Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 7 martie 2012  de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC Romania pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii*)    Twitter Facebook
Cautare document

PROCEDURA din 7 martie 2012 de implementare a Programului UNCTAD/EMPRETEC Romania pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii*)

EMITENT: AGENTIA PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTELOR SI PROGRAMELOR PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 166 bis din 14 martie 2012
-----------
    *) Aprobatã de Decizia nr. 63 din 7 martie 2012, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 166 din 14 martie 2012.

    1. Obiectivul Programului
    Programul UNCTAD/EMPRETEC-România pentru sprijinirea dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, este un program de încurajare şi de stimulare a înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, implementat de cãtre Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru întreprinderi Mici şi Mijlocii, denumitã în continuare AIPPIMM, în conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale Hotãrârii Guvernului nr. 65/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru întreprinderi Mici şi Mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    EMPRETEC este un program integrat de pregãtire, care oferã întreprinzãtorilor instruire şi asistenţã tehnicã, precum şi un cadru instituţional pentru dezvoltarea capacitãţilor antreprenoriale şi creşterea competitivitãţii pe piaţa localã şi internaţionalã a întreprinderilor mici şi mijlocii.
    EMPRETEC este un program internaţional pentru dezvoltarea şi sprijinirea antreprenorilor. Programul se desfãşoarã sub egida Conferinţei Naţiunilor Unite pentru Comerţ şi Dezvoltare (UNCTAD - Geneva) şi este operaţional în peste 25 de ţãri din America Centralã, America Latinã, Africa şi Orientul Mijlociu. România este prima ţarã din Europa în care se implementeazã acest program. AIPPIMM s-a implicat în acest program în calitate de partener al UNCTAD şi finanţator al programului, conform documentului de proiect nr. 641/21.12.2001.
    Grupul ţintã al programului include antreprenori existenţi sau potenţiali precum şi top manageri, inclusiv specialişti din organizaţii publice sau private presupuşi a se comporta de o manierã antreprenorialã sau managerialã.
    Obiectivele Programului sunt: susţinerea dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, crearea de noi locuri de muncã, creşterea numãrului de întreprinderi mici şi mijlocii capabile sã facã faţã competiţiei şi forţelor concurenţiale în condiţiile globalizãrii pieţelor.
    Programul îşi propune:
    a) identificarea întreprinzãtorilor de succes;
    b) dezvoltarea competenţelor personale antreprenoriale şi a capacitãţii manageriale;
    c) dezvoltarea metodelor moderne de afaceri;
    d) mobilizarea resurselor antreprenoriale româneşti şi întãrirea dinamismului antreprenorial al întreprinderilor mici şi mijlocii din România;
    e) încurajarea schimbului de experienţã şi a dezvoltãrii relaţiilor pe plan local dar şi la nivel internaţional;
    f) dezvoltarea capacitãţii întreprinderilor mici şi mijlocii de a elabora şi implementa strategii de afaceri competitive;
    g) sprijinirea întreprinderilor mici şi mijlocii pentru extinderea pieţelor de desfacere şi creşterea exporturilor;
    h) dezvoltarea contactelor şi reţelelor de afaceri în afara României şi iniţierea de cooperãri transfrontaliere.
    Pentru 2012 misiunea parteneriatului AIPPIMM şi UNCTAD/EMPRETEC este de a continua integrarea programului EMPRETEC în structura instituţionalã de sprijin a sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii din România şi de a creşte calitatea şi impactul acestuia pentru dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii şi a antreprenoriatului din România.

    2. Bugetul Programului
    2.1. Programul se finanţeazã din bugetul pe anul 2012 aprobat prin anexa nr. 3/3504/16 la Legea nr. 293/2011 a bugetului de stat pe anul 2012.
    2.2. AIPPIMM administreazã, gestioneazã şi deruleazã direct sau prin intermediul organizaţiilor ori instituţiilor de drept privat programele de încurajare şi stimulare a înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat la nivel naţional şi la nivel local, prin intermediul Oficiilor Teritoriale pentru întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, denumite în continuare OTIMMC, a cãror listã este prevãzutã în anexa nr.2, şi asigurã managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform Legii nr. 364/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care transpune în legislaţia naţionalã Recomandarea CE nr. 361 din data 6 mai 2003, publicatã în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. LI24 din data de 20 mai 2003.
    2.3. Pentru realizarea programului se alocã de la bugetul de stat pe anul 2012 suma de 350.000 lei, din care suma de 10000 dolari SUA, va fi transferatã cãtre UNCTAD pentru activitatea de coordonare şi misiuni de control al calitãţii, conform addendumului nr. 6 din 8 Martie 2012 la documentul de proiect nr. 641/21.12.2001, iar restul bugetului va fi împãrţit în mod egal celor opt OTIMMC organizatoare pentru asigurarea onorariilor trainerilor pentru susţinerea celor 8 workshop-uri în cadrul Programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare - START -.

    3. Derularea Programului
    Prin Program se finanţeazã workshop-iirile UNCTAD EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii în domenii de interes pentru dezvoltarea capacitãţilor antreprenoriale, în scopul dobândirii cunoştinţelor teoretice şi cu aplicabilitate practicã, necesare începerii şi dezvoltãrii unei afaceri.
    Workshop-urile UNCTAD EMPRETEC vor fi organizate sub coordonarea celor 5 centre EMPRETEC (un centru naţional - EMPRETEC România şi 4 centre regionale- EMPRETEC Transilvania, EMPRETEC Sud-Est, EMPRETEC Oltenia-Banat şi EMPRETEC Moldova) şi se vor desfãşura în 8 locaţii (arondate celor 8 OTIMMC), care vor fi afişate pe site-ul www.aippimm.ro. în cadrul aceluiaşi workshop nu pot participa rude de gradul I, rude de gradul II şi soţ/soţie.
    În cadrul acestui program OTIMMC sunt arondate Centrelor EMPRETEC astfel:
    ● Centrul Naţional EMPRETEC România: AIPPIMM; OTIMMC Ploieşti şi OTIMMC Braşov.
    ● Centrul Regional EMPRETEC Transilvania: OTIMMC Cluj şi OTIMMC Târgu Mureş.
    ● Centrul Regional EMPRETEC Sud-Est: OTIMMC Constanţa.
    ● Centrul Regional EMPRETEC Oltenia-Banat: OTIMMC Craiova şi OTIMMC Timişoara.
    ● Centrul Regional EMPRETEC Moldova: OTIMMC Iaşi.
    Centrele EMPRETEC vor asigura organizarea şi desfãşurarea workshop-urilor astfel:
    ● propun locaţiile de desfãşurare a workshop-urilor astfel încât acestea sã respecte standardele de calitate impuse de UNCTAD;
    ● pregãtesc şi organizeazã împreunã cu trainerii interviurile participanţilor;
    ● menţin legãtura şi comunicã cu trainerii şi participanţii în vederea bunei organizãri şi desfãşurãri ale workshop-urilor.
    OTIMMC organizatoare vor asigura plata cheltuielilor ocazionate de desfãşurarea workshop-ului din bugetul alocat prin program fiecãruia din cele 8 OTIMMC (onorariile trainerilor).
    Taxa de participare la cele 8 workshop-uri UNCTAD EMPRETEC din cadrul programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare START, este de 1000 lei şi va fi achitatã la sediile OTIMMC de care aparţine fiecare participant selectat în urma interviului organizat în cadrul programului, în termen de 3 zile de la selecţie dar nu mai târziu de prima zi a cursului.
    La cererea potenţialilor beneficiari, centrele EMPRETEC pot organiza şi alte workshop-uri faţã de cele 8 din cadrul Programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare - START -.
    Pentru acestea, fiecare centru va fixa cuantumul taxei de participare în funcţie de numãrul de solicitanţi şi cheltuielile ocazionate de desfãşurarea workshop-ului.
    Produsul de bazã oferit participanţilor la program este atelierul de lucru pentru dezvoltarea competenţelor personale antreprenoriale dezvoltat de Universitatea Harvard împreunã cu Management Systems International şi McBeer & Co care se va desfãşura pe parcursul a 9 zile calendaristice.
    În vederea implementãrii Programului, serviciile de instruire specifice Programului vor fi efectuate de traineri naţionali certificaţi şi în curs de certificare de cãtre UNCTAD Geneva.
    AIPPIMM/OTIMMC responsabilã/responsabile de desfãşurarea celor 8 workshop-uri va/vor face public pe site-ul www.aippimm.ro locaţiile şi perioada de desfãşurare a acestora.
    Înregistrarea formularelor de participare la workshop-urile organizate în cadrul primului stadiu al programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare -START-, se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro, conform procedurii de înscriere on-line şi înregistrarea în Registrul Unic Electronic, aprobatã de cãtre Preşedintele AIPPIMM. Se considerã cã, prin înscrierea la Program, aplicantul este de acord cu furnizarea în favoarea AIPPIMM, a anumitor date cu caracter personal (de exemplu.:CNP, adresã de domiciliu, etc), date care vor fi securizate în cadrul Registrului Unic Electronic al Programului.
    AIPPIMM, OTIMMC, precum şi participanţii la Program nu vor permite sau facilita folosirea de cãtre terţi a datelor referitoare la nume,brand, metodologie, logo şi material de training. în acest scop, paricipanţii la Program vor completa angajamentul prevãzut în anexa nr.3.

    4. Beneficiarii Programului
    Pot beneficia de prevederile Programului persoanele fizice care îndeplinesc cumulativ, la data depunerii formularului de înscriere în program prevãzut în anexa nr.l, urmãtoarele criterii de eligibilitate:
    a) sã fie cetãţeni români;
    b) sã aibã studii medii sau superioare definitivate cu diplomã de Bacalaureat/Licenţã sau adeverinţã care sã ateste finalizarea studiilor;
    c) s-au înscris la activitãţile prevãzute în Program, pe baza formularului de înscriere.

    5. Selecţia participanţilor în cadrul programului
    Pentru workshopurile organizate în cadrul Programului pentru dezvoltarea abilitãţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare - START -, selecţia participanţilor se va face pe baza formularului completat on line pe site-ul www.aippimm.ro şi a interviului organizat de traineri pe baza procedurii UNCTAD.
    Pentru workshop-urile organizate la cerere, selecţia participanţilor se va face pe baza formularului completat şi depus la centrele EMPRETEC şi a interviului organizat de traineri pe baza procedurii UNCTAD.

    6. Confidenţialitate
    Formularele şi documentele justificative depuse de cãtre solicitanţi în cadrul Programului sunt confidenţiale, personalul AIPPIMM şi OTIMMC implicat în implementare având obligaţia de a nu dezvãlui informaţii menţionate în acestea cãtre terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin.
    AIPPIMM şi OTIMMC sunt autorizate sã publice, în orice formã şi mediu, inclusiv pe internet, informaţiile referitoare la numele beneficiarului şi activitatea la care participã.
    Documentele, depuse de cãtre beneficiari în vederea participãrii în cadrul Programului, vor fi pãstrate la sediul fiecãrui OTIMMC.

    7. Monitorizarea şi evaluarea rezultatelor
    7.1. Monitorizarea şi controlul beneficiarilor Programului, se va face de cãtre Unitatea de Monitorizare, Control şi Raportare (UMCR) din cadrul OTIMMC pe baza procedurii de monitorizare şi control a Programului aprobatã prin decizia preşedintelelui AIPPIMM.
    7.2. Participanţii la activitãţile din cadrul Programului, vor completa şi vor transmite cãtre OTIMMC -UMCR formularul de raportare tehnicã prevãzut în Anexa nr. 4. Transmiterea formularului de raportare tehnicã este obligatorie pentru toţi beneficiarii din cadrul prezentului program, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2013.
    7.3. Pe baza rezultatelor monitorizãrii derulãrii Programului şi a evaluãrii rezultatelor acestuia se va îmbunãtãţi şi diversifica programa workshop-urilor.
    7.4. Reprezentanţii AIPPIMM şi cei ai OTIMMC au dreptul sã verifice veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, documentelor şi activitãţilor fãcute în cadrul Programului.
    7.5. Rapoartele de evaluare a cursanţilor, întocmite de traineri vor fi transmise de AIPPIMM cãtre UNCTAD.

    ANEXA 1

           Formular de înscriere la Programul
         de Dezvoltare Antreprenorialã EMPRETEC

    1. Numele şi prenumele: ................
    2. Sexul: [] Masculin [] Feminin
    3. Adresa de acasã: Adresa de la serviciu:
    ..................... ..........................
    ..................... ..........................
                                  E-mail: ..................
    Telefon: ............ Telefon: .................
    4. Vârsta: .............
    5. Stare civilã: [] Necãsãtorit [] Cãsãtorit [] Divorţat [] Vaduv/ã
    6. Aveţi copii ? [] Da [] Nu
    7. Nivelul educaţiei (marcaţi rãspunsul/rãspunsurile corect/e):
    [] Aţi absolvit şcoala gimnazialã? [] Da [] Nu
    Numele (nr.) şcolii: .................
    [] Aţi absolvit liceul? [] Da [] Nu
    Aţi obţinut diploma de bacalaureat? [] Da [] Nu
    Numele liceului: .............
    [] Aţi absolvit şcoalã tehnicã / postlicealã / colegiu? [] Da [] Nu
    Caţi ani? ____________________________________
    Ati obţinut diplomã de absolvire? [] Da [] Nu
    Ce specializare aţi avut? ___________________
    Denumirea unitãţii de învãţãmânt:_____________
    [] Studii superioare (de orice fel).............. Caţi ani? _______
    Aţi obţinut o diplomã universitarã? [] Da [] Nu
    Ce specializare aţi avut? ____________________
    Denumirea unitãţii de învãţãmânt: ____________
    8. Aţi fost vreodatã ucenic? [] Da [] Nu
    În ce meserie? _______________________________
    Organizaţia/Persoana: ________________________
    9. A avut mama sau tatãl dumneavoastrã propria afacere? [] Da [] Nu
    Daca da, aţi lucrat în cadrul acelei afaceri? [] Da [] Nu
    10. A avut una din rudele dvs., în afara de pãrinţi, propria afacere?
    [] Da [] Nu
    Dacã da, i-aţi ajutat vreodatã în afacerea respectivã? [] Da [] Nu
    11. Gândiţi-vã la trei dintre prietenii dvs. cei mai apropiaţi.
    Completaţi numele si ocupaţia lor:
    Numele Are acest prieten(ã) propria Da Nu
    Prietenului #1 _____ afacere [] []
    Numele Are acest prieten(ã) propria Da Nu
    Prietenului #2 ______ afacere [] []
    Numele Are acest prieten (ã) propria Da Nu
    Prietenului #3 ______ afacere [] []
    12. Au pãrinţii vreunuia din prietenii dumneavoastrã propria afacere? [] Da [] Nu
    13. Câţi din oamenii pe care îi cunoaşteţi personal au propria afacere? _________
    14. Aţi fost primul copil la pãrinţi? [] Da [] Nu
    15. Aţi cãlãtorit în strãinãtate ? [] Da [] Nu
    Daca da, menţionaţi ţãrile în care aţi cãlãtorit cel mai des şi de câte ori aţi cãlãtorit în fiecare dintre aceste ţãri.

    Ţara Numãrul de vizite
    _________________________ _____________________
    _________________________ _____________________
    _________________________ _____________________
    _________________________ _____________________

    De câte ori pe an cãlãtoriţi în interiorul ţãrii, în afara regiunii unde v-aţi nãscut sau în afara regiunii în care locuiţi?

    16. Vã rugãm completaţi în tabelul urmãtor datele referitoare la experienţa dvs. profesionalã începând cu actualul/ ultimul loc de muncã:


 ┌─────────────┬───────────────┬────────────┬────────────┬─────────────┐
 │ Angajatorul │ Adresa │ Telefon │ Funcţia │ Perioada │
 ├─────────────┼───────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├─────────────┼───────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├─────────────┼───────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├─────────────┼───────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├─────────────┼───────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 └─────────────┴───────────────┴────────────┴────────────┴─────────────┘



    17. Aţi încercat vreodatã sã începeţi o afacere proprie? [] Da [] Nu
    Ce tip de afacere? _____________________________________________________
    Ce s-a întâmplat cu aceastã afacere? ___________________________________
    18. Aveţi în prezent o afacere proprie? [] Da [] Nu
    Ce tip de afacere? _____________________________________________________
    19. Dacã intenţionaţi sã începeţi o afacere sau sã o extindeţi pe cea existentã, ce tip de afacere aţi începe/ extinde? (Vã rugãm sã detaliaţi)___
    20. Dacã nu intenţionaţi sã începeţi o afacere chiar acum, cum intenţionaţi sã folosiţi experienţa acumulatã la acest seminar de instruire? ______
    21. De cât capital credeţi cã aveţi nevoie sã începeţi sau sã extindeţi o afacere?
    _________________________________________
    22. Estimaţi suma de bani din fiecare din sursele menţionate mai jos pe care o puteţi folosi în începerea/ extinderea afacerii dvs.:
    Bani personali _________________________________________
    Împrumuturi sau bani oferiţi de familie_________________
    Împrumuturi sau bani oferiţi de prieteni _______________
    Alte surse: ____________ Specificaţi: __________________
    23. Aveţi casa, apartamentul sau terenul dumneavoastrã în proprietate personalã? [] Da [] Nu
    24. Care dintre lucrurile menţionate mai jos consideraţi cã reprezintã ingredientul cel mai important în succesul unei afaceri? (Marcaţi o singurã opţiune.)
    [] Banii [] Educaţia [] Prietenii [] Motivaţia O Altele
    25. Sunteţi de acord sau nu cu afirmaţia urmãtoare? [] De acord [] Nu sunt de acord
    "Este mai important pentru un loc de munca sã ofere oportunitãţi decât siguranţa."
    26. Folosiţi-vã imaginaţia şi încercaţi sã vã gândiţi la cât mai multe utilizãri ale rumeguşului sau ale produselor care se pot face din rumeguş.
    1. _____________ 4. ______________
    2. _____________ 5. ______________
    3. _____________ 6. ______________
    27. Sunteţi de acord sau nu cu afirmaţia urmãtoare? [] De acord [] Nu sunt de acord
    "Sunt oportunitãţi suficiente pentru ca oameni ca mine sã înceapã o afacere în ţara asta."
    28. Imaginaţi-vã cã fratele sau sora dvs. vã oferã un cadou de 30.000 dolari SUA pentru a-i cheltui cum doriţi dvs.
    Ce aţi face cu ei?
    Prima utilizare: ____________________________
    A doua utilizare:____________________________
    A treia utilizare: __________________________
    29. Dacã aţi putea avea locul de muncã şi salariul şefului dvs. pentru urmãtorii 5 ani, aţi accepta?
    [] Da [] Nu
    30. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastrã de a începe o afacere proprie sau de a extinde afacerea dumneavoastrã deja existentã? (Marcaţi doar un singur rãspuns)
    [] Nu ştiu [] Medie [] Destul de puternicã [] Foarte puternicã
    31. în aceastã etapã , care sunt şansele de succes ale afacerii dumneavoastrã? (Marcaţi doar un singur rãspuns.)
    [] 10% [] 20% [] 30% [] 40% [] 50%
    [] 60% [] 70% [] 80% [] 90% [] 100%
    Vã rugãm explicaţi rãspunsul. ______________________________
    32. Sunteţi dispus sã investiţi 9 zile neîntrerupt din timpul dumneavoastrã pentru a participa la un atelier intensiv de lucru?
    [] Da [] Nu
    33. Cum aţi auzit de acest program? ________________________
    34. La ce alte cursuri sau seminarii de dezvoltare antreprenorialã sau a afacerilor aţi mai participat? Vã rugãm sã oferiţi detalii.



 ┌────────────────────────────┬──────────────────────┐
 │ Cursul │ Perioada │
 ├────────────────────────────┼──────────────────────┤
 │ │ │
 ├────────────────────────────┼──────────────────────┤
 │ │ │
 ├────────────────────────────┼──────────────────────┤
 │ │ │
 └────────────────────────────┴──────────────────────┘



    35. Descrieţi afacerea dumneavoastrã sau ideea de afaceri:

    _____________________________________________________________
    _____________________________________________________________
    _____________________________________________________________
    _____________________________________________________________
    _____________________________________________________________
    _____________________________________________________________
    _____________________________________________________________
    _____________________________________________________________
    _____________________________________________________________

    Semnãtura aplicantului:

    ANEXA 2

          Lista Oficiilor Teritoriale ale Întreprinderilor
                     Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie


 ┌────┬─────────────────┬────────────────────────┬────────────────────────────┐
 │Nr. │ OTIMMC I │ ADRESA │ TELEFON/ FAX │
 │crt.│(Judeţe arondate)│ │ │
 ├────┼─────────────────┼────────────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 1. │BRAŞOV │str. Turnului, nr. 5, │0268-548.018 tel. │
 │ │Braşov │sc. B, et. 4, Braşov, │0268-548.017 fax │
 │ │Covasna │CP. 500209 │www.aippimm.ro │
 │ │Sibiu │ │oficiubrasov@aippimm.ro │
 ├────┼─────────────────┼────────────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 2. │CLUJ-NAPOCA │ │ │
 │ │Bihor │ │0264-487.224 tel. │
 │ │Bistriţa Nãsãud │Str. Horea nr. 13, │0264-487.244 fax │
 │ │Cluj │Cluj-Napoca, C.P. 400174│www.aippimm.ro │
 │ │Maramureş │ │oficiucluj @aippimm.ro │
 │ │Satu Mare │ │ │
 │ │Sãlaj │ │ │
 ├────┼─────────────────┼────────────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 3. │CONSTANŢA │ │ │
 │ │Brãila │ │0241-661.253 tel. │
 │ │Buzãu │Bd. Tomis, nr. 79-81, │0241-661.254 fax │
 │ │Constanţa │et. 1, Constanţa, │www. aippi mm.ro │
 │ │Galaţi │C.P. 900669 │oficiuconstanta@aippimm.ro │
 │ │Tulcea │ │ │
 │ │Vrancea │ │ │
 ├────┼─────────────────┼────────────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 4. │CRAIOVA │ │ │
 │ │Dolj │ │0251-510.785 tel/fax │
 │ │Gorj │Str. Ştefan cel Mare, │www.aippimm.ro │
 │ │Mehedinţi │nr. 12, et. 3, Craiova, │oficiucraiova@aippimm.ro │
 │ │Olt │C.P. 200130 │ │
 │ │Vâlcea │ │ │
 ├────┼─────────────────┼────────────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 5. │IAŞI │ │ │
 │ │Bacãu │ │0232-261.101 tel./fax │
 │ │Botoşani │Str. Elena Doamna, │0232-240.213 tel. │
 │ │Iaşi │nr. 61 A, et. 2, Iaşi, │www.aippimm.ro │
 │ │Neamţ │C.P. 700398 │oficiuiasi@aippimm.ro │
 │ │Suceava │ │ │
 │ │Vaslui │ │ │
 ├────┼─────────────────┼────────────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 6. │PLOIEŞTI │ │ │
 │ │Argeş │ │ │
 │ │Bucureşti │ │ │
 │ │Cãlãraşi │ │0244-522.085 tel. │
 │ │Dâmboviţa │Bdul Independenţei │0244-544.054 fax │
 │ │Giurgiu │nr. 23bis, etaj 3 │www.aippimm.ro │
 │ │Ialomiţa │Ploieşti │oficiuploieşti@aippimm.ro │
 │ │Ilfov │ │ │
 │ │Prahova │ │ │
 │ │Teleorman │ │ │
 ├────┼─────────────────┼────────────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 7. │TÂRGU MUREŞ │ │0265-311.660 tel. │
 │ │Harghita │Piaţa Victoriei, nr. 5, │0265-260.818 fax │
 │ │Mureş │et.2, Târgu Mureş, │www.aippimm.ro │
 │ │Alba │C.P. 540029 │oficiutargujmures@aippimm.ro│
 ├────┼─────────────────┼────────────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 8. │TIMIŞOARA │ │0256-292.739 tel. │
 │ │Arad │Bd. Eroilor de la Tisa, │0256-292.767 fax │
 │ │Caraş-Severin │nr. 22, Timişoara, │www.aippimm.ro │
 │ │Hunedoara │C.P. 300575 │otimmctimisoarafeaippimm.ro │
 │ │Timiş │ │ │
 └────┴─────────────────┴────────────────────────┴────────────────────────────┘



    ANEXA 3

                        ANGAJAMENT

    Subsemnatul/Subsemnata,.................domiciliat(ã) în ........................, identificat(ã) cu B.I./C.I. seria..........nr...........eliberat de ..........la data de..................., administrator/asociat unic al S.C...............................cu sediul în ...................., mã oblig prin prezentul angajament sã nu permit sau facilitez folosirea de cãtre terţi a datelor referitoare la nume,brand, metodologie, logo şi material de training folosite în cadrul workshop-urilor EMPRETEC.

    Semnãtura...............
    (nume şi prenume)

    Data...............

    ANEXA 4

               Formular de raportare tehnicã
            (Se completeazã toate rubricile în
             limba românã, prin tehnoredactare.)

    Perioada pentru raportare: anul..........................
    Numele şi prenumele:...........................................
    Am participat la Programul UNCTAD/EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii în perioada
    Anterior participãrii la Programul UNCTAD/EMPRETEC:
    [] Am deţinut o societate comercialã sau calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi
    [] Nu am deţinut o societate comercialã calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi
    Dacã rãspunsul este DA precizaţi cum v-a ajutat participarea la Programul UNCTAD/EMPRETEC în dezvoltarea afacerii în care sunteţi implicat.
    ...................................................
    ...................................................
    Ulterior participãrii la Programul UNCTAD/EMPRETEC:
    [] Am înfiinţat o societate comercialã sau am dobândit calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi
    [] Nu am înfiinţat o societate comercialã sau nu am dobândit calitatea de acţionar, asociat, administrator în cadrul unei întreprinderi
    Dacã rãspunsul este NU vã rugãm sã precizaţi cum v-a ajutat participarea la Programul UNCTAD/EMPRETEC..............................................................................................
    Dacã rãspunsul este DA vã rugãm sã completaţi câmpurile de mai jos:
    Datele de identificare ale societãţii:
    Denumirea societãţii comerciale
    ...................................................
    Adresa.........................................................
    Telefon.............................., Fax....................,
    e-mail................................................
    Data înregistrãrii societãţii comerciale.......................
    Numãrul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului.....
    Codul unic de înregistrare.....................................
    Calitatea deţinutã în cadrul societãţii comerciale.............

    Date de raportare tehnicã:

    - cifra de afaceri......................... lei;
    - profitul brut...............................lei;
    - numãrul mediu scriptic anual de personal...............................

    Subsemnatul/Subsemnata,...................., identificat/identificatã cu actul de identitate seria...................... nr. ................., eliberat de.............. la data de..............., cu domiciliul în localitatea.................., str............. nr....., bl....., sc......, ap.........., sectorul/judeţul........, în calitate de reprezentant legal al societãţii(dupã caz)...................., declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezentul formular sunt corecte şi complete.

    Numele..........
    Semnãtura......
    Funcţia...........
    Data semnãrii.....
    Ştampila

                         --------
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice