitive, materiale audiovideo, casete, filme cu specific de turism, CD-uri şi DVD-uri turistice, obiecte de protocol, expedierea materialelor promoţionale şi de protocol în ţarã şi în strãinãtate etc.
__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016