Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROGRAM MULTIANUAL din 11 ianuarie 2012  de marketing şi promovare turistică    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROGRAM MULTIANUAL din 11 ianuarie 2012 de marketing şi promovare turistică

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 43 din 18 ianuarie 2012
    ART. 1
    Programul multianual de marketing şi promovare turistică urmăreşte:
    a) promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internă şi pe principalele pieţe turistice din străinătate;
    b) definirea şi promovarea brandului creat şi dezvoltat în conformitate cu obiectivul domeniului major de intervenţie 5.3 "Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică" al axei prioritare "Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului" din cadrul Programului operaţional regional 2007 - 2013, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică pe plan naţional şi internaţional.


    ART. 2
    Programul multianual de marketing şi promovare turistică vizează realizarea următoarelor activităţi majore:
    a) efectuarea de studii de marketing;
    b) organizarea de activităţi de relaţii publice în ţară şi în străinătate, sub forma contactelor directe realizate, în mod constant, cu diferite categorii de public, cu reprezentanţii mass-mediei, cu persoane din conducerea altor instituţii de turism din ţară sau din străinătate, cu lideri de opinie, în scopul obţinerii sprijinului lor pentru promovarea ofertei turistice a României, ori alte activităţi, precum servicii de promovare directă către factorii legislativi şi instituţiile abilitate din industria turismului, pe plan atât naţional, cât şi internaţional, promovarea directă prin corespondenţă poştală către segmentul-ţintă, realizarea şi transmiterea de comunicate de presă; aceste activităţi de relaţii publice se pot manifesta atât prin implicarea în acţiuni organizate de alte entităţi care au legătură cu domeniul turistic, cât şi cu ocazia organizării şi desfăşurării unor congrese, conferinţe, simpozioane, seminare, reuniuni naţionale şi internaţionale sau altor tipuri de evenimente cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România;
    c) realizarea de acţiuni de promovare şi publicitate cu rol în creşterea notorietăţii destinaţiilor şi produselor turistice româneşti prin intermediul unor personalităţi cu recunoaştere naţională şi internaţională din diferite domenii de activitate, cum ar fi: artistice, culturale, sportive, ştiinţifice şi altele asemenea, ca vectori de promovare a brandului turistic al României;
    d) realizarea de materiale de promovare de tipul: cataloage, broşuri, pliante, postere şi foi volante, diverse tipărituri, ghiduri şi hărţi turistice, panouri, fotografii, albume, fotoreportaje, filme de animaţie şi documentare de turism, materiale audiovideo, casete, filme cu specific de turism, CD-uri şi DVD-uri turistice, obiecte de protocol; expedierea materialelor promoţionale şi de protocol în ţară şi în străinătate;
    e) achiziţionarea de materiale de promovare de tipul: ghiduri despre România, hărţi, albume, cataloage, fotoreportaje, CD-uri şi DVD-uri, fotografii, cărţi cu specific de turism, inclusiv drepturile de autor aferente creaţiei acestora;
    f) marketing prin internet, reţele de socializare şi alte mijloace electronice, incluzând şi realizarea şi administrarea unui portal de informaţii de turism, pe baze concurenţiale, cu suportarea integrală a cheltuielilor (necesare atât pentru hardware, cât şi pentru crearea de software), inclusiv a celor de dezvoltare şi administrare, din fonduri bugetare, precum şi alte activităţi de marketing şi promovare prin internet şi alte mijloace electronice;
    g) promovarea şi publicitatea prin intermediul companiilor aeriene şi prin intermediul principalelor aeroporturi din România şi din străinătate, constând în inserţii publicitare în materialele de promovare ale companiilor aeriene şi ale aeroporturilor, difuzarea de clipuri TV promoţionale, filme publicitare de turism, materiale promoţionale în aeroporturi şi în aeronave, precum şi alte tipuri de activităţi de promovare şi publicitate în colaborare cu companiile aeriene sau cu aeroporturile;
    h) promovarea prin intermediul inserţiilor publicitare în ziare şi în reviste de interes general, precum şi în cataloagele turistice şi în alte publicaţii de profil (ghiduri, hărţi, pliante, flyere) realizate de către turoperatori, societăţi comerciale cu activitate de turism, asociaţii profesionale, patronale şi organizaţii neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autorităţi ale administraţiei publice locale şi centrale şi alte entităţi cu activitate cu impact în domeniul turismului, care promovează pe pieţele-ţintă de interes destinaţia turistică România, produse turistice şi pachete de servicii turistice cu locul de desfăşurare în România;
    i) promovarea prin intermediul posturilor de televiziune, radio şi on-line care realizează emisiuni de turism sau alte emisiuni cu impact în creşterea circulaţiei turistice în România, creşterea notorietăţii destinaţiilor turistice româneşti ori în conştientizarea importanţei turismului românesc;
    j) organizarea de evenimente şi misiuni cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România sau cu impact în creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică, în ţară şi în străinătate, precum şi participarea în calitate de coorganizator împreună cu asociaţiile profesionale, patronale şi organizaţiile neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autorităţile administraţiei publice locale şi centrale şi alte entităţi cu activitate cu impact în domeniul turismului;
    k) organizarea de vizite educaţionale şi de informare în ţară pentru reprezentanţi ai mass-mediei, turoperatori, reprezentanţi ai societăţilor comerciale cu activităţi în turism din ţară şi din străinătate, reprezentanţi ai asociaţiilor sau organizaţiilor neguvernamentale cu activitate în turism, ai administraţiei publice centrale şi locale, alţi lideri de opinie, specialişti în turism din ţară şi din străinătate;
    l) organizarea de manifestări expoziţionale internaţionale de turism la Bucureşti, precum şi participarea la manifestări expoziţionale de turism în ţară şi în străinătate;
    m) publicitate care încearcă să ajungă la consumator în mod direct, atunci când acesta se află în afara locuinţei proprii (panouri publicitare, afişe iluminate, postere mari, coloane de publicitate suspendate, anunţuri pe mijloace de transport);
    n) alte acţiuni generale de publicitate şi reclamă a destinaţiilor şi a produselor turistice româneşti.


    ART. 3
    (1) Participarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului la manifestările expoziţionale se realizează pe pieţe de interes, prin organizarea de pavilioane naţionale, standuri specializate pe produse sau miniexpoziţii, pe bază de listă aprobată prin ordin al ministrului dezvoltării regionale şi turismului.
    (2) Societăţile comerciale cu activitate de turism, asociaţiile profesionale, patronale şi organizaţiile neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autorităţile administraţiei publice locale şi centrale şi alte entităţi a căror activitate are impact în domeniul turismului pot participa gratuit sau în urma achitării unei taxe la manifestările expoziţionale, în pavilioanele naţionale, standurile specializate ori miniexpoziţiile la care participă în ţară şi în străinătate Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, în ordinea înregistrării solicitărilor acestora, în termen de 10 zile de la data publicării anunţului de participare pe site-ul autorităţii publice centrale contractante.
    (3) Cuantumul taxei de participare se va stabili prin ordin al ministrului dezvoltării regionale şi turismului, în funcţie de fiecare manifestare expoziţională, iar valoarea însumată colectată de la toţi participanţii nu va putea depăşi 10% din totalul devizului general al acţiunii.
    (4) Pentru participarea la manifestările expoziţionale se finanţează integral următoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea încadrării în fondurile bugetare alocate cu această destinaţie:
    a) cheltuieli cu elaborarea proiectului de execuţie a standului, închirierea, amenajarea şi decorarea spaţiului expoziţional, precum şi cu asigurarea acestuia;
    b) cheltuieli ocazionate de activităţi de marketing specifice participării la manifestarea expoziţională respectivă;
    c) cheltuieli cu publicitatea în perioada premergătoare manifestărilor expoziţionale, precum şi în perioada de desfăşurare a acestora;
    d) cheltuieli cu transportul, cazarea şi diurna pentru reprezentanţii mass-mediei;
    e) cheltuieli cu transportul, cazarea şi diurna sau onorariile pentru formaţii artistice, meşteri populari, solişti, personal de primire şi deservire a invitaţilor (hostess), membri ai colectivelor artistice, sportive, ştiinţifice, lideri sau creatori de opinie cu rol în desfăşurarea manifestării expoziţionale respective;
    f) cheltuieli de administrare şi întreţinere pentru utilităţi, consumabile şi altele asemenea;
    g) cheltuieli generale pe perioada de desfăşurare a acţiunilor promoţionale;
    h) cheltuielile de reprezentare şi de protocol;
    i) cheltuieli pentru realizarea materialelor publicitare, de prezentare şi promovare cu caracter general şi pentru mediatizarea prezenţei româneşti la acţiunile respective;
    j) cheltuieli cu organizarea de evenimente de tipul: seară românească, recepţie, conferinţă de presă şi altele similare, cu rol în sporirea atractivităţii standului;
    k) cheltuieli pentru închirierea aparaturii specifice, necesară derulării programelor artistice sau altor activităţi organizate cu ocazia manifestării expoziţionale;
    l) cheltuieli cu taxele de participare, de înscriere sau orice alte taxe necesare participării, plătibile către organizatori sau terţi;
    m) alte cheltuieli necesare pentru buna desfăşurare a manifestării expoziţionale, cu aprobarea ordonatorului principal de credite.

    (5) Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului poate efectua atât majorări sau diminuări ale sumelor estimate a fi cheltuite pentru fiecare manifestare expoziţională, cât şi completarea listei cu alte manifestări de interes pentru promovarea turismului românesc, în limita plafonului maxim de cheltuieli alocat cu această destinaţie.

    ART. 4
    Pentru vizitele educaţionale şi de informare se finanţează integral următoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea încadrării în fondurile bugetare alocate cu această destinaţie: cazare, masă, apă şi băuturi răcoritoare, ceai sau/şi cafea, transportul pentru invitaţi şi pentru ghid sau pentru însoţitorul de grup, onorariul ghidului ori însoţitorului de grup pe teritoriul României, biletele de intrare la obiectivele turistice, taxele de fotografiere şi de filmare, biletele la spectacole şi alte manifestări culturale, artistice, sportive, ştiinţifice, precum şi alte cheltuieli necesare desfăşurării în condiţii optime a vizitelor.

    ART. 5
    (1) Fondurile bugetare repartizate anual pentru realizarea de evenimente şi misiuni cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România sau cu impact în creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică, în ţară şi în străinătate, pentru participarea în calitate de coorganizator ori pentru participarea în baza unei taxe, cum ar fi: taxa de participare, taxa de înscriere sau orice altă taxă similară, se pot utiliza, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare, pentru următoarele categorii de cheltuieli:
    a) cheltuielile cu deplasarea, de tipul cheltuielilor de transport, atât în ţară, cât şi în străinătate, cazare şi masă ale participanţilor;
    b) cheltuieli cu închirierea şi amenajarea spaţiilor interioare şi exterioare, pentru organizarea de manifestări culturale şi artistice, cheltuieli cu închirierea aparaturii şi echipamentelor tehnice specifice de genul celor necesare iluminării (proiectoare, jocuri de lumini, lasere şi altele asemenea), asigurării sunetului, traducerii simultane şi consecutive a discursurilor şi prezentărilor, proiecţiilor şi prezentărilor multimedia şi alte cheltuieli de logistică şi asistenţă tehnică necesare bunei organizări a evenimentelor şi misiunilor;
    c) cheltuieli cu onorariul personalului de primire şi deservire a invitaţilor (hostess) şi al formaţiilor artistice, soliştilor vocali, maeştrilor de ceremonii, disc-jokey-ilor (DJ), prezenţi în cadrul evenimentului sau al misiunii, inclusiv pentru închirierea aparaturii specifice necesare susţinerii unui spectacol artistic;
    d) cheltuieli cu servicii specifice activităţii de comunicare ca domeniu al relaţiilor publice, de tipul serviciilor de realizare şi transmitere a invitaţiilor, de gestionare a confirmărilor, de management al bazei de date;
    e) cheltuieli de protocol, conform legii;
    f) cheltuieli cu producţia de materiale publicitare specifice, cu publicitatea înainte şi în perioada evenimentului, cheltuieli cu producţia şi difuzarea de clipuri audio şi/sau video, de filme, de prezentări multimedia, cheltuieli cu servicii foto şi video, cheltuieli cu publicitatea prin mijloace electronice, cheltuieli cu inserţii publicitare prin intermediul principalelor motoare de căutare pe internet;
    g) cheltuieli cu onorariile experţilor invitaţi în cadrul evenimentelor şi/sau acţiunilor de promovare organizate sau coorganizate de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului în scopul promovării României ca destinaţie turistică;
    h) cheltuieli cu onorariile agenţiilor de specialitate care activează în domeniul activităţilor promoţionale şi care facilitează relaţiile cu publicul-ţintă şi asigură transmiterea mesajelor-cheie către acesta;
    i) cheltuieli cu drepturile de autor;
    j) cheltuieli aferente premiilor pentru concursuri pe teme turistice.

    (2) Pentru evenimentele la care Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului participă în calitate de organizator sau coorganizator, cheltuielile de reprezentare şi protocol se realizează pentru oferirea unor trataţii în limita stabilită de către ordonatorul principal de credite pentru fiecare acţiune.

    ART. 6
    Fondurile bugetare repartizate anual activităţilor prevăzute la art. 2 lit. f) se pot utiliza pentru următoarele categorii de cheltuieli: pentru achiziţionarea de produse hardware şi software necesare promovării în mediul on-line sau realizării portalului de informaţii în domeniul turismului, incluzând sisteme de management al conţinutului, sisteme de baze de date, sisteme de suport al aplicaţiilor şi sisteme de operare, sisteme de reţele informatice, sisteme de securitate informatică, sisteme de testare şi management IT, sisteme de gestionare a proceselor, sisteme de management al relaţiei cu clienţii, sisteme de stocare, back-up, replicare şi recuperare a datelor în caz de dezastru, sisteme de analiză şi raportare, şi pentru dezvoltarea şi actualizarea pachetelor software pentru susţinerea activităţii de marketing prin internet şi a portalului de informaţii în domeniul turismului.

    ART. 7
    Fondurile bugetare repartizate anual activităţilor prevăzute la art. 2 lit. i) se pot utiliza pentru următoarele categorii de cheltuieli: costuri de coproducţie a emisiunilor de televiziune şi radio, costuri de difuzare a clipurilor TV, precum şi costuri de difuzare a spoturilor audio în cadrul emisiunilor.

    ART. 8
    Fondurile bugetare repartizate anual activităţilor prevăzute la art. 2 lit. h) se pot utiliza pentru următoarele categorii de cheltuieli: inserţii publicitare în presă, în pagini web, prin intermediul principalelor motoare de căutare pe internet, în ghiduri turistice, cataloage, albume, cărţi cu specific de turism, publicaţii de specialitate, publicitate indoor şi outdoor în ţară şi în străinătate, publicitatea destinaţiilor şi a produselor turistice româneşti în mass-media internă şi internaţională, pe pieţele-ţintă, activităţi de marketing direct.

    ART. 9
    Toate acţiunile/măsurile prevăzute în Programul multianual de marketing şi promovare turistică se achiziţionează/derulează în conformitate cu legislaţia în vigoare privind achiziţiile publice.


    --------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016