Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 11 ianuarie 2007  de transmitere a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 11 ianuarie 2007 de transmitere a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 59 din 25 ianuarie 2007
I. Menţiuni cu privire la înfiinţarea registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic

1. Au obligaţia de a înfiinţa, completa şi transmite registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic angajatorii, persoane fizice sau juridice, astfel cum sunt definiţi la <>art. 14 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
2. Entitãţile fãrã personalitate juridicã ale angajatorilor - sucursale, agenţii, reprezentanţe, puncte de lucru, alte sedii secundare ale angajatorilor - au obligaţia de a înfiinţa, completa şi transmite registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic, dacã sunt îndeplinite cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) au primit delegare de competenţã pentru încadrarea personalului prin încheierea de contracte individuale de muncã;
b) au primit delegare de competenţã pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic.
3. Nu au obligaţia înfiinţãrii registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic angajatorii menţionaţi la <>art. 2 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 161/2006 privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţã a salariaţilor, cu modificãrile ulterioare.

II. Menţiuni cu privire la completarea registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic

1. Registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic cuprinde contractele individuale de muncã în vigoare la data de 31 decembrie 2006, indiferent dacã acestea sunt suspendate sau nu la data de 31 decembrie 2006. Contractele individuale de muncã ale salariaţilor, care au încetat cu data de 31 decembrie 2006, nu se înregistreazã în registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic.
2. Registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic se completeazã în ordinea încheierii, modificãrii sau încetãrii contractelor individuale de muncã.
3. Registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic se înfiinţeazã şi se completeazã de cãtre angajatori cu ajutorul aplicaţiei informatice distribuite gratuit de Inspecţia Muncii sau cu ajutorul aplicaţiilor informatice proprii ale angajatorilor.
4. Completarea registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic prin utilizarea aplicaţiei puse la dispoziţie de Inspecţia Muncii se face în conformitate cu instrucţiunile de utilizare obţinute de pe pagina de internet a Inspecţiei Muncii www.inspectiamuncii.ro sau de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncã.
5. În cazul în care, pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţã a salariaţilor, angajatorii folosesc aplicaţii informatice proprii de gestiune a salariaţilor, aceste aplicaţii trebuie sã cuprindã şi sã furnizeze elemente obligatorii, similar aplicaţiei informatice puse la dispoziţie de Inspecţia Muncii.
6. Structura şi formatul de fişier aferente registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de muncã, în cazul angajatorilor care utilizeazã aplicaţii informatice proprii, se pun la dispoziţie de Inspecţia Muncii. Specificaţiile tehnice ale fişierului pot fi obţinute de pe pagina de internet a Inspecţiei Muncii www.inspectiamuncii.ro sau de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncã.

III. Menţiuni cu privire la transmiterea registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic

1. Registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic se transmite la inspectoratul teritorial de muncã prin una dintre modalitãţile prevãzute la <>art. 3 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 161/2006 , cu modificãrile ulterioare, şi în conformitate cu procedura stabilitã în prezentul ordin şi cu instrucţiunile de utilizare a aplicaţiilor.
2. Termenele de transmitere a registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic sunt urmãtoarele:
a) 20 de zile de la data încheierii primului contract individual de muncã, pentru angajatorii care la data de 31 decembrie 2006 nu au salariaţi. În aceastã situaţie se regãsesc angajatorii care nu au avut salariaţi pânã la data de 31 decembrie 2006, precum şi angajatorii care au avut salariaţi, dar ale cãror contracte individuale de muncã au încetat anterior datei de 31 decembrie 2006 inclusiv;
b) 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a <>Hotãrârii Guvernului nr. 161/2006 , cu modificãrile ulterioare, pentru angajatorii care la data de 31 decembrie 2006 au salariaţi. În aceastã situaţie se regãsesc angajatorii care la data de 31 decembrie 2006 au în vigoare cel puţin un contract individual de muncã, indiferent dacã acesta este suspendat sau nu;
c) 5 zile de la data la care au intervenit modificãri ale elementelor prevãzute la <>art. 3 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 161/2006 , cu modificãrile ulterioare.
3. Registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic, completat pe baza aplicaţiei informatice proprii sau distribuite de Inspecţia Muncii, se transmite la inspectoratul teritorial de muncã în a cãrui razã teritorialã angajatorul îşi are sediul sau domiciliul, dupã caz.
4. Entitãţile fãrã personalitate juridicã ale angajatorilor au obligaţia de a transmite registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic la inspectoratul teritorial de muncã în a cãrui razã teritorialã acestea îşi desfãşoarã activitatea.
5. Registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic se transmite prin una dintre urmãtoarele modalitãţi:
a) transmitere on-line prin intermediul portalului http://itmonline.inspectiamuncii.ro, pus la dispoziţie de Inspecţia Muncii;
b) transmitere prin e-mail pe bazã de semnãturã electronicã;
c) depunerea la sediul inspectoratului teritorial de muncã în format electronic.

A. Transmiterea on-line prin intermediul portalului Inspecţiei Muncii
1. Transmiterea on-line se face dupã solicitarea şi obţinerea de cãtre angajator a activãrii accesului la portalul Inspecţiei Muncii http://itmonline.inspectiamuncii.ro şi obţinerea numelui de utilizator şi a parolei.
2. Activarea accesului şi obţinerea numelui de utilizator şi a parolei se fac la sediul inspectoratului teritorial de muncã în a cãrui razã teritorialã angajatorul îşi are sediul sau domiciliul, în baza unei împuterniciri semnate şi ştampilate de reprezentantul legal al angajatorului, însoţitã de o copie a certificatului de înmatriculare sau o copie a actului de identitate, dupã caz.
3. Activarea accesului şi obţinerea numelui de utilizator şi a parolei pentru entitãţile fãrã personalitate juridicã ale angajatorilor se fac la sediul inspectoratului teritorial de muncã în a cãrui razã teritorialã acestea îşi desfãşoarã activitatea, în baza unei împuterniciri semnate şi ştampilate de reprezentantul legal al entitãţii fãrã personalitate juridicã, însoţitã de o copie a urmãtoarelor documente:
a) delegarea de competenţã pentru încadrarea personalului prin încheierea de contracte individuale de muncã;
b) delegarea de competenţã pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic;
c) certificatul de înmatriculare al angajatorului;
d) certificatul fiscal al entitãţii fãrã personalitate juridicã.
4. Modelul de împuternicire poate fi obţinut de pe pagina de internet a Inspecţiei Muncii www.inspectiamuncii.ro sau de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncã.
5. La solicitarea activãrii contului de acces angajatorul poate opta pentru atribuirea aceloraşi nume de utilizator şi parolã atât pentru depunerea on-line a declaraţiilor fiscale privind stabilirea comisionului datorat, cât şi pentru transmiterea on-line a registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic. Aceastã opţiune se va face în momentul solicitãrii activãrii accesului pentru depunerea/transmiterea on-line.

B. Transmiterea prin e-mail pe bazã de semnãturã electronicã
1. Angajatorii care deţin semnãturã electronicã extinsã, bazatã pe un certificat calificat, pot depune registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic la adresa de e-mail pusã la dispoziţie de Inspecţia Muncii.
2. Modalitatea de transmitere prin e-mail şi adresa de e-mail pot fi obţinute de pe pagina de internet a Inspecţiei Muncii www.inspectiamuncii.ro.

C. Depunerea la sediul inspectoratului teritorial de muncã
1. Transmiterea registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de muncã se face pe suport CD, dischetã 3,5 inch/1,44 MB sau medii de stocare USB cu sistem de fişiere FAT/FAT32.
2. Registrul general de evidenţã a salariaţilor în format electronic, însoţit de o adresã de înaintare semnatã şi ştampilatã de cãtre reprezentantul legal, se depune dupã cum urmeazã:
a) la sediul inspectoratului teritorial de muncã în a cãrui razã teritorialã persoanele fizice sau juridice îşi au domiciliul, respectiv sediul;
b) la sediul inspectoratului teritorial de muncã în a cãrui razã teritorialã îşi desfãşoarã activitatea entitãţile fãrã personalitate juridicã.
3. Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de muncã a registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic, adresa de înaintare este însoţitã de o copie a certificatului de înmatriculare - în cazul angajatorului persoanã juridicã, respectiv o copie a actului de identitate - în cazul angajatorului persoanã fizicã.
4. Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de muncã a registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic de cãtre entitãţile fãrã personalitate juridicã ale angajatorilor, adresa de înaintare este însoţitã de o copie a urmãtoarelor documente:
a) delegarea de competenţã pentru încadrarea personalului prin încheierea de contracte individuale de muncã;
b) delegarea de competenţã pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic;
c) certificatul de înmatriculare al angajatorului;
d) certificatul fiscal al entitãţii fãrã personalitate juridicã.
5. În cazul modificãrii elementelor de identificare ale angajatorului sau ale entitãţilor fãrã personalitate juridicã ale acestuia, depunerea ulterioarã a registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic trebuie însoţitã de o copie care sã ateste efectuarea acestei modificãri.
6. Completarea eronatã a registrului general de evidenţã a salariaţilor în format electronic sau a datelor de identificare ale angajatorului dã dreptul inspectoratului teritorial de muncã de a refuza înregistrarea acestuia.

_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016