Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROGRAM din 8 martie 2001  de marketing si promovare turistica pentru anul 2001    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROGRAM din 8 martie 2001 de marketing si promovare turistica pentru anul 2001

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 140 din 21 martie 2001

CAP. 1
Obiectivul general al programului
ART. 1
Programul de marketing si promovare turistica, denumit in continuare program, urmareste promovarea Romaniei ca destinatie de vacante si calatorii pe piata turistica interna si internationala pentru anul 2001.

CAP. 2
Obiective specifice
ART. 2
Programul urmareste realizarea urmatoarelor obiective specifice:
a) imbunatatirea imaginii produsului turistic romanesc pe pietele externe;
b) stimularea parteneriatului dintre sectorul public si privat si constientizarea rolului si importantei turismului in economia nationala;
c) recastigarea pietelor turistice externe, partenere traditionale inainte de 1989, si castigarea altora noi;
d) stimularea cererii turistice interne si internationale pentru vacante si calatorii in Romania si implicit cresterea numarului de turisti care viziteaza Romania.

CAP. 3
Continutul programului
ART. 3
Prin program se finanteaza:
1. actiunile de promovare specifice pe piata interna si externa, cum sunt: participari la manifestari interne si internationale de profil (expozitii, burse, targuri, festivaluri, conferinte, forumuri si altele asemenea), campanii publicitare in presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinte de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanti ai mass-media, creatori de opinie, agenti touroperatori, organizarea de seri romanesti, expozitii gastronomice, saptamani romanesti.
Cheltuielile necesare in vederea participarii Romaniei la manifestarile expozitionale internationale de turism in anul 2001 sunt aferente exclusiv anului 2001. Platile efectuate in anul 2000, reprezentand avansuri obligatorii pentru inchirierea suprafetei standurilor sau pentru alte categorii de cheltuieli, nu sunt incluse in suma prevazuta la art. 4 pozitia I din tabelul "Actiuni de promovare specifice pe piata interna si externa".
In anul 2001 actiunile specifice de marketing si promovare turistica din strainatate se vor desfasura pe principalele piete turistice din:
- Uniunea Europeana;
- Europa Centrala si de Est: Federatia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;
- Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;
- Asia de Vest (Israel, Iran) si Asia de Sud-Est (Japonia, China);
- America de Nord: SUA, Canada;
2. realizarea de materiale de informare si promovare turistica, si anume:
a) in domeniul tipariturilor:
- retiparirea de titluri de prospecte pentru promovarea turistica pe pietele externe si pe piata interna;
- tiparirea de noi titluri de prospecte in sprijinul produselor turistice care urmeaza sa fie promovate cu precadere;
b) in domeniul materialelor destinate promovarii si informarii prin mijloace audiovizuale:
- realizarea de filme pentru oferta turistica generala si pe segmente de piata, in functie de varietatea produselor turistice romanesti;
- realizarea de casete audio-video, CD-ROM, spoturi TV pe produse turistice;
- seturi de diapozitive, postere si panouri cu fotografii color;
c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;
3. alte actiuni pentru sustinerea si promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expeditie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane agentii, coparticipari la evenimente speciale, actualizarea bazei de date turistice si alte actiuni);
4. investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare si informare turistica in strainatate (Ungaria si Danemarca), investitii la birourile existente, investitii pentru realizarea centrelor de informatii turistice si investitii in tara pentru derularea activitatilor specifice programului, determinate de functionarea Fondului special pentru promovarea si dezvoltarea turismului.

CAP. 4
Plafonul si structura programului
ART. 4
Plafonul si structura programului finantat din
Fondul special pentru promovarea si dezvoltarea turismului se prezinta astfel:


- mii lei -
┌─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ % din total│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┤
│ │ TOTAL, din care: │ 77.390.000 │ 100,00│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ I. │ Actiuni de promovare specifice pe piata interna│ │ │
│ │ si externa*) │ 32.390.000 │ 41,84│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ II. │ Realizarea materialelor de informare si │ │ │
│ │ promovare turistica**) │ 37.000.000 │ 47,80│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│III. │ Alte actiuni pentru sustinerea si promovarea │ │ │
│ │ ofertei turistice (cheltuieli de expeditie │ │ │
│ │ externa/interna**), concursuri cu premii, │ │ │
│ │ comisioane agentii, coparticipari la evenimente│ │ │
│ │ speciale etc.) │ 4.000.000 │ 5,17│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ IV. │ Investitii pentru birourile de promovare si │ │ │
│ │ informare turistica din strainatate, investitii│ │ │
│ │ pentru centrele de informatii si investitii │ │ │
│ │ in tara pentru derularea activitatilor │ │ │
│ │ specifice programului │ 4.000.000 │ 5,17│
└─────┴────────────────────────────────────────────────┴────────────┴──────────┘


--------------
*) Cuprinde si actiunile aprobate prin <>Hotararea Guvernului nr. 169/2001 privind participarea Ministerului Turismului la manifestarile expozitionale internationale de turism in semestrul I al anului 2001.
**) Cuprinde actiunile aprobate prin <>Hotararea Guvernului nr. 246/2001 privind aprobarea realizarii de catre Ministerul Turismului in anul 2001 a unor materiale promotionale cu oferta turistica a Romaniei.
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016