────────
la proceduri
─────────────
CONTRACT
privind formarea profesionalã
Nr. .........../...........
Pãrţile contractante:
Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ........../municipiului Bucureşti, denumita în continuare organizator, reprezentatã prin .........., având funcţia de director executiv, şi prin ..........., având funcţia de director buget, cu sediul în ......, str. ....... nr. ...., telefon ......., fax ......, e-mail ........, cod fiscal .............., cont trezorerie ........ Persoana juridicã ........, denumita în continuare furnizor, având autorizaţia nr. ......./........., reprezentatã legal prin ......, având funcţia de .........., şi prin ........, având funcţia de ........., cu sediul în .........., str. ........ nr. ....., telefon ......., fax ......., e-mail .........., cod fiscal .........., cont nr. ......, deschis la ..........
Obiectul contractului
Obiectul contractului este prestarea de cãtre furnizor a serviciului de formare profesionalã sub forma de curs de*) ........... în ocupaţia/meseria ..............., cu un numãr de ................ cursanţi, pe durata de ......... sãptãmâni, din care ......... ore pregãtire teoreticã şi ......... ore pregãtire practica.
Durata contractului
Durata contractului este de ........... luni.
Furnizorul va începe derularea contractului cel mai târziu la ........... zile de la data semnãrii şi înregistrãrii lui la organizator.
Valoarea contractului
Organizatorul plãteşte furnizorului contravaloarea serviciului prestat, dupã cum urmeazã:
Valoarea totalã a contractului este de ....... lei, din care ........... lei/cursant.
────────────
*) Se va înscrie: calificare, recalificare, perfecţionare sau specializare.
Obligaţiile pãrţilor*)
────────────
*) Obligaţiile sunt minime, putând fi completate cu acordul pãrţilor.
A. Organizatorul:
- urmãreşte modul în care furnizorul îşi îndeplineşte obligaţiile contractuale;
- plãteşte furnizorului costul serviciului.
B. Furnizorul:
- presteazã serviciul prevãzut în contract cu profesionalism şi promptitudine;
- asigura resursele umane, materiale, instalaţiile, echipamentele şi altele asemenea, necesare derulãrii activitãţii;
- este responsabil atât de calitatea tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cat şi de calificarea personalului folosit pe toatã durata contractului.
Modificarea, suspendarea şi încetarea contractului
A. Modificarea
Contractul poate fi modificat numai prin acordul de vointa al pãrţilor, prin act adiţional la prezentul contract.
B. Suspendarea
Pãrţile, de comun acord, pot dispune suspendarea pe o durata limitatã a contractului, care va fi facuta în scris, cu ........... zile înainte de data stabilitã pentru suspendare.
C. Încetarea:
a) prin acordul pãrţilor;
b) prin reziliere.
În cazul în care una dintre pãrţile contractante nu îşi respecta obligaţiile asumate prin contract, partea lezata îi pune în vedere sa depunã toate diligenţele pentru executarea corespunzãtoare a clauzelor contractuale.
Dacã partea în culpa, în termen de ........... zile de la primirea notificãrii, nu se conformeazã, partea lezata poate denunta unilateral contractul, reziliindu-l.
Cesiunea
Furnizorul are obligaţia de a nu transfera, total sau parţial, obligaţiile asumate prin contract, fãrã sa obţinã în prealabil acordul scris al organizatorului.
Cesiunea nu va exonera furnizorul de nici o responsabilitate privind garanţia sau orice alte obligaţii asumate prin contract.
Forta majorã
Forta majorã este constatatã de o autoritate competenta.
Forta majorã exonereaza pãrţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, pe perioada în care aceasta acţioneazã.
Partea contractantã care, din cauza de forta majorã, nu îşi poate îndeplini, respecta şi exercita obligaţiile contractuale va înştiinţa, în scris, cealaltã parte contractantã, în cel mult 5 zile de la data apariţiei acestei situaţii.
Contractul se considera suspendat pe durata cauzelor care au determinat forta majorã.
Omisiunea de a anunta, în scris, apariţia forţei majore atrage rãspunderea civilã contractualã a partii aflate în aceasta situaţie.
Rãspunderea
Pentru neexecutarea clauzelor prezentului contract partea contractantã vinovata rãspunde potrivit legii.
Soluţionarea litigiilor
Pãrţile contractante vor depune toate diligenţele pentru a rezolva pe cale amiabila neînţelegerile care se pot ivi între ele în legatura cu derularea contractului.
Dacã pãrţile contractante nu reuşesc sa rezolve neînţelegerile pe cale amiabila, se pot adresa instanţei de judecata.
Alte clauze
Orice comunicare între pãrţile contractante, referitoare la îndeplinirea prezentului contract, trebuie transmisã în scris.
Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cat şi în momentul primirii.
Organizator, Furnizor,
.............. .................
ANEXA 6
────────
la proceduri
────────────
CONTRACT
privind încadrarea în munca a absolvenţilor cursurilor de formare profesionalã
Nr. .........../...............
Pãrţile contractante:
Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ............/municipiului Bucureşti, denumita în continuare agenţie, reprezentatã prin ............, având funcţia de director executiv, şi prin .........., având funcţia de director buget, cu sediul în ......., str. ..... nr. ...., telefon ...., fax ...., e-mail ......, cod fiscal .............., cont trezorerie ......................
Persoana juridicã/fizica .............., denumita în continuare angajator, reprezentatã legal prin .........., având funcţia de ........, şi prin ........, având funcţia de ...., cu sediul în ......, str. ..... nr. ....., telefon ......, fax ......., e-mail ........, cod fiscal ..........., cont nr. ........, deschis la ..........
Obiectul contractului
Obiectul contractului este încadrarea în munca de cãtre angajator în ocupaţia/meseria ......... a unui numãr de .......... persoane în cãutarea unui loc de munca, în cel mult ...... zile de la absolvirea de cãtre acestea a cursului de formare profesionalã*) ................ organizat de agenţie.
──────────────
*) Se va înscrie: calificare, recalificare, perfecţionare sau specializare.
Durata contractului
Durata contractului este pana la încadrarea în munca, conform legii, a persoanelor în cãutarea unui loc de munca ce au absolvit cursul de formare profesionalã organizat de agenţie.
Obligaţiile pãrţilor*):
a) agenţia:
- sa asigure angajatorului, în vederea încadrãrii în munca, numãrul persoanelor calificate în meseria solicitatã de acesta;
b) angajatorul:
- sa încadreze în munca, conform legii, în numãrul şi la termenul stabilit prin prezentul contract, persoanele în cãutarea unui loc de munca, calificate de agenţie.
Modificarea, suspendarea şi încetarea contractului
a) Modificarea
Contractul poate fi modificat numai prin acordul de vointa al pãrţilor, prin act adiţional la prezentul contract.
b) Suspendarea
Pãrţile, de comun acord, pot dispune suspendarea pe o durata limitatã a contractului, care va fi facuta în scris, cu ............... zile înainte de data stabilitã pentru suspendare.
c) Încetarea:
a) prin acordul pãrţilor;
b) prin reziliere.
În cazul în care una dintre pãrţile contractante nu îşi respecta obligaţiile asumate prin contract, partea lezata îi pune în vedere sa depunã toate diligenţele pentru executarea corespunzãtoare a clauzelor contractuale.
Dacã partea în culpa, în termen de .......... zile de la primirea notificãrii, nu se conformeazã, partea lezata poate denunta unilateral contractul, reziliindu-l.
Cesiunea
Furnizorul are obligaţia de a nu transfera, total sau parţial, obligaţiile asumate prin contract, fãrã sa obţinã în prealabil acordul scris al organizatorului.
Cesiunea nu va exonera furnizorul de nici o responsabilitate privind îndeplinirea obligaţiilor asumate prin contract.
Forta majorã
Forta majorã este constatatã de o autoritate competenta.
Forta majorã exonereaza pãrţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, pe perioada în care aceasta acţioneazã.
Partea contractantã care, din cauza de forta majorã, nu îşi poate respecta şi exercita obligaţiile contractuale va înştiinţa în scris cealaltã parte contractantã, în cel mult 5 zile de la data apariţiei acestei situaţii.
Contractul se considera suspendat pe durata cauzelor care au determinat forta majorã.
Omisiunea de a anunta, în scris, apariţia forţei majore atrage rãspunderea civilã contractualã a partii aflate în aceasta situaţie.
Rãspunderea
Pentru neexecutarea clauzelor prezentului contract angajatorul suporta, pentru fiecare persoana calificatã şi neincadrata în munca, o penalitate de 20% din totalul cheltuielilor efectuate de agenţie în vederea calificãrii persoanei neincadrate în munca.
Soluţionarea litigiilor
Pãrţile contractante vor depune toate diligenţele pentru a rezolva pe cale amiabila neînţelegerile care se pot ivi între ele în legatura cu derularea contractului.
Dacã pãrţile contractante nu reuşesc sa rezolve neînţelegerile pe cale amiabila, se pot adresa instanţei de judecata.
Alte clauze
Orice comunicare între pãrţile contractante, referitoare la îndeplinirea prezentului contract, trebuie transmisã în scris.
Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cat şi în momentul primirii.
Agenţia, Angajator,
............. ................
────────────
*) Obligaţiile sunt minimale, putând fi completate cu acordul pãrţilor.
ANEXA 7
────────
la proceduri
────────────
ACT ADIŢIONAL
la Contractul nr. ............/.........
încheiat astãzi, .......................
Între Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ......../municipiului Bucureşti, denumita în continuare organizator, reprezentatã prin ......, având funcţia de director executiv, şi prin ........, având funcţia de director buget, şi persoana juridicã/fizica ........, denumita în continuare furnizor, reprezentatã prin ......., având funcţia de ......, şi prin ........, având funcţia de ........, prin care se stabilesc urmãtoarele:
1. Furnizorul se obliga sa încadreze în munca, conform legii, în cel mult .......... zile de la absolvire, un numãr de .............. absolvenţi ai cursului de formare profesionalã, realizat în condiţiile stipulate în Contractul nr. ...../........, încheiat cu organizatorul.
2. Pentru nerespectarea obligaţiei prevãzute la pct. 1 furnizorul va suporta o penalitate reprezentând 20% din cheltuielile suportate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj pentru calificarea persoanei neincadrate în munca.
Organizator, Furnizor,
............. ..............
ANEXA 8
────────
la proceduri
─────────────
AGENŢIA PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCA
A JUDEŢULUI .................../MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
Nr. .........../...........
DISPOZIŢIE
În temeiul prevederilor art. 63 alin. (4) din Legea nr. 76/2001 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de munca şi ale Hotãrârii Guvernului nr. 377/2002 pentru aprobarea Procedurilor privind accesul la mãsurile pentru stimularea ocupãrii forţei de munca, modalitãţile de finanţare şi instrucţiunile de implementare a acestora, directorul Agenţiei pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ............./municipiului Bucureşti
Dispune:
1. În perioada ....../..../200...-..../...../200.... se organizeazã cursul de calificare/recalificare/perfecţionare cu ............ persoane [...... persoane prevãzute la <>art. 16 lit. a), b), d) şi f) din Legea nr. 76/2002 , ...... persoane prevãzute la <>art. 16 lit. c) şi e) din Legea nr. 76/2002 ] în meseria/specialitatea/profesia/activitatea ......... .
2. Cursul face parte din planul judeţean de formare profesionalã şi se va desfasura pe baza curriculumului aprobat de Agenţia Nationala pentru Ocuparea Forţei de Munca/Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului .................../municipiului Bucureşti, având un numãr total de ...... ore, din care:
- pregãtire teoreticã: ........ ore, care se va desfasura la ....../(denumirea unitãţii)..........;
- instruire practica: ..... ore, care se va desfasura la ........../(denumirea unitãţii) .
3. Examenul de absolvire va consta în ........... probe, din care ....... teoretice şi ..... practice, şi se va susţine la data de ......../......200..... .
4. Contravaloarea cheltuielilor cursului .............. lei/cursant, reprezentând urmãtoarele cheltuieli: ....................................
5. Salarizarea personalului de predare şi instruire practica, care nu este încadrat la Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ............/municipiului Bucureşti, se va face prin plata cu ora, conform reglementãrilor legale în vigoare.
6. Repartizarea în munca a absolvenţilor se va face de cãtre Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ..................../municipiului Bucureşti pe baza contractelor încheiate cu unitãţile care au solicitat forta de munca sau pe alte locuri vacante aflate în evidenta.
7. Întocmirea şi pãstrarea documentelor de evidenta privind desfãşurarea cursului şi eliberarea certificatului de absolvire revin Agenţiei pentru ocuparea forţei de munca a judeţului .............../municipiului Bucureşti.
8. Se numeşte responsabil de curs doamna/domnul .................... .
Director executiv,
...................
(L.S.)
Întocmitã în ......... exemplare, din care ....... exemplare pentru Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ......../municipiului Bucureşti, ...... exemplare pentru ..../(unitatea)..... .
ANEXA 9
────────
la proceduri
──────────────
Cãtre
Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ........./municipiului Bucureşti
Subsemnatul/Subsemnata ........, nãscut/nascuta la data de ........., domiciliat/domiciliata în localitatea ............, str. ..... nr. ....., bl. ....., sc. ....., ap. ......, judeţul/sectorul ........, posesor/posesoare al/a actului de identitate ........... seria ........ nr. ........, cod numeric personal ........., solicit luarea în evidenta în vederea înscrierii la un curs de formare profesionalã.
Mentionez ca am/nu am beneficiat anterior de indemnizaţie de şomaj şi am fost/nu am fost în evidenta Agenţiei pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ........../municipiului Bucureşti.
Data Semnatura
.......... ...............
ANEXA 10
────────
la proceduri
─────────────
AGENŢIA PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCA
A JUDEŢULUI .................../MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
Nr. ......../..........
DISPOZIŢIE
În temeiul prevederilor art. 52 din Hotãrârea Guvernului nr. 377/2002 pentru aprobarea Procedurilor privind accesul la mãsurile pentru stimularea ocupãrii forţei de munca, modalitãţile de finanţare şi instrucţiunile de implementare a acestora, directorul executiv al Agenţiei pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ......... /municipiului Bucureşti
Dispune:
În vederea sustinerii examenului de absolvire a cursului ........., organizat în baza dispoziţiei directorului executiv al Agenţiei pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ............../municipiului Bucureşti, se constituie urmãtoarea comisie de examinare:
a) ............., reprezentantul agenţiei pentru ocuparea forţei de munca sau şeful centrului de calificare/recalificare/perfecţionare a şomerilor - preşedinte;
b) ..........., responsabilul cursului - membru;
c) ..........., formator ............. - membru;
d) ..........., formator ............. - membru;
e) ..........., formator ............. - membru;
f) ..........., reprezentantul ...../(denumirea unitãţii)...... - membru;
g) ..........., reprezentantul ...../(denumirea unitãţii)...... - membru;
h) ..........., reprezentantul ...../(denumirea unitãţii)...... - membru.
Director executiv,
...................
(L.S.)
Întocmitã în ........... exemplare, din care ......... exemplare pentru Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ........../ municipiului Bucureşti, .......... exemplare pentru ..../(unitatea).... .
ANEXA 11
────────
la proceduri
────────────
Cãtre
Agenţia pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ........./municipiului Bucureşti
Subsemnatul/Subsemnata ........., nãscut/nascuta la data de .........., domiciliat/domiciliata în localitatea ............, str. ..... nr. ....., bl. ....., sc. ....., ap. ....., judeţul/sectorul .........., posesor/posesoare al/a actului de identitate ......... seria ....... nr. ......, cod numeric personal ........, solicit înscrierea în evidenta în vederea acordãrii de consultanţa şi asistenta pentru începerea unei activitãţi independente sau pentru iniţierea unei afaceri, sub forma de:
- servicii juridice;
- servicii de marketing;
- servicii financiare;
- servicii de management;
- servicii de consultanţa.
Mentionez ca am/nu am beneficiat anterior de indemnizaţie de şomaj şi am fost/nu am fost în evidenta Agenţiei pentru ocuparea forţei de munca a judeţului ........./municipiului Bucureşti.
Data Semnatura
.......... ...............
────────────