Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROGRAM din 17 august 2000  de marketing si promovare turistica pentru anul 2000    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROGRAM din 17 august 2000 de marketing si promovare turistica pentru anul 2000

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 406 din 29 august 2000
CAP. 1
Obiectivul general al programului

ART. 1
Programul de marketing si promovare turistica, denumit in continuare program, urmareste promovarea Romaniei ca destinatie de vacante si calatorii pe piata turistica interna si internationala pentru anul 2000.

CAP. 2
Obiective specifice

ART. 2
Programul urmareste realizarea urmatoarelor obiective specifice:
a) imbunatatirea imaginii produsului turistic romanesc pe pietele externe;
b) identificarea, prin studii de marketing, a celor mai eficiente cai si mijloace de promovare a ofertei turistice romanesti si folosirea acestora in functie de specificul fiecarei piete externe;
c) recastigarea pietelor turistice externe, partenere traditionale inainte de anul 1989, si castigarea altora noi;
d) stimularea cererii turistice interne si internationale pentru vacante si calatorii in Romania.

CAP. 3
Continutul programului

ART. 3
Prin program se finanteaza:
1. actiunile de promovare turistica specifice pe piata interna si externa, precum: participari la manifestari interne si internationale de profil (expozitii, burse, targuri, conferinte, festivaluri si altele asemenea), campanii publicitare in presa, radio, TV, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinte de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanti ai mass-media, creatori de opinie, agenti tour-operatori, organizarea de seri romanesti, expozitii gastronomice, saptamani romanesti.
In anul 2000 actiunile specifice de marketing si promovare turistica din strainatate se vor desfasura pe principalele 35 de piete turistice solicitate de:
- tarile Uniunii Europene;
- tari din Europa Centrala si de Est: Federatia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;
- alte tari europene: Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;
- tari din Asia de Vest (Israel, Iran) si din Asia de Sud-Est (Japonia, China);
- tari din America de Nord: S.U.A., Canada;
- tari din America de Sud: Argentina, Brazilia;
2. realizarea de materiale de informare si promovare turistica, si anume: tiparituri, materiale din domeniul audiovizual, obiecte de reclama/amintiri/protocol:
a) in domeniul tipariturilor:
- retiparirea de titluri de prospecte, pentru promovarea turistica pe pietele externe si pe piata interna;
- tiparirea de noi titluri de prospecte, ca urmare a rezultatelor cercetarilor de marketing;
- tiparirea de prospecte pentru "Expo 2000 Hanovra" si "Millennium in Romania";
b) in domeniul materialelor destinate promovarii si informarii prin mijloace audiovizuale:
- realizarea de filme pentru oferta turistica generala si pe segmente de piata, in functie de varietatea produselor turistice romanesti;
- realizarea de casete audio-video, C.D.-rom, spoturi TV;
- seturi de diapozitive, postere si panouri cu fotografii color;
c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;
3. cofinantarea proiectelor de marketing si/sau de promovare turistica, in limita bugetului de 2.500.000 mii lei. Proiectele concrete de marketing si promovare turistica vor fi cofinantate in proportie de maximum 40% din valoarea fiecaruia;
4. alte actiuni pentru sustinerea si promovarea ofertei turistice (cheltuieli pentru: expeditie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane pentru agentii, coparticipari la evenimente speciale, baza de date turistice si alte actiuni);
5. investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare si informare turistica in strainatate, investitii la cele existente si investitii in tara pentru derularea activitatilor specifice determinate de functionarea Fondului special pentru promovarea si dezvoltarea turismului;
6. cheltuieli materiale pentru intretinerea si reprezentarea birourilor de promovare si informare turistica din strainatate;
7. cheltuieli de personal, in conformitate cu Legea bugetului de stat pe anul 2000 nr. 76/2000.

CAP. 4
Plafonul si structura programului

ART. 4
Plafonul si structura programului finantat din Fondul special pentru promovarea si dezvoltarea turismului se prezinta astfel:




- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Obiective Total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Actiuni de marketing si promovare turistica 77.390.000
1. Actiuni de promovare specifice pe piata interna si externa 34.140.000
2. Realizare de materiale de informare si promovare turistica 21.800.000
3. Cofinantarea proiectelor de marketing si/sau de promovare
turistica 2.500.000
● limita maxima de cofinantare:
40 % din valoarea proiectului
4. Alte actiuni pentru sustinerea si promovarea ofertei
turistice (cheltuieli pentru: expeditie externa/interna,
concursuri cu premii, comisioane pentru agentii,
coparticipari la evenimente speciale, baza de date turistice
si alte actiuni) 2.500.000
5. Investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare
si informare turistica in strainatate, investitii la cele
existente si investitii in tara pentru desfasurarea
activitatilor specifice programului 3.450.000
6. Cheltuieli materiale pentru intretinerea si reprezentarea
birourilor de promovare si informare turistica din strainatate 7.000.000
7. Cheltuieli de personal, 6.000.000
din care:
- salarii si contributii aferente 4.000.000
- deplasari externe 2.000.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016