Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
CAP. 1 Obiectivul general al programului ART. 1 Programul de marketing si promovare turistica, denumit in continuare program, urmareste promovarea Romaniei ca destinatie de vacante si calatorii pe piata turistica interna si internationala pentru anul 2000. CAP. 2 Obiective specifice ART. 2 Programul urmareste realizarea urmatoarelor obiective specifice: a) imbunatatirea imaginii produsului turistic romanesc pe pietele externe; b) identificarea, prin studii de marketing, a celor mai eficiente cai si mijloace de promovare a ofertei turistice romanesti si folosirea acestora in functie de specificul fiecarei piete externe; c) recastigarea pietelor turistice externe, partenere traditionale inainte de anul 1989, si castigarea altora noi; d) stimularea cererii turistice interne si internationale pentru vacante si calatorii in Romania. CAP. 3 Continutul programului ART. 3 Prin program se finanteaza: 1. actiunile de promovare turistica specifice pe piata interna si externa, precum: participari la manifestari interne si internationale de profil (expozitii, burse, targuri, conferinte, festivaluri si altele asemenea), campanii publicitare in presa, radio, TV, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinte de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanti ai mass-media, creatori de opinie, agenti tour-operatori, organizarea de seri romanesti, expozitii gastronomice, saptamani romanesti. In anul 2000 actiunile specifice de marketing si promovare turistica din strainatate se vor desfasura pe principalele 35 de piete turistice solicitate de: - tarile Uniunii Europene; - tari din Europa Centrala si de Est: Federatia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria; - alte tari europene: Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru; - tari din Asia de Vest (Israel, Iran) si din Asia de Sud-Est (Japonia, China); - tari din America de Nord: S.U.A., Canada; - tari din America de Sud: Argentina, Brazilia; 2. realizarea de materiale de informare si promovare turistica, si anume: tiparituri, materiale din domeniul audiovizual, obiecte de reclama/amintiri/protocol: a) in domeniul tipariturilor: - retiparirea de titluri de prospecte, pentru promovarea turistica pe pietele externe si pe piata interna; - tiparirea de noi titluri de prospecte, ca urmare a rezultatelor cercetarilor de marketing; - tiparirea de prospecte pentru "Expo 2000 Hanovra" si "Millennium in Romania"; b) in domeniul materialelor destinate promovarii si informarii prin mijloace audiovizuale: - realizarea de filme pentru oferta turistica generala si pe segmente de piata, in functie de varietatea produselor turistice romanesti; - realizarea de casete audio-video, C.D.-rom, spoturi TV; - seturi de diapozitive, postere si panouri cu fotografii color; c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice; 3. cofinantarea proiectelor de marketing si/sau de promovare turistica, in limita bugetului de 2.500.000 mii lei. Proiectele concrete de marketing si promovare turistica vor fi cofinantate in proportie de maximum 40% din valoarea fiecaruia; 4. alte actiuni pentru sustinerea si promovarea ofertei turistice (cheltuieli pentru: expeditie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane pentru agentii, coparticipari la evenimente speciale, baza de date turistice si alte actiuni); 5. investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare si informare turistica in strainatate, investitii la cele existente si investitii in tara pentru derularea activitatilor specifice determinate de functionarea Fondului special pentru promovarea si dezvoltarea turismului; 6. cheltuieli materiale pentru intretinerea si reprezentarea birourilor de promovare si informare turistica din strainatate; 7. cheltuieli de personal, in conformitate cu Legea bugetului de stat pe anul 2000 nr. 76/2000. CAP. 4 Plafonul si structura programului ART. 4 Plafonul si structura programului finantat din Fondul special pentru promovarea si dezvoltarea turismului se prezinta astfel:
- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Obiective Total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Actiuni de marketing si promovare turistica 77.390.000
1. Actiuni de promovare specifice pe piata interna si externa 34.140.000
2. Realizare de materiale de informare si promovare turistica 21.800.000
3. Cofinantarea proiectelor de marketing si/sau de promovare
turistica 2.500.000
● limita maxima de cofinantare:
40 % din valoarea proiectului
4. Alte actiuni pentru sustinerea si promovarea ofertei
turistice (cheltuieli pentru: expeditie externa/interna,
concursuri cu premii, comisioane pentru agentii,
coparticipari la evenimente speciale, baza de date turistice
si alte actiuni) 2.500.000
5. Investitii pentru deschiderea de noi birouri de promovare
si informare turistica in strainatate, investitii la cele
existente si investitii in tara pentru desfasurarea
activitatilor specifice programului 3.450.000
6. Cheltuieli materiale pentru intretinerea si reprezentarea
birourilor de promovare si informare turistica din strainatate 7.000.000
7. Cheltuieli de personal, 6.000.000
din care:
- salarii si contributii aferente 4.000.000
- deplasari externe 2.000.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
--------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.