Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 21 februarie 2005  de administrare si monitorizare a marilor contribuabili in vederea aplicarii   Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.713/2004 privind organizarea activitatii de administrare a marilor contribuabili    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 21 februarie 2005 de administrare si monitorizare a marilor contribuabili in vederea aplicarii Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.713/2004 privind organizarea activitatii de administrare a marilor contribuabili

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 212 din 14 martie 2005
A. Procedura de înregistrare fiscalã a marilor contribuabili
1. (1) Modificãrile intervenite în datele declarate iniţial de marii contribuabili şi înscrise în certificatul de înregistrare, inclusiv cele privitoare la înregistrarea/scoaterea în/din evidenţã ca plãtitor de T.V.A., se fac prin depunerea cererii de înregistrare a menţiunilor/cererii de preschimbare a certificatului de înregistrare la oficiul registrului comerţului judeţean în a cãrui razã teritorialã contribuabilul îşi are sediul social.
(2) Declaraţia de înregistrare a sediilor secundare se depune la organul fiscal în a cãrui razã teritorialã se aflã sediul secundar, potrivit <>art. 28 alin. (7) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 45/2003 privind finanţele publice locale, cu modificãrile ulterioare. Organul fiscal care a înregistrat sediul secundar va transmite în termen de 5 (cinci) zile administraţiei finanţelor publice a municipiului reşedinţã de judeţ sau Direcţiei generale a marilor contribuabili din Bucureşti, pentru sediile secundare care îşi desfãşoarã activitatea în raza municipiului Bucureşti sau judeţului Ilfov, informaţia privind obligaţia de declarare a impozitului pe veniturile din salarii, evidenţiatã în vectorul fiscal.
2. La primirea de la oficiul registrului comerţului judeţean a modificãrilor menţionate la pct. 1 alin. (1), Direcţia generalã a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice va actualiza cu aceste date registrul contribuabilului al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.

B. Obligaţiile declarative ale marilor contribuabili
1. Contribuabilii mari depun declaraţiile fiscale la Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili, inclusiv declararea impozitului pe veniturile din salarii pentru activitatea proprie.
2. În cazul contribuabililor mari care au sedii secundare, înregistrate ca plãtitori de impozit pe veniturile din salarii, conform legii, declararea impozitului pe veniturile din salarii pentru activitatea sediilor secundare se face la administraţia finanţelor publice a municipiului reşedinţã a judeţului pe a cãrui razã teritorialã îşi desfãşoarã activitatea sediul secundar respectiv, denumitã în continuare organ fiscal competent pentru sediu secundar, cu excepţia sediilor secundare care îşi desfãşoarã activitatea pe raza teritorialã a municipiului Bucureşti sau a judeţului Ilfov, care declarã impozitul pe veniturile din salarii la Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili.
3. (1) Declaraţiile fiscale se depun la organul fiscal competent, în format electronic, prin una dintre modalitãţile prevãzute la <>art. 80 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare:
a) direct la registratura organului fiscal sau la poştã prin scrisoare recomandatã. În aceste situaţii declaraţia se depune pe suport magnetic, însoţitã de formularul editat de plãtitori cu ajutorul programului de asistenţã, semnat şi ştampilat, conform legii;
b) prin sisteme de transmitere la distanţã, prin intermediul Sistemului Electronic Naţional, conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale <>Legii nr. 161/2003 privind unele mãsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnitãţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic Naţional, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) conform pct. H alin. (1).
(2) Sediile secundare declarã impozitul pe salarii pentru activitatea proprie conform prevederilor lit. a).
Compartimentul cu atribuţii privind gestiunea declaraţiilor din cadrul organului fiscal competent pentru sediul secundar proceseazã declaraţiile primite şi transmite lunar informaţiile cãtre Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili.
Declaraţia fiscalã pe format hârtie se arhiveazã la organul fiscal sus-menţionat.
4. Data depunerii declaraţiei fiscale este data confirmãrii primirii, comunicatã contribuabilului prin Sistemul Electronic Naţional sau prin poştã, ori data înregistrãrii declaraţiei la registratura organului fiscal competent.
5. (1) În situaţia în care contribuabilul a utilizat mai multe cãi de transmitere a declaraţiei fiscale, va fi înregistratã prima declaraţie primitã.
(2) Orice corecţie ulterioarã a unei declaraţii fiscale se face prin depunerea unei declaraţii rectificative, în condiţiile legii.
C. Soluţionarea deconturilor cu sume negative de T.V.A. cu opţiune de rambursare, aferente lunii martie 2005
Prevederile <>cap. IV pct. 1 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 338/2004 privind aprobarea Metodologiei de soluţionare a deconturilor cu sume negative de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare se aplicã persoanelor impozabile definite în <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.713/2004 privind organizarea activitãţii de administrare a marilor contribuabili, începând cu deconturile cu sume negative de T.V.A. cu opţiune de rambursare, aferente lunii martie 2005, cu termen de depunere pânã la 25 aprilie 2005.
D. Solicitarea documentelor de cãtre marii contribuabili
Solicitarea documentelor de cãtre marii contribuabili se face prin cerere:
a) depusã la registratura Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili;
b) transmisã prin poştã;
c) prin alte mijloace, cum ar fi fax, e-mail.
E. Eliberarea documentelor solicitate de marii contribuabili
1. Eliberarea documentelor solicitate de marii contribuabili se face:
a) la sediul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, împuternicitului sau reprezentantului legal al contribuabilului;
b) prin transmitere poştalã, la cererea contribuabilului, cu scrisoare recomandatã cu confirmare de primire.
2. În vederea eliberãrii documentelor solicitate prin fax sau e-mail, contribuabilii vor prezenta Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili originalul cererii de eliberare a acestor documente.
F. Procedura de platã a obligaţiilor fiscale la marii contribuabili
1. Plata obligaţiilor fiscale se efectueazã de cãtre debitorii mari contribuabili, distinct pe fiecare impozit, taxã, contribuţie şi alte sume datorate bugetului general consolidat, inclusiv dobânzi şi penalitãţi de întârziere.
2. (1) Pentru persoanele juridice mari contribuabili, care au sedii secundare, plãtitoare de obligaţii fiscale, inclusiv de impozit pe venit pentru activitatea proprie, este persoana juridicã.
(2) Plãţile marilor contribuabili în contul obligaţiilor datorate bugetului general consolidat se fac la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti.
3. Prin excepţie de la prevederile pct. 2 alin. (2), plãţile pentru impozitul pe venit se efectueazã de cãtre marii contribuabili persoane juridice, cu excepţia celor din municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, precum şi de cãtre sediile secundare din judeţe ale tuturor marilor contribuabili, pentru impozitul pe venitul din salarii, la unitatea de trezorerie şi contabilitate publicã a municipiului reşedinţã de judeţ în care se aflã acestea.
4. Plata impozitului pe venitul din salarii pentru sediile secundare din municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, atât ale marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, cât şi din celelalte judeţe, se efectueazã la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti.
5. Informaţiile referitoare la plãţile efectuate de contribuabili conform alineatelor precedente, încasate în conturile deschise la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti şi la unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã a municipiilor reşedinţã de judeţ, în care se aflã sediul social al marilor contribuabili şi/sau sediile secundare, se transmit zilnic de cãtre acestea Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.
6. Din impozitul pe venit încasat la bugetul de stat Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti şi trezoreriile municipiilor reşedinţã de judeţ vor aloca lunar, în termen de 5 zile lucrãtoare de la finele fiecãrei luni în care s-a încasat acest impozit, cotele defalcate prevãzute de lege, cuvenite bugetelor locale ale comunelor şi oraşelor judeţului Ilfov, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, bugetului Consiliului General al Municipiului Bucureşti, precum şi bugetelor locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor şi bugetelor locale ale consiliilor judeţene din judeţul în care se aflã persoana juridicã mare contribuabil sau sediile secundare, dupã caz.
7. Documentele de platã întocmite de cãtre debitorii mari contribuabili, în vederea achitãrii impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare ale acestora, aflate pe raza teritorialã a altui organ fiscal decât Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili, vor cuprinde în mod obligatoriu şi urmãtoarele informaţii:
a) codul de identificare fiscalã şi denumirea persoanei juridice care face plata;
b) codul de identificare fiscalã al sediului secundar pentru care se face plata.
8. (1) Conturile de disponibilitãţi ale marilor contribuabili din judeţe, precum şi cele ale sediilor secundare din judeţe ale marilor contribuabili, în care se încaseazã sume de la instituţiile publice în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (8) şi ale <>art. 6 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se deschid la unitatea de trezorerie şi contabilitate publicã a municipiilor reşedinţã de judeţ.
(2) Unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã ale municipiilor reşedinţã de judeţ vor transmite la finele fiecãrei zile Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili situaţia sumelor încasate în contul 50.69 "Disponibil al agenţilor economici", deschis pe numele agenţilor economici prevãzuţi la alin. (1), iar aceasta are obligaţia de a stabili, în prima zi lucrãtoare de la primirea situaţiilor respective, lista agenţilor economici cu obligaţii bugetare neachitate, precum şi suma aferentã acestor obligaţii, care se indisponibilizeazã în cont.
(3) Unitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã a municipiilor reşedinţã de judeţ nu vor deconta ordinele de platã pentru Trezoreria Statului (OPHT), prin care agenţii economici prevãzuţi la alin. (1) sau alte persoane juridice împuternicite de aceştia dispun transferul în conturi bancare al sumelor indisponibilizate de organele fiscale, cu excepţia celor în care se precizeazã în mod expres cã transferul se efectueazã pentru achitarea integralã sau parţialã a drepturilor salariale.
(4) Sumele încasate în contul 50.69 "Disponibil al agenţilor economici" în plus faţã de cele indisponibilizate, precum şi cele pentru care nu s-a întocmit de cãtre organele fiscale lista prevãzutã la alin. (2) în termenul stabilit pot fi transferate în conturi bancare, cu condiţia ca asupra conturilor respective sã nu fi fost înfiinţatã poprirea prin titluri executorii.
G. Procedura de inspecţie fiscalã a marilor contribuabili
1. Activitatea de inspecţie fiscalã, aşa cum este definitã la titlul VII din <>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se efectueazã de Direcţia de inspecţie financiar-fiscalã din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.
2. Acţiunile de inspecţie fiscalã începute şi nefinalizate pânã la termenul din graficul de predare-primire se vor finaliza de organele de inspecţie fiscalã care le-au început, iar actul de control încheiat, însoţit, dupã caz, de actul administrativ fiscal întocmit de cãtre aceştia, se va transmite la Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili pentru valorificare, conform prevederilor legale.
3. Contestaţiile la actele administrative fiscale încheiate conform precizãrilor de la pct. 2 vor fi însoţite de punctul de vedere emis de organul de inspecţie fiscalã care a efectuat inspecţia şi se vor depune la organele fiscale emitente ale actelor contestate, care le vor transmite spre soluţionare organelor competente constituite în cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili sau cãtre Direcţia generalã de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, dupã caz, conform prevederilor legale.
4. (1) Inspecţia fiscalã a activitãţii sediilor secundare ale marilor contribuabili se face de cãtre organele de inspecţie fiscalã ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, cu excepţia municipiului Bucureşti, în a cãror razã teritorialã se aflã sediul secundar, prin cuprinderea acţiunii în programul de activitate al direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, aprobat de conducerea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã. Pentru sediile secundare care îşi desfãşoarã activitatea în municipiul Bucureşti inspecţia fiscalã se va efectua de cãtre organele de inspecţie ale Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.
(2) Coordonarea acţiunilor de inspecţie fiscalã la sediile secundare ale marilor contribuabili revine Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili - Direcţia de inspecţie financiar-fiscalã.
(3) În cazul în care contribuabilul are, potrivit legii, obligaţii de platã la sediile secundare, iar competenţa de administrare a acestora revine organului fiscal teritorial, potrivit <>art. 34 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, competenţa de efectuare a inspecţiei fiscale revine organelor de inspecţie fiscalã teritorialã.
(4) Contestaţiile la actele administrative fiscale emise de organele de inspecţie fiscalã referitoare la obligaţiile de platã ale sediilor secundare se vor depune la organul de inspecţie fiscalã teritorialã şi se vor soluţiona de cãtre organele competente cu soluţionarea contestaţiilor din direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene sau, dupã caz, de cãtre Direcţia generalã de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, conform legii.
5. Acţiunile de control încrucişat solicitate de direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti pentru a fi efectuate la marii contribuabili sau la sediile secundare ale acestora, aflate în raza lor teritorialã, se vor realiza de cãtre organele de inspecţie fiscalã ale Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili - Direcţia de inspecţie financiar-fiscalã. Prin excepţie faţã de prevederea de mai sus, competenţa privind efectuarea acţiunilor de control încrucişat se poate delega altui organ fiscal, conform <>art. 96 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Delegarea de competenţã va fi acordatã de cãtre Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili - Direcţia de inspecţie financiar-fiscalã direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene pentru efectuarea de controale, conform prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Un exemplar din procesul-verbal întocmit în acest caz se va transmite pentru valorificare şi conexare la dosarul fiscal al contribuabilului gestionat de Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili.
H. Procedura de îndrumare pentru marii contribuabili
1. Îndrumarea contribuabililor mari în aplicarea prevederilor legislaţiei fiscale se asigurã de cãtre Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili. Suplimentar, în situaţia în care, din motive tehnice, Sistemul Electronic Naţional nu este operaţional pentru toţi contribuabilii mari, îndrumarea acestora în ceea ce priveşte depunerea şi primirea declaraţiilor fiscale se asigurã şi de cãtre compartimentele de asistenţã din cadrul administraţiei finanţelor publice a municipiului reşedinţã a judeţului pe a cãrui razã teritorialã se aflã localitatea unde îşi are sediul social contribuabilul. Informaţiile din declaraţie şi declaraţia fiscalã vor fi transmise de cãtre organul fiscal menţionat mai sus la Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili prin sistemul de evidenţã separatã pe plãtitori pentru contribuabilii mari, pentru a fi preluate în evidenţa pe plãtitori şi în dosarul fiscal al contribuabilului mare.
2. Îndrumarea se face fie ca urmare a solicitãrii contribuabililor, fie din iniţiativa organului fiscal. Îndrumarea ca urmare a solicitãrii contribuabililor mari se realizeazã în mod prioritar prin e-mail sau telefonic. Îndrumarea din iniţiativa organului fiscal se asigurã atât prin elaborarea şi distribuirea de materiale de informare (ghiduri, broşuri, pliante, afişe etc.), cât şi prin orice alte mijloace care pot asigura transmiterea corespunzãtoare a informaţiilor şi mesajelor.
I. Procedura de gestiune a înlesnirilor la platã în derulare pentru convenţiile încheiate pe seama sediilor secundare, exclusiv pentru impozitul pe veniturile din salarii
1. Pentru marii contribuabili urmãrirea modului de respectare a înlesnirilor la platã acordate în baza actelor normative în materie se realizeazã de cãtre Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili.
2. Pentru marii contribuabili care au sedii secundare, urmãrirea modului de respectare a înlesnirilor la platã acordate în baza actelor normative în materie se realizeazã de cãtre Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili, pe baza informaţiilor transmise de organele fiscale competente pentru sediile secundare, la solicitarea Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.
3. Actul administrativ emis de Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili, prin care se comunicã contribuabilului mare pierderea înlesnirii la platã, se transmite şi organelor fiscale la care sediile secundare sunt înregistrate ca plãtitoare de obligaţii bugetare.
J. Reglementarea procedurii de executare silitã pentru sediile secundare plãtitoare de impozit pe veniturile din salarii
Pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de sediul secundar al contribuabilului mare, organul de executare al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili este abilitat sã efectueze procedura de executare silitã asupra veniturilor şi bunurilor urmãribile ale persoanei juridice mare contribuabil şi/sau ale sediului secundar, în calitate de organ de executare coordonator, prevederile <>art. 132 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aplicându-se în mod corespunzãtor.
K. Reglementarea activitãţii juridice ca urmare a organizãrii activitãţii de administrare a marilor contribuabili în cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili
Pentru litigiile având ca obiect contestaţiile formulate împotriva mãsurilor dispuse prin acte de control sau de impunere întocmite de cãtre organele de control abilitate, contestaţiile la executarea silitã sau contestaţiile împotriva actelor prin care se dispun şi se duc la îndeplinire mãsurile asigurãtorii, litigiile ce privesc procedurile de reorganizare judiciarã şi faliment, precum şi orice alte litigii, Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili se subrogã în toate drepturile şi obligaţiile procesuale ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi dobândesc calitatea procesualã a acestora, începând cu data de 1 aprilie 2005, în toate procesele şi cererile aflate pe rolul instanţelor judecãtoreşti, indiferent de faza de judecatã.
Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili poate delega consilierii juridici din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene sã reprezinte interesele Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili în litigiile aflate pe rolul instanţelor judecãtoreşti. Toate actele procedurale necesare soluţionãrii cauzei vor fi elaborate de Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili şi transmise, în original, direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, în vederea depunerii şi susţinerii acestora în faţa instanţelor de judecatã.
L. Procedura de monitorizare a marilor contribuabili
Activitatea de monitorizare a marilor contribuabili administraţi de Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili este realizatã de cãtre Direcţia generalã de colectare a creanţelor bugetare din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã.
În activitatea de monitorizare sunt incluşi şi contribuabilii stabiliţi de comun acord de Ministerul Finanţelor Publice şi Fondul Monetar Internaţional, pentru care sunt stabilite ţinte de reducere a arieratelor, indiferent dacã îndeplinesc sau nu îndeplinesc criteriul unic de selecţie ca mare contribuabil.
Monitorizarea colectãrii veniturilor la bugetul general consolidat de la marii contribuabili se realizeazã pe baza raportãrii lunare pe care Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili o va transmite Direcţiei generale de colectare a creanţelor bugetare.
Pânã la data de 15 a lunii urmãtoare celei de raportare Direcţia de administrare a marilor contribuabili va transmite Direcţiei generale de colectare a creanţelor bugetare situaţia privind obligaţiile de platã şi încasãrile în contul bugetului general consolidat, conform formularelor 01-04.
Situaţia se întocmeşte pe fiecare mare contribuabil şi, separat, pe fiecare buget, respectiv bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul asigurãrilor sociale de sãnãtate şi bugetul asigurãrilor pentru şomaj.
Informaţiile necesar a fi completate în situaţia de mai sus rezultã din evidenţa analiticã pe plãtitori şi constituie baza documentarã de analizã şi informare atât pentru Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, cât şi pentru Ministerul Finanţelor Publice.
Informaţiile cuprinse în formularele 01-04, transmise de cãtre Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili, vor fi preluate şi transmise numai în format electronic, pe baza datelor din evidenţa analiticã pe plãtitori.
M. Mãsuri tranzitorii
Dispoziţii tranzitorii privind soluţionarea deconturilor cu sume negative de T.V.A. cu opţiune de rambursare:
A. Soluţionarea deconturilor cu sume negative de T.V.A. cu opţiune de rambursare în cazul plãtitorilor care, dupã data de 1 aprilie 2005, îndeplinesc criteriile de selecţie pentru încadrarea în categoria marilor contribuabili.
1. Deconturile cu sume negative de T.V.A. cu opţiune de rambursare, aferente lunii februarie 2005, cu termen de depunere pânã la 25 martie 2005, depuse de cãtre persoanele impozabile care, la data menţionatã, sunt administrate de cãtre administraţiile finanţelor publice municipale, orãşeneşti sau comunale, se soluţioneazã potrivit procedurii stabilite prin <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 338/2004 , de cãtre organul fiscal competent, la data depunerii decontului.
Decizia de rambursare emisã de organul fiscal competent la data depunerii decontului se transmite, în vederea compensãrii şi/sau rambursãrii, Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.
2. Deconturile cu sume negative de T.V.A. cu opţiune de rambursare, aferente lunii februarie 2005, cu termen de depunere pânã la 25 martie 2005, depuse de cãtre persoanele impozabile, care la data menţionatã se încadreazã în categoria marilor contribuabili şi sunt administrate la nivelul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, se transferã, în vederea soluţionãrii, Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.
B. Soluţionarea deconturilor cu sume negative de T.V.A. cu opţiune de rambursare în cazul plãtitorilor care, pânã la data de 31 martie 2005, s-au încadrat în categoria marilor contribuabili, iar dupã data de 1 aprilie 2005 nu mai îndeplinesc criteriile pentru încadrarea în aceastã categorie:
1. Deconturile cu sume negative de T.V.A. cu opţiune de rambursare, aferente lunii februarie 2005, cu termen de depunere pânã la 25 martie 2005, depuse de cãtre persoanele impozabile care, la data menţionatã, sunt administrate de cãtre structurile specializate de administrare a marilor contribuabili, se soluţioneazã potrivit procedurii prevãzute la <>cap. IV pct. (1) din anexa la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 338/2004 , de cãtre organul fiscal competent, la data depunerii decontului.
Decizia de rambursare emisã de organul fiscal competent la data depunerii decontului se transmite, în vederea compensãrii şi/sau rambursãrii, unitãţii fiscale teritoriale în a cãrei razã teritorialã plãtitorul respectiv îşi are domiciliul fiscal şi care, dupã data de 1 aprilie 2005, devine organ fiscal competent.
2. Deconturile cu sume negative de T.V.A. cu opţiune de rambursare, aferente lunii martie 2005, cu termen de depunere pânã la 25 aprilie 2005, se depun la unitatea fiscalã teritorialã în a cãrei razã teritorialã plãtitorul îşi are domiciliul fiscal şi se soluţioneazã potrivit procedurii generale prevãzute de <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 338/2004 .
În vederea aplicãrii procedurii generale de soluţionare a solicitãrilor de rambursare, pânã la data de 20 aprilie 2005, pentru aceastã categorie de plãtitori se va stabili Standardul Individual Negativ (SIN).
C. Societãţile comerciale organizatoare de jocuri de noroc de tip "Cazino" se transmit spre administrare Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, pânã la data de 15 aprilie 2005.

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA GENERALĂ DE COLECTARE
A CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL.....................
DENUMIRE CONTRIBUABIL .........

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL DE STAT
ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna .... anul .....

Formular 01




- MII LEI -
─────────────────────────────────────────────────────────┬────┬──────┬─────────┬─────────┬──────┬────┬──┐
Denumire venit │Impo│ Impo-│ │ │ Impo-│Alte│ │
│zit │zit pe│ TVA │ Accize │zit pe│im- │ T│
│ pe │veni- ├────┬────┼────┬────┤ ţiţei│po- │ o│
│pro-│turi │ de │ de │ de │ de │ si │zite│ t│
│fit │ din │pla-│ram-│pla-│res-│ gaze │ si │ a│
│ │sala- │ta │bur-│ ta │ti- │ natu-│taxe│ l│
│ │ rii │ │sat │ │tuit│ rale │ │ │
├────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9│
──────┬─────────────────┬────────────────────────────┬───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│ │Debite │011│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│Restante la data │Accesorii aferente institu- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│31.12 a │ite panã la 31 decembrie a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
O- │anului precedent │anului precedent │012│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
bli- ├─────────────────┴────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
ga- │Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului│020│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
tii │precedent instituite în anul curent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
de ├─────────────────┬────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
plata │Obligaţii anulate│Debite │031│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│în condiţiile ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│legii din restan-│Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ţe la 31.12 a │din cele instituite în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│anului precedent │anul curent │032│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│Obligaţii curente│Debite │041│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(cumulat de la ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│inceput de an) │Accesorii aferente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │obligatiilor curente │042│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│Obligaţii curente│Debite │051│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│anuale in condi- ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│tiile legii │Accesorii aferente │052│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│ │Debite: 011-031+041-051 │061│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Total obligaţii ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│ │Accesorii: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │012+020-032+042-052 │062│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│Din care │Debite │071│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│eşalonate sau ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│amânate la platã │Accesorii │072│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────┼─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│Din obligatii │Debite │081│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
Stin- │restante la ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
gere │31.12 a anului │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
obli- │precedent │cele instituite în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
gatii │ │anul curent │082│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
(Plati│Din obligaţii │Debite │091│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
com- │curente (cumulat ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
pen- │de la inceput an)│Accesorii aferente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
sari, │ │obligatiilor curente │092│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
alte ├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
moda- │ │Debite: 081+091 │101│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
li- │Total stingeri ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
tati) │ │Accesorii: 082+092 │102│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│Din care din sume│Debite │111│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│eşalonate la ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│plata │Accesorii │112│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────┼─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│Obligaţii restan-│Debite: 011-031-081 │121│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│te la 31.12 a ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│anului precedent │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
Sold │ │cele instituite în anul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
la │ │curent: 012+020-032-082 │122│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
finele├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
peri- │Obligaţii curente│Debite: 041-051-091 │131│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
oadei │(cumulat de la ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
de │inceput de an) │Accesorii aferente: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
rapor-│ │042-052-092 │132│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
tare ├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│ │Debite: 121+131 │141│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Total obligaţii ├────────────────────────────┼───┼────┼──────┼────┼────┼────┼────┼──────┼────┼──┤
│ │Accesorii: 122+132 │142│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────┴─────────────────┴────────────────────────────┴───┴────┴──────┴────┴────┴────┴────┴──────┴────┴──┘

Director executiv, Întocmit,



Instrucţiuni pentru completarea formularului:
- liniile 011 si 012 rãmân nemodificate pânã la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite pânã la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentã la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de platã şi a încasãrilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculeazã valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 - linia 102;
- linia 020 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, accesoriile instituite în anul curent pânã la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 031 si 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii;
- liniile 041 si 042 se modificã lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecãrei luni respectiv accesoriile instituite pânã la finele lunii, pentru fiecare impozit în parte, cumulat de la începutul anului;
- liniile 051 si 052 se înscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii;
- liniile 061 si 062 se modificã lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare impozit în parte, debitele restante la 31.12 a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii;
- liniile 071 si 072 - se înscriu debitele şi respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de platã ce sunt eşalonate sau amânate la platã;
- liniile 081 si 082 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului;
- liniile 091 si 092 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;
- liniile 101 si 102 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, prin însumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;
- liniile 111 si 112 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonãrilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;
- liniile 121 si 122 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de platã restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 131 si 132 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;
- liniile 141 si 142 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;
Corelaţii în completarea formularului:


061=011-031+041-051 071≤061
062=012+020-032+042-052 072≤062
101=081+091 111≤101
102=082+092 112≤102
121=011-031-081 111≤071
122=012+020-032-082 112≤072
131=041-051-091
132=042-052-092
141=121+131
142=122+132

N0TA: In cazul nerespectãrii eşalonarii, in luna respectivã se opereazã
modificãrile în conformitate cu prevederile legale în vigoare referitoare
la calculul accesoriilor.




MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA GENERALĂ DE COLECTARE
A CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL.....................
DENUMIRE CONTRIBUABIL .........

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL ASIGURARILOR
SOCIALE DE STAT ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna .... anul .....

Formular 02




- MII LEI -
─────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────┬─────────┬─────────┬───────────┬──┐
Denumire venit │Con- │Con- │Contri- │Contribu-│Contributia│ │
│tri- │tri- │butia │tia ptr. │la Fondul │ │
│butia│butia│ pentru │ pensie │de pensii │ │
│indi-│ de │asigurari│suplimen-│ si │ │
│vidu-│asigu│sociale │tara, re-│asigurari │ │
│ala │rari │datorata │tinuta de│sociale ale│ │
│de │soci-│ pentru │la per- │agriculto- │ T│
│asigu│ale │persoane-│soanele │rilor, │ o│
│rari │dato-│le pentru│cuprinse │ datorata │ t│
│soci-│rata │ care │in siste-│ pana la │ a│
│ale │ de │ plata │ mul de │ la data de│ l│
│reti-│anga-│drepturi-│asigurari│ 1 iulie │ │
│nuta │jator│ lor se │ sociale,│ 2000 de │ │
│de la│ │suporta │datorata │catre agen-│ │
│asigu│ │din buge-│pana la │tii econo- │ │
│rati │ │tul asi- │data de │mici care │ │
│ │ │gurarilor│1 aprilie│au realizat│ │
│ │ │ pentru │ 2001 │ venituri │ │
│ │ │ somaj │ │din activi-│ │
│ │ │ │ │tatea de │ │
│ │ │ │ │productie │ │
│ │ │ │ │agricola, │ │
│ │ │ │ │de indus- │ │
│ │ │ │ │trializare │ │
│ │ │ │ │si comer- │ │
│ │ │ │ │cializare a│ │
│ │ │ │ │produselor │ │
│ │ │ │ │agricole │ │
├─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6│
──────┬─────────────────┬────────────────────────────┬───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│ │Debite │011│ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│Restante la data │Accesoni aferente instituite│ │ │ │ │ │ │ │
│31.12 a │panã la 31 decembrie a │ │ │ │ │ │ │ │
O- │anului precedent │anului precedent │012│ │ │ │ │ │ │
bli- ├─────────────────┴────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
ga- │Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului│020│ │ │ │ │ │ │
tii │precedent instituite în anul curent │ │ │ │ │ │ │ │
de ├─────────────────┬────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
plata │Obligaţii anulate│Debite │031│ │ │ │ │ │ │
│în condiţiile ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│legii din restan-│Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │ │
│ţe la 31.12 a │din cele instituite în │ │ │ │ │ │ │ │
│anului precedent │anul curent │032│ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│Obligaţii curente│Debite │041│ │ │ │ │ │ │
│(cumulat de la ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│inceput de an) │Accesorii aferente │ │ │ │ │ │ │ │
│ │obligatiilor curente │042│ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│Obligaţii curente│Debite │051│ │ │ │ │ │ │
│anuale in condi- ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│tiile legii │Accesorii aferente │052│ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│ │Debite: 011-031+041-051 │061│ │ │ │ │ │ │
│Total obligaţii ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│ │Accesorii: │ │ │ │ │ │ │ │
│ │012+020-032+042-052 │062│ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│Din care │Debite │071│ │ │ │ │ │ │
│eşalonate sau ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│amânate la platã │Accesorii │072│ │ │ │ │ │ │
──────┼─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│Din obligatii │Debite │081│ │ │ │ │ │ │
Stin- │restante la ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
gere │31.12 a anului │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │ │
obli- │precedent │cele instituite în │ │ │ │ │ │ │ │
gatii │ │anul curent │082│ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
(Plati│Din obligaţii │Debite │091│ │ │ │ │ │ │
com- │curente (cumulat ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
pen- │de la inceput an)│Accesorii aferente │ │ │ │ │ │ │ │
sari, │ │obligatiilor curente │092│ │ │ │ │ │ │
alte ├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
moda- │ │Debite: 081+091 │101│ │ │ │ │ │ │
li- │Total stingerii ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
tati) │ │Accesorii: 082+092 │102│ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│Din care din sume│Debite │111│ │ │ │ │ │ │
│eşalonate la ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│plata │Accesorii │112│ │ │ │ │ │ │
──────┼─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│Obligaţii restan-│Debite: 011-031-081 │121│ │ │ │ │ │ │
│te la 31.12 a ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│anului precedent │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │ │
Sold │ │cele instituite în anul │ │ │ │ │ │ │ │
la │ │curent: 012+020-032-082 │122│ │ │ │ │ │ │
finele├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
peri- │Obligaţii curente│Debite: 041-051-091 │131│ │ │ │ │ │ │
oadei │(cumulat de la ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
de │inceput de an) │Accesorii aferente: │ │ │ │ │ │ │ │
rapor-│ │042-052-092 │132│ │ │ │ │ │ │
tare ├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│ │Debite: 121+131 │141│ │ │ │ │ │ │
│Total obligaţii ├────────────────────────────┼───┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼───────────┼──┤
│ │Accesorii: 122+132 │142│ │ │ │ │ │ │
──────┴─────────────────┴────────────────────────────┴───┴─────┴─────┴─────────┴─────────┴───────────┴──┘


Director executiv, Întocmit,



Instrucţiuni pentru completarea formularului:
- liniile 011 si 012 rãmân nemodificate pânã la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite pânã la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentã la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de platã şi a încasãrilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculeazã valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 - linia 102;
- linia 020 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, accesoriile instituite în anul curent pânã la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 031 si 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii;
- liniile 041 si 042 se modificã lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecãrei luni respectiv accesoriile instituite pânã la finele lunii, pentru fiecare contribuţie în parte, cumulat de la începutul anului;
- liniile 051 si 052 se înscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii;
- liniile 061 si 062 se modificã lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare contribuţie în parte, debitele restante la 31.12 a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii;
- liniile 071 si 072 - se înscriu debitele şi respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de platã ce sunt eşalonate sau amânate la platã;
- liniile 081 si 082 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului;
- liniile 091 si 092 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;
- liniile 101 si 102 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, prin însumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;
- liniile 111 si 112 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonãrilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;
- liniile 121 si 122 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de platã restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 131 si 132 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;
- liniile 141 si 142 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;
Corelaţii în completarea formularului:


061=011-031+041-051 071≤061
062=012+020-032+042-052 072≤062
101=081+091 111≤101
102=082+092 112≤102
121=011-031-081 111≤071
122=012+020-032-082 112≤072
131=041-051-091
132=042-052-092
141=121+131
142=122+132

N0TA: In cazul nerespectãrii eşalonarii, in luna respectivã se opereazã
modificãrile în conformitate cu prevederile legale în vigoare referitoare
la calculul accesoriilor.




MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA GENERALĂ DE COLECTARE
A CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL.....................
DENUMIRE CONTRIBUABIL .........

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL ASIGURARILOR
SOCIALE DE SANATATE ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna .... anul .....

Formular 03




- MII LEI -
─────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬───────────┬──┐
Denumire venit │Contribu- │Contri- │Contribu- │Contributia│ │
│tia pentru│ butia │tia pentru│ pentru │ │
│ asigurari│ pentru │ asigurari│ asigurari │ │
│sociale de│asigurari│ sociale │ sociale de│ │
│ sanatate │ sociale │ de │ sanatate │T │
│ datorata │ de │sanatate │ datorata │o │
│ de │ sanatate│datorata │ pentru │t │
│ angajator│retinuta │ pentru │persoanele │a │
│ │ de la │persoanele│care exe- │l │
│ │asigurati│ care │ cuta o │ │
│ │ │satisfac │pedeapsa │ │
│ │ │stagiul │privata de │ │
│ │ │ militar │libertate │ │
│ │ │in termen │sau se afla│ │
│ │ │ │ in arest │ │
│ │ │ │ preventiv │ │
├──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5│
──────┬─────────────────┬────────────────────────────┬───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│ │Debite │011│ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│Restante la data │Accesorii aferente institu- │ │ │ │ │ │ │
│de 31.12 a │ite panã la 31 decembrie a │ │ │ │ │ │ │
O- │anului precedent │anului precedent │012│ │ │ │ │ │
bli- ├─────────────────┴────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
ga- │Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului│020│ │ │ │ │ │
tii │precedent instituite în anul curent │ │ │ │ │ │ │
de ├─────────────────┬────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
plata │Obligaţii anulate│Debite │031│ │ │ │ │ │
│în condiţiile ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│legii din restan-│Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │
│ţe la 31.12 a │din cele instituite în │ │ │ │ │ │ │
│anului precedent │anul curent │032│ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│Obligaţii curente│Debite │041│ │ │ │ │ │
│(cumulat de la ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│inceput de an) │Accesorii aferente │ │ │ │ │ │ │
│ │obligatiilor curente │042│ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│Obligaţii curente│Debite │051│ │ │ │ │ │
│anuale in condi- ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│tiile legii │Accesorii aferente │052│ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│ │Debite: 011-031+041-051 │061│ │ │ │ │ │
│Total obligaţii ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│ │Accesorii: │ │ │ │ │ │ │
│ │012+020-032+042-052 │062│ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│Din care │Debite │071│ │ │ │ │ │
│eşalonate sau ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│amânate la platã │Accesorii │072│ │ │ │ │ │
──────┼─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│Din obligatii │Debite │081│ │ │ │ │ │
Stin- │restante la ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
gere │31.12 a anului │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │
obli- │precedent │cele instituite în │ │ │ │ │ │ │
gatii │ │anul curent │082│ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
(Plati│Din obligaţii │Debite │091│ │ │ │ │ │
com- │curente (cumulat ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
pen- │de la inceput an)│Accesorii aferente │ │ │ │ │ │ │
sari, │ │obligatiilor curente │092│ │ │ │ │ │
alte ├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
moda- │ │Debite: 081+091 │101│ │ │ │ │ │
li- │Total stingeri ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
tati) │ │Accesorii: 082+092 │102│ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│Din care din sume│Debite │111│ │ │ │ │ │
│eşalonate la ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│plata │Accesorii │112│ │ │ │ │ │
──────┼─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│Obligaţii restan-│Debite: 011-031-081 │121│ │ │ │ │ │
│te la 31.12 a ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│anului precedent │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │ │ │
Sold │ │cele instituite în anul │ │ │ │ │ │ │
la │ │curent: 012+020-032-082 │122│ │ │ │ │ │
finele├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
peri- │Obligaţii curente│Debite: 041-051-091 │131│ │ │ │ │ │
oadei │(cumulat de la ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
de │inceput de an) │Accesorii aferente: │ │ │ │ │ │ │
rapor-│ │042-052-092 │132│ │ │ │ │ │
tare ├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│ │Debite: 121+131 │141│ │ │ │ │ │
│Total obligaţii ├────────────────────────────┼───┼──────────┼─────────┼──────────┼───────────┼──┤
│ │Accesorii: 122+132 │142│ │ │ │ │ │
──────┴─────────────────┴────────────────────────────┴───┴──────────┴─────────┴──────────┴───────────┴──┘


Director executiv, Întocmit,



Instrucţiuni pentru completarea formularului:
- liniile 011 si 012 rãmân nemodificate pânã la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite pânã la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentã la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de platã şi a încasãrilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculeazã valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 - linia 102;
- linia 020 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, accesoriile instituite în anul curent pânã la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 031 si 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii;
- liniile 041 si 042 se modificã lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecãrei luni respectiv accesoriile instituite pânã la finele lunii, pentru fiecare contribuţie în parte, cumulat de la începutul anului;
- liniile 051 si 052 se înscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii;
- liniile 061 si 062 se modificã lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare contribuţie în parte, debitele restante la 31.12 a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii;
- liniile 071 si 072 - se înscriu debitele şi respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de platã ce sunt eşalonate sau amânate la platã;
- liniile 081 si 082 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului;
- liniile 091 si 092 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;
- liniile 101 si 102 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, prin însumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;
- liniile 111 si 112 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonãrilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;
- liniile 121 si 122 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de platã restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 131 si 132 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;
- liniile 141 si 142 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;
Corelaţii în completarea formularului:


061=011-031+041-051 071≤061
062=012+020-032+042-052 072≤062
101=081+091 111≤101
102=082+092 112≤102
121=011-031-081 111≤071
122=012+020-032-082 112≤072
131=041-051-091
132=042-052-092
141=121+131
142=122+132

N0TA: In cazul nerespectãrii eşalonarii, in luna respectivã se opereazã
modificãrile în conformitate cu prevederile legale în vigoare referitoare
la calculul accesoriilor.




MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA GENERALĂ DE COLECTARE
A CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL.....................
DENUMIRE CONTRIBUABIL .........

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL ASIGURARILOR
PENTRU SOMAJ ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna .... anul .....

Formular 04




- MII LEI -
─────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬───────┐
Denumire venit │ Contributia │ Contributia │ │
│ individuala │ de asigurari │ │
│ de asigurari │ pentru somaj │ │
│ pentru somaj │ datorata de │ Total │
│ retinuta de │ angajator │ │
│ la asigurati │ │ │
├──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │
──────┬─────────────────┬────────────────────────────┬───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│ │Debite │011│ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│Restante la data │Accesorii aferente institu- │ │ │ │ │
│de 31.12 a │ite panã la 31 decembrie a │ │ │ │ │
O- │anului precedent │anului precedent │012│ │ │ │
bli- ├─────────────────┴────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
ga- │Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului│020│ │ │ │
tii │precedent instituite în anul curent │ │ │ │ │
de ├─────────────────┬────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
plata │Obligaţii anulate│Debite │031│ │ │ │
│în condiţiile ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│legii din restan-│Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │
│ţe la 31.12 a │din cele instituite în │ │ │ │ │
│anului precedent │anul curent │032│ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│Obligaţii curente│Debite │041│ │ │ │
│(cumulat de la ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│inceput de an) │Accesorii aferente │ │ │ │ │
│ │obligatiilor curente │042│ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│Obligaţii curente│Debite │051│ │ │ │
│anuale in condi- ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│tiile legii │Accesorii aferente │052│ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│ │Debite: 011-031+041-051 │061│ │ │ │
│Total obligaţii ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│ │Accesorii: │ │ │ │ │
│ │012+020-032+042-052 │062│ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│Din care │Debite │071│ │ │ │
│eşalonate sau ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│amânate la platã │Accesorii │072│ │ │ │
──────┼─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│Din obligatii │Debite │081│ │ │ │
Stin- │restante la ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
gere │31.12 a anului │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │
obli- │precedent │cele instituite în │ │ │ │ │
gatii │ │anul curent │082│ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
(Plati│Din obligaţii │Debite │091│ │ │ │
com- │curente (cumulat ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
pen- │de la inceput an)│Accesorii aferente │ │ │ │ │
sari, │ │obligatiilor curente │092│ │ │ │
alte ├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
moda- │ │Debite: 081+091 │101│ │ │ │
li- │Total stingeri ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
tati) │ │Accesorii: 082+092 │102│ │ │ │
├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│Din care din sume│Debite │111│ │ │ │
│eşalonate la ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│plata │Accesorii │112│ │ │ │
──────┼─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│Obligaţii restan-│Debite: 011-031-081 │121│ │ │ │
│te la 31.12 a ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│anului precedent │Accesorii aferente inclusiv │ │ │ │ │
Sold │ │cele instituite în anul │ │ │ │ │
la │ │curent: 012+020-032-082 │122│ │ │ │
finele├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
peri- │Obligaţii curente│Debite: 041-051-091 │131│ │ │ │
oadei │(cumulat de la ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
de │inceput de an) │Accesorii aferente: │ │ │ │ │
rapor-│ │042-052-092 │132│ │ │ │
tare ├─────────────────┼────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│ │Debite: 121+131 │141│ │ │ │
│Total obligaţii ├────────────────────────────┼───┼──────────────────┼───────────────────┼───────┤
│ │Accesorii: 122+132 │142│ │ │ │
──────┴─────────────────┴────────────────────────────┴───┴──────────────────┴───────────────────┴───────┘

Director executiv, Întocmit,



Instrucţiuni pentru completarea formularului:
- liniile 011 si 012 rãmân nemodificate pânã la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite pânã la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentã la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de platã şi a încasãrilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculeazã valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 - linia 102;
- linia 020 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, accesoriile instituite în anul curent pânã la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 031 si 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii;
- liniile 041 si 042 se modificã lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecãrei luni respectiv accesoriile instituite pânã la finele lunii, pentru fiecare contribuţie în parte, cumulat de la începutul anului;
- liniile 051 si 052 se înscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii;
- liniile 061 si 062 se modificã lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare contribuţie în parte, debitele restante la 31.12 a anului precedent si debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii;
- liniile 071 si 072 - se înscriu debitele şi respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de platã ce sunt eşalonate sau amânate la platã;
- liniile 081 si 082 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului;
- liniile 091 si 092 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;
- liniile 101 si 102 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, prin însumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;
- liniile 111 si 112 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonãrilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;
- liniile 121 si 122 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de platã restante la 31.12 a anului precedent;
- liniile 131 si 132 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;
- liniile 141 si 142 se modificã lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;
Corelaţii în completarea formularului:


061=011-031+041-051 071≤061
062=012+020-032+042-052 072≤062
101=081+091 111≤101
102=082+092 112≤102
121=011-031-081 111≤071
122=012+020-032-082 112≤072
131=041-051-091
132=042-052-092
141=121+131
142=122+132

N0TA: In cazul nerespectãrii eşalonarii, in luna respectivã se opereazã
modificãrile în conformitate cu prevederile legale în vigoare referitoare
la calculul accesoriilor.


--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016