Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROGRAM din 14 iulie 2005  privind sprijinirea asociaţiilor crescătorilor de animale pentru lapte, înfiinţate conform Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a producătorilor agricoli care deţin în exploataţie animale pentru lapte, pentru achiziţionarea de dotări şi instalaţii de muls şi de răcire a laptelui noi, cu finanţare de la bugetul de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROGRAM din 14 iulie 2005 privind sprijinirea asociaţiilor crescătorilor de animale pentru lapte, înfiinţate conform Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a producătorilor agricoli care deţin în exploataţie animale pentru lapte, pentru achiziţionarea de dotări şi instalaţii de muls şi de răcire a laptelui noi, cu finanţare de la bugetul de stat

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 705 din 4 august 2005
──────────
    Aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 785 din 14 iulie 2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 705 din 4 august 2005.
──────────
    1. Obiective
    Pentru dezvoltarea procesului investiţional în zootehnie, Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale acordă asociaţiilor crescătorilor de animale pentru lapte, înfiinţate conformOrdonanţei Guvernului nr. 26/2000cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi producătorilor agricoli care deţin în exploataţie animale pentru lapte, denumiţi în continuare beneficiari, o alocaţie echivalentă cu 60% (inclusiv TVA) din preţul dotărilor şi instalaţiilor de muls şi de răcire a laptelui noi, indiferent de provenienţa acestora, denumite în continuare dotări.
    Obiectivele care se au în vedere la acordarea alocaţiei sunt:
    a) sprijinirea organizării de asociaţii, în vederea colectării şi valorificării produselor animaliere;
    b) creşterea gradului de igienă a laptelui, ameliorarea condiţiilor fiziologice şi reducerea incidenţei la îmbolnăviri a animalelor pentru lapte;
    c) sporirea capacităţii de producţie a centrelor de colectare a laptelui, creşterea volumului de produse din lapte de calitate, de tip ecologic;
    d) asigurarea sporirii veniturilor agriculturilor şi încurajarea tinerilor pentru continuarea activităţilor de creştere a animalelor;
    e) dezvoltarea unor noi servicii legate de activităţi de colectare şi valorificare a producţiilor, precum şi servicii de întreţinere şi reparaţii a instalaţiilor de muls şi de răcire a laptelui.


    2. Sursa
    a) Sursa este bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale - capitolul 67.01 "Agricultură şi silvicultură", titlul "Transferuri", alineatul 40.53 "Sprijinirea producătorilor agricoli".
    b) Suma necesară derulării prezentului program este de 100 milioane lei (RON).
    c) Suma prevăzută la lit. b) se acordă beneficiarilor pentru cumpărarea de dotări noi, indiferent de provenienţa acestora.

    3. Beneficiari
    Beneficiarii programului sunt:
    a) asociaţiile locale ale crescătorilor de animale constituite juridic, pe specii, cu reprezentare judeţeană, conformOrdonanţei Guvernului nr. 26/2000, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) producătorii agricoli persoane fizice, care deţin în exploataţie animale pentru lapte, înregistraţi în registrul agricol.


    4. Condiţii de eligibilitate
    Beneficiarii pot solicita o singură dată un singur set de dotări dintre cele prezentate în anexa nr. 1.
    A. Pentru asociaţii:
    a) deţinerea a minimum 50 de capete de animale pentru lapte de către membrii asociaţiei;
    b) existenţa unui contract comercial, încheiat între asociaţie şi furnizorul de dotări;
    c) existenţa unui contract de livrare a laptelui, încheiat între asociaţii şi procesator;
    d) existenţa avansului de 40% (inclusiv TVA) din preţul dotărilor;
    e) hotărârea adunării generale a asociaţiei crescătorilor de animale pentru lapte de a înfiinţa un centru de colectare a laptelui;
    f) existenţa unui proiect pentru înfiinţarea unui centru de colectare, cu respectarea normelor sanitare veterinare.

    B. Pentru producătorii agricoli persoane fizice, care deţin în exploataţie animale pentru lapte:
    a) declaraţia pe propria răspundere că exploatează direct animale pentru lapte aflate în proprietate şi sunt înscrise în registrul agricol;
    b) deţinerea în proprietate de adăposturi pentru animale, a minimum 2 ha teren agricol şi a unui număr minim de animale, respectiv 3 capete vaci de lapte ori 15 capete ovine sau caprine;
    c) existenţa unui contract comercial, încheiat între beneficiar şi furnizorul de dotări;
    d) existenţa avansului de 40% (inclusiv TVA) din preţul dotărilor.

    C. Nu pot obţine sprijin financiar:
    a) beneficiarii care deţin în exploataţie animale pentru lapte şi care la data solicitării sprijinului derulează programe cu finanţare externă, pe profilul finanţat prin prezentul act normativ;
    b) beneficiarii care deţin în exploataţie animale pentru lapte, care înregistrează datorii restante către bugetul de stat ori bugetul local.

    D. Furnizorii de dotări vor declara pe propria răspundere, printr-o anexă la factura proforma, că în contractele de livrare se vor stipula următoarele:
    a) îndeplinesc prevederileLegii nr. 608/2001privind evaluarea conformităţii produselor, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) menţin constante preţurile dotărilor consemnate în facturile proforma până la livrarea acestora către beneficiari;
    c) acordă garanţie, postgaranţie şi asigură piesele de schimb necesare pe o perioadă cel puţin egală cu durata normală de funcţionare.



    5. Destinaţia alocaţiei
    a) Alocaţia de 60% din preţul de achiziţionare (inclusiv TVA) se acordă pentru achiziţionarea dotărilor, astfel cum sunt prevăzute în anexa nr. 1.
    b) Înstrăinarea dotărilor înainte de expirarea perioadei de 5 ani de la achiziţionare este interzisă şi atrage restituirea alocaţiei acordate de la bugetul de stat, actualizată cu rata inflaţiei în momentul restituirii/recuperării sumelor, de către beneficiarul alocaţiei, inclusiv plata de penalităţi la bugetul de stat, potrivit legii.
    c) Constatarea înstrăinării dotărilor înainte de expirarea perioadei de 5 ani de la achiziţionare se face de către direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti, care sesizează direcţia generală a finanţelor publice judeţeană şi a municipiului Bucureşti;
    d) Sumele recuperate din restituirea alocaţiei, conform prevederilor lit. b), se vor vira la bugetul de stat.

    6. Acordarea alocaţiei
    Alocaţia de 60% din preţul dotărilor (inclusiv TVA) se acordă de către Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale în urma analizei şi aprobării cererilor beneficiarilor prezentului program de către direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti pentru dotările ce pot fi achiziţionate, prevăzute în anexa nr. 1.
    În acest scop:
    a) solicitanţii se adresează direcţiilor pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti, unde vor depune o cerere conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, însoţită de actele doveditoare privind încadrarea în categoriile prevăzute la pct. 3 şi îndeplinirea condiţiilor de eligibilitate prevăzute la pct. 4;
    b) solicitanţii prezintă la direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti adeverinţa de la direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti şi de la consiliile locale, din care să rezulte că nu au datorii restante la bugetul de stat ori la bugetul local;
    c) solicitanţii prezintă direcţiilor pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti declaraţii pe propria răspundere că la data solicitării alocaţiei nu derulează alte programe cu finanţare externă pe profilul finanţat de prezentul act normativ;
    d) direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti înregistrează cererile, le analizează şi, în termen de 5 zile lucrătoare, comunică în scris solicitantului avizul;
    e) după obţinerea avizului direcţiilor pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti, beneficiarii se adresează furnizorilor, prezentând avizul în vederea achiziţionării dotărilor, conform prezentului program, unde se întocmesc:
    - factura proforma emisă de furnizor;
    – declaraţia pe propria răspundere a furnizorului, conform precizărilor prevăzute la pct. 4 lit. D;
    – un contract comercial încheiat între producătorul agricol şi furnizorul de dotări;
    – documentele care atestă plata avansului de 40% din preţul de achiziţie al dotărilor (inclusiv TVA) în contul furnizorului care a emis factura proforma sau plata în rate, în baza contractului încheiat între părţi, caz în care se face dovada achitării primei rate;

    f) beneficiarii prezintă direcţiilor pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti documentele prevăzute la lit. c);
    g) direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti aprobă valoarea alocaţiei cuvenite în baza prezentului program, în termen de 3 zile lucrătoare, după verificarea documentaţiei depuse de solicitant;
    h) beneficiarii şi furnizorii au obligaţia de a transmite la direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti, în termen de 3 zile lucrătoare de la data achiziţionării/livrării, copii de pe factura fiscală şi de pe procesul-verbal de recepţie.


    7. Modul de decontare
    a) Direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti, după aprobarea alocaţiei, transmit săptămânal Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale necesarul de fonduri pentru acoperirea alocaţiilor aprobate, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3.
    b) Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, pe baza solicitărilor direcţiilor pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti, corespunzător dotărilor noi livrate, conform facturilor fiscale emise de furnizori şi proceselor-verbale de recepţie, transmite Ministerului Finanţelor Publice cererea pentru deschiderea creditelor bugetare, însoţită de situaţia centralizatoare întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 4.
    c) După aprobarea de către Ministerul Finanţelor Publice a cererii pentru deschiderea creditelor bugetare, Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale alimentează conturile direcţiilor pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti.
    d) Direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti efectuează plăţi în contul furnizorilor care au emis facturile proforma şi fiscale.

    8. Dispoziţii finale
    a) Direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti ţin evidenţa beneficiarilor şi a dotărilor achiziţionate într-un registru special având ca structură modelul prevăzut în anexa nr. 5.
    b) Directorul executiv al direcţiilor pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti numeşte prin decizie persoanele responsabile cu verificarea dosarelor de acordare a alocaţiei şi evidenţa beneficiarilor, precum şi a existenţei dotărilor achiziţionate şi a modului de folosire a acestora pe o perioadă de 5 ani de la data achiziţionării şi transmite la Direcţia buget finanţe din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, în termen de 10 zile de la aprobarea programului, copii de pe deciziile de numire.
    c) Direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti au obligaţia să verifice existenţa dotărilor achiziţionate şi să transmită lunar Direcţiei buget finanţe din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale structura fizică a dotărilor contractate şi livrate, conform situaţiei întocmite potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 6.
    d) Se interzice exportul dotărilor achiziţionate în condiţiile prezentului program.
    e) Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul program.

    ANEXA 1

    la program
    LISTA
    dotărilor ce pot fi achiziţionate
    a) Asociaţii ale crescătorilor de animale pentru lapte
    - Tanc de răcire a laptelui, cu capacitatea între 1.000 litri- 5.000 litri
    – Stand de muls mecanic
    – Analizoare de lapte

    b) Producători agricoli
    - Grup individual de muls
    – Generator de curent electric cu putere până la 5 kW
    – Motocositoare
    – Tocători pentru furaje


    ANEXA 2

    la program
    Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală ....................
    Nr. de înregistrare ......... din ................
    CERERE
    pentru acordarea alocaţiei de 60% din preţul de achiziţionare
    (inclusiv TVA) a dotărilor noi prevăzute în anexa nr. 1 la programul
    aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 785/2005
    1. Asociaţia ................, cu sediul în localitatea .............., str. ..... nr. ....., judeţul/sectorul ......, înregistrată la Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sub nr. ....., cod fiscal ........, reprezentată legal prin domnul/doamna .........., posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria ....... nr. ..........., emis/emisă de ......., colectează zilnic cantitatea de ......... litri de lapte, pe care o valorifică la procesatori.
    2. Producătorul agricol ........, domiciliat în localitatea .........., str. ..... nr. ..., bl. ..., sc. .., ap. ..., judeţul/sectorul ......., posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria ........ nr. ...., emis/emisă de ...., cod numeric personal ......., înregistrat în registrul agricol cu nr. ..............., deţin în proprietate:
    - teren agricol ....................... ha;
    – animale pentru lapte ................ capete (se vor anexa acte doveditoare conform pct. 3 şi 4 din program).

        În baza datelor prezentate, solicit acordarea avizului pentru achiziţionarea de dotări noi conform anexei nr. 1, beneficiind de alocaţia de 60% din preţul de achiziţie (inclusiv TVA), conform prevederilor Programului privind sprijinirea asociaţiilor crescătorilor de animale pentru lapte înfiinţate conform Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a producătorilor agricoli care deţin în exploataţie animale pentru lapte, pentru achiziţionarea de dotări şi instalaţii de muls şi de răcire a laptelui noi, cu finanţare de la bugetul de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 785/2005, după cum urmează:
        ..........................................................................
        ..........................................................................

        Mă angajez să respect prevederile programului aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 785/2005 şi, în mod special, că nu voi înstrăina aceste dotări timp de 5 ani de la achiziţionare.
        Mă oblig să depun la direcţia pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţeană/a municipiului Bucureşti, copii de pe factura fiscală şi de pe procesul-verbal de recepţie, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data achiziţionării dotărilor.
        Data .....................
                       Numele şi prenumele (în clar)
                       .............................
                          Semnătura .....................
                                    (ştampila asociaţiei)

    ANEXA 3

    la program
    Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală .............../a municipiului Bucureşti ..........................
    TABEL CENTRALIZATOR
    privind necesarul de fonduri pentru acoperirea alocaţiilor aprobate în baza Programului
    privind sprijinirea asociaţiilor crescătorilor de animale pentru lapte, înfiinţate conform Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000
    cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a producătorilor agricoli
    care deţin în exploataţie animale pentru lapte, pentru achiziţionarea de dotări şi instalaţii de muls
    şi de răcire a laptelui noi, cu finanţare de la bugetul de stat,
    aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 785/2005, în ziua de ............................

┌────┬──────────┬────────────┬─────────┐
│ │ │Valoarea │ │
│ │ │aprobată │Valoarea │
│Nr. │ │conform │alocaţiei│
│crt.│Furnizorul│facturii │de 60% │
│ │ │proforma │-mii lei │
│ │ │-mii lei │(RON)- │
│ │ │(RON)- │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│…. │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────┴────────────┴─────────┤
│ │TOTAL CUMULAT: │
└────┴─────────────────────────────────┘

    Director executiv,
    .................
    Director executiv adjunct,
    ...................

    ANEXA 4

    la program
    MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
    SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
    privind necesarul de fonduri pentru acoperirea alocaţiilor aprobate în baza Programului
    privind sprijinirea asociaţiilor crescătorilor de animale pentru lapte, înfiinţate conform Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000
    cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare,
    precum şi a producătorilor agricoli care deţin în exploataţie animale pentru lapte,
    pentru achiziţionarea de dotări şi instalaţii de muls şi de răcire a laptelui noi,
    cu finanţare de la bugetul de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 785/2005, în ziua de ......................

┌────┬──────────┬────────────┬─────────┐
│ │ │Valoarea │ │
│ │ │aprobată │Valoarea │
│Nr. │ │conform │alocaţiei│
│crt.│Furnizorul│facturii │de 60% │
│ │ │proforma │-mii lei │
│ │ │-mii lei │(RON)- │
│ │ │(RON)- │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│…. │ │ │ │
├────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────┴────────────┴─────────┤
│ │TOTAL CUMULAT: │
└────┴─────────────────────────────────┘

    Ordonator principal de credite,
    ................

    ANEXA 5

    la program
    REGISTRU
    cuprinzând beneficiarii Programului privind sprijinirea asociaţiilor crescătorilor de animale pentru lapte,
    înfiinţate conform Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare,
    precum şi a producătorilor agricoli care deţin în exploataţie animale pentru lapte,
    pentru achiziţionarea de dotări şi instalaţii de muls şi de răcire a laptelui noi, cu finanţare de la bugetul de stat,
    aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 785/2005, dotările noi achiziţionate şi exploataţia deţinută

┌────┬────────────┬────────────────┬──────────┐
│ │ │Dotări noi │ │
│Nr. │Beneficiarul│achiziţionate │ │
│crt.│alocaţiei ├─────────┬──────┤Observaţii│
│ │ │Denumirea│Nr. │ │
│ │ │şi tipul │bucăţi│ │
├────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴─────────┴──────┴──────────┘


    ANEXA 6

    la program
    Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală .................../a
    municipiului Bucureşti ..........................
    SITUAŢIA
    privind necesarul de fonduri pentru acoperirea alocaţiei de 60% din preţul de achiziţie
    al dotărilor noi livrate conform Programului privind sprijinirea asociaţiilor crescătorilor de animale pentru lapte,
    înfiinţate conform Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii,
    cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a producătorilor agricoli
    care deţin în exploataţie animale pentru lapte, pentru achiziţionarea de dotări şi instalaţii de muls şi de răcire a laptelui noi,
    cu finanţare de la bugetul de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 785/2005, la data de .............

┌────┬──────────┬────────┬────────┬─────────────┐
│ │ │ │ │Sumele virate│
│ │ │ │ │de Ministerul│
│ │ │ │ │Agriculturii,│
│ │ │ │ │Pădurilor şi │
│ │ │ │ │Dezvoltării │
│ │ │Valoarea│Alocaţia│Rurale la │
│ │ │facturii│de 60% │direcţia │
│Nr. │Furnizorul│fiscal │- mii │pentru │
│crt.│ │-mii lei│lei │agricultură │
│ │ │(RON)- │(RON) - │şi dezvoltare│
│ │ │ │ │rurală │
│ │ │ │ │judeţeană/a │
│ │ │ │ │municipiului │
│ │ │ │ │Bucureşti │
│ │ │ │ │-mii lei │
│ │ │ │ │(RON)- │
├────┼──────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│1. │Furnizor x│ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│ │Total │ │ │ │
│ │rurnizor x│ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│2. │Furnizor y│ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│ │Total │ │ │ │
│ │furnizor y│ │ │ │
├────┼──────────┼────────┼────────┼─────────────┤
│ │TOTAL │ │ │ │
│ │GENERAL: │ │ │ │
└────┴──────────┴────────┴────────┴─────────────┘

    Director executiv,
    ...............
    Director executiv adjunct,
    ......................

    --------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016