Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
CAP. 1 Obiectivul general al programului ART. 1 Programul de marketing si promovare turistica, denumit in continuare program, urmareste promovarea Romaniei ca destinatie de vacante si calatorii pe piata turistica interna si internationala pentru anul 2001. CAP. 2 Obiective specifice ART. 2 Programul urmareste realizarea urmatoarelor obiective specifice: a) imbunatatirea imaginii produsului turistic romanesc pe pietele externe; b) stimularea parteneriatului dintre sectorul public si privat si constientizarea rolului si importantei turismului in economia nationala; c) recastigarea pietelor turistice externe, partenere traditionale inainte de 1989, si castigarea altora noi; d) stimularea cererii turistice interne si internationale pentru vacante si calatorii in Romania si implicit cresterea numarului de turisti care viziteaza Romania. CAP. 3 Continutul programului ART. 3 Prin program se finanteaza: 1. actiunile de promovare specifice pe piata interna si externa, cum sunt: participari la manifestari interne si internationale de profil (expozitii, burse, targuri, festivaluri, conferinte, forumuri si altele asemenea), campanii publicitare in presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinte de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanti ai mass-media, creatori de opinie, agenti touroperatori, organizarea de seri romanesti, expozitii gastronomice, saptamani romanesti. Cheltuielile necesare in vederea participarii Romaniei la manifestarile expozitionale internationale de turism in anul 2001 sunt aferente exclusiv anului 2001. Platile efectuate in anul 2000, reprezentand avansuri obligatorii pentru inchirierea suprafetei standurilor sau pentru alte categorii de cheltuieli, nu sunt incluse in suma prevazuta la art. 4 pozitia I din tabelul "Actiuni de promovare specifice pe piata interna si externa". In anul 2001 actiunile specifice de marketing si promovare turistica din strainatate se vor desfasura pe principalele piete turistice din: - Uniunea Europeana; - Europa Centrala si de Est: Federatia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria; - Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru; - Asia de Vest (Israel, Iran) si Asia de Sud-Est (Japonia, China); - America de Nord: SUA, Canada; 2. realizarea de materiale de informare si promovare turistica, si anume: a) in domeniul tipariturilor: - retiparirea de titluri de prospecte pentru promovarea turistica pe pietele externe si pe piata interna; - tiparirea de noi titluri de prospecte in sprijinul produselor turistice care urmeaza sa fie promovate cu precadere; b) in domeniul materialelor destinate promovarii si informarii prin mijloace audiovizuale: - realizarea de filme pentru oferta turistica generala si pe segmente de piata, in functie de varietatea produselor turistice romanesti; - realizarea de casete audio-video, CD-ROM, spoturi TV pe produse turistice; - seturi de diapozitive, postere si panouri cu fotografii color; c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice; 3. alte actiuni pentru sustinerea si promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expeditie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane agentii, coparticipari la evenimente speciale, actualizarea bazei de date turistice si alte actiuni); 4. investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare si informare turistica in strainatate (Ungaria si Danemarca), investitii la birourile existente, investitii pentru realizarea centrelor de informatii turistice si investitii in tara pentru derularea activitatilor specifice programului, determinate de functionarea Fondului special pentru promovarea si dezvoltarea turismului. CAP. 4 Plafonul si structura programului ART. 4 Plafonul si structura programului finantat din Fondul special pentru promovarea si dezvoltarea turismului se prezinta astfel:
- mii lei -
┌─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ % din total│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┤
│ │ TOTAL, din care: │ 77.390.000 │ 100,00│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ I. │ Actiuni de promovare specifice pe piata interna│ │ │
│ │ si externa*) │ 32.390.000 │ 41,84│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ II. │ Realizarea materialelor de informare si │ │ │
│ │ promovare turistica**) │ 37.000.000 │ 47,80│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│III. │ Alte actiuni pentru sustinerea si promovarea │ │ │
│ │ ofertei turistice (cheltuieli de expeditie │ │ │
│ │ externa/interna**), concursuri cu premii, │ │ │
│ │ comisioane agentii, coparticipari la evenimente│ │ │
│ │ speciale etc.) │ 4.000.000 │ 5,17│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ IV. │ Investitii pentru birourile de promovare si │ │ │
│ │ informare turistica din strainatate, investitii│ │ │
│ │ pentru centrele de informatii si investitii │ │ │
│ │ in tara pentru derularea activitatilor │ │ │
│ │ specifice programului │ 4.000.000 │ 5,17│
└─────┴────────────────────────────────────────────────┴────────────┴──────────┘
-------------- *) Cuprinde si actiunile aprobate prin <>Hotararea Guvernului nr. 169/2001 privind participarea Ministerului Turismului la manifestarile expozitionale internationale de turism in semestrul I al anului 2001. **) Cuprinde actiunile aprobate prin <>Hotararea Guvernului nr. 246/2001 privind aprobarea realizarii de catre Ministerul Turismului in anul 2001 a unor materiale promotionale cu oferta turistica a Romaniei. ------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.