- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Obiective Total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Actiuni de marketing si promovare turistica 77.390.000
1. Actiuni de promovare specifice pe piata interna si externa 34.140.000
2. Realizare de materiale de informare si promovare turistica 21.800.000
3. Cofinantarea proiectelor de marketing si/sau de promovare
turistica 2.500.000
● limita maxima de cofinantare:
40 % din valoarea proiectului
4. Alte actiuni pentru sustinerea si promovarea ofertei
turistice (cheltuieli pentru: expeditie externa/interna,
concursuri cu premii, comisioane pentru agentii,
coparticipari la evenimente speciale, baza de date turistice
si alte actiuni) 2.500.000
5. Investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare
si informare turistica in strainatate, investitii la cele
existente si investitii in tara pentru desfasurarea
activitatilor specifice programului 3.450.000
6. Cheltuieli materiale pentru intretinerea si reprezentarea
birourilor de promovare si informare turistica din strainatate 7.000.000
7. Cheltuieli de personal, 6.000.000
din care:
- salarii si contributii aferente 4.000.000
- deplasari externe 2.000.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────