Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PROCEDURA DE IMPLEMENTARE din 26 mai 2003 a "Programului pentru organizarea Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii - TIMM 2003"
1. Obiectivul Programului Obiectivul Programului pentru organizarea Targului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2003, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltãrii afacerilor din domeniul privat şi ocuparea forţei de munca prin facilitarea contactelor între potentialii viitori întreprinzãtori/întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) şi agenţii economici/instituţii publice sau private care oferã servicii pentru sectorul IMM în scopul dezvoltãrii aptitudinilor antreprenoriale, creşterii numãrului întreprinzãtorilor de succes, precum şi al îmbunãtãţirii performantelor economice şi tehnice ale IMM. 2. Descrierea Programului (1) Programul consta în: - organizarea celei de-a doua editii naţionale a Targului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2003 în perioada 24-26 octombrie 2003 în Bucureşti; - organizarea primelor editii regionale ale TIMM-2003, în minimum 3 oraşe. (2) Acţiunile legate de organizarea şi desfãşurarea Programului se realizeazã de Ministerul pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii şi Cooperatie, direct şi/sau pe baza de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii, în colaborare cu: Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti, Societatea Germanã pentru Cooperare Tehnica - GTZ, prin Programul de promovare economicã şi ocupare a forţei de munca - IBD/WBF, prefecturile judeţene şi camerele de comerţ şi industrie teritoriale. (3) Acţiunile desfãşurate în cadrul Programului sunt: - organizarea expoziţiei - standuri ale instituţiilor/agenţilor economici care furnizeazã produse/servicii potenţialilor viitori întreprinzãtori/întreprinderilor mici şi mijlocii; - organizarea de seminarii, mese rotunde şi ateliere de lucru; - diseminarea de materiale informative pe teme privind iniţierea şi dezvoltarea afacerilor; - creşterea competentelor antreprenoriale prin furnizarea serviciilor de instruire susţinute de experţi din domeniul public sau privat, din România ori din alte tari; - organizarea celei de-a doua editii a Topului naţional al întreprinderilor mici şi mijlocii, în scopul premierii celor mai performanţe întreprinderi din sectorul IMM. (4) În vederea desfãşurãrii evenimentului Ministerul pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii şi Cooperatie va coopera cu urmãtoarele instituţii: - Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale; - Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii; - Ministerul Industriei şi Resurselor; - Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei; - Ministerul Turismului; - Ministerul Informaţiilor Publice, precum şi cu Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România. 3. Bugetul Programului (1) Bugetul alocat Programului pentru anul 2003 este de 7 miliarde lei. (2) Structura bugetului aferent organizãrii şi desfãşurãrii evenimentului prevãzut la pct. 2 alin. (1) se aproba prin ordin al ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperatie. (3) Execuţia bugetului prevãzut la alin. (1) se aproba prin ordin al ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperatie. (4) În vederea desfãşurãrii în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizãri ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţara şi din strãinãtate, în condiţiile legii.
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email