Nr. ............/.......................
Domnule inspector-şef judeţean/inspector-şef,
Subsemnatul(a)/S.C., ......................., în calitate/reprezentat(ã) de
........................, cu domiciliul/sediul în ......................., str.
...................... nr. ....., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judeţul/sectorul
...................., telefon ...................., B.I./C.I. seria ...........
nr. .................., cod numeric personal ......................../numãr de
înmatriculare ................, cod fiscal ..................., prin prezenta
solicit eliberarea acordului pentru execuţia intervenţiilor asupra construcţiei
existente, conform documentaţiei tehnice depuse, din localitatea ..............
........., judeţul ........................., str. ................. nr. ......,
bl. ....., sc. ....., ap. ......, sectorul ............., având destinaţia de
....................................... .
Lucrãrile ce se propun a fi executate sunt urmãtoarele: ...................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................., cu/fãrã schimbarea destinaţiei iniţiale.
Valoarea investiţiei este estimatã la ................................. lei.
La prezenta cerere se anexeazã urmãtoarea documentaţie:
* certificat de urbanism în fotocopie, dupã caz - un exemplar;
* memoriu tehnic - douã exemplare;
* expertizã tehnicã sau acordul proiectantului iniţial al construcţiei - un
exemplar;
* plan de situaţie cu amplasarea obiectivului respectiv - un exemplar;
* planşe cuprinzând soluţiile constructive propuse - un exemplar.
Semnãtura
.................
Domnului inspector-şef judeţean/inspector-şef al Inspectoratului
Judeţean în Construcţii ................./Inspectoratului în Construcţii
al Municipiului Bucureşti
INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII
INSPECTORATUL TERITORIAL ÎN CONSTRUCŢII ........................
INSPECTORATUL JUDEŢEAN ÎN CONSTRUCŢII ........................./
INSPECTORATUL ÎN CONSTRUCŢII AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
ACORD
Nr. ........../.................
Ca urmare a Cererii nr. ............. din ................................,
formulatã de ......................................, în calitate/reprezentatã
de ..........................., cu domiciliul/sediul în .....................,
str. .......................... nr. ...., bl. ...., sc. ....., ap. ..........,
judeţul/sectorul ......, telefon .................................., B.I./C.I.
seria ........ nr. ................., cod numeric personal ..................
/numãr de înmatriculare ........................................, cod fiscal
..................................., a documentaţiei tehnice depuse şi a
Certificatului de urbanism nr. ................../.................., emis de
............................,
potrivit dispoziţiilor art. 11 lit. l) din Regulamentul privind controlul
de stat al calitãţii în construcţii, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr.
272/1994,
având în vedere prevederile Ordinului ministrului dezvoltãrii, lucrãrilor
publice şi locuinţelor şi al inspectorului general de stat al Inspectoratului
de Stat în Construcţii nr. 486/500/2007 pentru aprobarea Procedurii privind
emiterea acordului de cãtre Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C.
pentru intervenţii în timp asupra construcţiilor existente,
Inspectoratul Judeţean în Construcţii ....................., respectiv
Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti emite acordul cu privire
la intervenţiile solicitate în vederea obţinerii autorizaţiei de construire,
potrivit documentaţiei depuse, la construcţia din localitatea ..............,
str. ......................... nr. ....., bl. ...., sc. ...., ap. .....,
judeţul/sectorul ............................... .
Lucrãrile de intervenţii, potrivit documentaţiei, sunt urmãtoarele:
...........................................................................
............................................................................
.......................................................................... .
Documentaţia tehnicã se restituie, având vizat spre neschimbare memoriul
tehnic de rezistenţã.
Alte menţiuni: ..........................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
............................................................................ .
Dupã obţinerea autorizaţiei de construire aveţi urmãtoarele obligaţii:
a) de a respecta soluţia propusã de expertul tehnic atestat;
b) de a anunţa în scris începerea lucrãrilor la inspectoratul judeţean în
construcţii, respectiv la Inspectoratul în Construcţii al Municipiului
Bucureşti;
c) de a afişa, pe şantier, la loc vizibil, panoul de identificare a
lucrãrii;
d) de a achita cotele legale în conformitate cu prevederile Legii nr.
50/1991 privind autorizarea executãrii lucrãrilor de construcţii, cu
modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Legii nr. 10/1995 privind
calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare.
Inspector-şef judeţean/Inspector-şef,
................................
...............................................................................
construcţia din localitatea ................, str. ....................
nr. ...., bl. ....., sc. ....., ap. ....., judeţul/sectorul ..........