Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ART. 1
Programul anual de marketing şi promovare turisticã urmãreşte promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internã şi pe principalele pieţe turistice din strãinãtate.
ART. 2
Programul anual de marketing şi promovare turisticã urmãreşte realizarea urmãtoarelor obiective:
a) activitãţi de cercetare a pieţei turistice interne şi internaţionale;
b) elaborarea şi desfãşurarea de programe de marketing în scopul îmbunãtãţirii imaginii României din punct de vedere turistic pe piaţa internã şi internaţionalã;
c) promovarea destinaţiilor turistice din România în scopul creşterii circulaţiei turistice interne şi internaţionale;
d) elaborarea şi desfãşurarea programelor de marketing turistic specifice pieţelor internaţionale pe care acţioneazã România;
e) promovarea celor mai importante forme de turism şi a principalelor destinaţii turistice din România.
ART. 3
Prin Programul anual de marketing şi promovare turisticã se finanţeazã integral realizarea urmãtoarelor acţiuni ale Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale:
a) publicitate în urmãtoarele domenii: publicitate în mass-media paneuropeanã, naţionalã şi localã, cataloage, broşuri şi pliante, postere şi foi volante, materiale tipãrite expediate prin poştã, panouri, postere, fotografii, diapozitive, internet, materiale audiovideo, CD-uri, casete, filme, DVD-uri, emisiuni televizate, marketing direct;
b) promovarea vânzãrilor prin: târguri, expoziţii şi manifestãri turistice interne şi internaţionale, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţii mass-media, agenţi, tour operatori şi alţi creatori de opinie din ţarã şi din strãinãtate, organizarea de acţiuni itinerante de promovare, road show-uri în ţarã şi în strãinãtate;
c) relaţii publice prin: conferinţe de presã, seminarii, mijloace de informare proprii.
ART. 4
(1) Prin prezentul program se cofinanţeazã în proporţie de maximum 50% proiectele de promovare a destinaţiilor turistice româneşti, tipãrituri, site-uri, realizarea de CD-uri şi DVD-uri, pagini de turism, emisiuni de turism, filme de turism, materiale audiovideo, cataloage, ghiduri, hãrţi, producţie şi montaj de panouri, albume, alte acţiuni de promovare a ofertei turistice.
(2) Proiectele de cofinanţare ale activitãţilor prevãzute la alin. (1), precum şi normele metodologice de aplicare a acestora se aprobã prin ordin al ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, în conformitate cu reglementãrile în vigoare.
-----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: