Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 23 august 2005  de comunicare a actelor de procedura, a documentelor care le insotesc si a informatiilor cuprinse in acestea intre instantele judecatoresti, judecatorii-sindici, administratorii si lichidatorii desemnati si Oficiul National al Registrului Comertului, in vederea editarii Buletinului procedurilor de reorganizare judiciara si faliment    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 23 august 2005 de comunicare a actelor de procedura, a documentelor care le insotesc si a informatiilor cuprinse in acestea intre instantele judecatoresti, judecatorii-sindici, administratorii si lichidatorii desemnati si Oficiul National al Registrului Comertului, in vederea editarii Buletinului procedurilor de reorganizare judiciara si faliment

EMITENT: MINISTERUL JUSTITIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 807 din 6 septembrie 2005
1. Dispoziţii generale
1.1. Transmiterea actelor de procedurã, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea, întocmite de instanţele judecãtoreşti, judecãtorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi, la oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale în a cãror razã teritorialã debitorii îşi au stabilit sediul social, în vederea publicãrii în Buletinul procedurilor de reorganizare judiciarã şi faliment, se realizeazã în format hârtie şi electronic.
1.2. Debitorii, administratorii şi lichidatorii desemnaţi, creditorii şi orice alte persoane care dobândesc calitatea legalã de participant în procedura reorganizãrii judiciare şi a falimentului au obligaţia de a depune la instanţele judecãtoreşti şi, dupã caz, la oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale actele de procedurã şi documentele care le însoţesc, în format hârtie, iar informaţiile cuprinse în acestea, în format electronic, pe suport dischetã sau CD.
2. Dispoziţii speciale
2.1. Transmiterea actelor de procedurã, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea între instanţele judecãtoreşti, judecãtorii-sindici şi oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale, în format hârtie, se realizeazã fie prin agenţii procedurali ai instanţelor judecãtoreşti, fie prin personalul oficiilor registrului comerţului de pe lângã tribunale, cu atribuţii în acest sens, pe bazã de borderouri de predare-primire, confirmate de instituţiile implicate prin semnãturile persoanelor legal împuternicite sã reprezinte instituţiile şi prin ştampila acestora din urmã.
2.2. Transmiterea actelor de procedurã, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea între administratorii şi lichidatorii desemnaţi şi oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale, în format hârtie, se realizeazã fie în mod direct de cãtre aceştia, fie prin intermediul filialelor Uniunii Naţionale a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare.
2.3. Transmiterea actelor de procedurã, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea între instanţele judecãtoreşti, judecãtorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi şi oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale, în format electronic, se realizeazã fie off line, pe suport dischetã sau CD, odatã cu transmiterea în format hârtie, fie on line.
2.4. Între oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale şi Oficiul Naţional al Registrului Comerţului transmiterea actelor de procedurã, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea se realizeazã pe cale electronicã.
2.5. Transmiterea şi recepţionarea actelor de procedurã, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea de la instanţele judecãtoreşti, judecãtorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi la oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale se realizeazã la aceeaşi datã la care au fost emise.
2.6. Oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale au obligaţia de a procesa şi transmite actele de procedurã, documentele care le însoţesc şi informaţiile cuprinse în acestea, primite de la instanţele judecãtoreşti, judecãtorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi, la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, imediat dupã ce acestea au fost recepţionate.
2.7. Publicarea în Buletinul procedurilor de reorganizare judiciarã şi faliment a actelor de procedurã şi a documentelor care le însoţesc, emise şi transmise de administratorii şi lichidatorii desemnaţi, se realizeazã pe baza cererilor de publicare, care vor fi transmise odatã cu documentele în cauzã.
2.8. Actele de procedurã şi documentele care le însoţesc, emise şi transmise de instanţele judecãtoreşti, se publicã în Buletinul procedurilor de reorganizare judiciarã şi faliment, din oficiu.
2.9. Modelul şi conţinutul cererii de publicare în Buletinul procedurilor de reorganizare judiciarã şi faliment se stabilesc de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.
3. Dispoziţii finale
3.1. Oficiul Naţional al Registrului Comerţului va proiecta şi va instala la nivelul instanţelor judecãtoreşti şi al filialelor Uniunii Naţionale a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare programe informatice care vor permite procesarea şi editarea actelor de procedurã şi a documentelor care le însoţesc, precum şi transmiterea acestora şi a informaţiilor pe care le cuprind cãtre oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale, dupã caz, off line sau on line.
3.2. Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în mod direct şi prin intermediul oficiilor registrului comerţului de pe lângã tribunale, va asigura întreţinerea programelor informatice şi instruirea personalului care le va utiliza.
3.3. Instanţele judecãtoreşti, pentru cauzele ce au ca obiect procedura reorganizãrii judiciare şi a falimentului, filialele Uniunii Naţionale a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare, administratorii şi lichidatorii desemnaţi vor proceda la organizarea personalului care va conlucra cu personalul oficiilor registrului comerţului de pe lângã tribunale, la dotarea cu tehnicã de calcul, software şi conectarea la Internet.
3.4. Toate actele de procedurã şi documentele transmise de instanţele judecãtoreşti, judecãtorii-sindici, administratorii şi lichidatorii desemnaţi la oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale, în vederea publicãrii în Buletinul procedurilor de reorganizare judiciarã şi faliment, se arhiveazã electronic la nivelul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului.
3.5. Pentru punerea în aplicare a procedurii de comunicare a actelor de procedurã, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea, de la momentul recepţionãrii acestora, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului va emite instrucţiuni de lucru care vor avea caracter obligatoriu pentru personalul care executã activitãţile specifice Buletinului procedurilor de reorganizare judiciarã şi faliment.
3.6. Oficiul Naţional al Registrului Comerţului va încheia cu instanţele judecãtoreşti şi cu filialele Uniunii Naţionale a Practicienilor în Reorganizare şi Lichidare protocoale de colaborare privind condiţiile concrete în care urmeazã sã se transmitã actele de procedurã, documentele care le însoţesc şi informaţiile cuprinse în acestea, în vederea editãrii Buletinului procedurilor de reorganizare judiciarã şi faliment.
3.7. Oficiul Naţional al Registrului Comerţului este exonerat de rãspundere în cazul în care transmiterea actelor de procedurã, a documentelor care le însoţesc şi a informaţiilor cuprinse în acestea nu se realizeazã atât în format hârtie, cât şi în format electronic, precum şi în cazul unor depãşiri ale termenelor stabilite.
____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016