Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 26 septembrie 2007  de acordare a alocarilor specifice individuale in cadrul schemei de ajutor de stat pentru stimularea cresterii economice prin sprijinirea realizarii de investitii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 26 septembrie 2007 de acordare a alocarilor specifice individuale in cadrul schemei de ajutor de stat pentru stimularea cresterii economice prin sprijinirea realizarii de investitii

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 688 din 10 octombrie 2007

I. Obiectivul schemei de ajutor de stat
Obiectivul schemei de ajutor de stat este dezvoltarea regionalã prin stimularea realizãrii de investiţii şi crearea de noi locuri de muncã.

II. Definiţii
În sensul prezentei proceduri termenii şi expresiile de mai jos au urmãtoarele semnificaţii:
a) întreprindere este orice persoanã juridicã, indiferent de forma de organizare, care desfãşoarã activitãţi în scop lucrativ, total sau parţial;
b) alocare specificã individualã reprezintã valoarea totalã a sumei nerambursabile care poate fi acordatã unei întreprinderi, în cadrul schemei de ajutor de stat, în una sau mai multe tranşe;
c) întreprinderile mici şi mijlocii se clasificã în conformitate cu prevederile Regulamentului CE nr. 364/2004, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 63/2004.

III. Criterii de eligibilitate
Pot beneficia de alocãri specifice individuale în baza schemei de ajutor de stat întreprinderile care îndeplinesc cumulativ, la data solicitãrii, urmãtoarele criterii de eligibilitate:
a) sunt înregistrate conform <>Legii nr. 31/1990 privind societãţile comerciale, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, au sediul şi îşi desfãşoarã activitatea în România;
b) intenţioneazã sã realizeze investiţii cu o valoare care depãşeşte echivalentul în lei a 30 milioane de euro şi creeazã cel puţin 300 de noi locuri de muncã, ca urmare a realizãrii investiţiei iniţiale;
c) nu înregistreazã debite restante la bugetele componente ale bugetului general consolidat;
d) nu se aflã în procedurã de executare silitã, faliment, reorganizare judiciarã, dizolvare, închidere operaţionalã, lichidare sau alte situaţii reglementate de lege;
e) nu intrã în categoria întreprinderilor în dificultate potrivit cap. 2 secţiunea 2.1 din Comunicarea Comisiei Europene - Linii directoare comunitare privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor în dificultate, publicatã în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. C244 din 1 octombrie 2004;
f) nu au fost emise împotriva lor decizii de recuperare a unui ajutor de stat sau, în cazul în care asemenea decizii au fost emise, acestea au fost executate, conform prevederilor legale în vigoare;
g) la momentul solicitãrii ajutorului de stat prezintã un plan de investiţii;
h) nu realizeazã investiţii şi creeazã locuri de muncã, pentru care solicitã ajutor de stat în temeiul prezentei scheme, în urmãtoarele sectoare: pescuit, acvaculturã, industrie carbonierã, siderurgie, transport, construcţii de nave maritime, fibre sintetice, producţia primarã a produselor agricole, cuprinse în anexa nr. 1 la Tratatul de constituire a Comunitãţii Europene.

IV. Modalitatea de acordare a alocãrilor specifice individuale
1. Întreprinderile pot beneficia de alocãri specifice individuale pentru realizarea de investiţii în imobilizãri corporale şi necorporale sau crearea de noi locuri de muncã, în limita intensitãţii maxim admise calculate conform anexei nr. 1 la hotãrâre.
2. Modalitatea de acordare a acestor ajutoare de stat pentru întreprinderi constã în alocarea de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Economiei şi Finanţelor, a unor sume nerambursabile.
3. În cazul în care alocarea specificã individualã este plãtibilã în mai multe tranşe, acestea se actualizeazã la valoarea de la data acordãrii. Actualizarea se face având în vedere rata de referinţã fixatã periodic de Comisia Europeanã şi publicatã în Jurnalul Oficial al Comunitãţii Europene.
4. Nivelul maxim al alocãrii specifice individuale de care poate beneficia o întreprindere conform prezentei scheme de ajutor de stat este echivalentul în lei a 28,125 milioane euro, dacã realizeazã investiţii şi creeazã locuri de muncã în orice regiune, mai puţin Regiunea de dezvoltare 8 Bucureşti-Ilfov.
5. Pentru investiţiile şi locurile de muncã create în Regiunea de dezvoltare 8 Bucureşti-Ilfov, nivelul maxim al alocãrii specifice de care poate beneficia o întreprindere este echivalentul în lei a 22,5 milioane euro.

V. Procedurã de acordare a alocãrii specifice individuale
1. Procedurã de solicitare a acordului de principiu pentru finanţare
1.1. Orice solicitant trebuie sã obţinã un acord de principiu pentru finanţare din partea Ministerului Economiei şi Finanţelor înainte de a beneficia de alocarea specificã individualã din cadrul prezentei scheme.
1.2. În vederea obţinerii acordului de principiu pentru finanţare, solicitantul transmite la Ministerul Economiei şi Finanţelor, str. Apolodor nr. 17, sectorul 4, Bucureşti, o cerere de acord de principiu pentru finanţare conform formularului nr. 1 la prezenta procedurã, însoţitã de urmãtoarele documente justificative:
a) certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângã tribunalul unde îşi are sediul societatea solicitantã, în care sã se menţioneze urmãtoarele informaţii: datele de identificare, codul unic de înregistrare, asociaţii şi reprezentanţii legali ai întreprinderii, domeniul de activitate principal şi toate domeniile secundare de activitate, punctele de lucru ale întreprinderii şi data ultimei menţiuni înscrise în registru şi obiectul acesteia;
b) în cazul întreprinderilor mici şi mijlocii, declaraţia privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii conform formularului nr. 2 la prezenta procedurã;
c) situaţii financiare aprobate, corespunzãtoare ultimului exerciţiu financiar, în copie;
d) planul de investiţii pentru care se solicitã finanţarea;
e) studiu tehnico-economic, întocmit de o firmã de specialitate, din care sã rezulte viabilitatea proiectului pentru care se solicitã finanţarea;
f) certificat de atestare fiscalã privind îndeplinirea obligaţiilor de platã cãtre bugetul general consolidat, în original sau în copie legalizatã, eliberat în condiţiile legii, inclusiv pentru punctele de lucru;
g) certificat de atestare fiscalã privind îndeplinirea obligaţiilor de platã cãtre bugetul local, în original sau în copie legalizatã, eliberat în condiţiile legii, inclusiv pentru punctele de lucru;
h) declaraţie pe propria rãspundere a reprezentantului legal al întreprinderii cã aceasta nu se aflã în procedurã de executare silitã, reorganizare judiciarã, faliment, închidere operaţionalã, dizolvare, lichidare sau administrare specialã; cã societatea nu are activitãţile suspendate sau alte situaţii similare reglementate de lege;
i) declaraţie pe propria rãspundere a reprezentantului legal al întreprinderii cã nu au fost emise împotriva acesteia decizii de recuperare a unui ajutor de stat sau, în cazul în care asemenea decizii au fost emise, acestea au fost executate, conform prevederilor legale în vigoare;
j) declaraţie pe propria rãspundere a reprezentantului legal al întreprinderii cã întreprinderea nu a beneficiat şi nu va beneficia de ajutor de stat pe alte scheme regionale de la alţi furnizori de ajutor de stat pentru aceleaşi costuri eligibile ale investiţiei iniţiale pentru care a solicitat ajutor de stat în temeiul prezentei scheme, precum si declaraţie pe propria rãspundere privind ajutoarele de minimis primite/solicitate pentru aceleaşi costuri eligibile;
k) împuternicire semnatã şi ştampilatã de reprezentantul legal al întreprinderii solicitante, în cazul în care o altã persoanã decât aceasta semneazã cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare;
l) o copie a buletinului de identitate/cãrţii de identitate a persoanei împuternicite sã semneze cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare;
m) opisul cu documentele depuse pentru obţinerea acordului de principiu pentru finanţare.
1.3. Cererea de acord de principiu pentru finanţare se completeazã în limba românã prin tehnoredactare şi poartã ştampila şi semnãtura în original a reprezentantului legal al întreprinderii.
2. Înregistrarea, evaluarea şi selecţia beneficiarilor
2.1. Prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor se desemneazã direcţia cu atribuţii în domeniul ajutorului de stat ca unitate de implementare a prezentei scheme, pe perioada de valabilitate a acesteia, precum şi secretarul de stat coordonator.
2.2. În aplicarea prevederilor prezentei hotãrâri, unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat coordoneazã metodologic compartimentele specializate pe probleme de ajutor de stat din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti şi din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.
2.3. Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti şi Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili, prin compartimentele specializate pe probleme de ajutor de stat, acordã asistenţã întreprinderilor solicitante pentru întocmirea şi completarea cererii de acord de principiu pentru finanţare.
2.4. Cererea de acord de principiu pentru finanţare completatã, însoţitã de documentele justificative, se depune la registratura generalã a Ministerului Economiei şi Finanţelor, menţionându-se pe plic "schema de ajutor de stat pentru stimularea creşterii economice prin sprijinirea realizãrii de investiţii".
2.5. Cererea de acord de principiu pentru finanţare va fi înregistratã în registrul special al schemei de ajutor de stat, la cabinetul secretarului de stat coordonator, menţionându-se data şi numãrul de înregistrare ale cererii.
2.6. Înregistrarea cererilor de acord de principiu pentru finanţare va începe dupã intrarea în vigoare a ordinului ministrului economiei şi finanţelor, menţionat la pct. 2.1.
2.7. Cererile vor fi analizate şi selectate, în limita bugetului anual alocat schemei, în funcţie de data şi numãrul înregistrãrii documentelor prevãzute la pct. 1.2, urmãrindu-se conformitatea cu prevederile prezentei hotãrâri.
2.8. Unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat va finaliza procesul de evaluare a cererii de acord de principiu pentru finanţare în termen de maximum 30 de zile lucrãtoare de la data înregistrãrii acesteia.
2.9. Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat, are obligaţia de a face publicã pe site-ul sãu epuizarea bugetului anual alocat pentru aceastã schemã, data de la care nu se mai înregistreazã cereri de acord de principiu pentru finanţare.
2.10. În urma procesului de evaluare a cererii de acord de principiu pentru finanţare, Ministerul Economiei şi Finanţelor transmite întreprinderilor solicitante, dupã caz:
a) acordul de principiu pentru finanţare conform formularului nr. 3 la prezenta procedurã, în cazul întreprinderilor solicitante selectate pentru finanţare;
b) o înştiinţare prin care se precizeazã cã cererea de acord de principiu pentru finanţare este incompletã, nu conţine informaţii corecte, nu este însoţitã de toatã documentaţia necesarã sau existã neconcordanţe în informaţiile furnizate. În acest caz, termenul de evaluare de acord de principiu pentru finanţare, prevãzut la pct. 2.8, curge de la data la care cererea este consideratã completã în sensul prevederilor prezentei hotãrâri. Întreprinderea solicitantã transmite completarea documentaţiei în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la primirea înştiinţãrii;
c) o scrisoare de respingere a cererii de acord de principiu pentru finanţare în cazul în care: nu se îndeplinesc criteriile prevãzute în hotãrâre sau cererile de acord de principiu pentru finanţare au fost depuse dupã data la care bugetul anual alocat schemei a fost epuizat sau nu se respectã termenul prevãzut la pct. 2.10 lit. b).
3. Acordarea alocãrilor specifice individuale
3.1. Alocãrile specifice individuale se acordã solicitanţilor selectaţi, dupã efectuarea parţialã sau totalã a cheltuielilor eligibile aferente proiectului de investiţii pentru care a fost emis acordul de principiu pentru finanţare.
3.2. Acordarea alocãrii specifice individuale se face pe baza unei cereri de eliberare a sumei nerambursabile, prevãzutã în formularul nr. 4 la prezenta procedurã, transmisã de cãtre solicitant la Ministerul Economiei şi Finanţelor prin reprezentant sau prin poştã cu confirmare de primire.
3.3. Cererea de eliberare a sumei nerambursabile prevãzute la pct. 3.2 este însoţitã de urmãtoarele documente:
a) formularul de decont prevãzut în formularul nr. 5 la prezenta procedurã, însoţit de documentele justificative prevãzute în formularul nr. 6, în original şi în copie, în ordinea activitãţilor şi documentelor justificative completate în formularul de decont. Copiile conţin menţiunea "conform cu originalul", ştampila şi semnãtura reprezentantului legal al întreprinderii;
b) opis cu toate documentele depuse în vederea eliberãrii sumei nerambursabile.
3.4. Eliberarea de cãtre Ministerul Economiei şi Finanţelor a tranşei din suma nerambursabilã se va face dupã verificarea la faţa locului, de cãtre reprezentanţii unitãţii de implementare a schemei şi ai compartimentelor specializate pe probleme de ajutor de stat din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti sau din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, a realitãţii, legalitãţii şi regularitãţii operaţiunilor economico-financiare pentru care se solicitã finanţare.
3.5. Întreprinderile solicitante sunt obligate sã demareze proiectul de investiţii pentru care au solicitat finanţare în termen de maximum 4 luni de la data emiterii acordului de principiu pentru finanţare. În cazul în care întreprinderile solicitante nu au demarat proiectul în termenul stabilit, acordul de principiu se anuleazã.
3.6. Cererea de eliberare a primei tranşe, însoţitã de documentele menţionate la pct. 3.3, se va depune dupã o perioadã de minimum 3 luni de la demararea proiectului de investiţii.
3.7. Plata pentru cheltuielile eligibile aferente proiectului nu poate face obiectul unor plãţi compensatorii.
3.8. Virarea efectivã a tranşelor din suma nerambursabilã se face de cãtre Ministerul Economiei şi Finanţelor, în termen de maximum 30 de zile lucrãtoare de la înregistrarea cererii de eliberare a sumei nerambursabile, în contul 50.70 "Disponibil din subvenţii şi transferuri" deschis la unitatea Trezoreriei Statului în a cãrei razã îşi are domiciliul fiscal, pe baza analizei setului de documente prevãzute la pct. 3.3.
3.9. Documentele originale vor fi ridicate de cãtre întreprindere de la sediul Ministerului Economiei şi Finanţelor, unitatea de implementare a schemei, dupã verificarea conformitãţii copiilor şi virarea efectivã a sumei nerambursabile.
4. Controlul şi raportarea alocãrilor specifice individuale
4.1. Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat şi compartimentele specializate pe probleme de ajutor de stat din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti sau din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, verificã la sediul beneficiarilor schemei veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor şi cheltuielilor efectuate de întreprinderi în cadrul schemei. În cadrul acestor controale se verificã şi contribuţiile beneficiarilor la realizarea proiectelor de investiţii conform pct. 9 din anexa nr. 1 la prezenta hotãrâre.
4.2. În cazul în care în urma controalelor efectuate la întreprinderile beneficiare se constatã:
a) declaraţii incomplete şi/sau neconforme cu realitatea pentru a obţine suma nerambursabilã;
b) nerealizarea de cãtre întreprinderea beneficiarã de ajutor de stat a contribuţiei proprii la realizarea proiectului de investiţii;
c) schimbarea destinaţiei sumei nerambursabile;
d) orice altã nerespectare a prevederilor prezentei hotãrâri, unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat va propune ministrului economiei şi finanţelor recuperarea totalã sau parţialã, dupã caz, a ajutorului de stat acordat.
4.3. Recuperarea ajutorului de stat se realizeazã conform prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 117/2006 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 137/2007 .
4.4. Întreprinderile beneficiare au obligaţia sã transmitã Ministerului Economiei şi Finanţelor anual, timp de 5 ani de la finalizarea investiţiei, o raportare privind efectele finanţãrii prin completarea formularului nr. 8 la prezenta procedurã. Transmiterea formularului se efectueazã pânã la data de 1 iunie a anului în curs pentru anul precedent.
5. Anularea cererii de solicitare a alocãrii specifice individuale
5.1. În cazul în care una sau mai multe dintre informaţiile cuprinse în secţiunea B2 din cererea de acord de principiu pentru finanţare, pentru care Ministerul Economiei şi Finanţelor a transmis solicitantului acordul de principiu, se modificã, solicitanţii au obligaţia de a transmite la Ministerul Economiei şi Finanţelor cererea de anulare totalã sau parţialã a finanţãrii conform formularului nr. 7 la prezenta procedurã.
5.2. Solicitantul va beneficia de alocare specificã individualã pentru partea din proiectul de investiţii rãmasã nemodificatã.
5.3. Pentru partea din proiectul de investiţii care a suferit modificãri, solicitantul poate transmite o nouã cerere de acord de principiu pentru finanţare, concomitent sau ulterior transmiterii cererii de anulare totalã sau parţialã a finanţãrii. Procesul de evaluare se va relua de la data înregistrãrii noii cereri de acord de principiu pentru finanţare, cu completãrile şi corecţiile efectuate.
5.4. Cererea de anulare totalã sau parţialã a finanţãrii pentru care existã acord de principiu se completeazã în limba românã, prin tehnoredactare, şi poartã semnãtura în original a reprezentantului legal al întreprinderii.

VI. Confidenţialitate
Personalul unitãţii de implementare are obligaţia de a pãstra confidenţialitatea privind documentele justificative depuse de cãtre întreprinderile solicitante în cadrul schemei.

Formularul nr. 1


────────────────
la Procedurã
─────────────





┌──────────────────────────────┐
│Data înregistrãrii ...........│
│Numãrul înregistrãrii ........│
└──────────────────────────────┘




CERERE DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE
(Se completeazã toate rubricile din formularul-tip în limba românã, prin tehnoredactare)

Subscrisa, ......., având datele de identificare menţionate la secţiunea A, reprezentatã legal prin dl/dna .........., având calitatea de ......., solicit finanţarea în condiţiile prevederilor schemei de ajutor de stat pentru stimularea creşterii economice prin sprijinirea realizãrii de investiţii.

SECŢIUNEA A
Prezentarea solicitantului

Denumirea întreprinderii: .................................
Adresa: ............. cod poştal .................
Telefon: ............ Fax: .......................
E-mail: ..........................................
Data înregistrãrii întreprinderii: .....................................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului: ................
Codul de identificare fiscalã: .........................................
Cod IBAN în care se solicitã transferarea alocaţiei specifice individuale, RON ....................... deschis la Trezoreria .......................
Forma juridicã: ............................................
Capitalul social: ............................... lei deţinut de
- persoane fizice: ............................. %
- întreprinderi mici şi mijlocii1): ............ %
- societãţi comerciale mari2): ................. %.
Obiectul principal de activitate: ................................
Cod CAEN: ........................................................
Obiectul secundar de activitate*3): ..............................
..................................................................
Cod CAEN: ........................................................
Numãrul mediu scriptic anual de personal în anul fiscal anterior:
..................................................................
Cifra de afaceri conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat:
.......................... lei
Valoare active totale, conform ultimei situaţii financiare aprobate*4)
.......................... lei

Numele: ...................................
Funcţia ....................................

Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*5)
..................................................

Data semnãrii: .........................
_____________
*1) Întreprinderile mici şi mijlocii sunt definite ca societãţi comerciale cu numãrul mediu scriptic de personal pânã la 249 (inclusiv) raportat în anul anterior şi realizeazã o cifrã de afaceri anualã netã ce nu depãşeşte 50 milioane de euro, echivalent în lei, sau deţin active totale care nu depãşesc echivalentul în lei a 43 milioane de euro, conform ultimei situaţii financiare aprobate; prin active totale se înţelege active imobilizate plus active circulante plus cheltuieli în avans.
*2) Societatea mare este acea societate comercialã cu numãrul mediu scriptic de personal mai mare decât 250 (inclusiv) sau o cifrã de afaceri anualã netã de peste 50 milioane de euro, echivalent în lei, sau deţine active totale care depãşesc echivalentul în lei a 43 milioane de euro, conform ultimei situaţii financiare aprobate.
*3) Se completeazã dacã finanţarea se solicitã pentru obiectul secundar de activitate.
*4) Prin active totale se înţeleg active imobilizate plus active circulante plus cheltuieli în avans.
*5) Toate cererile depuse pentru aceastã schemã vor fi semnate de aceeaşi persoanã autorizatã sã reprezinte legal întreprinderea.


SECŢIUNEA B
Prezentarea proiectului pentru care se solicitã finanţare în cadrul schemei de ajutor de stat pentru stimularea creşterii economice prin sprijinirea realizãrii de investiţii

SECŢIUNEA B1
Descrierea succintã a proiectului pentru care se solicitã finanţarea
......................................................................
......................................................................
......................................................................

SECŢIUNEA B2
Prezentarea cheltuielilor eligibile pentru care se solicitã finanţarea




┌──────────────┬──────────────────────────────────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Denumirea │Tipul de cheltuialã eligibilã │ Valoarea │ Valoarea │
│activitãţii │pentru care se solicitã │cheltuielilor │ finanţãrii │
│ │finanţare │ eligibile*) │ solicitate │
│ │ │ - lei - │ - lei - │
│ │ ├──┬──┬───┬──┬──┼──┬──┬───┬──┬──┤
│ │ │AN│AN│AN │AN│AN│AN│AN│AN │AN│AN│
│ │ │I │II│III│IV│V │I │II│III│IV│V │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│Realizarea │[] a) Cheltuieli premergãtoare realizãrii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de investiţii │investiţiei*6): │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│în imobilizãri├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│corporale şi │[] Studii legate de proiectul de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│necorporale │investiţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] b) Cheltuieli eligibile pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │realizarea de investiţii în imobilizãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │corporale*7): │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Terenuri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Construcţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Instalaţii tehnice şi maşini │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Alte instalaţii, utilaje şi mobilier │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │industrial │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] c) Cheltuieli eligibile pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │realizarea de investiţii în imobilizãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │necorporale*8): │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Cheltuieli cu transfer de tehnologie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │prin dobândirea drepturilor de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │proprietate intelectualã: brevet de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │invenţie, licenţe, a know-how-ului sau │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │a cunoştinţelor tehnice nebrevetate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│Crearea de │[] Cheltuieli salariale cu personalul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│noi locuri de │nou-angajat în urma realizãrii proiectului│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│muncã │de investiţii pe o perioadã de 2 ani: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Cheltuieli cu salariul brut │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Cheltuieli cu asigurãrile sociale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │obligatorii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │ TOTAL:│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────┴──────────────────────────────────────────┴──┴──┴───┴──┴──┴──┴──┴───┴──┴──┘


___________
*) Valoarea cheltuielilor eligibile fãrã TVA.
*6) Doar în cazul întreprinderilor mici şi mijlocii.
*7) Reprezintã orice investiţii în active fixe corporale ce se referã la crearea unei noi unitãţi, extinderea unei unitãţi existente sau angajarea într-o activitate ce implicã o schimbare fundamentalã a produsului sau procesului de producţie al unei unitãţi existente, mai ales prin raţionalizare, diversificare sau modernizare. O investiţie în active fixe, realizatã sub forma achiziţionãrii unei unitãţi care s-a închis sau care s-ar fi închis dacã nu ar fi fost cumpãratã, trebuie sã fie, de asemenea, consideratã ca fiind o investiţie în imobilizãri corporale.
*8) Reprezintã orice investiţii în transfer de tehnologie prin dobândirea drepturilor de brevet de invenţie, a licenţelor, a know-how-ului sau a cunoştinţelor tehnice nebrevetate.


SECŢIUNEA C
Declaraţie pe propria rãspundere

Subsemnatul (a), ..........., identificat(ã) cu B.I./C.I. seria ......... nr. ........., eliberat(ã) de ........... la data de ........., cu domiciliul în localitatea ..........., str. ........ nr. ......, bl. ......, sc. ..., ap. ..., sectorul/judeţul ..........., în calitate de reprezentant legal al întreprinderii........, declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezenta cerere sunt corecte şi complete.
Înţeleg cã orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor în scopul de a obţine avantaje pecuniare este pedepsitã conform legii.
Declar pe propria rãspundere cã proiectul pentru care solicit finanţarea prin prezenta schemã nu face obiectul altui ajutor de stat.
De asemenea, declar pe propria rãspundere cã în ultimii 3 ani:
[] nu am beneficiat de ajutor de stat;
[] am beneficiat de urmãtoarele ajutoare de stat:


┌────┬──────────────┬──────────┬──────────┬──────────────┬────────────────┐
│ Nr.│Anul acordãrii│ Forma │Furnizorul│Actul normativ│ Cuantumul │
│crt.│ ajutorului │ajutorului│ │în baza cãruia│ajutorului de │
│ │ de stat │ de stat │ │a beneficiat │ stat acordat │
│ │ │ │ │de finanţare │ │
├────┼──────────────┼──────────┼──────────┼──────────────┼────────────────┤
├────┼──────────────┼──────────┼──────────┼──────────────┼────────────────┤
├────┼──────────────┼──────────┼──────────┼──────────────┼────────────────┤
├────┼──────────────┼──────────┼──────────┼──────────────┼────────────────┤
├────┼──────────────┼──────────┼──────────┼──────────────┼────────────────┤
└────┴──────────────┴──────────┴──────────┴──────────────┴────────────────┘



Numele: ..............................

Funcţia ...............................

Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*9)
..................................................

Data semnãrii: .........................
_________
*9) Toate cererile depuse pentru aceastã schemã vor fi semnate de aceeaşi persoanã autorizatã sã reprezinte legal întreprinderea.



NOTĂ IMPORTANTĂ!
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Ministerului Economiei şi Finanţelor pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.


Formularul nr. 2


────────────────
la Procedurã
────────────

Formularul A

DECLARAŢIE
privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii

I. Datele de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii ..........................................
Adresa sediului social ............................................
Cod unic de înregistrare ..........................................
Numele şi funcţia ....../(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent) ......

II. Tipul întreprinderii
Indicaţi, dupã caz, tipul întreprinderii:
[] Întreprindere autonomã. În acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia economicofinanciarã a întreprinderii solicitante. Se va completa doar declaraţia, fãrã formularul B.
[] Întreprindere partenerã. Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
[] Întreprindere legatã. Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.

III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)





┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Exerciţiul financiar de referinţã*2) │
├─────────────────────────────┬─────────────────────────────┬──────────────┤
│ Numãrul mediu anual │Cifra de afaceri anualã netã,│Active totale,│
│ de salariaţi │ mii lei/mii euro │ mii lei/mii │
│ │ │ euro │
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────┤
└─────────────────────────────┴─────────────────────────────┴──────────────┘


____________
*1) Datele sunt calculate în conformitate cu <>art. 6 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii.
*2) Datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar, raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. În cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale se determinã şi se declarã pe propria rãspundere.


Important: Precizaţi dacã, faţã de exerciţiul financiar anterior, datele financiare modificate determinã încadrarea întreprinderii într-o altã categorie, respectiv microîntreprindere, întreprindere micã, mijlocie sau mare.
[] Nu
[] Da, în acest caz se va completa şi se va ataşa o declaraţie referitoare la exerciţiul financiar anterior.

Semnãtura ......./(numele şi funcţia semnatarului autorizat sã reprezinte întreprinderea)........

Declar pe propria rãspundere cã datele din aceastã declaraţie şi din anexe sunt conforme cu realitatea.

Data întocmirii ...........................

Semnãtura .................................

Formularul B

CALCULUL
pentru întreprinderile partenere sau legate

Secţiunile care trebuie incluse, dupã caz:
- secţiunea A, dacã întreprinderea solicitantã are cel puţin o întreprindere partenerã, precum şi orice fişe adiţionale;
- secţiunea B, dacã întreprinderea solicitantã este legatã cu cel puţin o întreprindere, precum şi orice fişe adiţionale.
Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├─────────────────────────────────────────┬─────────────┬────────────┬────────┤
│ │Numãrul mediu│ Cifra │ Total │
│ │ anual de │de afaceri │active, │
│ │ salariaţi │anualã netã,│mii lei/│
│ │ │mii lei/ │mii euro│
│ │ │mii euro │ │
├─────────────────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼────────┤
│1. Datele întreprinderii*3) solicitante │ │ │ │
│sau din situaţiile financiare anuale │ │ │ │
│consolidate, se vor introduce │ │ │ │
│datele din tabelul B1 din secţiunea B*4) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼────────┤
│2. Datele cumulate*3) în mod proporţional│ │ │ │
│ale tuturor întreprinderilor partenere, │ │ │ │
│dacã este cazul, se vor introduce datele │ │ │ │
│din secţiunea A │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼────────┤
│3. Datele cumulate ale tuturor întreprin-│ │ │ │
│derilor legate*3) dacã existã - dacã nu │ │ │ │
│au fost deja incluse prin consolidare │ │ │ │
│la pct. 1 din acest tabel, se vor │ │ │ │
│introduce datele din tabelul B2 din │ │ │ │
│secţiunea B │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼────────┤
│ TOTAL:│ │ │ │
└─────────────────────────────────────────┴─────────────┴────────────┴────────┘



Datele incluse în secţiunea "Total" din tabel trebuie introduse în tabelul "Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii" din formularul A

___________
*3) Datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar, raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. În cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale se determinã şi se declarã pe propria rãspundere.
*4) Datele întreprinderii, inclusiv numãrul mediu anual de salariaţi, sunt determinate pe baza situaţiilor financiare anuale şi a datelor întreprinderii sau, atunci când este cazul, pe baza situaţiilor financiare anuale consolidate ale întreprinderii ori a situaţiilor financiare anuale consolidate în care întreprinderea este inclusã.

SECŢIUNEA A
Întreprinderi partenere

Pentru fiecare întreprindere pentru care a fost completatã fişa de parteneriat (câte o fişã pentru fiecare întreprindere partenerã a întreprinderii solicitante şi pentru orice întreprindere partenerã a oricãrei întreprinderi legate, ale cãrei date nu au fost încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale acelei întreprinderi legate), datele din aceastã fişã de parteneriat trebuie sã fie introduse în tabelul de mai jos.

1. Date de identificare şi date financiare preliminare

Tabelul A.1


┌──────────┬───────────────────────────────┬─────────┬───────────┬─────────────┐
│ │Întreprinderea partenerã - │Numãrul │ Cifra de │Active totale│
│ │Date de identificare │mediu │ afaceri │mii lei/ │
├──────────┼────────┬────────┬─────────────┤anual de │anualã netã│mii euro │
│Numele sau│ Adresa │Cod unic│Numele şi │salariaţi│mii lei/ │ │
│denumirea │sediului│ de │prenumele │ │mii euro │ │
│întreprin-│social │înregis-│preşedintelui│ │ │ │
│derii │ │trare │consiliului │ │ │ │
│ │ │ │de adminis- │ │ │ │
│ │ │ │traţie, │ │ │ │
│ │ │ │directorului │ │ │ │
│ │ │ │general sau │ │ │ │
│ │ │ │echivalent │ │ │ │
├──────────┼────────┼────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│3. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│4. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│5. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│6. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│7. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│8. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────┼────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼─────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴────────┴────────┴─────────────┴─────────┴───────────┴─────────────┘



NOTĂ:
Aceste date sunt rezultatul unui calcul proporţional efectuat pe baza fişei de parteneriat, pentru fiecare întreprindere cu care întreprinderea solicitantã este direct sau indirect partenerã.
Datele introduse în secţiunea "Total" vor fi introduse la pct. 2 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate", referitor la întreprinderile partenere.
Aceste date rezultã din situaţiile financiare anuale consolidate şi din alte date ale întreprinderii partenere, dacã existã, la care se adaugã în proporţie de 100% datele întreprinderilor care sunt legate cu aceastã întreprindere partenerã, în cazul în care acestea nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale întreprinderii partenere. Dacã este necesar, adãugaţi "fişe privind legãtura dintre întreprinderi" pentru întreprinderile care nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.


FIŞA DE PARTENERIAT

1. Datele de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii ...................................
Adresa sediului social .....................................
Cod unic de înregistrare ...................................
Numele şi funcţia ......../(preşedintele consiliului de administraţie, directorul general sau echivalent)..........

2. Date referitoare la întreprinderea legatã


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├────────────────┬───────────────────┬─────────────────┬─────────────────────┤
│ │Numãrul mediu anual│Cifra de afaceri │ Active totale, │
│ │de salariaţi*5) │ anualã netã, │ mii lei/mii euro │
│ │ │mii lei/mii euro │ │
├────────────────┼───────────────────┼─────────────────┼─────────────────────┤
├────────────────┼───────────────────┼─────────────────┼─────────────────────┤
├────────────────┼───────────────────┼─────────────────┼─────────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└────────────────┴───────────────────┴─────────────────┴─────────────────────┘



NOTĂ:
Aceste date rezultã din conturile sau alte date ale întreprinderii partenere, consolidate, dacã existã. La acestea se adaugã într-un procent de 100% datele întreprinderilor care sunt legate de aceastã întreprindere partenerã, dacã datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate au fost deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere. Dacã este necesar, se va adãuga fişa întreprinderii legate pentru întreprinderile care nu au fost încã incluse prin consolidare.
2. Calculul proporţional
a) Indicaţi exact proporţia deţinutã*6) de întreprinderea solicitantã sau de întreprinderea legatã prin intermediul cãreia se stabileşte legãtura de parteneriat, în întreprinderea partenerã la care se referã aceastã fişã:
....................................................................
....................................................................
Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinutã de întreprinderea partenerã la care se referã aceastã fişã, din capitalul social al întreprinderii solicitante, sau în întreprinderea legatã.
....................................................................
....................................................................
_________
*5) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.
*6) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulatã proporţia deţinutã de fiecare întreprindere legatã în aceeaşi întreprindere partenerã.


b) Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 1.

Tabelul de parteneriat A.2


┌──────────────────────┬───────────────────┬──────────────┬──────────────────┐
│Procent │Numãrul mediu anual│ Cifra de │ Active totale*7),│
│ │de salariaţi │afaceri anualã│ mii lei/mii euro │
│ │ │netã, mii lei/│ │
│ │ │ mii euro │ │
├──────────────────────┼───────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
│Valoarea rezultatã în │ │ │ │
│urma aplicãrii celui │ │ │ │
│mai mare procent la │ │ │ │
│datele introduse în │ │ │ │
│tabelul de la pct. 1. │ │ │ │
└──────────────────────┴───────────────────┴──────────────┴──────────────────┘



Aceste date se vor introduce în tabelul A.1.
_________
*7) Active totale reprezintã active imobilizate + active circulante + cheltuieli în avans.

SECŢIUNEA B
Întreprinderi legate

1. Determinarea situaţiei aplicabile întreprinderii care solicitã încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii:
[] Cazul 1: Întreprinderea solicitantã ţine situaţii financiare anuale consolidate sau este inclusã în situaţiile financiare anuale consolidate ale unei alte întreprinderi, tabelul B1.
[] Cazul 2: Întreprinderea solicitantã sau una ori mai multe întreprinderi legate nu întocmeşte/întocmesc ori nu este/nu sunt inclusã/incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, tabelul B2.

NOTĂ:
Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã derivã din situaţiile financiare anuale şi din alte date ale acestora, consolidate, dacã este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele oricãrei eventuale întreprinderi partenere a acelei întreprinderi legate, situatã imediat în aval sau în amonte, dacã nu a fost deja inclusã prin consolidare*8).
_________
*8) Definiţia întreprinderii legate din prezenta lege.


2. Metode de calcul pentru fiecare caz
[] Cazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintã baza de calcul. Se va completa tabelul B.1 de mai jos.

Tabelul B.1


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├──────────────────────┬───────────────────┬──────────────┬──────────────────┤
│ │Numãrul mediu anual│ Cifra de │ Active totale │
│ │de salariaţi*9) │afaceri anualã│ mii lei/mii euro │
│ │ │netã, mii lei/│ │
│ │ │ mii euro │ │
├──────────────────────┼───────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
│Total: │ │ │ │
└──────────────────────┴───────────────────┴──────────────┴──────────────────┘


________
*9) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.


Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate".


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├──────────────────────┬────────────────┬────────────┬───────────────────────┤
│Întreprinderea legatã,│ Adresa │Cod unic de │ Numele şi prenumele │
│ denumire/date de │sediului social │înregistrare│ preşedintelui │
│ identificare │ │ │ consiliului de │
│ │ │ │ administraţie, │
│ │ │ │ directorului general │
│ │ │ │ sau echivalent │
├──────────────────────┼────────────────┼────────────┼───────────────────────┤
│A. │ │ │ │
├──────────────────────┼────────────────┼────────────┼───────────────────────┤
│B. │ │ │ │
├──────────────────────┼────────────────┼────────────┼───────────────────────┤
│C. │ │ │ │
├──────────────────────┼────────────────┼────────────┼───────────────────────┤
│D. │ │ │ │
├──────────────────────┼────────────────┼────────────┼───────────────────────┤
│E. │ │ │ │
└──────────────────────┴────────────────┴────────────┴───────────────────────┘



NOTĂ:
Întreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi o fişã de parteneriat trebuie adãugate la secţiunea A.

[] Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legatã, inclusiv prin intermediul altor întreprinderi legate, se va completa o fişã privind legãtura dintre întreprinderi şi se vor adãuga datele din situaţiile financiare anuale ale tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B.2 de mai jos.

Tabelul B.2


┌──────────────┬───────────────────┬────────────────┬─────────────────────────┐
│Întreprinderea│Numãrul mediu anual│Cifra de afaceri│ Active totale, │
│ numãrul: │ de salariaţi │anualã netã, │ mii lei/mii euro │
│ │ │mii lei/mii euro│ │
├──────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│1. *) │ │ │ │
├──────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│2. *) │ │ │ │
├──────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│3. *) │ │ │ │
├──────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│4. *) │ │ │ │
├──────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│5. *) │ │ │ │
├──────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└──────────────┴───────────────────┴────────────────┴─────────────────────────┘


________
*) Ataşaţi câte o fişã privind legãtura dintre întreprinderi pentru fiecare întreprindere.

NOTĂ:
Datele rezultate în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 3 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate", privind întreprinderile legate.


FIŞA
privind legãtura dintre întreprinderi nr. ............. din tabelul B.2 secţiunea B, numai pentru întreprinderile legate care nu sunt incluse în situaţiile financiare anuale consolidate

1. Datele de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii ...........................................
Adresa sediului social .............................................
Codul unic de înregistrare .........................................
Numele, prenumele şi funcţia ........./(preşedintele consiliului de administraţie, directorul general sau echivalent)

2. Datele referitoare la întreprindere


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├──────────────┬───────────────────┬────────────────┬─────────────────────┤
│ │Numãrul mediu anual│Cifra de afaceri│ Active totale, │
│ │de salariaţi*10) │anualã netã, │mii lei/mii euro │ │ │ │mii lei/mii euro│ │
├──────────────┼───────────────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└──────────────┴───────────────────┴────────────────┴─────────────────────┘



Datele trebuie introduse în tabelul B.2 din secţiunea B.

_________
*10) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul mediu anual de salariaţi, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.


NOTĂ:
Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã sunt extrase din situaţiile financiare anuale şi din alte date aferente acestora, consolidate, dacã este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele oricãrei eventuale întreprinderi partenere ale întreprinderii legate, situatã imediat în aval sau în amonte de aceasta, dacã nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.
Acest tip de întreprinderi partenere sunt considerate ca fiind întreprinderi direct partenere cu întreprinderea solicitantã. Datele aferente acestora şi fişa de parteneriat trebuie introduse în secţiunea A.


Formularul nr. 3


────────────────
la Procedurã
────────────





MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR ┌───────────────────┐
UNITATEA DE IMPLEMENTARE ........................... │ Data ............ │
.................................................... │ Numãrul ......... │
.................................................... └───────────────────┘


ACORDUL DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE*1)
Destinatar:
Denumirea întreprinderii: .......................................
Data înregistrãrii întreprinderii: ..............................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului: .........
Codul de identificare fiscalã: ..................................
Adresa: .........................................................
Telefon: ........... Fax ........... E-mail: ....................
Ca urmare a Cererii dumneavoastrã nr. ......... din data de .........., vã comunicãm prin prezenta Acordul de principiu pentru finanţare a urmãtoarelor cheltuieli eligibile aferente proiectului:





┌──────────────┬──────────────────────────────────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Denumirea │Tipul de cheltuialã eligibilã │ Valoarea │ Valoarea │
│activitãţii │pentru care se solicitã │cheltuielilor │ finanţãrii │
│ │finanţare │ eligibile*) │ solicitate │
│ │ │ - lei - │ - lei - │
│ │ ├──┬──┬───┬──┬──┼──┬──┬───┬─────┤
│ │ │AN│AN│AN │AN│AN│AN│AN│AN │AN│AN│
│ │ │I │II│III│IV│V │I │II│III│IV│V │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] a) Cheltuieli premergãtoare realizãrii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │investiţiei*2): │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Studii legate de proiectul de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │investiţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] b) Cheltuieli eligibile pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │realizarea de investiţii în imobilizãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │corporale*3): │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│Realizarea de │[] Terenuri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│investiţii în ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│imobilizãri │[] Construcţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│corporale şi ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│necorporale │[] Instalaţii tehnice şi maşini │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Alte instalaţii, utilaje şi mobilier │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │industrial │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] c) Cheltuieli eligibile pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │realizarea de investiţii în imobilizãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │necorporale*4): │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Cheltuieli cu transfer de tehnologie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │prin dobândirea drepturilor de proprietate│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │intelectualã: brevet de invenţie, licenţe,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │a know-how-ului sau a cunoştinţelor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tehnice nebrevetate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│Crearea │[] d) Cheltuieli salariale cu personalul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de noi locuri │nou-angajat în urma realizãrii proiectului│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de muncã │de investiţii pe o perioadã de 2 ani: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Cheltuieli cu salariul brut: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│ │[] Cheltuieli cu asigurãrile sociale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │obligatorii: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────┼──┼──┼───┼──┼──┼──┼──┼───┼──┼──┤
│TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────┴──────────────────────────────────────────┴──┴──┴───┴──┴──┴──┴──┴───┴──┴──┘



MINISTRUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR
__________
*) Valoarea cheltuielilor eligibile fãrã TVA.
*1) Se completeazã de cãtre unitatea de implementare.
*2) Doar în cazul întreprinderilor mici şi mijlocii.
*3) Reprezintã orice investiţii în active fixe corporale ce se referã la crearea unei noi unitãţi, extinderea unei unitãţi existente sau angajarea într-o activitate ce implicã o schimbare fundamentalã a produsului sau procesului de producţie al unei unitãţi existente, mai ales prin raţionalizare, diversificare sau modernizare. O investiţie în active fixe, realizatã sub forma achiziţionãrii unei unitãţi care s-a închis sau care s-ar fi închis dacã nu ar fi fost cumpãratã, trebuie sã fie, de asemenea, consideratã ca fiind o investiţie în imobilizãri corporale.
*4) Reprezintã orice investiţii în transfer de tehnologie prin dobândirea drepturilor de brevet de invenţie, a licenţelor, a know-how-ului sau a cunoştinţelor tehnice nebrevetate.




Formularul nr. 4


────────────────
la Procedurã
─────────────





┌────────────────────────────────┐
│Data înregistrãrii ............ │
│Numãrul înregistrãrii ......... │
└────────────────────────────────┘



CERERE DE ELIBERARE A ALOCAŢIEI SPECIFICE INDIVIDUALE
(Se completeazã toate rubricile în limba românã, prin tehnoredactare.)


Subscrisa, ........., având datele de identificare menţionate la pct. A, reprezentatã legal prin dl/dna ........., având calitatea de ......., identificat(ã) cu B.I./C.I. seria ........ nr. ....., eliberat(ã) de ...... la data de ........, cu domiciliul în localitatea ........, str. ......... nr. .., bl. ..., sc. ..., ap. ..., sectorul/judeţul ........., cod poştal ..........., solicit eliberarea alocaţiei specifice individuale, în baza Acordului de principiu pentru finanţare nr. .......... din data de ........ şi în condiţiile prevederilor schemei de ajutor de stat pentru stimularea creşterii economice prin sprijinirea realizãrii de investiţii.

A. Datele de identificare a întreprinderii:
Denumire întreprindere: .........................................
Data înregistrãrii întreprinderii: ..............................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului: .........
Codul de identificare fiscalã: ..................................
Adresa: .........................................................
Telefon: .......... Fax: ............ E-mail: ...................
Cod IBAN ............, deschis la Trezoreria ....................
Anexez la prezenta formularul de decont, conform modelului nr. 4, precum şi documentele justificative prevãzute în modelul nr. 5 la Procedurã, în original şi în copie, în ordinea activitãţilor cu documentele justificative completate în formularul de decont.

NOTĂ IMPORTANTĂ!
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Ministerului Economiei şi Finanţelor pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.

Numele: ..............................

Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*)

Funcţia

Data semnãrii: .....................................
___________
*) Toate cererile depuse pentru aceastã schemã vor fi semnate de aceeaşi persoanã autorizatã sã reprezinte legal întreprinderea.

Formularul nr. 5


────────────────
la Procedurã
────────────

FORMULAR DE DECONT*1)

Întreprinderea: ................. Data: ........................






- lei -
┌──────────┬────────┬───────┬───────┬────────┬──────────────────────────────┐
│Activitate│Obiectul│ Nr. │Datã │Valoare │ Document de platã │
│ │facturii│facturã│facturã│facturã ├────────┬────┬─────┬──────────┤
│ │ │ │ ├───┬────┤Felul │ Nr.│ Data│Valoarea │
│ │ │ │ │Cu │Fãrã│documen-│ │ ├────┬─────┤
│ │ │ │ │TVA│TVA │tului │ │ │Cu │Fãrã │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │TVA │TVA │
├──────────┼────────┼───────┼───────┼───┼────┼────────┼────┼─────┼────┼─────┤
├──────────┼────────┼───────┼───────┼───┼────┼────────┼────┼─────┼────┼─────┤
├──────────┼────────┼───────┼───────┼───┼────┼────────┼────┼─────┼────┼─────┤
├──────────┼────────┼───────┼───────┼───┼────┼────────┼────┼─────┼────┼─────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴────────┴───────┴───────┴───┴────┴────────┴────┴─────┴────┴─────┘



Numele: .................................................

Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*2)
__________
*1) La prezentul decont se vor anexa lista documentelor justificative în ordinea serviciilor efectuate prezentate în decont, precum şi documentele justificative, în original şi în copie.
*2) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi persoanã autorizatã sã reprezinte legal întreprinderea.


Formularul nr. 6


────────────────
la Procedurã
─────────────

CHELTUIELI ELIGIBILE ŞI DOCUMENTELE JUSTIFICATIVE AFERENTE FINANŢĂRII







┌────┬────────────┬──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐
│Nr. │ │ │ │
│crt.│ Activitãţi │ Cheltuieli eligibile │ Documente justificative │
│ │ eligibile │ │ │
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 1 │Realizarea │a) cheltuieli premergãtoare │a) contract de prestãri servicii, │
│ │de inves- │realizãrii investiţiei*1): │facturã/chitanţã fiscalã, ordine │
│ │tiţii în │Studii legate de proiectul │de platã, copie de pe extrasul de │
│ │imobilizãri │de investiţii │cont, documente din care sã rezulte│
│ │corporale │b) cheltuieli eligibile │achiziţionarea în condiţii de piaţã│
│ │şi necor- │pentru realizarea de investiţii │Copie de pe materialele elaborate │
│ │porale │în imobilizãri corporale: │în cadrul contractelor încheiate; │
│ │ │Terenuri │b) contract de vânzare-cumpãrare, │
│ │ │Construcţii │contract de leasing financiar, este│
│ │ │Instalaţii tehnice şi maşini │eligibil doar în cazul în care │
│ │ │Alte instalaţii, utilaje şi │existã obligaţia beneficiarului │
│ │ │mobilier industrial │de a achiziţiona activele la │
│ │ │c) cheltuieli eligibile pentru │sfârşitul perioadei de leasing, │
│ │ │realizarea de investiţii │facturã/chitanţã fiscalã, ordine │
│ │ │în imobilizãri necorporale: │de platã, copie de pe extrasul de │
│ │ │Cheltuieli cu transfer de │cont, documente din care sã rezulte│
│ │ │tehnologie prin │achiziţionarea în condiţii de piaţã│
│ │ │dobândirea drepturilor de │c) contract de licenţã, contract de│
│ │ │proprietate intelectualã: │leasing financiar, facturã/chitanţã│
│ │ │brevet de invenţie, licenţe, │fiscalã, ordine de platã, copie de │
│ │ │a know-how-ului sau a │pe extrasul de cont, documente din │
│ │ │cunoştinţelor tehnice nebrevetate │care sã rezulte achiziţionarea în │
│ │ │ │condiţii de piaţã. │
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│2. │Crearea │Cheltuieli salariale cu personalul │situaţii nominale referitoare la │
│ │de noi │nou-angajat în urma realizãrii │personalul nou-angajat în urma │
│ │locuri │proiectului de investiţii pe o │realizãrii proiectului de │
│ │de muncã │perioadã de 2 ani: │investiţii cuprinzând salariile │
│ │ │Cheltuieli cu salariul brut │brute şi cheltuielile │
│ │ │Cheltuieli cu asigurãrile sociale │cu asigurãrile sociale obligatorii │
│ │ │obligatorii │ │
└────┴────────────┴──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┘


_________
*1) Doar în cazul întreprinderilor mici şi mijlocii.


Formularul nr. 7


────────────────
la Procedurã
─────────────

CERERE
de anulare totalã sau parţialã a finanţãrii pentru care existã acord de principiu
(Se completeazã în cazul modificãrii uneia dintre condiţiile în care s-a obţinut acordul de principiu asupra finanţãrii.)

Subscrisa, ........, având datele de identificare menţionate la secţiunea A, reprezentatã legal prin dl/dna ......., având calitatea de ........., solicit anularea Acordului de principiu pentru finanţare nr. ...... din data de ......, emis în condiţiile schemei de ajutor pentru stimularea creşterii economice prin sprijinirea realizãrii de investiţii, pentru categoriile de cheltuieli prezentate în secţiunea B.

SECŢIUNEA A
Prezentarea solicitantului

Denumirea întreprinderii ..........................................
Adresa ............................................................
Telefon: ........... Fax: ........... E-mail: .....................
Data înregistrãrii întreprinderii: ................................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului ............
Cod de identificare fiscalã .......................................

Numele: ...........................................................

Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*1)

Funcţia ............................................................

Data semnãrii: ....................................................
_________
*1) Toate cererile incluse în dosar vor fi semnate de aceeaşi persoanã autorizatã sã reprezinte legal întreprinderea.

SECŢIUNEA B
Cheltuieli pentru care se solicitã anularea finanţãrii





┌──────────────┬──────────────────────────────────────────┬────────────────────┐
│Denumirea │Tipul de cheltuialã │ Valoarea finanţãrii│
│obiectivului │ │ pentru care se │
│ │ │solicitã anularea │
│ │ │ - lei - │
│ │ ├───┬───┬────┬───┬───┤
│ │ │AN │AN │AN │AN │AN │
│ │ │I │II │III │IV │V │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│Realizarea │a) Cheltuieli premergãtoare realizãrii │ │ │ │ │ │
│de investiţii │investiţiei*): │ │ │ │ │ │
│în imobilizãri├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│corporale │Studii legate de proiectul de investiţii │ │ │ │ │ │
│şi necorporale├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ │b) Cheltuieli eligibile pentru realizarea │ │ │ │ │ │
│ │de investiţii în imobilizãri corporale*2):│ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ │Terenuri │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ │Construcţii │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ │Instalaţii tehnice şi maşini │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ │Alte instalaţii, utilaje şi mobilier │ │ │ │ │ │
│ │industrial │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ │c) Cheltuieli eligibile pentru realizarea │ │ │ │ │ │
│ │de investiţii în imobilizãri │ │ │ │ │ │
│ │necorporale*3): │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ │Cheltuieli cu transfer de tehnologie prin │ │ │ │ │ │
│ │dobândirea drepturilor de proprietate │ │ │ │ │ │
│ │intelectualã: brevet de invenţie, │ │ │ │ │ │
│ │licenţe, a know-how-ului sau a │ │ │ │ │ │
│ │cunoştinţelor tehnice nebrevetate │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│Crearea │d) Cheltuieli salariale cu personalul │ │ │ │ │ │
│de noi locuri │nou-angajat în urma │ │ │ │ │ │
│de muncã │realizãrii proiectului de investiţii pe o │ │ │ │ │ │
│ │perioadã de 2 ani: │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ │Cheltuieli cu salariul brut │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ │Cheltuieli cu asigurãrile sociale │ │ │ │ │ │
│ │obligatorii │ │ │ │ │ │
├──────────────┴──────────────────────────────────────────┼───┼───┼────┼───┼───┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────┴───┴───┴────┴───┴───┘



__________
*) Doar pentru întreprinderile mici şi mijlocii.
*2) Reprezintã orice investiţii în active fixe corporale ce se referã la crearea unei noi unitãţi, extinderea unei unitãţi existente sau angajarea într-o activitate ce implicã o schimbare fundamentalã a produsului sau procesului de producţie al unei unitãţi existente, mai ales prin raţionalizare, diversificare sau modernizare. O investiţie în active fixe, realizatã sub forma achiziţionãrii unei unitãţi care s-a închis sau care s-ar fi închis dacã nu ar fi fost cumpãratã, trebuie sã fie, de asemenea, consideratã ca fiind o investiţie în imobilizãri corporale.
*3) Reprezintã orice investiţii în transfer de tehnologie prin dobândirea drepturilor de brevet de invenţie, a licenţelor, a know-how-ului sau a cunoştinţelor tehnice nebrevetate.

SECŢIUNEA C
Declaraţie pe propria rãspundere

Subsemnatul/Subsemnata, ........., identificat/identificatã cu actul de identitate/paşaportul seria ......... nr. ......, eliberat de ......... la data de ........, cu domiciliul în localitatea ........, str. .......... nr. ......, bl. ....., sc. ...., ap. ...., sectorul/judeţul ......., în calitate de reprezentant legal al întreprinderii .........., declar pe propria rãspundere cã solicit anularea totalã/parţialã a finanţãrii pentru care am primit Acordul de principiu pentru finanţare nr. ........ din data de ......., emis de Ministerul Economiei şi Finanţelor.

Numele: .....................................

Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*4)

Funcţia .....................................

Data semnãrii: ..............................
___________
*4) Toate cererile incluse în dosar vor fi semnate de aceeaşi persoanã autorizatã sã reprezinte legal întreprinderea.


Formularul nr. 8


────────────────
la Procedurã
────────────

FORMULAR DE RAPORTARE A EFECTELOR FINANŢĂRII*1)
acordate în cadrul schemei de ajutor de stat pentru stimularea creşterii economice prin sprijinirea realizãrii de investiţii
(Se completeazã toate rubricile în limba românã, prin tehnoredactare.)

Perioada pentru raportare: anul .............
Datele de identificare a întreprinderii:
Denumirea întreprinderii ........................................
Adresa ..........................................................
Telefon: ........... Fax: ............ E-mail ...................
Data înregistrãrii întreprinderii ...............................
Numãrul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului:
.................................................................
Cod de identificare fiscalã: ....................................
Am obţinut Acordul de principiu pentru finanţare nr. ......./......, iar eliberarea alocaţiei specifice individuale s-a efectuat în perioada ........................................................... .
Datele de raportare:
- Cifra de afaceri netã: ........................................ lei
- Profitul/pierderea brut(ã): ................................... lei
- Valoarea investiţiei efectiv realizatã pentru care a solicitat finanţare: ..................................................................... lei;
- Rentabilitatea capitalului angajat*2) .........................
- Marja brutã din vânzãri*3) ....................................
- Numãrul de locuri de muncã nou-create aferente investiţiei pentru care a solicitat finanţarea ......................................
Subsemnatul/Subsemnata, ............., identificat/identificatã cu actul de identitate seria ...... nr. ......, eliberat de ....... la data de ........, cu domiciliul în localitatea ........., str. ...... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judeţul ........, în calitate de reprezentant legal al societãţii ............, declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezentul formular sunt corecte şi complete.

Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*4)

Funcţia: .......................................

Data semnãrii: .................................
___________
*1) Pe baza datelor din situaţiile financiare anuale aprobate.
*2) Rentabilitatea capitalului angajat = profitul înaintea plãţii dobânzii şi a impozitului pe profit/capitalul angajat.
*3) Marja brutã din vânzãri = (profitul brut din vânzãri/cifra de afaceri) * 100.
*4) Toate cererile depuse pentru aceastã schemã vor fi semnate de aceeaşi persoanã autorizatã sã reprezinte legal întreprinderea.
_____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016