Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 20 octombrie 2011  de scoatere din evidenta contribuabililor declarati inactivi a contribuabililor radiati (Anexa nr. 4)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 20 octombrie 2011 de scoatere din evidenta contribuabililor declarati inactivi a contribuabililor radiati (Anexa nr. 4)

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE - AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 754 din 26 octombrie 2011

    1. Pentru contribuabilii care au fost declaraţi inactivi şi care îşi înceteazã activitatea se actualizeazã corespunzãtor, de cãtre organele fiscale în a cãror evidenţã fiscalã aceştia sunt înregistraţi, Registrul contribuabililor inactivi/reactivaţi.
    2. În sensul prezentei proceduri, contribuabilii care îşi înceteazã activitatea, denumiţi în continuare contribuabili radiaţi, sunt:
    a) comercianţii radiaţi din registrul comerţului;
    b) ceilalţi contribuabili, cu excepţia comercianţilor, care la încetarea condiţiilor care au generat înregistrarea fiscalã au depus certificatul de înregistrare fiscalã, în vederea anulãrii.
    3. În prima zi a fiecãrei luni, compartimentul de specialitate din cadrul organului fiscal competent întocmeşte un referat, care conţine în mod obligatoriu:
    - datele de identificare ale contribuabililor radiaţi (denumirea, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscalã);
    - numãrul şi data documentului care atestã radierea;
    - data radierii;
    - numãrul şi data deciziei prin care respectivii contribuabili au fost declaraţi inactivi;
    - propunerea de scoatere din evidenţa contribuabililor declaraţi inactivi a contribuabililor radiaţi.
    4. Referatul se semneazã de cãtre persoana care l-a întocmit, se vizeazã de cãtre conducãtorul compartimentului de specialitate şi se aprobã de cãtre conducãtorul organului fiscal în a cãrui evidenţã fiscalã este înregistrat contribuabilul.
    5. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, referatul se aprobã de cãtre directorul general adjunct care coordoneazã compartimentul registrul contribuabililor.
    6. Pe baza referatului aprobat se întocmeşte lista cuprinzând datele de identificare ale contribuabililor declaraţi inactivi care au fost radiaţi din Registrul contribuabililor.
    7. Listele avizate de conducãtorul organului fiscal/directorul general adjunct se transmit în format electronic, scanate, de direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi de Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili cãtre Direcţia generalã de tehnologia informaţiei şi vor fi însoţite de o adresã de înaintare, semnatã de directorul executiv/directorul general, care va include numãrul de contribuabili cuprinşi în listã.
    8. Procedura prevãzutã la pct. 3-7 se desfãşoarã în maximum 5 zile lucrãtoare.
    9. În prima zi de la primirea listelor prevãzute la pct. 7, Direcţia generalã de tehnologia informaţiei verificã fiecare contribuabil din liste cu informaţiile existente din Registrul contribuabililor la nivel central şi în situaţia confirmãrii radierii opereazã în Registrul contribuabililor inactivi/reactivaţi, înscriind, pentru fiecare contribuabil din listã, data radierii. În cazul în care se constatã cã unii contribuabili nu figureazã ca fiind radiaţi în Registrul contribuabililor la nivel central, Direcţia generalã de tehnologia informaţiei comunicã direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene lista contribuabililor care se aflã în aceastã situaţie.
    10. Contribuabililor declaraţi inactivi care au fost radiaţi li se pãstreazã istoricul în Registrul contribuabililor inactivi/reactivaţi, pe o perioadã de 5 ani, începând cu 1 ianuarie a anului urmãtor celui în care au fost radiaţi.

                                   -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016