Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ART. 1 (1) Potrivit prevederilor <>art. 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 66/2004 , sunt scutite de taxa pe valoarea adãugatã cu drept de deducere livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii pentru Organizaţia Tratatului Atlanticului de Nord (NATO), destinate pregãtirii şi desfãşurãrii în România, în perioada 13-14 octombrie 2004, a Reuniunii informale a miniştrilor apãrãrii din ţãrile membre. Scutirea se aplicã prin restituirea de la bugetul de stat a taxei pe valoarea adãugatã achitate de Organizaţia Tratatului Atlanticului de Nord (NATO) furnizorilor de bunuri şi prestatorilor de servicii. (2) Taxa pe valoarea adãugatã se restituie în lei, la cererea Organizaţiei Tratatului Atlanticului de Nord, denumitã în continuare Organizaţie, şi pe baza documentelor emise de furnizorii de bunuri şi de prestatorii de servicii pe numele Organizaţiei, în care vor fi consemnate bunurile livrate şi serviciile prestate, precum şi suma taxei pe valoarea adãugatã aferente. ART. 2 (1) Organizaţia va depune la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, pânã la finele anului 2004, o cerere de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, completatã conform modelului prezentat în anexa nr. 1, precum şi un borderou completat potrivit anexei nr. 2. Borderoul va fi însoţit de copii xerox ale documentelor justificative emise de furnizorii de bunuri şi/sau prestatorii de servicii pe numele Organizaţiei. (2) Cererea de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, împreunã cu documentaţia prevãzutã la alin. (1) se depun o singurã datã, fie direct la registratura Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, fie prin poştã cu scrisoare recomandatã, la adresa: bd. Elisabeta nr. 47, sectorul 5, Bucureşti, codul poştal 050013, Oficiul poştal 1. (3) Cererea de restituire a taxei pe valoarea adãugatã se va soluţiona în termen de 15 zile de la data înregistrãrii. ART. 3 (1) De la registraturã, cererea însoţitã de documentaţia prevãzutã la art. 2 alin. (1) se va repartiza Serviciului de aplicarea convenţiilor de evitare a dublei impuneri şi reprezentanţe strãine, care va verifica, prin confruntare, informaţiile înscrise în cererea de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, precum şi în borderou cu documentele justificative prezentate în copie. Astfel, se va verifica dacã suma taxei pe valoarea adãugatã solicitatã la restituire este înscrisã în facturile fiscale sau în alte documente aprobate prin ordine ale ministrului finanţelor publice în baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 831/1997 . (2) Rezultatele verificãrilor se vor consemna în cartuşul rezervat direcţiei de pe cerere şi vor fi aprobate de directorul executiv adjunct coordonator. (3) Serviciul de aplicarea convenţiilor de evitare a dublei impuneri şi reprezentanţe strãine va comunica trezoreriei, printr-o adresã completatã conform modelului prezentat în anexa nr. 3, suma taxei pe valoarea adãugatã de restituit aprobatã. Decizia de soluţionare a cererii de restituire se va comunica Organizaţiei printr-o adresã conform modelului prezentat în anexa nr. 4. (4) Dosarul cererii de restituire se va arhiva la Serviciul de aplicarea convenţiilor de evitare a dublei impuneri şi reprezentanţe strãine. ART. 4 Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezenta procedurã. ANEXA 1 la procedurã
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adãugatã
ORGANIZAŢIA TRATATULUI ATRANTICULUI DE NORD, cu sediul în ................
..............................................................................
În conformitate cu prevederile <>art. 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 66/2004 ,
solicitãm restituirea taxei pe valoarea adãugatã în sumã de ..................
lei, aferente bunurilor şi serviciilor achiziţionate conform documentelor
anexate la prezenta, care au fost destinate pregãtirii şi desfãşurãrii în
România, în perioade 13- 14 octombrie 2004, a Reuniunii informale a miniştri-
lor apãrãrii din ţãrile membre ale organizaţiei noastre.
Solicitam restituirea în contul nr. ......................... deschis la
.............................................................................
Semnãtura solicitantei Data
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ CADRUL REZERVAT ORGANULUI FISCAL │
│ │
│ Urmare verificãrii documentelor prezentate: │
│ Aprobãm restituirea sumei de ...................................... lei │
│ Nu aprobam restituirea sumei de ................................... lei │
│din urmãtoarele motive: ................................................... │
│........................................................................... │
│ │
│ │
│ Aprobat, Verificat, │
│ Funcţia Funcţia │
│ Numele şi prenumele Numele şi prenumele │
│ Semnãtura Semnãtura │
│ Data Data │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
ANEXA 2 la procedurã
BORDEROU
cuprinzând documentele justificative
pentru bunurile şi serviciile destinate pregãtirii şi desfãsurãrii
în România, în perioada 13 - 14 octombrie 2004,
a Reuniunii informale a ministrilor apãrãrii din ţãrile membre ale NATO
┌────┬───────────────────┬────────┬────────┬───────┬───────────────────┬──────┐
│Nr. │ Documentul de │ │ │ │Documentul de platã│ │
│ │ livrare │Valoarea│Valoarea│ │ corespunzãtor │ Suma │
│crt.├─────────┬────┬────┤ fãrã │ TVA │ Total ├─────────┬────┬────┤ achi-│
│ │Denumirea│ Nr.│Data│ TVA │ │ │Denumirea│ Nr.│Data│ tatã │
├────┼─────────┼────┼────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────┼────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├────┼─────────┼────┼────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────┼────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────┼────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────┼────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴────┴────┴────────┴────────┴───────┴─────────┴────┴────┴──────┘
ANEXA 3 la procedurã AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI Nr. ............ din .............. Serviciul de aplicarea convenţiilor de evitare a dublei impuneri şi reprezentanţe strãine Cãtre Trezoreria .............................. Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adãugatã a Organizaţiei Tratatului Atlanticului de Nord (NATO), înregistratã sub nr. .................... din ...................., s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adãugatã în sumã de .................... lei, în baza prevederilor <>art. 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 66/2004 privind acordarea de facilitãţi fiscale Organizaţiei Tratatului Atlanticului de Nord pentru pregãtirea şi desfãşurarea în România a Reuniunii informale a miniştrilor apãrãrii din ţãrile membre NATO. Suma de .................... lei se restituie în contul nr. ...................., deschis la .................................................. . Dupã efectuarea restituirii vã rugãm sã ne transmiteţi o copie de pe Jurnalul contului "Taxa pe valoarea adãugatã restituitã", pentru evidenţa şi comunicarea efectuãrii restituirii. Şef serviciu, ........................................ (numele, prenumele şi semnãtura) ANEXA 4 la procedurã AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI Nr. ........... din ........... Adresa: .............................. ORGANIZAŢIA TRATATULUI ATLANTICULUI DE NORD Adresa: Ca urmare a cererii de restituire a texei pe valoarea adãugatã în sumã de .................... lei, înregistratã la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti sub nr. .................... din ...................., în baza prevederilor <>art. 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 66/2004 privind acordarea de facilitãţi fiscale Organizaţiei Tratatului Atlanticului de Nord pentru pregãtirea şi desfãşurarea în România a Reuniunii informale a miniştrilor apãrãrii din ţãrile membre NATO, vi s-a restituit în data de .................... suma solicitatã în contul menţionat în cerere; sau, dupã caz, din suma solicitatã vi s-a restituit în data de .................... suma de .................... lei în contul menţionat în cerere. Pentru diferenţa de .................... lei nu s-a aprobat restituirea din urmãtoarele motive: .......................................... . Director executiv, .......................................... (semnãtura şi ştampila) ---------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.