Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PROGRAM din 19 ianuarie 2000 DE MARKETING SI PROMOVARE TURISTICA pentru anul 2000
ART. 1 Programul de marketing si promovare turistica, denumit in continuare program, urmareste promovarea Romaniei ca destinatie de vacante si calatorii pe piata turistica interna si internationala pentru anul 2000.
CAP. 2 Obiective specifice
ART. 2 Programul urmareste realizarea urmatoarelor obiective specifice: a) imbunatatirea imaginii produsului turistic romanesc pe pietele externe; b) identificarea, prin studii de marketing, a celor mai eficiente cai si mijloace de promovare a ofertei turistice romanesti si folosirea acestora in functie de specificul fiecarei piete externe; c) recastigarea pietelor turistice externe, partenere traditionale inainte de anul 1989, si castigarea altora noi; d) stimularea cererii turistice interne si internationale pentru vacante si calatorii in Romania.
CAP. 3 Continutul programului
ART. 3 Prin program se finanteaza: 1. actiuni de promovare turistica specifice pe piata interna si externa, precum: participari la manifestari interne si internationale de profil (expozitii, burse, targuri), campanii publicitare in presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinte de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanti ai mass-media, creatori de opinie, agenti tour-operatori, organizarea de seri romanesti, expozitii gastronomice, saptamani romanesti. In anul 2000 actiunile specifice de marketing si promovare turistica din strainatate se vor desfasura pe principalele 35 de piete turistice solicitate de: - tarile Uniunii Europene; - tari din Europa Centrala si de Est: Federatia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria; - alte tari europene: Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru; - tari din Asia de Vest (Israel, Iran) si din Asia de Sud-Est (Japonia, China); - tari din America de Nord: S.U.A., Canada; - tari din America de Sud: Argentina, Brazilia; 2. realizarea de materiale de informare si de promovare turistica, si anume: tiparituri, materiale din domeniul audiovizual, obiecte de reclame/amintiri/protocol: a) in domeniul tipariturilor: - retiparirea de titluri de prospecte pentru promovarea turistica pe pietele externe si pe piata interna; - tiparirea de noi titluri de prospecte, ca urmare a rezultatelor cercetarilor de marketing; - tiparirea de prospecte pentru "Expo-2000 Hanovra" si "Millenium in Romania"; b) in domeniul materialelor destinate promovarii si informarii prin mijloace audiovizuale: - realizarea de filme pentru oferta turistica generala si pe segmente de piata, in functie de varietatea produselor turistice romanesti; - realizarea de casete audio-video, CD-ROM, spoturi TV; - seturi de diapozitive, postere si panouri cu fotografii color; c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice; 3. studii de marketing; 4. cofinantarea proiectelor de marketing si/sau de promovare turistica, in limita bugetului de 3.100.000 mii lei. Proiectele concrete de marketing si promovare turistica vor fi cofinantate in proportie de maximum 40% din valoarea fiecaruia; 5. alte actiuni pentru sustinerea si promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expeditie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane pentru agentii, coparticipari la evenimente speciale etc.); 6. investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare si informare turistica in strainatate, investitii la cele existente si pentru desfasurarea activitatilor specifice programului.
CAP. 4 Plafonul si structura programului
ART. 4 Plafonul si structura programului finantat din Fondul special pentru promovarea si dezvoltarea turismului se prezinta astfel:
- mii lei -
Nr. Continutul % din crt. programului Total total ----------------------------------------------------------------------- TOTAL, 63.100.000 100,00 din care:
I. Actiuni de promovare turistica 30.800.000 48,81 specifice pe piata interna si externa, din care: 1. pe piata interna 1.500.000 2,38 2. pe pietele externe 29.300.000 46,43
II. Realizarea materialelor de 22.000.000 34,86 informare si promovare turistica
III. Studii de marketing 1.600.000 2,54
IV. Cofinantarea proiectelor de 3.100.000 4,91 marketing si/sau de promovare turistica: ● limita maxima de cofinantare: 40% din valoarea proiectului
V. Alte actiuni pentru sustinerea si 3.100.000 4,91 promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expeditie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane pentru agentii, coparticipari la evenimente speciale etc.)
VI. Investitii pentru deschiderea de 2.500.000 3,97 noi birouri de promovare si informare turistica in strainatate, investitii la cele existente si pentru desfasurarea activitatilor specifice programului ------------------------------------------------------------------------
--------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email