Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
CAP. I
Obiectivul general al programului
ART. 1
Programul anual de marketing şi promovare turisticã urmãreşte promovarea produselor turistice din România pe piaţa internã şi pe principalele pieţe turistice din strãinãtate.
CAP. II
Obiective specifice
ART. 2
Programul anual de marketing şi promovare turisticã urmãreşte realizarea urmãtoarelor obiective:
a) desfãşurarea de activitãţi de comunicare integratã de marketing în scopul îmbunãtãţirii imaginii României din punct de vedere turistic pe piaţa internã şi internaţionalã;
b) promovarea produselor turistice din România în scopul creşterii circulaţiei turistice interne şi internaţionale;
c) promovarea produselor turistice în funcţie de interesul specific fiecãrei pieţe.
CAP. III
Conţinutul programului şi modalitãţi de finanţare
ART. 3
Prin Programul anual de marketing şi promovare turisticã se finanţeazã în proporţie de 100% urmãtoarele:
A. Realizarea - creaţie şi execuţie, achiziţionarea şi distribuţia materialelor de promovare şi informare turisticã:
a) în domeniul tipãriturilor:
- tipãrirea de broşuri, pliante, afişe, bannere, panouri, alte prospecte ce au ca scop promovarea turisticã a României pe piaţa internã şi internaţionalã;
b) în domeniul materialelor destinate promovãrii şi informãrii prin mijloace audiovizuale:
- filme de promovare a ofertei turistice generale, pe zone şi pe produse turistice;
- CD-ROM-uri, DVD-uri, spoturi audio, video;
- diapozitive, fotografii, postere;
c) obiecte specifice de reclamã/protocol.
B. Acţiunile de promovare turisticã specifice pe piaţa internã şi internaţionalã:
a) participãri la manifestãri interne şi internaţionale (târguri şi expoziţii);
b) activitãţi specifice de relaţii publice;
c) organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţi mass-media, agenţi, tour-operatori şi alţi creatori de opinie din strãinãtate;
d) organizarea de evenimente pentru promovarea ofertei turistice româneşti;
e) organizarea de acţiuni itinerante de promovare (road-show-uri) în strãinãtate;
f) alte acţiuni specifice de promovare.
C. Campanii de publicitate în ţarã şi strãinãtate:
a) publicitate în mass-media: presa scrisã ce se adreseazã publicului şi specialiştilor, radio, TV paneuropene, naţionale şi locale;
b) publicitate la târguri (catalogul manifestãrii, panouri outdoor şi indoor, bannere, ecrane);
c) mailing;
d) publicitate exterioarã: panouri outdoor, promovare pe ecrane video, promovare pe mijloace de transport;
e) alte campanii de publicitate specifice.
D. Realizarea, întreţinerea şi modernizarea site-urilor Autoritãţii Naţionale pentru Turism şi ale birourilor de promovare şi informare turisticã din strãinãtate.
ART. 4
(1) Prin prezentul program se cofinanţeazã proiectele de promovare a ofertei turistice româneşti în proporţie de maximum 50%.
(2) Pot fi cofinanţate prin acest program în proporţie de maximum 50% şi tipãrituri, site-uri, realizarea de CD-uri şi DVD-uri, pagini de turism, emisiuni de turism, filme de turism, materiale audiovideo, cataloage, ghiduri, albume, alte acţiuni de promovare a ofertei turistice.
-----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: