Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 3 august 2004  de acordare a avizului pentru inregistrarea mentiunilor referitoare la luarea in/scoaterea din evidenta ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a comerciantilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 3 august 2004 de acordare a avizului pentru inregistrarea mentiunilor referitoare la luarea in/scoaterea din evidenta ca platitor de taxa pe valoarea adaugata a comerciantilor

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 813 din 3 septembrie 2004
1. Pentru înregistrarea menţiunilor privind luarea în/scoaterea din evidenţã ca plãtitor de taxã pe valoarea adãugatã, comercianţii completeazã şi depun cererea de preschimbare a certificatului de înregistrare, potrivit dispoziţiilor legale privind înregistrarea comercianţilor, însoţitã de avizul organelor fiscale competente.
2. Avizul se elibereazã, la cererea comercianţilor, de cãtre organul fiscal în a cãrui razã teritorialã aceştia îşi au domiciliul fiscal.
3. Solicitarea eliberãrii avizului se face prin completarea şi depunerea într-un singur exemplar a "Cererii de eliberare a avizului pentru înregistrarea menţiunilor referitoare la luarea în/scoaterea din evidenţã ca plãtitor de taxã pe valoarea adãugatã a comercianţilor".
4. În vederea eliberãrii avizului, organul fiscal poate solicita comerciantului informaţii suplimentare cu privire la situaţia sa fiscalã, din care sã rezulte îndeplinirea condiţiilor de luare în/scoatere din evidenţã ca plãtitor de taxã pe valoarea adãugatã.
5. Cererea de eliberare a avizului pentru înregistrarea menţiunilor referitoare la luarea în/scoaterea din evidenţã ca plãtitor de taxã pe valoarea adãugatã a comercianţilor se soluţioneazã în termen de douã zile de la data înregistrãrii acesteia la organul fiscal.
6. Avizul se întocmeşte în douã exemplare. Originalul se va înmâna comerciantului în baza cererii depuse la organul fiscal, iar copia se arhiveazã în dosarul fiscal al comerciantului.
7. Valabilitatea avizului este de 10 zile de la data eliberãrii.

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016